Jump to content

Dyskusja o Roadmapie SR


Recommended Posts

Czyli na razie jest mniej więcej tak jak przewidywałem. Mnie zawartość aktualizacji bardzo cieszy. ETCS testowałem i to zupełnie inna jazda. Jako maniak obsługi różnych systemów w pojazdach nie mogę się doczekać wersji finalnej.

Świetnie, że w końcu będzie porządny single z manewrami i ruchem AI. Szkoda trochę edytora, ale i na to przyjdzie czas. W tandemie ze Steam Workshop to będzie genialne. Sam mam kilka pomysłów na fajne scenariusze.

Jedyny zgrzyt to wydawanie płatnych DLC w fazie EA. Nie jest to zabronione, ale nieeleganckie. Społeczność zazwyczaj źle to odbiera. Jednak przekonuje mnie wyjaśnienie chęci przetestowania mechanizmu jeszcze w EA. Wybaczam 😀

Trzymam kciuki i do zobaczenia na szlaku.

  • Like 5
  • I disagree 1
  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

46 minut temu, Szociu napisał(a):

Wykreślacie te rzeczy co najmniej jakby zostały anulowane i wyrzucone do śmietnika.

Nigdy nie mówiliśmy, że ET22 wyjdzie razem z Łodzią - od początku wszędzie przedstawiamy te 2 rzeczy jako niezależne dodatki, podobnie jak kwestia, że rzekomo Kraków i parowóz wyjdą przed końcem EA. Ktoś coś napisze, potem kilka osób to podłapie i tworzą się jakieś dziwne historie i legendy, a użytkownicy zaczynają w nie wierzyć i ich od nas wymagają.

Informowaliśmy za to, że ETCS zostanie wydany osobno jako ostatni update przed wyjściem gry z early access i tak też się stanie.

Wszystkie rzeczy z roadmapy "1-3 miesiące" są na ukończeniu lub trwają ich testy i poprawki. Weźcie pod uwagę, że punkt punktowi nie jest równy, jedne to kilka lat wykonanej pracy, inne kilka miesiący. Przypomnę, że od publikacji roadmapy minęło 2.5 miesiąca, a gwiazdka nie jest tam bez powodu - można zrobić grę albo dobrze, albo szybko. My jesteśmy już na końcu drogi - jak tylko uznamy, że wszystko jest gotowe, po uzgodnieniu z wydawcą opublikujemy datę wyjścia z early access.

W najbliższym update będą dostępne nowe nastawnie, ruch AI oraz manewry w misjach, w pełni funkcjonalny system ETCS (ponad 3 lata pracy!), tor doświadczalny w Żmigrodzie oraz liczne poprawki + oczywiście Cargo Pack, który jest niezależnym dodatkiem i nie koliduje z głównymi pracami, a pozwoli nam przed wyjściem z EA sprawdzić mechanizm obsługujący DLC. Być może opublikujemy też wersję beta edytora misji (ale tu jeszcze będziemy podejmowali decyzję).

Ileż to już pan obiecywał. Najlepszy był wpis, że już nie ma nic do poprawy tylko wyjście z EA. Nie wszyscy są dziećmi i nie wszyscy są naiwni. Pan wybaczy.

  • Confused 2
  • Haha 1
  • I agree 4
Link to comment
Share on other sites

  • SIMRAIL Team
2 minuty temu, Pasiur napisał(a):

Ileż to już pan obiecywał. Najlepszy był wpis, że już nie ma nic do poprawy tylko wyjście z EA. Nie wszyscy są dziećmi i nie wszyscy są naiwni. Pan wybaczy.

Chętnie zobaczę ten wpis. 🙂

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

Teraz, Szociu napisał(a):

Chętnie zobaczę ten wpis. 🙂

Nie chce mi się już szukać tego wpisu, bo nie ma sensu i szkoda czasu, ale wielokrotnie użytkownicy go cytowali. Zapewne znajdzie się ktoś kto to znajdzie. Poczekamy, zobaczymy.

  • Confused 3
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Szociu napisał(a):

Wykreślacie te rzeczy co najmniej jakby zostały anulowane i wyrzucone do śmietnika.

Nigdy nie mówiliśmy, że ET22 wyjdzie razem z Łodzią - od początku wszędzie przedstawiamy te 2 rzeczy jako niezależne dodatki, podobnie jak kwestia, że rzekomo Kraków i parowóz wyjdą przed końcem EA. Ktoś coś napisze, potem kilka osób to podłapie i tworzą się jakieś dziwne historie i legendy, a użytkownicy zaczynają w nie wierzyć i ich od nas wymagają.

Informowaliśmy za to, że ETCS zostanie wydany osobno jako ostatni update przed wyjściem gry z early access i tak też się stanie.

