Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 04/09/25 in all areas
-
Cześć! Mały sneak peak, tyczący się singleplayera. Od początku tworzenia scenariuszy zawsze był problem sztywnej konfiguracji danej misji. Trochę w Krakowie okno dialogowe pozwoliło na oddech, ale.. teraz dopiero możemy się pobawić 🙂 Oto przykład z misji Cargo-kontenerowej. Mnożąc wszystko - scenariusz można odpalić na 4320 różnych wariantów. Część jest bardziej realna, część - mniej. Ale sumarycznie powinno to zaspokoić większość pomysłów na przejazd trasą w innych warunkach! Podobne opcje będzie miała cała ósemka scenariuszy, które pojawią się w Łódzkim DLC - z wyłączeniem ładunków dla pasażerskich oraz zimnego startu dla przejmowanych pociągów w biegu. I jeszcze na dokładkę - przykład wyboru taboru w misji pasażerskiej, regionalnej: Odpowiadając od razu na kilka pytań: Gwiazdki w taborze wskazują skład projektowany dla tego scenariusza (pełna gwiazdka) oraz ewentualne zalecane alternatywy (puste gwiazdki) - legendę wrzucę do opisu nad dropboxem Gwiazdki w ładunkach określają poziom trudności (choć trzeba mieć na uwadze że taki parowóz nie poradzi sobie z 3200t na haku!) Chciałbym również dorzucić te opcje do scenariuszy Krakowskich - ale na to na razie niestety za dużo czasu nie mam. Może po dlc! No.. to chyba tyle 🙂 Chętnie poczytam wasze komentarze/uwagi/sugestie!34 points
-
🚂 Otwarte testy nowej wersji SimRail na Steam! 🚂 Drodzy Gracze! Zapraszamy Was do udziału w otwartych testach najnowszej wersji SimRail, dostępnej na branchu "next" na Steamie! 👉 Jak dołączyć? Wejdź w Właściwości gry SimRail na Steamie. W zakładce Beta wybierz branch "next". 👉 Co nowego? Nowe funkcje i usprawnienia rozgrywki Poprawki błędów zgłoszonych przez społeczność Wstępne testy przyszłych aktualizacji! 🛠️ Uwaga: Wersja "next" może zawierać błędy lub zmiany w rozgrywce — prosimy o zgłaszanie ich na naszym forum: https://forum.simrail.eu Po przełączeniu na branch "next" gra na publicznych serwerach będzie niemożliwa. Testy multiplayera odbywają się wyłącznie na serwerze INT9. Dziękujemy za Wasze wsparcie i pomoc w rozwoju SimRail! 🚆💬24 points
-
Nikt wam kupować nie każe. Uważacie, że DLC to będzie gówno, to nie kupujcie i problem z głowy.20 points
-
MULTIPLAYER Dodano możliwość filtrowania listy pociągów według pojazdów Dodano możliwość oznaczenia serwera jako ulubionego Dodano możliwość wyboru sposobu sortowania listy pociągów (rosnąco, malejąco oraz alfabetycznie i numerycznie) Poprawiono mechanizm usuwania źle wyprawionych pociągów, który usuwał czasem poprawnie stojące pociągi Przy wyborze pociągu dodano ikonę flagi informującą o pociągu z krótkim czasem jazdy Poprawiono logikę podawania przez AI wjazdu pociągom na tory planowe Poprawiono logikę podawania prez AI częściowego wyjazdu dla pociągu. AI będzie podawać następną część przebiegów, bez konieczności zatrzymania pociągu Poprawiono sytuację blokowania przebiegów kiedy po włączeniu samoczynności przez stację gracz opuści posterunek Zaktualizowano rozkład jazdy na całej mapie TABOR Dodano malowanie EN57-919* Poprawiono błąd z latającym sprzęgiem za EN76 Poprawiono wskazania napięcia ładowania baterii (EN57) Poprawiono logikę otwierania drzwi przez bota w EN57 i EN76 (nie wykrywał peronu i stał w nich za długo) Hamulec podtrzymujący aktywny dopiero po zatrzymaniu pojazdu (EN76, EN96) Poprawiono błędne tłumaczenie tooltipa w ED250 (wejście do korytarza) Umożliwiono piaskowanie w obu pozycjach przełącznika piaskownicy (ET25) Dodano możliwość zmiany trybu pracy hamulca z ekranu komputera pokładowego, podniesiono próg czerwonego słupka napięcia sieci trakcyjnej (ET25) Poprawiono parametry baterii (ET25) Dodane hamowanie służbowe ETCS także z wykorzystaniem systemu pneumatycznego (ET25) Naprawiono odcięcie cylindrów przy hamowaniu ED (ET25) Zablokowano zliczanie energii elektrycznej w trybie spalinowym (ET25) Zmieniono tryb pracy odluźniacza hamulca w E6ACT (przyspieszono luzowanie, działanie impulsowe) Naprawiono dostosowanie sił do nacisków przy jeździe do tyłu (4E) Poprawiono ustawienie automatycznej małej sprężarki (4E) Dodano możliwość przechodzenia pomiędzy wagonami pasażerskimi (drzwi czołowe) Poprawiono błąd w obliczeniach powodujący niemożność zahamowania wagonów ładownych hamowaniem nagłym Poprawiono liczne błędny związane z przypisywaniem klawiszy do przełączników w kabinach SCENERIA Dodano fragment linii kolejowej nr 1 od Żyrardowa do Rokicin* Dodano fragment linii kolejowej nr 17 od Łodzi Widzew do Koluszek* DYŻURNY Dodano posterunek Warszawa Włochy Dodano posterunki Żyrardów, Żakowice Południowe, Skierniewice, Rogów, Płyćwia, Łódź Widzew, Gałkówek* Poprawiono sytuację, gdy po zapytaniu o wolną drogę przez AI gracz przejmie posterunek. Asysty nie będą wtedy wymagać odpowiedzi. SINGLEPLAYER Dodano scenariusze dla DLC Łódź - Warszawa Dodano scenariusz testu taboru w Żmigrodzie Uporządkowano samouczki Pomniejsze poprawki błędów istniejących scenariuszy Dodano możliwość nałożenia filtra radiowego na odtwarzany dźwięk narratora Dodano Track Trigger wielokrotnego użytku (pozostający na torze po przejechaniu go) Dodano ikonę informującą o konieczności użycia radia w scenariuszu Dodano korutyny wyzwalane przez rozpoczęcie i zakończenie ruchu pociągu (WaitForTrainsetStart, WaitForTrainsetStop) Dodano MessageBox z listą rozwijaną do wykorzystania w scenariuszach Dodano opcję wymuszenia ustawienia prędkości bota Aktualizacja dokumentacji na SimRail Wiki POZOSTAŁE Wprowadzono znoszenie ograniczenia prędkości nadanego na semaforze za ostatnią osłanianą zwrotnicą przy jazdach na tory główne zasadnicze Wprowadzono sortowanie pojazdów w lokomotywowni Poprawiono błąd z odczytem balisy przy przejęciu pociągu na odcinku Starzyny - Kozłów Zmiana pomijania sygnału zabraniającego dalszej jazdy na samoczynnej blokadzie liniowej, tylko gdy następny blok jest niezajęty przez pociąg Usunięto efekt dźwiękowy najechania kursorem dla przycisków nieaktywnych / niedostępnych *Wymagane DLC: SimRail - The Railway Simulator: Łódź - Warsaw19 points
