Ja zaznaczyłem pasażerskie dalekobieżne z lokomotywą ale przecież i dla towara i dla kibla da się wybrać ponad 2h trasę...bo trasę/długi kurs lubię najbardziej.(MULTI)
Zaczynając od długiej trasy kiblem, który wymaga zatrzymywania na każdej stacji i zbiera najwięcej PD, poprzez towary, które wg EDR lecą na bok aż miło i nie ma dwóch takich samych scenariuszy a ograniczeniem dla nich jest "póki restart serwera nas nie rozdzieli" 🙂 a kończąc na świniach które sprawnie pokonują CMK. Kilka razy śmignąłem ED250 i efekt trasy jest jednak wg EDR gro kursów leciałem w większości na potocznych przelotach( nuuuda). EU07 zaprzęgnięta do towara i do pasażera prowadzi się zgoła odmiennie. Na swoim etapie ogarniania towarów czasem niektórymi towarami rezygnuję (po szybkiej wymianie zdań z dyżurnymi z Zawiercia ) wtaczanie w perony bo jak stanę w peronach na S1 to zanim się wyskrobię na Łazy to trochę mija.