Wszystkie rzeczy z roadmapy "1-3 miesiące" są na ukończeniu lub trwają ich testy i poprawki. Weźcie pod uwagę, że punkt punktowi nie jest równy, jedne to kilka lat wykonanej pracy, inne kilka miesiący. Przypomnę, że od publikacji roadmapy minęło 2.5 miesiąca, a gwiazdka nie jest tam bez powodu - można zrobić grę albo dobrze, albo szybko. My jesteśmy już na końcu drogi - jak tylko uznamy, że wszystko jest gotowe, po uzgodnieniu z wydawcą opublikujemy datę wyjścia z early access.

W najbliższym update będą dostępne nowe nastawnie, ruch AI oraz manewry w misjach, w pełni funkcjonalny system ETCS (ponad 3 lata pracy!), tor doświadczalny w Żmigrodzie oraz liczne poprawki + oczywiście Cargo Pack, który jest niezależnym dodatkiem i nie koliduje z głównymi pracami, a pozwoli nam przed wyjściem z EA sprawdzić mechanizm obsługujący DLC. Być może opublikujemy też wersję beta edytora misji (ale tu jeszcze będziemy podejmowali decyzję).

 

Dzień dobry Prezesie,

Wykreślamy te rzeczy żeby pokazać co było obiecane a co jest dane. Nikt nie wymyślił sobie coś samemu.  Najpierw obiecywał Pan lub Pana pracownicy że będzie pół roku do wyjścia z EA. Potem miała być aktualizacja 30 październik? Listopad? Dobrze pamiętam? I ta przepowiednia słabo Panu wyszła. Potem było powiedziane że aktualizacja podzielona na 2 części. Jedna wtedy a druga w przyszłości. Więc jest sugestia że będą DWIE aktualizacje. Jedna była:) Potem 13 stycznia zapowiedź że ciągu 1-3 miesięcy będzie to i owo z listy. Te trzy miesiące mijają 13 kwietnia. A Wy ogłaszacie że 20? 22? kwietnia dajecie tylko część. I co? Zdzwieni że ktoś niezadowolony? A kiedy reszta? Za rok? Dwa? Panie Szot. Pan ma mnie za debila co się nie zna na kalendarzu i nie umie czytać ze zrozumieniem? Bo takie mam wrażenie po przeczytaniu Pana wpisu. Gdzie informowaliście że ETCS będzie wydany wcześniej? Na tym forum które jest oficjalnym forum gry? Gdzieś tutaj był wpis niedawno o jakimś kanale prywatnym na discordzie gdzie zaproszone osoby mogą coś się dowiedzieć. To jest ten oficjalny kanał komunikacji z klientami którzy kupują Pana produkt? Grono wybranych ludzi które zawsze Was broni na tym forum to z tego kanału? Takie mam wrażenie. Bo już się jeden obrońca powyżej uaktywnił - zrób to sam lepiej - napisał. Ja nic takiego sam nie zrobię i nie obiecuję gruszek na wierzbie. Nie ja obiecałem do 13 kwietnia Tunel - Kraków. Skoro zapowiadacie coś dzisiaj na 20 kwietnia to zakładam że wcześniej nic już nie będzie.  A propo tego że niby coś sobie sam wymyślam. Niedawno napisałem na tym forum dwa pytania co do przyszłych treści jakie znajdą się w grze. Zostałem zignorowany, Napisałem wiadomość prywatną do pana UEATAM . Zostałem zignorowany. A potem płacz że my sobie coś wymyślamy. Pytam i nikt nie odpowiada.  Ja nie krytykuje Pana że coś Pan nie dał. Krytykuje Pana za to że sami coś obiecujecie, potem obcinacie o połowę i wszystko na koniec po terminie. To jest niepoważne traktowanie klienta. A np ET22 był obiecany jako darmowa lokomotywa. I są na to wpisy Pana Gopela albo Ueatam na tym forum. Nikt jego wypowiedzi nie skorygował, nie poprawił i ja ją tak odbieram. To też moja nadinterpretacja? 

Manewry w misjach Pan powiada. Czyli w single player? Mam nieodparte wrażenie że cały czas była mowa o multi i nigdy nikt z Pana pracowników nie negował takich wypowiedzi na forum. Gotowanie żaby? Powolutku, powolutku obcinamy i obcinamy? 

I jeszcze jedno na koniec. Pytałem już o to tutaj na forum, w wiadomości prywatnej do Pana UEATAM. ( sorry jak przekręcam nick)  Skoro Simrail jest wg stanu na rok 2018 to dlaczego cały czas na zdjęciach z DLC CARGO byczek ET22-911 ma złe malowanie? DLC Cargo jest wg stanu z innego roku? Do najwyższej instancji już uderzam z tym pytaniem. Dlaczego? 