-
Pax pax! 🙂 Odpowiadając od góry: - tak, to nie jest silnikowy framework tylko obudówka LUA. Nie zmienia ona jednak mojej chęci naciskania na stworzenie narzędzi po stronie silnika któa by nam przeniosłą konfigurację do menu głównego 🙂 - gradobicie/nawałnica to w teorii burza. Generalnie każda pogoda ma zakres parametrów które się losują co jakiś zakres czasu - zobaczymy jak wam podejdzie takie rozwiązanie - tak jak pisałem - dodanie tego do innych scenariuszy mam gdzieś z tyłu głowy, ale nie jest to na razie najważniejsze i najważniejsze - wrzuciłem opcję 5-cio minutową. Powinno to wszystkich zadowolić! Więcej niż 10min uważam że nie ma sensu dawać.. tym bardziej że jazda spóźniona nie powoduje braku możliwości ukończenia scenariusza16 points
-
Ostatnio zmieniłem metodę robienia chronometraży i przeszedłem na proces a'la PLK - czasy jazdy biorę od bota co do sekundy, zaokrąglam w górę do pełnych dziesiętnych części minuty i to mam jako skrócone czasy jazdy. Następnie zaokrąglam to do połówek minut i ew. dodaje na wybranych szlakach coś jeszcze, żeby uzyskać wartość B w okolicach tego z postu wyżej (lub trochę więcej). Przy postojach dodawanych ręcznie później zacząłem dodawać "ryczałtowe" wartości wydłużenia czasu jazdy na hamowanie i rozruch. Stare chronometraże były robione inaczej, z reguły z rezerwą doklejaną ręcznie po 1 minucie co ileś kilometrów. Większość obecnych rozkładów jest oparta jeszcze na starej metodzie. Parę rzeczy fajnie wyszło, parę rzeczy nie do końca - pewne założenia dla kolejnego rozkładu jazdy już się powoli klarują i powinno być lepiej, bo po dwóch rozkładach wiadomo, co się gdzie blokuje lub wywala.16 points
-
Hello! Welcome to my preliminary guide to one of the new behemoth signal boxes: Koluszki (pronunced Kolushki). These are basically the things I have spotted while playing those few hours I could get my hand on it and would like to share with you. As with all new (and large!) signal boxes, I strongly suggest turning on automatic filling of EDR (OPTIONS > SIMULATION). The station can be overwhelming at first especially on the rush hour and one less burden of filling the timetable could be a saviour. Filled EDR status is also a massive help for other signallers as they know what to expect and which trains are delayed and where. To have one less thing to do, you can also close the two crossing you do need to operate. Permanently. Currently, the game doesn't punish you for doing that (no flying bricks from angry car drivers thrown at your window yet). Turning on reminders about WBLs is also a great idea since I have noticed the chat windows from bot request tend to disappear or not appear at all sometimes. Moreover, a blinking request does sadly not make any sound on computer panels. Hereby, I would like to acknowledge Moooritz whose ever helpful pictures I am using here for the switch speeds. With this out of our head, lets talk about Koluszki. The station is divided into three parts, hence the three EDR screens*, which I will call sectors from now on. These are Koluszki, Koluszki PZS R154 and Koluszki PZS R145.. I have marked their approximate area in Figure 1. EDIT: *by the way hit that "3" key to change between them without having to leave EDR zoom and enter another **hit that "2" key to switch between sides of the panel-the tabs labeled 1 and 2 are misleading since "1" will bring you to the default position in the signal box near the entrance In my guide for Dąbrowa Górnicza Ząbkowice, I have encouraged you to check EDR for which line a train needs to head to. In Koluszki, I find it easier to look for from which to which sector a train needs to head to because in most cases the exit direction is thightly connected to its appropriate sector. Thus, if I see a train coming Rogów -> Koluszki R154, I know it will go to Rokociny (Figure 2). So far, I did not see any exception to that but it doesn't mean there are none - please let me know below. However if in doubt, remember you can always check a full route of a train after selecing it in EDR and choosing the right-most tab at the top of the window. The tricky directions are Słotwiny and Żakowice Południowe (Płd) as they seem to belong to the Koluszki sector. This is why I marked their exits with the blue frame as the majority of the station on the left. Żakowice Płd is also the separate box which is located in the same tower as yours so don't get scared like me when you see a fellow signaller on your right. The station has five exit directions (Figures 3 and 4): - Gałówek (white arrows) - Rogów (blue arrows) - Słotwiny (green arrows) - Rokociny (red arrows) - Żakowice Południowe (purple arrows) There is also a possible route between Słotwiny and Rokociny, which I have marked with yellow arrows and line, but I have yet to see any train going through there. The main connection in real world is the Rogów <-> Rokociny which is the line 1 (LK - linia kolejowa, railway line). However, because we don't have all routes in the game, for us the most important is the connection Rogów <-> Gałówek simply because this is the longest connection trains can travel for us. Because of that, we need to pay close attention to which trains we send before which to not to make fast trains have to crawl behind a freight. A surprisingly often utilised connection exist also between Rokociny and Gałówek (marked with red and yellow lines in Figure 4). It is not uncommon to send a four-digit train through this line which reminds me of the immortal Sosnowiec Główny - Sosnowiec Południowy connection. Don't let its curvature and short appearance (on the screen) fool you. Słotwiny and