Edited by misiekczołgista
  • Confused 3
  • I agree 10
Link to comment
Share on other sites

14 minut temu, Szociu napisał(a):

Chętnie zobaczę ten wpis. 🙂

Mam inny. 3 marca 2023 roku 

"....Nie planujemy również udostępniać roadmapy z terminami, zanim nie będziemy ich pewni, ponieważ wiele rzeczy potrafi pójść nie po naszej myśli w tak rozbudowanym projekcie, a później wynikiem są niepotrzebne nerwy i pretensje o niedotrzymanie terminu..."

To tak tyle w temacie że gracze mają wybujała fantazje co do podanych terminów...

  • I disagree 1
  • Haha 2
  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

  • SIMRAIL Team

Po raz kolejny proszę o zacytowanie konkretnych wpisów - choćby naszych Kolegów o tym, że ET22 miała być bezpłatnym dodatkiem. 🙂

Co do poprzedniej aktualizacji - owszem była opóźniona o 3 tygodnie - sprawa była przerabiana już wielokrotnie, przęciagąły się poprawki po testach, za co już przepraszaliśmy, ale jakość EN57 myślę, że wynagrodziła oczekiwanie.

Kolejna aktualizacja miała dotyczyć właśnie w głównej mierze systemu ETCS i odbędzie się w kolejnym miesiącu zgodnie z zapowiedzią.

Odnośnie pytań, którymi jesteśmy zasypywani po kilkadziesiąt dziennie niejednokrotnie - kilka razy informowaliśmy, że dopóki sami czegoś nie wiemy (chociaż orientacyjnie) to nie jesteśmu w stanie też Wam na nie odpowiedzieć i dopóty nie wydamy oficjalnego komunikatu, nic się tu nie zmieni. Niestety, ale społeczność nauczyła nas powściągliwości w tym temacie, często różne osoby były ciągnięte za język, a później ktoś te informacje z luźnych, prywatnych rozmów wykorzystywał wyrwane z kontekstu.

  • Like 4
  • I agree 7
Link to comment
Share on other sites

14 minut temu, Szociu napisał(a):

Po raz kolejny proszę o zacytowanie konkretnych wpisów - choćby naszych Kolegów o tym, że ET22 miała być bezpłatnym dodatkiem. 🙂

Co do poprzedniej aktualizacji - owszem była opóźniona o 3 tygodnie - sprawa była przerabiana już wielokrotnie, przęciagąły się poprawki po testach, za co już przepraszaliśmy, ale jakość EN57 myślę, że wynagrodziła oczekiwanie.

Kolejna aktualizacja miała dotyczyć właśnie w głównej mierze systemu ETCS i odbędzie się w kolejnym miesiącu zgodnie z zapowiedzią.

Odnośnie pytań, którymi jesteśmy zasypywani po kilkadziesiąt dziennie niejednokrotnie - kilka razy informowaliśmy, że dopóki sami czegoś nie wiemy (chociaż orientacyjnie) to nie jesteśmu w stanie też Wam na nie odpowiedzieć i dopóty nie wydamy oficjalnego komunikatu, nic się tu nie zmieni. Niestety, ale społeczność nauczyła nas powściągliwości w tym temacie, często różne osoby były ciągnięte za język, a później ktoś te informacje z luźnych, prywatnych rozmów wykorzystywał wyrwane z kontekstu.

Panie Szot. Proszę. 

19 lipiec 2023 PAN GOPPELPL

Wersja pełna będzie wersją gotową i w pełni działającą, z zadowalającą dla nas optymalizacją, obsługą kontrolerów gier, manewrami, obsługą lokomotyw parowych, efektami pogodowymi i wszystkimi nastawniami na mapie dostępnymi dla gracza, a także dostępem do "lokomotywowni". Do tych założeń dojdą oczywiście zapowiedziane już, a nieuwzględnione pierwotnie pojazdy EN57 i ET22 oraz przedłużenie trasy z Tunelu do Krakowa. Takie są założenia pełnej wersji symulatora. Oczywiście dzięki rozwojowi oprogramowania i logiki wirtualnego dyżurnego pojawi się więcej scenariuszy singleplayer oraz serwery "profesjonalne". Wczesny dostęp to forma udostępnienia chętnym, świadomym tego faktu graczom niedokończonej gry, zawierającej błędy i ograniczenia, która jest optymalna dla graczy (można sobie pograć w coś nowego) i dla nas (dostajemy zgłoszenia co mamy poprawić, a co dodać). 

 

 

 

Będzie Pan się bronił bo słowo DARMOWE nie padło? Ktoś poza Wami wypuszcza płatne DLC do wersji EA? No ale skoro kibel i tunel darmowy to dlaczego miałbym zakładać inaczej? 

Jakość EN57 wynagrodziła. Zwłaszcza wycieraczki w EN57 zapadły mi w pamięci.

Co do pytania. Proste pytanie o malowanie byczka 911. To trzeba miesiącami ustalać odpowiedz czy odwrócić fotel zapytać grafika dlaczego takie malowanie a nie inne? 

 

Na koniec perełka. 20 stycznia 2023 Pan UETAM

Następna w kolejności - Dabrowa Gornicza Wschodnia a później co dwa tygodnie będzie wpadała kolejna nastawnia

Na facebooku ktoś przypomniał tą wypowiedz w listopadzie? Grudniu? Wie Pan jaka była odpowiedz od Was? NIGDY PRZENIGDY NIKT TAK Z SIMRAIL NIE POWIEDZIAŁ. 

To tak mi się przypomniało jak Pan teraz wspomniał o cytatach . Nigdy przenigdy nikt tak nie napisał:) 

 

 

 

Edited by misiekczołgista
  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

29 minut temu, Szociu napisał(a):

Chętnie zobaczę ten wpis. 🙂

Pana wpis z 15 stycznia tego roku. Pozostało dwa tygodnie do realizacji pana zobowiązań danych na https://www.gry-online.pl . To jak będzie? Tylko obiecanki czy przechwałki. Tam są dość jasne deklaracje od pana. I na szczęście nie ma żadnej gwiazdkiScreenshot_1.png.4769e157f984e2eb2f5327206be040a6.png

Link to comment
Share on other sites

9 minut temu, Szociu napisał(a):

Odnośnie pytań, którymi jesteśmy zasypywani po kilkadziesiąt dziennie niejednokrotnie - kilka razy informowaliśmy, że dopóki sami czegoś nie wiemy (chociaż orientacyjnie) to nie jesteśmu w stanie też Wam na nie odpowiedzieć i dopóty nie wydamy oficjalnego komunikatu, nic się tu nie zmieni. Niestety, ale społeczność nauczyła nas powściągliwości w tym temacie, często różne osoby były ciągnięte za język, a później ktoś te informacje z luźnych, prywatnych rozmów wykorzystywał wyrwane z kontekstu.

To po co były publikowane od roku czasu road mapy? Skoro nie wiecie nawet orientacyjnie kiedy jesteście w stanie wypuścić jakąś zawartość to po cholerę one są? To jest naprawdę absurdalne z waszej strony... Parowóz i Tunel - Kraków były w trzech road mapach, w tej ze stycznia włącznie i dalej po nich ani śladu, a to już minął łącznie rok czasu. Z tego co można zrozumieć z dzisiejszego komunikatu nawet prostych manewrów EZetami na multi (o których były dyskusje na forum z Goplerem) też nie będzie? Nawet hotfixów naprawiających podstawowe błędy, uniemożliwiające często normalną rozgrywkę nie robicie - przykładem te nieszczęsne wycieraczki i efekty deszczu.

Ale czas na dopracowanie byka i wydanie jako DLC to oczywiście był, bo trzeba sprawdzić "mechanizmy obsługi DLC". Bardziej mechanizmy obsługi portfela przy wydawaniu pieniędzy będziecie sprawdzać 🤣

  • I disagree 1
  • I agree 12
Link to comment
Share on other sites

26 minut temu, Szociu napisał(a):

Odnośnie pytań, którymi jesteśmy zasypywani po kilkadziesiąt dziennie niejednokrotnie - kilka razy informowaliśmy, że dopóki sami czegoś nie wiemy (chociaż orientacyjnie) to nie jesteśmu w stanie też Wam na nie odpowiedzieć i dopóty nie wydamy oficjalnego komunikatu, nic się tu nie zmieni. Niestety, ale społeczność nauczyła nas powściągliwości w tym temacie, często różne osoby były ciągnięte za język, a później ktoś te informacje z luźnych, prywatnych rozmów wykorzystywał wyrwane z kontekstu.

Panie Szociu. Bardzo prosimy o nie traktowanie nas jak idiotów. Wszyscy wiedzą, że co innego piszecie, a co innego robicie. Niemniej jednak bardzo się cieszę, że mogę to wszystko zobaczyć. Z przyjemnością zobaczę ET22 jak przejeżdża koło mnie, ale na pewno nie będę go prowadził, bo jak znam życie to będzie mnóstwo błędów, które zechcecie naprawić za co najmniej rok. Pozdrawiam.

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

56 minut temu, misiekczołgista napisał(a):

Skoro Simrail jest wg stanu na rok 2018 to dlaczego cały czas na zdjęciach z DLC CARGO byczek ET22-911 ma złe malowanie? DLC Cargo jest wg stanu z innego roku? Do najwyższej instancji już uderzam z tym pytaniem. Dlaczego? 

26 minut temu, misiekczołgista napisał(a):

Co do pytania. Proste pytanie o malowanie byczka 911. To trzeba miesiącami ustalać odpowiedz czy odwrócić fotel zapytać grafika dlaczego takie malowanie a nie inne? 

Z tego co rozumiem stan na 2018 dotyczy tylko "podstawki" Simraila, nowsza zawartość jest odwzorowywana na rok w którym powstaje, trasa na Łódź i Kraków(?) odzwierciedlają rok 2023, prawdopodobnie to samo tyczy się DLC Cargo.