Żakowice are direction you need to ask for permission to set the direction from you and vice versa. As mentioned before, I have only seen trains coming via 1S track from Słotwiny. Rokociny is currently our train sink. I call it like that because in the game, the route ends shortly after your station and trains sent there simply dissappear. Thus, we don't have to worry about sending a slower train in front of a faster one (even if the schedule says otherwise) sine the slow train will be gone. I know it is a game-y thing to do but it could save your skin every now and then. I would also like to point out the two signals marked with red ellipses in Figure 5. Those exits have automatic crossings introduced in this version. Although you don't have (you can't even) to interact with them, be warned that setting a route takes longer than standard signals. I assume this initiates their closure and we are waiting for the confirmation. When preparing a route there, I find it more convenient to set those exits first and only then connect the signals to them. This is actually the correct way to do it (set the exit first and then other signals on the way to it) but I find myself forgetting about it. It makes sense though as you prevent a driver from seeing a discoteque of changing colours on their signals while they await departure by their platform: if you start turning the signals green "from" them, they will see double yellow first, then maybe blinking yellow and finally a blinking green or green at the end of the process. If a driver is playing with UI, they may pass the signal before the final green appeared and they will continue slowly not expecting green all the way. As you can see, most of the switches on the station are actually 40 km/h. Make a habit to quickly learn the fastest switches as it helps tremendously with swiftly releasing trains from the station. Moreover, trains passing through the automatic crossings often have to slow down to 20 km/h because they get Osp1 signal. Keep that in mind as it may cause problems when you want to squeeze one more train before others. Finally, I have found (great guy called hurtful as well!) that some trains coming from Gałówek will have platform 2, track 2 designated for them in EDR. This is a mistake in EDR as there are no switches on this station to make it possible. Simply route them to platform 2 track 1 or even platform 1. And that is it. Currently, the best thing I can wish you is that you will be able to access the singla box as it is heavily occupied. And for good reason as it is finally a station which could be marked as difficulty 6 and is a lot of fun. Safe travels ch14 points
-
13 points
-
SINGLEPLAYER Poprawki w misjach umożliwiające ich ukończenie Poprawiono problem powodujący brak napięcia w pojazdach w trybie jednoosobowym11 points
-
Sceneria odzwierciedla stan na 2018 rok, ale przepisy stosujemy aktualne na chwilę obecną. Nasze symulatory profesjonalne będą musiały zostać dostosowane do nowych realiów, więc myślę, że zmiany dotrą także do SimRail. Nie obiecuję jednak, że wejdą w życie równo z tymi w realu - również tam stosowany jest okres przejściowy, zwłaszcza w kontekście dostosowania infrastruktury.11 points
-
11 points
-
Temat był już poruszany: https://forum.simrail.eu/topic/8099-zbyt-ciemna-noc/ Myślę, że problem dotyka wcale niemałej liczby graczy, sporo osób unika nocnych jazd w SimRail. O ile nie wiąże się to z jakimś drastycznym spadkiem wydajności symulacji, to bardzo proszę chociaż o próbę ogarnięcia tego tematu. Nie chodzi tu o zbyt ciemną noc, bo obecna jej czerń jest zupełnie poprawna. Dlatego też zmiana ustawień monitora, dodanie suwaka regulacji parametru gamma czy stosowanie programu Reshade jest bez sensu i nie rozwiązuje problemu. Nie chodzi przecież o to, żeby nocą widzieć jak kot. A zwiększenie jasności i kontrastu monitora działa także na wyświetlane na ekranie napisy i ikonki, które po takim zabiegu zaczynają zwyczajnie oślepiać. Chodzi o zwiększenie zasięgu świecenia nieprzyciemnionych reflektorów lokomotywy, o oświetlenie samego szlaku, po którym jedziemy. Noc dookoła niech pozostanie czarna. A obiekty oświetlone reflektorami nie muszą rzucać cieni. Byle tylko było widać więcej szlaku. Tak jak teraz świecą nieprzyciemnione reflektory, to przypomina bardziej nikły blask... świateł pozycyjnych samochodu.10 points
-
MULTIPLAYER Naprawiono pasażerów - nie powinni już unosić się w powietrzu. Poprawki w rozkładzie jazdy TABOR Poprawiono znikająceg radio w ET25/Dragon SCENERIA Poprawki w scenerii Łódź - Warszawa dotyczące roślinności, kolizji z obiektami, wskaźników oraz brakujących budynków Dodano ograniczenie do 50 i 40 km/h na stacji Rogów10 points
-
MULTIPLAYER It is now possible to filter by vehicle type in train selection menu Servers can now be marked as favorite Train list can now be sorted ascending and descending alphabetically or numerically Improvements in train auto-deletion system: it shouldn't remove the trains which are where they are supposed to be. Added a flag in a menu when a train has less than 10 minutes driving time remaining Improved logic of AI giving trains entrance to scheduled tracks Improved the logic of giving AI via a partial departure for a train. AI will give the next part of the runs without stopping the train Improved the situation of blocking routes when a player leaves the station after the station has activated automatic control Timetable update STOCK Added EN57-919 livery* Corrected indications of battery charging voltage (EN57) Fixed the logic of the bot opening the doors on EN57 and EN76 (it was not detecting the platform and standing there for too long) Holding brake is only active after the vehicle has been stopped (EN76, EN96) Corrected incorrect translation of tooltip in ED250 (corridor entrance) ET25 sanding switch now works in both directions Added ability to change brake regime from computer screen (ET25) Improved battery parameters (ET25) Added ETCS service braking also using pneumatic brake (ET25) Fixed cylinder cut-off under ED braking (ET25) Fixed a bug showing electricity use and return when driving ET25 in diesel mode Changed the mode of operation of the brake release in E6ACT (accelerated release, pulse action) Fixed adjustment of forces to pressures when driving backwards (4E) Corrected the settings of the automatic small compressor (4E) Added ability to move between passenger coaches Corrected calculation error causing inability of freight wagons to brake under emergency braking Numerous errors related to the assignment of keys to switches in the cabs have been corrected SCENERY Added a section of railway line No. 1 from Żyrardow to Rokiciny* Added a section of railway line No. 17 from Łodz Widzew to Koluszki* DISPATCHER Warszawa Włochy dispatcher post was added Żyrardów, Żakowice Południowe, Skierniewice, Rogów, Płyćwia, Łódź Widzew, Gałkówek dispatcher posts were added* Fixed the situation when a player takes over a post after the AI asks if track is free. AI will then not require a response. SINGLEPLAYER Added scenarios for the Łódź - Warszawa DLC Added rolling stock test scenario in Żmigród Tutorial scenarios fixes Minor bug fixes for existing scenarios Added the ability to apply a radio filter to the narrator's playback audio Added a reusable Track Trigger (that stays on the track after you run over it) Added icon to indicate the need to use the radio in a scenario Added coroutines triggered by the start and end of train movement (WaitForTrainsetStart, WaitForTrainsetStop) Added MessageBox with drop-down list for use in scenarios Added option to force bot speed setting Updated documentation on SimRail Wiki OTHER Increase of speed limit given by the signals is excecuted when the last axle of trains passes last switch Vehicle sorting at the locomotive depot has been added Corrected error with balise reading when taking over a train on the section Starzyny - Kozłów Change of skipping the signal prohibiting further movement on the automatic line block only when the next block is unoccupied by a train Sound effect of cursor clicking at inactive / inaccessible buttons removed *Required DLC: SimRail - The Railway Simulator: Łódź - Warsaw10 points
-
Generalnie napiszę tak. Miało wyjść w kwietniu to wyszło - kalendarzowo zgadza się? Zgadza. Co do reszty, jest to wróżeniem z fusów i oskarżenia z którymi bym poczekał do momentu wyjścia dodatku. Wtedy można zobaczyć, jak to wygląda, ile jest błędów, jak działają serwery, jak jest z rozkładem w którym pewnie mogą być drobne korekty - dopiero po jutrze (najrozsądniej) można brać się za jakąkolwiek krytykę.10 points
-
Po niecałych 3 miesiącach udało mi się ukończyć kolejny scenariusz w oparciu o rzeczywisty rozkład jazdy pociągów. Tym razem jego motywem przewodnim jest jazda pociągiem TLK 73100 Miechowita relacji Poznań Główny - Kraków Główny. Jazda odbywa się na dostępnym odcinku w SimRail Starzyny - Kraków Główny. W scenariuszu są zdarzenia losowe, więc przejazd za każdym razem może być inny. Ponadto od Miechowa 8 minut za nami jedzie pociąg Express Intercity Premium relacji Gdynia Główna - Kraków Główny. W przypadku złapania przez nas opóźnienia 5 minut możemy zostać skierowani na boczny tor w celu przepuszczenia Pendolino. Po dojeździe do stacji docelowej wyruszamy próżnym pociągiem w kierunku Krakowa Płaszowa. Scenariusz należy wypakować do katalogu: SteamLibrary\steamapps\common\SimRail\SimRail_Data\StreamingAssets\Sceneries\3_Krakow\Scenarios\ After less than 3 months, I managed to complete another scenario based on an actual train timetable. This time, its main theme is a ride on the TLK 73100 Miechowita train on the Poznań Główny - Kraków Główny route. The ride takes place on an available section in SimRail Starzyny - Kraków Główny. The scenario includes random events, so the ride may be different each time. In addition, from Miechów, an Express Intercity Premium train on the Gdynia Główna - Kraków Główny route is traveling 8 minutes behind us. If we are delayed by 5 minutes, we may be directed to a side track to let the Pendolino pass. After reaching the destination station, we set off on an empty train towards Kraków Płaszów. The scenario should be unpacked to directory: SteamLibrary\steamapps\common\SimRail\SimRail_Data\StreamingAssets\Sceneries\3_Krakow\Scenarios\ TLK73100.zip10 points
-
🚂 Open Testing of the New SimRail Version on Steam! 🚂 Dear Players, We invite you to join the open tests of the latest SimRail version, available on the "next" branch on Steam! 👉 How to join? Open SimRail Properties on Steam. In the Betas tab, select the "next" branch. 👉 What's new? New features and gameplay improvements Bug fixes reported by the community Early testing of upcoming update! 🛠️ Please note: The "next" version may contain bugs or gameplay changes — please report any issues on our forum: https://forum.simrail.eu After switching to the "next" branch, playing on public servers will not be possible. Multiplayer testing is available only on server INT9. Thank you for your support and help in developing SimRail! 🚆💬10 points
-
Trochę mieliśmy dyskusji na temat: ile dać czasu wygaszonej jednostce, te 10min to właściwie taki wypracowany kompromis, który powinien wystarczyć na każdy typ taboru. Ktoś zrobi szybciej - może ruszyć szybciej. Aczkolwiek rozkład pasażerski go wstrzyma. Ktoś zrobi wolniej - łapie opóźnienie. Tak jak w realu! Ale dzięki treningowi - będzie w tym coraz lepszy. Wybór konkretnego przewożonego towaru odpuściłem - bo to tylko kwestia kosmetyczna, podobna do wyboru malowania. Są tu gotowe presety które mają różne parametry fizyczne. Wyjątkiem jest w scenariuszu nie-intermodalnym możliwość wyboru pomiędzy materiałami stałymi a płynami. Pójście w dalszą customizację... no cóż, ilość tych boxów na starcie rozrosłaby nam się aż za bardzo. Musiałby powstać inny mechanizm do takiego definiowania składu10 points