 

 

  • Like 1
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

19 minut temu, Corrazone napisał(a):

To po co były publikowane od roku czasu road mapy? Skoro nie wiecie nawet orientacyjnie kiedy jesteście w stanie wypuścić jakąś zawartość to po cholerę one są? To jest naprawdę absurdalne z waszej strony... Parowóz i Tunel - Kraków były w trzech road mapach, w tej ze stycznia włącznie i dalej po nich ani śladu, a to już minął łącznie rok czasu. Z tego co można zrozumieć z dzisiejszego komunikatu nawet prostych manewrów EZetami na multi (o których były dyskusje na forum z Goplerem) też nie będzie? Nawet hotfixów naprawiających podstawowe błędy, uniemożliwiające często normalną rozgrywkę nie robicie - przykładem te nieszczęsne wycieraczki i efekty deszczu.

Bez obrazy, ale zalatuje od Was straszną hipokryzją. Wcześniej nie były publikowane praktycznie żadne informacje, zespół tłumaczył to właśnie tym, że nie wiedzą kiedy co będzie gotowe do wydania. Na forum wylało się szambo, że brak komunikacji z graczami i mogliby dać chociaż roadmapę aby było wiadomo nad czym pracują i jakieś orientacyjne terminy kiedy się czego spodziewać. No to zaczęli dawać informację nad czym pracują i orientacyjne terminy. I co? Znowu wylało się szambo, tym razem że jak tak można dawać termin a potem go nie dotrzymywać (pomijając to że wyraźnie na roadmapie było napisane że termin jest ORIENTACYJNY).

 

 

  • Like 1
  • I disagree 1
  • I agree 4
Link to comment
Share on other sites

  • SIMRAIL Team
39 minut temu, Pasiur napisał(a):

https://www.gry-online.pl/newsroom/planowane-nowosci-w-simrail-deweloper-odniosl-sie-do-najwiekszego/z127eb1 

No i po co małe aktualizacje? Choćby najbardziej popularny błąd deszczu lub bezpodstawnego wywalania z gry.

To cytat mojego wpisu na twitterze, ale nie widzę tutaj nigdzie sformułowania "Najlepszy był wpis, że już nie ma nic do poprawy tylko wyjście z EA".

Wpis dotyczył wyłącznie tego, że rzeczy nad którymi pracujemy obecnie nie nadają się do wydawania "po kawałku".

 

26 minut temu, Pasiur napisał(a):

Pana wpis z 15 stycznia tego roku. Pozostało dwa tygodnie do realizacji pana zobowiązań danych na https://www.gry-online.pl . To jak będzie? Tylko obiecanki czy przechwałki. Tam są dość jasne deklaracje od pana. I na szczęście nie ma żadnej gwiazdkiScreenshot_1.png.4769e157f984e2eb2f5327206be040a6.png

Nie udzielaliśmy żadnego wywiadu dla gry-online, wszystko zostało spisane z ogólnodostępnych materiałów, więc nie może mieć Pan do nas o to pretensji, że ktoś wyciął bardzo istotny fragment o tym, że jest to czas estymowany.

 

Co do wpisu kolegi Goppel - tak jak Pan zauważył, nigdzie nie ma mowy o tym w jaki sposób zostaną wydane te dodatki. To są właśnie te dopowiedzenia, o których wspomniałem wcześniej.

Gdyby nie to, że posłuchaliśmy społeczności i postanowiliśmy dodać bezpłatnie EN57, trasę do Krakowa czy trasę retro, gra już dawno wyszłaby z early access. Teraz pytanie, mieliśmy nie słuchać społeczności i ją olać, czy narazić się tak jak teraz na opóźnienie i hejt z nim związany?

Ciężko powiedzieć, jeszcze się taki nie narodził, co wszystkim dogodził. 🙂

Podobnie sprawa ma się z mapami drogowymi, non stop jesteśmy bombardowani wiadomościami "kiedy, kiedy, kiedy", nawet w wigilię (😶), dlatego jakoś musimy na nie odpowiadać, i z dotychczasowych doświadczeń wzięła się ta gwiazdka przy terminach.

Wrzucamy, czy nie wrzucamy informacje - zawsze części osób coś nie spasuje. Efekt może być taki, że będziemy zmuszeni odciąć development od społeczności i ich sugestii, żeby pracować w spokoju i dowozić tylko 1:1 to co zaplanowaliśmy, bez dodatkowego contentu z propozycji graczy, a Ci będą się dowiadywać o istnieniu gry czy dodatku w dniu jego premiery. Wiem, że to trochę absurdalne, ale może być tak, że w końcu będziemy do tego zmuszeni.