-
Kolego, ja rozumiem, że jesteś tu od niedawna i nie będziesz czytał wstecz całego forum, ale jakby zebrać wszystko do kupy, to naprawdę niewiele mają twórcy na swoją obronę. Podkreślam, że chodzi mi o relację z graczami, tempo prac to osobna sprawa. Wymienię tylko dwie rzeczy, które mnie przez te lata - a jestem tu od betatestów tej produkcji - zmierziły najbardziej: 1) Przy słynnej pierwszej dużej akutalizacji, która została potem podzielona na dwie równie słynne duże aktualizacje, twórcy do samego końca zachowywali pozory, że wszystko wyjdzie w jednej części. Pozory te były do tego stopnia rozwinięte, że niektórzy członkowie załogi siedzieli tuż przed wypuszczeniem aktualizacji na Discordzie razem z graczami i cieszyli się jakby nigdy nic ich szczęściem na czacie. Pomimo, że wiedzieli jakie będzie za chwilę rozczarowanie. To było fałszywe na maksa. 2) Wszystko było, a do tej pory jest, jakąś wielką tajemnicą wiary. O cokolwiek byś nie pytał, to nikt nie wie, nie orietnuje się i nie ma pojęcia. Minimalnie się to zmieniło w ostatnich miesiącach, ale ja nie widzę zbyt dużej różnicy. To tylko dwie rzeczy, a można by tu napisać wiele więcej, uwierz. Ludzie, którzy tutaj z Tobą piszą, już trochę posmakowali tego chleba.10 points
-
10 points
-
Changelog 30.04.2025 Timetable changes added EIJ 1641, 1643 - Warszawa Grochów → Wrocław Główny (Warszawa Grochów → Łódź Chojny) - Vmax 160 Driving with ED250 added EIJ 1661, 1663 - Warszawa Grochów → Wrocław Główny (Warszawa Grochów → Rokiciny) - Vmax 160 Driving with ED250 added EIJ 6140, 6142 - Wrocław Główny → Warszawa Grochów (Łódź Chojny → Warszawa Grochów) - Vmax 160 Driving with ED250 added EIJ 6160, 6162 - Wrocław Główny → Warszawa Grochów (Rokiciny → Warszawa Grochów) - Vmax 160 Driving with ED250 added IC 19xx - Warszawa Grochów → Łódź Fabryczna (Warszawa Grochów → Łódź Fabryczna) - Vmax 140 Driving EP08 or E186 with from 6 to 10 wagons added IC 91xx - Łódź Fabryczna → Warszawa Grochów (Łódź Fabryczna → Warszawa Grochów) - Vmax 140 Driving EP08 or E186 with from 6 to 10 wagons added EIC 18xx - Warszawa Grochów → Szczecin Port Centralny (Warszawa Grochów → Warszawa Gołąbki) - Vmax 140 Currently a dummy train with EP08-013 with 9 wagons added EIC 81xx - Szczecin Port Centralny → Warszawa Grochów (Warszawa Gołąbki → Warszawa Grochów) - Vmax 140 Currently a dummy train with EP08-013 with 9 wagons added RE1 19xxx - Warszawa Grochów → Bełchów (Warszawa Grochów → Bełchów) - Vmax 110 Driving with EN57-1000, EN57-1796, EN57-1796 or EN57-1796, EN57-1796, EN57-1000 added RE1 91xxx - Bełchów → Warszawa Grochów (Bełchów → Warszawa Grochów) - Vmax 110 Driving with EN57-1000, EN57-1796, EN57-1796 or EN57-1796, EN57-1796, EN57-1000 added IR 111xx - Warszawa Rembertów GT 8-12 → Łódź Fabryczna (Warszawa Podskarbińska → Łódź Fabryczna) - Vmax 110 Require Łódź - Warszawa DLC: 11101 and 11107 Don't require Łódź - Warszawa DLC: 11103, 11109 and 1111 added IR 111xx - Łódź Fabryczna → Warszawa Rembertów GT 8-12 (Łódź Fabryczna → Warszawa Podskarbińska) - Vmax 110 Require Łódź - Warszawa DLC: 11152 and 11158 Don't require Łódź - Warszawa DLC: 11150, 11154 and 11160 added R 105xx - Puszcza Mariańska → Łódź Fabryczna (Puszcza Mariańska → Łódź Fabryczna) - Vmax 110 Driving with EN57 added R 115xx - Łódź Fabryczna → Puszcza Mariańska (Łódź Fabryczna → Puszcza Mariańska) - Vmax 110 Driving with EN57 added R 122xx - Łódź Kaliska → Drzewica (Łódź Chojny → Mikołajów) - Vmax 110 Driving with EN57 and EN96 added R 212xx - Drzewica → Łódź Kaliska (Mikołajów → Łódź Chojny) - Vmax 110 Driving with EN57 and EN96 added R 932xx - Łódź Fabryczna → Radomsko (Łódź Fabryczna → Rokiciny) - Vmax 110 Driving with EN57 added R 932xx - Radomsko → Łódź Fabryczna (Rokiciny → Łódź Fabryczna) Driving with EN57 added LTE 125xx - Łowicz Główny → Tomaszów Mazowiecki (Bełchów → Mikołajów) - Vmax 110 With Cargo Pack DLC: 125003 and 125011 With out Cargo Pack DLC: Remaining added LTE 215xx - Tomaszów Mazowiecki → Łowicz Główny (Mikołajów → Bełchów) - Vmax 110 With Cargo Pack DLC: 215000 and 215012 With out Cargo Pack DLC: Remaining added TME 144xx - Małaszewicze Centralne → Częstochowa Towarowa (Puszcza Mariańska → Rokiciny) - Vmax 100 With Cargo Pack DLC: 144005, 144011, 144017, 144027, 144033, 144041, 144043 With out Cargo Pack DLC: Remaining added TME 614xx - Henryków → Małkinia (Rokiciny → Puszcza Mariańska) - Vmax 80 With Cargo Pack DLC: 614002, 614010, 614018, 614024, 614030, 614036, 614038, 614042 With out Cargo Pack DLC: Remaining added TDE 192xx - Warszawa Główna Towarowa WOA → Łódź Chojny (Warszawa Główna Towarowa → Łódź Chojny) - Vmax 100/120 With Cargo Pack DLC: 192031, 192033, 192037, 192041, 192043, 192047, 192049, 192053, 192057, 192061, 192063, 192067, 192071, 192073, 192077 With out Cargo Pack DLC: Remaining added TDE 912xx - Łódź Chojny → Warszawa Główna Towarowa WOA (Łódź Chojny → Warszawa Główna Towarowa) - Vmax 100/120 With Cargo Pack DLC: 912012, 912014, 912020, 912022, 912024, 912038, 912030, 912034, 912038, 912040, 912044, 912048, 912050, 912054, 912056 With out Cargo Pack DLC: Remaining added TME 194xx - Warszawa Główna Towarowa WOA → Łódź Chojny (Warszawa Główna Towarowa → Łódź Chojny) - Vmax 100/120 With Cargo Pack DLC: 194023, 194027, 194033, 194037, 194041, 194049, 194053, 194057, 194059, 194063, 194067 With out Cargo Pack DLC: Remaining added TME 914xx - Łódź Chojny → Warszawa Główna Towarowa WOA (Łódź Chojny → Warszawa Główna Towarowa) - Vmax 100/120 With Cargo Pack DLC: 914000, 914008, 914018, 914026, 914030, 914034, 9140042 With out Cargo Pack DLC: Remaining changed R1 198xx - Now driving only EN76 changed R1 918xx - Now driving only EN76 changed R1 199xx - Now driving only EN57 changed R1 919xx - Now driving only EN57 some tiny changes to some freight and passenger trains - length and weight9 points
-
Zastanawiałem się, czy będzie, sprawdziłem, i .... JEST!!! 🙂 Między Płyćwią a Lipcami możemy zobaczyć dom, w którym niegdyś mieszkał nasz wielki pisarz, Władysław Stanisław Reymont. Bardzo się cieszę, że twórcy zauważyli taki szczegół. Ogólnie dodatek bardzo mi się podoba, szczególnie zmiana startu scenariuszy z wyborem taboru, pory dnia itp. oraz spory ruch kolejowy. Malowanie widocznej na zdjęciu jednostki jest bardzo ładne.9 points
-
Z całym szacunkiem, jestem tu w miarę nowy, ale brzmisz jak zdarta katarynka. Najgorsze, że ciągle mówisz to samo. Męczące to jest. Kupiłem w EA grę (najgorsze z punktu samopoczucia, zaprzeczyli idei EA i można było kupić grę po wyjściu z EA taniej niż po graniu w zabugowaną grę i byciu beta testerem) i spędziłem sporo godzin na platformie z ludźmi na poziomie. Oczywiście jako "lamus" nieraz dałem ciała na dyżurce/maszynista ale to nie fair, że ciągle będę narzekał. Już raz skreśliłeś grę. Ok. Daj spokój. Dzisiaj pewnie z konta mi zniknie 100 pln. Pewnie to będą źle wydane pieniądze ale... możliwość interakcji z psycholami kolejnictwa mi to wynagrodzi. EDIT: zawsze możesz kupić grę od ubisoftu za 350 pln i nic nie dostać ponad gauno produktem udającym grę.9 points
-
To jest złożony problem. Napiszę Tobie na moim przykładzie. Gdzieś tam wpadłem na jakiś filmik z simraila. Chyba Bonkola. Zaciekawiła mnie gra. Pobrałem demo. Pograłem chyba 2 dni. Wszedłem na forum. Przeczytałem co ma być w grze. Kupiłem. Kupiłem mając nadzieję że to i owo będzie. I w sumie 2 lata mineły i nie ma tego. A miało być za pół roku:)))) Po jakimś czasie odpuściłem i tak już z dystansem patrzę na to. Ale niesmak pozostał. Negatyw na steam wystawiłem i więcej nie mogę nic zrobić:) Nie chce mi się wracać do tematyki sprzed roku. Ale fakt pozostaje jeden. Naobiecywali gruszek na wierzbie, złapali graczy na to. Trzeba było od początku uczciwie mówić że małe studio, małe siły do tworzenia gry, że simrail to produkt poboczny głownego celu jakim są symulatory. I że nieprędko doczekamy się chyba jakiś tras poza DLC Łódz i DLC Łódz Okolice. Kupiłem grę następny dzień po ukazaniu się tego co pokazuje poniżej. Kupiłem 10 marca 2023roku. Mamy 13 kwietnia 2025. Nadal uważasz że widziały gały co brały? Nadal uważasz że ja dostałem to za co zapłaciłem 10 marca 2023 widząc komunikat na steam że wyjście z EA będzie w czerwcu 2023? Więcej się nie wypowiadam na temat tej parodii z zapowiedziami i tym co otrzymaliśmy. Szkoda czasu i nerwów na to. A jak ktoś powie że manewry mamy na single albo INT9. 9 marca 2023 tryb single nie istniał. Było tylko multi. Co z DLC Drezno zapowiedzianym w czerwcu 2023 jak dobrze pamiętam? Żal.pl :((((( Edit. Jeszcze brak passenger mode9 points
-
Changelog 30.04.2025 Timetable changes changed 1905 and 1907 - Tiny fixes changed 9110 - Switched a Vmax 120 1st class wagon to a Vmax 140 1st class wagon changed 234311 - Had (somehow) 424Z and Containers. Changed to 230-01 wagons8 points
-
Witam, mam propozycję, aby w rozkładach jazdy dla pociągów kursujących pojawiły się tzw. „luki czasowe”, podobnie jak ma to miejsce w rzeczywistości. Obecnie ciężko jest nadrobić opóźnienie, jadąc idealnie np. 140 km/h i nie mając żadnych postojów. Moja propozycja polega na tym, aby (nie wiem, jak dokładnie tworzy się luki czasowe w rzeczywistości w rozkładach) czas przejazdu między stacjami był wyliczany z uwzględnieniem nieco niższej prędkości — np. zmniejszając prędkość o 5 lub 10 km/h (przykładowo: pociąg o Vmax 200 km/h -> 195 lub 190 km/h). Czekam na Wasze zdanie na ten temat. Pozdrawiam serdecznie! 🙂8 points
-
MULTIPLAYER Fixed passengers - they should not float and bug around Some fixed in timetables STOCK Fixed ET25/Dragon disappearing radio SCENERY Fixes in Łódź - Warszawa scenery regarding vegetation, collision with objects, signs and missing buildings Added 50 and 40 km/h speed limit at Rogów station7 points
-
they had to split the servers for now as they couldn't handle the number of trains on the whole route... you'd get a slideshow as a single server got overloaded. So they had to split the servers to make the DLC work, They want to find a solution and get the whole map running on a single server, or have seamless server switching or something like that, they don't have this now as there would be problems when changing servers if a train on the other server is held at a signal and your train is placed right behind or even ontop of it as you transfer over. So it's going to take a little time to get the solution,7 points
-
@tommy99991Co to za pytanie w ogóle? Jak ktoś coś kupił z własnej woli to nie może tego produktu krytykować? Absurd. Szczególnie, że można było kupić mając przed oczami roadmapę z "1-3 miesiące*" oraz inne obietnice twórców, a teraz czuć słuszny żal, bo cała praca idzie w dodatkowe płatne DLC, a funkcji obiecanych w wersji podstawowej, opłaconej dawno temu nie ma.7 points
-
PL ✅Ruch Ai ✅Manewry ✅90 min. trasy [około] ❌Scenariusz nie zawiera nagranych dialogów Zawartość pliku do pobrania trzeba wypakować do | Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\SimRail\SimRail_Data\StreamingAssets\Sceneries\5_Lodz1\Scenarios (scenariusz może zawierać błędy,jeżeli istnieją prosze je zgłosić do twórcy) EN ✅Ai Traffic ✅Maneuvers ✅About 90 minute drive ❌Scenario does not contain recorded dialogues The contents of the download file must be unpacked to | Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\SimRail\SimRail_Data\StreamingAssets\Sceneries\5_Lodz1\Scenarios (scenario may contain bugs,if it does then report it to the creator) SCENARIUSZ NAPISANY PRZEZ CZAPUSIA wypakuj do 5_Lodz1.rar6 points