 

Tymczasem życzę Wam spokojnych Świat i uciekam odpoczywać. 🙂

  • Like 4
  • Confused 1
  • I agree 11
Link to comment
Share on other sites

"Wrzucamy, czy nie wrzucamy informacje - zawsze części osób coś nie spasuje. Efekt może być taki, że będziemy zmuszeni odciąć development od społeczności i ich sugestii, żeby pracować w spokoju i dowozić tylko 1:1 to co zaplanowaliśmy, bez dodatkowego contentu z propozycji graczy, a Ci będą się dowiadywać o istnieniu gry czy dodatku w dniu jego premiery. Wiem, że to trochę absurdalne, ale może być tak, że w końcu będziemy do tego zmuszeni."

 

Lepiej, żeby jednak nie było  tego rodzaju zmuszenia  do przejścia w taki tryb bo  moim zdaniem to by było jeszcze gorsze, tymczasem życzę spokojnych świąt a tuż po nich mimo wszystko owocnej pracy  szanownym devom 😄

Edited by adisuper
  • I agree 6
Link to comment
Share on other sites

16 godzin temu, jumps napisał(a):

Z tego co rozumiem stan na 2018 dotyczy tylko "podstawki" Simraila, nowsza zawartość jest odwzorowywana na rok w którym powstaje, trasa na Łódź i Kraków(?) odzwierciedlają rok 2023, prawdopodobnie to samo tyczy się DLC Cargo.

Pudło. Pokazane malowanie et22-911 jest sprzed 2015 roku. 

https://ilostan.forumkolejowe.pl/index.php?nav=lok&typ=1&seria=4&lok=3812&numer=911&title=ET22-911

 

EDIT: Pan UETAM polubił Pana wpis że malowanie jest z 2023 pewnie. Gratuluje wiedzy osobie na takim stanowisku w strukturze SIMKOL/SIMRAIL. Mnie totalnemu amatorowi sprawdzenie malowania na podstawie zdjęć z google zajeło 5 minut. Gratuluje przygotowania do pracy na tym stanowisku. 

Edited by misiekczołgista
  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, adisuper napisał(a):

"Wrzucamy, czy nie wrzucamy informacje - zawsze części osób coś nie spasuje. Efekt może być taki, że będziemy zmuszeni odciąć development od społeczności i ich sugestii, żeby pracować w spokoju i dowozić tylko 1:1 to co zaplanowaliśmy, bez dodatkowego contentu z propozycji graczy, a Ci będą się dowiadywać o istnieniu gry czy dodatku w dniu jego premiery. Wiem, że to trochę absurdalne, ale może być tak, że w końcu będziemy do tego zmuszeni."

Lepiej, żeby jednak nie było  tego rodzaju zmuszenia  do przejścia w taki tryb bo  moim zdaniem to by było jeszcze gorsze, tym czasem życzę spokojnych świąt a tuż po nich mimo wszystko owocnej pracy  szanownym devom 😄

Brawo. Wracamy do lat 80-tych XX wieku. Skąd ja to znam. Cenzura już dawno znana u Was. Odcinajcie i pracujcie. Zapewne komunikacja z użytkownikami pochłania większość Waszego czasu, bo efektów nad pracą symulatora nie widać. Wesołych Świąt.

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

23 minuty temu, Szociu napisał(a):

Gdyby nie to, że posłuchaliśmy społeczności i postanowiliśmy dodać bezpłatnie EN57, trasę do Krakowa czy trasę retro, gra już dawno wyszłaby z early access. Teraz pytanie, mieliśmy nie słuchać społeczności i ją olać, czy narazić się tak jak teraz na opóźnienie i hejt z nim związany?

Ok, przepraszam. Moja wina że ogłosiliście 13 stycznia termin 1-3 miesiące do wyjścia z EA. Przepraszam Panie Szot. Więcej nie będę. Ja mogę nawet więcej nie grać w Simrail jeżeli to ułatwi Pani pracę. 

 

Link to comment
Share on other sites

20 minut temu, Szociu napisał(a):

To cytat mojego wpisu na twitterze, ale nie widzę tutaj nigdzie sformułowania "Najlepszy był wpis, że już nie ma nic do poprawy tylko wyjście z EA".

Wpis dotyczył wyłącznie tego, że rzeczy nad którymi pracujemy obecnie nie nadają się do wydawania "po kawałku".

Nie udzielaliśmy żadnego wywiadu dla gry-online, wszystko zostało spisane z ogólnodostępnych materiałów, więc nie może mieć Pan do nas o to pretensji, że ktoś wyciął bardzo istotny fragment o tym, że jest to czas estymowany.

Co do wpisu kolegi Goppel - tak jak Pan zauważył, nigdzie nie ma mowy o tym w jaki sposób zostaną wydane te dodatki. To są właśnie te dopowiedzenia, o których wspomniałem wcześniej.