-
Surprised no one else has posted but it came to light yesterday evening, via a post in the SimRail thread on the Off Topic section of the official DTG TSW forum, that we now have the beginnings of a save game feature for single player in SimRail. And I quote:- "Well about fantastic: A polish player was doing some things with files and found a way to enable savegames. A dev confirmed this and even showed how to enable it. 'Testing_SavesEnabled=False' to 'Testing_SavesEnabled=True' in AppData\LocalLow\SimKol\SimRail\settings.conf Now this is very much in an alpha state (the menu will also show this) and loading takes time. But it works, altho bugs are very much possible." I can confirm this does appear to work though there are a couple of caveats... Before you can load the save game, you need to restart the scenario and make sure you are sat in the cab. Hit Esc and the option to load the save game will appear on the pause menu. On completion of loading with the EU07, I had to reactivate the main switch before I could take power again. Also the previous location appeared on the top right of the screen/HUD, though after a couple of minutes that changed to the next timetable location. Edit: I also had to reset the two overload relays to get going, but this is fantastic. So full praise and kudos to the team - presumably this option in the config file was added with this update. Truly a game changer as it means those of us who don't have time to run the long three or four hour SP scenarios in one session can now do so over several shorter sessions. Hopefully the feature will be more publicly added to the game ASAP. Thanks again, SimRail team.6 points
-
Jest połączona Cały simrail operuje na jednej mapie - jesteś w stanie od Żmigrodu nawet przelecieć na rejon gdzie mamy położone tory. Nie ma natomiast łącznicy która by pozwalała zjechać z Żyrardowa - dlatego ot tak prostego przejazdy od punktu A do B się nie zrobi. Ale z manewrami - jest to jak najbardziej wykonalne6 points
-
6 points
-
MEHRSPIELER Man kann die Züge nun nach Fahrzeug filtern Man kann nun Server in der Serverauswahl als Favorit markieren Man kann nun die Sortierung der Liste der Züge ändern Mechanismus bei Fehlleitungen verbessert, welcher manchmal einfach Züge zu Unrecht entfernt hat Flaggensymbol hinzugefügt, bei Zügen die weniger als 10min Restfahrzeit haben KI-Logik beim Stellen von Einfahrten in Plangleise verbessert KI-Logik beim Stellen von Teilabfahrten verbessert, nun muss man nicht mehr anhalten "SAM"-Funktion (automatisches Stellen) blockiert nun nicht mehr Fahrstraßen, wenn ein Spieler das Stellwerk verlässt Fahrplanupdate FAHRZEUGE Polregio EN57-919 im Łódźkie-Design hinzugefügt Anzeigen für Batterieladung korrigiert (EN57) Bot-Logik beim Öffnen der Türen am Bahnsteig verbessert (er hat den Bahnsteig nicht erkannt und stand somit zu lange) Haltebremse ist nun erst aktiv, nachdem das Fahrzeug angehalten hat (EN76, EN96) Falsche Übersetzung bei der Gangbeleuchtung korrigiert (ED250) Sandtaster funktioniert nun in beide Richtungen (ET25) Bremsstellung kann nun im Display geändert werden (ET25) Batterieparameter verbessert (ET25) ETCS kann nun auch die indirekte Bremse nutzen (ET25) Zylinderabschaltung bei E-Bremse behoben (ET25) Fehler behoben, bei dem Stromverbrauch und Rückspeisung im Dieselmodus angezeigt wurden (ET25) Modus für Bremse lösen geändert (komplett lösen, stufenweise lösen) (ET25) Achslastausgleich beim Rückwärtsfahren korrigiert (4E) Einstellungen des Hilfsluftkompressors geändert (4E) Man kann sich nun zwischen den Reisezugwagen bewegen Rechenfehler behoben, welcher dazu geführt hat, dass man bei Güterwagen mit Schnellbremsung nicht zum Stehen kommen konnte Diverse Fehler bei Tastenbelegungen behoben SZENERIE Teil der LK1 von Żyrardow nach Rokiciny hinzugefügt Teil der LK17 und LK25 von Łódź Widzew nach Koluszki hinzugefügt FAHRDIENSTLEITER Stellwerk Warszawa Włochy hinzugefügt Stellwerke Żyrardów, Żakowice Południowe, Skierniewice, Rogów, Płyćwia, Łódź Widzew und Gałkówek hinzugefügt* Situation gefixt, als der Spieler das Stellwerk übernommen hat, nachdem die KI nach einem freien Gleis gefragt hat (es wird nun keine Antwort mehr erwartet) EINZELSPIELER Szenarios fürs Łódź - Warszawa DLC hinzugefügt Fahrzeug-Testszenarien für Żmigród hinzugefügt Fixes für Tutorial-Szenarios Kleinere Korrekturen für existierende Szenarios Man kann nun einen Funkfilter auf die Erzählerstimme hinzufügen WIederverwendbarer Track Trigger hinzugefügt Symbol hinzugefügt, welcher auf eine Nutzung des Funks hinweist Coroutines hinzugefügt, welche beim Anfahren und Anhalten triggern (WaitForTrainsetStart, WaitForTrainsetStop) MessageBox mit Dropdown-Liste hinzugefügt Bot-Geschwindigkeit kann nun festgelegt werden Dokumentation im SimRail Wiki aktualisiert SONSTIGES Geschwindigkeitserhöhung von Signalen ist nun gültig, nachdem die letzte Achse die letzte Weiche passiert hat Fahrzeuge im Lokdepot wurden sortiert Balisen-Lesefehler beim Übernehmen von Zügen bei Starzyny - Kozłów korrigiert Bots überfahren nun keine haltzeigenden Sbl-Signale mehr Soundeffekt des Cursors bei inaktiven Buttons entfernt *Benötigte DLC: SimRail - The Railway Simulator: Łódź - Warsaw6 points
-
Ja to bym poczekał do wydania DLC a dopiero później oceniania. Wiem że wcześniejsze doświadczenia po prostu zrażają innych do nowych rzeczy, ale tak naprawdę to nigdy nie wiadomo co będzie. Może być tak że będzie pełne błędów i rozczarowujące, ale równie dobrze może być bardzo dobre. Czas pokaże, zawsze jest jakaś szansa. To, że wcześniej gra nie zadowalała graczy nie znaczy że to DLC na pewno będzie tragiczne6 points
-
Hello everyone, even though there is not too much time left, we want to give you a preview stream for the upcoming Łódź-Warsaw DLC. This is the schedule: - 🇩🇪 - https://www.twitch.tv/reallmiko - 🇫🇷 - https://www.twitch.tv/aurelfr_ - 🇨🇿 - https://www.youtube.com/@TenTheFloxiCz We are looking forward to welcome you in our streams 😄6 points
-
I mean, that would be a reason to add them wouldn't it? We only have 1 level 1 signalbox currently, so we could do with some more low level boxes (not sure what level these would be but I'd think lvl 1 - 2, at a stretch maybe 3 as they are both junctions) Katowice Janow is the next signalbox on this line that we have in game, also electronic interlocking (would most likely be domino), and it would for sure be a lvl 1, yes it would be a bit boring to some, but for learning dispatching it's a perfect place to start learning. Even for more experianced players these 3 boxes could be a nice place to just hang out, chat, and watch trains go past. As for them having little traffic, some trains to / from Panewnik / Katowice Ligota could be added to make them busier and the operations more varied, LK 171 and LK657 still have a lot of capacity unused afterall. Yes there are other signalboxes that would also be nice to have, but isn't the end goal to eventually have all signalboxes on the map playable?6 points
-
Zgadzam się z Panem w 100%, że rozkład nie powinien być zbyt luźny, jednak — jak wspomniałem wyżej — powinien zawierać minimalne luki. Przy aktualnych godzinach, jadąc nawet 141–143 km/h, jest bardzo trudno nadrobić choćby minimalne opóźnienie. Obecny rozkład jazdy jest przystosowany do jazdy z BOT-em, który hamuje idealnie, maksymalnie 5 metrów przed ograniczeniem lub semaforem. W przypadku starszych maszyn BOT również jedzie na najwyższych oporach, podczas gdy normalnie zdarza się, że nadmiarowy wybije. A jednak, gdy ktoś jedzie długo i nie ma dużego doświadczenia, to przy obecnym rozkładzie jazdy liczy się wręcz każda sekunda.6 points
-
Ale przecież nie zamierzasz kupić DLC to po co Ci ten pośpiech? Dla samego hejtu piszesz? Słabe to jest.6 points
-
Sorry, że się nabijam ale dzisiaj w tej cenie nie dostaniesz GPU z "półki wyższej" 🙂5 points
-
5 points
-
Czy aby kiedyś nie wspominałem że scenariusze powinny być demonstratorem możliwości silnika? Na plus: - w Wawie: oczekiwanie na peronie na wjazd składu z bocznicy - w Skierniwcach: zjazd na bocznicę - ruch AI Na minus: - monotonne zgłaszanie kierownika pociągu - "gotowy do odjazdu": można by było dodać 3-4 wersje zgłoszeń i je stosować zamiennie lub losować - brak wagonów na bocznicach (tj. składy bez lokomotywy) - na całej trasie tylko 1 luzak - brak aktywności głosowej dyżurek (jako urozmaicenie scenariusza) - brak aktywności głosowej innych składów (jako urozmaicenie scenariusza) - na trasie brak sytuacji nietypowej (urozmaicenia)5 points
-
Druga część ma być platna, ale ze zniżką dla posiadaczy pierwszej części oraz dlatego, że fragment trasy ma być wspólny dla obu dodatków. Obecnie architektura gry wymusza spawn i despawn pociągów poza grywalną mapą, więc Łodzi Fabrycznej ani innych stacji czołowych nie będzie bez zmiany architektury symulatora. Druga część ma zostać wydana w tym roku, według obecnych planów. Mogą jednak ulec zmianie.5 points
-
A po co w ogóle taki temat? Cena jest o wiele niższa niż wszyscy sądzili, a i tak ludzie tu wylewają hejt na tą grę! Jak komuś się ta gra nie podoba to po co w nią grają? Obserwuję to forum prawie od początku i to ile tu się hejtu wylało to głowa mała. Jak się komuś nie podoba to nie grać i tyle. Ja właśnie tak robię, kupuję gry na Steam i masz 2h/14 dni na oddanie, jak się nie zmieszczę w tych ramach, to gra zostaje u mnie, ale właśnie jak mi się nie podoba, to po prostu w nią nie gram, a nie kręcę gównoburzę na forum jak większość tutaj.5 points
-
Fair play you cannot argue with the price of the new route DLC. £9.89 with the 10% discount. Downloading at the moment and a very nice surprise, in regards the cost. Mike.5 points
-
Prawda jest taka, że nie wiadomo, jak to wyjdzie. Obecnie twórcy wypuścili wstępną aktualizację, która zawiera lepszą optymalizację – znacznie lepszą. Co do DLC – wiemy tyle, ile pokazano. Wersja beta pokazuje, że wykonano dobrą robotę, bez większych błędów (póki co nie znalazłem takich 😉). Pesymistyczne podejście w tym przypadku jest słabe. Wiadomo, twórcy zawiedli nas jako graczy parę razy, ale przyjmują część krytyki i widzę, że korygują swoje błędy.5 points
-
🚂 Öffentlicher Test der neuen SimRail-Version auf Steam! 🚂 Liebe Spieler, Wir laden euch ein, den öffentlichen Tests der neuen SimRail-Version beizutreten! Sie ist verfügbar als Betaversion "next" auf Steam! 👉 Wie trete ich bei? Öffne die Eigenschaften bei SimRail. Gehe in den Beta-Tab und wähle die Version "next - Testing of next update". 👉 Was ist neu? Neue Funktionen und Gameplay-Verbesserungen Bugfixes, unter anderem gemeldet von der Community Zeitiges Testen kommender Updates! 🛠️ Bitte beachtet: Die "next" Version kann Bugs oder Veränderungen im Gameplay enthalten - bitte meldet jegliche Fehler im Forum:https://forum.simrail.eu Nach dem Wechsel in "next", wird das Spielen auf den normalen Servern nicht möglich sein. Tests im Multiplayer sind lediglich auf dem Testserver INT9 möglich! Danke für Eure Unterstützung und bei der Hilfe, das Spiel immer besser zu machen! 🚆💬5 points
-
W kolejnym paczu będzie taka funkcjonalność we wszystkich pojazdach. 2025-04-26 00-13-17.mp45 points
-
Od dawna to forum to jest tylko po to żeby pobrać scenariusze od społeczności lub zgłosić błąd w grze.. Wszystko co ważne dla graczy dzieje się na discord. Będzie warsztat steam to pies z kulawą nogą tu nie zajrzy.5 points
-
Sure, but I don't know if that makes sense. These two don't really have much traffic and it would be boring fast (like Biala Rawska or Pilichowice...), especially with missing Sosnowiec Dandowka and Stawiska. There are better places which could be a new signal box (Wwa Wlochy, Koziol, Krk Glowny...) 😄5 points