Gdyby nie to, że posłuchaliśmy społeczności i postanowiliśmy dodać bezpłatnie EN57, trasę do Krakowa czy trasę retro, gra już dawno wyszłaby z early access. Teraz pytanie, mieliśmy nie słuchać społeczności i ją olać, czy narazić się tak jak teraz na opóźnienie i hejt z nim związany?

Ciężko powiedzieć, jeszcze się taki nie narodził, co wszystkim dogodził. 🙂

Podobnie sprawa ma się z mapami drogowymi, non stop jesteśmy bombardowani wiadomościami "kiedy, kiedy, kiedy", nawet w wigilię (😶), dlatego jakoś musimy na nie odpowiadać, i z dotychczasowych doświadczeń wzięła się ta gwiazdka przy terminach.

Wrzucamy, czy nie wrzucamy informacje - zawsze części osób coś nie spasuje. Efekt może być taki, że będziemy zmuszeni odciąć development od społeczności i ich sugestii, żeby pracować w spokoju i dowozić tylko 1:1 to co zaplanowaliśmy, bez dodatkowego contentu z propozycji graczy, a Ci będą się dowiadywać o istnieniu gry czy dodatku w dniu jego premiery. Wiem, że to trochę absurdalne, ale może być tak, że w końcu będziemy do tego zmuszeni.

Tymczasem życzę Wam spokojnych Świat i uciekam odpoczywać. 🙂

Tymczasem, to proszę sobie wyjaśnić z https://www.gry-online.pl kto autoryzował tą pana wypowiedź bo jest wyraźnie napisane, że to pan " X, @szociu8  

Link to comment
Share on other sites

13 minut temu, Pasiur napisał(a):

Brawo. Wracamy do lat 80-tych XX wieku. Skąd ja to znam. Cenzura już dawno znana u Was. Odcinajcie i pracujcie. Zapewne komunikacja z użytkownikami pochłania większość Waszego czasu, bo efektów nad pracą symulatora nie widać. Wesołych Świąt.

Ja  nie jestem devem jakby co

Link to comment
Share on other sites

31 minut temu, Szociu napisał(a):

Wrzucamy, czy nie wrzucamy informacje - zawsze części osób coś nie spasuje. Efekt może być taki, że będziemy zmuszeni odciąć development od społeczności i ich sugestii, żeby pracować w spokoju i dowozić tylko 1:1 to co zaplanowaliśmy, bez dodatkowego contentu z propozycji graczy, a Ci będą się dowiadywać o istnieniu gry czy dodatku w dniu jego premiery. Wiem, że to trochę absurdalne, ale może być tak, że w końcu będziemy do tego zmuszeni.

Pan wie, do czego by to doprowadziło i jaki byłby tego efekt. Delikatnie mówiąc, tragiczny. Mam nadzieję, że do tego nie dojdzie. W każdym razie, zamiast odpowiadać słowem na słowo i przekomarzać się, również życzę spokojnych świąt i owocnej pracy w dalszych tygodniach.

  • I disagree 1
Link to comment
Share on other sites

  • SIMRAIL Team
6 minut temu, Pasiur napisał(a):

Tymczasem, to proszę sobie wyjaśnić z https://www.gry-online.pl kto autoryzował tą pana wypowiedź bo jest wyraźnie napisane, że to pan " X, @szociu8  

W artykule została zacytowana moja wypowiedź na Twitterze, pod którą podpisuję się obiema rękami, jednak nie było to konsultowane - pozostała część artykułu to już własna inwencja autora w oparciu o ogólnodostępne materiały, więc nie było tu nic autoryzowane.

Temat terminu wyjścia z early access był już wielokrotnie poruszany i myślę, że został wyczerpany - system pogodowy z zimą i jesienią, EN57, ETCS, nowe odcinki tras - takie były oczekiwania Graczy przed wyjściem finalnej wersji względem naszych pierwotnych planów i te rzeczy sukcesywnie realizujemy.  Myślę, że większości graczy mimo wszystko ta ścieżka się podoba, szkoda, że część nie bierzę pod uwagę, że development gry, a szczególnie takiej, jest czasochłonny i wymagający.

  • Like 9
  • I agree 6
Link to comment
Share on other sites

Manewry są, a nie ma save, który istniał w grach nawet na 8bitowe AtariXL? Naprawdę? No, ale "społeczność" tak bardzo chciała manewry, że ma 🙂 Ile było od samego początku na steam i na forum próśb o save? Na multi do odpalonego przez kogoś pociągu żeby przejechać się 30min, najczęściej opóźnionego, nie mówiąc już o resetach serwera, patologii itd to tak - save nie jest potrzebny, ale jak ktoś chce pograć jak w normalną grę w trybie single i przejechać cały scenariusz to ma ciurkiem siedzieć kilka godzin? Absurd. Wybaczyłbym wszystko, ale brak save w najbliższym update to jakiś nieśmieszny żart. A co ciekawe są wprowadzone manewry do singla, które przecież jeszcze bardziej utrudnią i wydłużą scenariusze. I to ma być bez save?

Już do tej zapowiedzi na steam się pojawiają pytania o save 🙂 A wydanie Cargo Pack jako DLC gdzie akurat towary cieszą się małą popularnością, a ludzie czekali na Łódź - Warszawę to nawet nie wiem jak skomentować. No ja tego DLC absolutnie nie zamierzam kupować... Ani nowy system ETCS, ani jakiś tor doświadczalny, no i na pewno DLC Cargo to dla mnie żadne oczekiwane usprawnienia. Jak dla mnie mogłoby tego nie być. No, ale jest jeden pozytyw - jak Łódź - Warszawa nie wyjdzie 22.04 to nie będę musiał wydawać kasy 🙂

Jestem rozczarowany, ale mówi się trudno... Trzeba czekać na save i całą resztę.

Tylko z ostatnich paru godzin:

Przechwytywanie.JPG.4679f0c24b3634baab4e1660aa993bac.JPG

Edited by adamets2
  • I disagree 8
  • Haha 1
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Szociu napisał(a):

Wrzucamy, czy nie wrzucamy informacje - zawsze części osób coś nie spasuje. Efekt może być taki, że będziemy zmuszeni odciąć development od społeczności i ich sugestii, żeby pracować w spokoju i dowozić tylko 1:1 to co zaplanowaliśmy, bez dodatkowego contentu z propozycji graczy, a Ci będą się dowiadywać o istnieniu gry czy dodatku w dniu jego premiery. Wiem, że to trochę absurdalne, ale może być tak, że w końcu będziemy do tego zmuszeni.

Akurat z tym się w pełni zgadzam! Mi to już nawet się czasami odechciewa grać w SimRail po tym jak przypomnę sobie tutaj jak za moje poglądy i sugestie co do rozwoju tej gry spotkała mnie fala hejtu. Jak dla mnie to forum mogłoby przestać istnieć. Coś co ma być wyłącznie rozrywką i odprężeniem przez to forum stało się... w sumie sam nie wiem czym..., ale zaczyna mi się to kojarzyć niefajnie...

Godzinę temu, Szociu napisał(a):

Tymczasem życzę Wam spokojnych Świat i uciekam odpoczywać. 🙂

Tak - oczywiście! To tylko gra. Najważniejsze jest zdrowie i święta spędzone w miłej atmosferze i generalnie INNE sprawy, a nie tego co tam i kiedy będzie w SimRail 🙂

Edited by adamets2
  • I disagree 1
Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   2 members

  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL2
      • pl2
      • 65 / 79
          • Percentage filling 82%
          • Most players 103
      • PL3
      • pl3
      • 1 / 39
          • Percentage filling 3%
          • Most players 76
      • PL4
      • pl4
      • 18 / 84
          • Percentage filling 21%
          • Most players 84
      • PL8
      • pl8
      • 1 / 75
          • Percentage filling 1%
          • Most players 84
      • EN1
      • en1
      • 25 / 84
          • Percentage filling 30%
          • Most players 81
      • EN2
      • en2
      • 1 / 82
          • Percentage filling 1%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 0 / 32
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 31 / 85
          • Percentage filling 36%
          • Most players 87
      • DE3
      • de3
      • 5 / 84
          • Percentage filling 6%
          • Most players 67
      • DE4
      • de4
      • 0 / 39
          • Percentage filling 0%
          • Most players 65
      • FR1
      • fr1
      • 7 / 85
          • Percentage filling 8%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 4 / 84
          • Percentage filling 5%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 2 / 82
          • Percentage filling 2%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 12 / 83
          • Percentage filling 14%
          • Most players 61
      • ES1
      • es1
      • 3 / 85
          • Percentage filling 4%
          • Most players 23
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL2
      • pl2
      • 26 / 34
          • Percentage filling 76%
          • Most players 34
      • PL3
      • pl3
      • 3 / 34
          • Percentage filling 9%
          • Most players 28
      • PL4
      • pl4
      • 3 / 34
          • Percentage filling 9%
          • Most players 32
      • PL8
      • pl8
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 27
      • EN1
      • en1
      • 15 / 34
          • Percentage filling 44%
          • Most players 34
      • EN2
      • en2
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 13
      • DE1
      • de1
      • 22 / 34
          • Percentage filling 65%
          • Most players 34
      • DE3
      • de3
      • 4 / 34
          • Percentage filling 12%
          • Most players 29
      • DE4
      • de4
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 29
      • UA1
      • ua1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 17
      • FR1
      • fr1
      • 3 / 34
          • Percentage filling 9%
          • Most players 23
      • ES1
      • es1
      • 3 / 34
          • Percentage filling 9%
          • Most players 15
      • CZ1
      • cz1
      • 5 / 34
          • Percentage filling 15%
          • Most players 28
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 19
    • 30 Total servers
    • 263 / 1612 Total players
    • 16% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy