Jump to content

Dyskusja o Roadmapie SR


Recommended Posts

39 minut temu, adamets2 napisał(a):

Sorry - nie rozumiem pytania.

A czego tutaj nie rozumieć? Piszesz o historiach które nie miały na tym forum miejsca więc pytam po co je wymyślasz.
 

35 minut temu, adamets2 napisał(a):

Wiesz za takie uwagi personalne nie na temat, a przypominam tematem jest dyskusja o Rodamapie to za spam można złapać bana.


Po pierwsze jedna wiadomość to dygresja a nie spam, po drugie wchodzisz komuś innemu w kompetencje.

Edited by Rafał
  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

46 minut temu, adamets2 napisał(a):

Przeszkadza mi wyłącznie nie znikający celowniczek jak się gra padem

Celownik? Gram padem od PS5 i nie mam celownika. Sprawdzałeś ustawienia Steam? Może tam coś masz włączone?

Link to comment
Share on other sites

@qbahn ja gram padem od xbox series x. Nie masz tak, że ci nie znika? Znika ci jak w TSW4? Ten problem potwierdziły też inne osoby na forum w temacie o padach. To by było ciekawe jakby do PS5 było ok, a z series x nie. W ogóle ten celowniczek musi być żeby wykonywać interakcje więc nie możesz nie mieć, ale powinien po wykonaniu akcji znikać np. po kilku sek.

To raczej nie jest związane ze steam bo każda gra sama to ustala. Np. w TSW4 masz opcję autoukrywania np. po 3 czy 5 czy 10sek, możesz też zmienić intensywność. Tutaj jest wielki, a nie kropka jak w TSW4 i do tego nie znika.

A wracając do road mapy została wydana 13.01 więc już pierwszy możliwy termin czyli 13.02 minął bo było zaznaczone 1-3 miesiące. Więc max będą nowe DLC do 13.04. Niepokoić może tylko ta gwiazdka 🙂

Edited by adamets2
  • Haha 1
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, adamets2 napisał(a):

Mnie osobiście w rozgrywce wystarcza to co jest. Przydałby się jedynie ruch Ai innych pociągów na singlu. Nic więcej nie potrzebuję. No ok- żeby znikał celowniczek jak się gra padem i żeby było lepsze sterowanie padem na kamerze zewnętrznej. Nic więcej nie potrzebuję. Chciałbym jak najszybciej więcej DLC z trasami. Tyle.

Jakieś hamulce w przedziałach. Cuda na kiju żeby w 100% odwzorować PKP to dla mnie głupota. Jest już i tak bardzo dobrze pod każdym względem. No, ale ja generalnie nie należę do pokroju macho ciągle czegoś wymagającego, ani do narzekaczy ciągle narzekających na wszystko, którym nigdy się nie dogodzi bo się nawet przy.... ą do złego koloru farby w oznaczeniu wagonu w pociągu.

Czyli dla ciebie, wystarczającym mechanizmem jest jazda do przodu, a reszta to głupota? Czyli recepta na uwalenie świetnej produkcji. Obecnie możemy jeździć do przodu, wyprzedzać i wymijać się na posterunkach, tyle ile można wymagać od EA, jest to okrojona wersja prowadzenia ruchu, następna aktualizacja (mam nadzieje) ma dać nam możliwości podstawowe manewrowania czyli uniwersalne. Wtedy pojawią się pociągi w rozkładzie, których nie ma, bo nie ma odpowiednich mechanik, żeby one mogły jeździć. Nawet nie odczujesz różnicy, bo nadal będziesz mógł jeździć jak jeździłeś do tej pory. 

Edited by darth-gregorius
  • Like 1
  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, adamets2 napisał(a):

No, ale ja generalnie nie należę do pokroju macho ciągle czegoś wymagającego

 

2 godziny temu, adamets2 napisał(a):

Przydałby się jedynie ruch Ai innych pociągów

 

2 godziny temu, adamets2 napisał(a):

Nic więcej nie potrzebuję

 

2 godziny temu, adamets2 napisał(a):

żeby znikał celowniczek jak się gra padem

 

2 godziny temu, adamets2 napisał(a):

Nic więcej nie potrzebuję

 

2 godziny temu, adamets2 napisał(a):

żeby było lepsze sterowanie padem na kamerze zewnętrznej

 

2 godziny temu, adamets2 napisał(a):

Nic więcej nie potrzebuję

 

2 godziny temu, adamets2 napisał(a):

Chciałbym jak najszybciej więcej DLC z trasami

 

2 godziny temu, adamets2 napisał(a):

Nic więcej nie potrzebuję

No i jeszcze pieski, ptaszki, kotki na peronach, piesi, autobusy, dziki, sarny wbiegające przed pociąg, samobójcy, uproszczone sterowanie...

2 godziny temu, adamets2 napisał(a):

Nic więcej nie potrzebuję

Ręce opadają🤣🤣

image.gif.0fea788d486c0f5a3cedf34107931b4a.gif

  • Confused 1
  • Haha 9
Link to comment
Share on other sites

17 minut temu, darth-gregorius napisał(a):

Czyli dla ciebie, wystarczającym mechanizmem jest jazda do przodu, a reszta to głupota? Czyli recepta na uwalenie świetnej produkcji. Obecnie możemy jeździć do przodu, wyprzedzać i wymijać się na posterunkach, tyle ile można wymagać od EA, jest to okrojona wersja prowadzenia ruchu, następna aktualizacja (mam nadzieje) ma dać nam możliwości podstawowe manewrowania czyli uniwersalne. Wtedy pojawią się pociągi w rozkładzie, których nie ma, bo nie ma odpowiednich mechanik, żeby one mogły jeździć. Nawet nie odczujesz różnicy, bo nadal będziesz mógł jeździć jak jeździłeś do tej pory. 

No bez przesady 🙂 Tyłem też można jeździć i zdarzyło mi się parę razy. Są semafory, ograniczenia prędkości, RP1, którego nie ma nawet w TSW4. Uruchomienie lokomotywy w singlu, a nie już jadący pociąg jak w multi itd. To nie jest tak, że tylko jazda do przodu. I tak - dla mnie reszta to głupota i moim zdaniem Twórcy powinni się skupić na nowych DLC i polepszeniu scenerii + dynamiczna pogoda. Zdaję sobie sprawę, że mam inne zdanie niż parę, aktywnych osób z tego forum. Co już kiedyś pisałem - jest z max 10-15 aktywnych osób, którym się wydaje, że mówią w imieniu wszystkich graczy - a tak nie jest. 🙂   I dlatego się wypowiadam żeby nie daj Boże producenci tej gry za bardzo się tym nie sugerowali... Żeby wiedzieli, że może być inne zdanie. A najbardziej miarodajne będą opinie i oczekiwania na steam, a nie tutaj bo klienci głównie tam się wypowiadają. A już na końcu super miarodajne będą wyniki sprzedaży. Ale powoli zaczyna się robić to co z 2 tyg. temu więc mój przekaz do producentów, mam nadzieję trafił, a ja już sobie odpuszczę te dalsze dyskusje. Teraz czekam na te nowe DLC i niech ten cholerny celowniczek wreszcie zacznie znikać! 🙂

Peace 🙂

Edited by adamets2
  • I disagree 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, adamets2 napisał(a):

jest z max 10-15 aktywnych osób, którym się wydaje, że mówią w imieniu wszystkich graczy - a tak nie jest

Za to ty jesteś jeden, mówisz w imieniu całej wyimaginowanej reszty i musisz mieć rację xD

Edited by Rafał
  • Like 1
  • Confused 1
  • Haha 1
  • I agree 7
Link to comment
Share on other sites

W dniu 21.02.2024 o 23:19, Rafał napisał(a):

WAT? Skąd wy bierzecie takie pomysły.

Z polskiego dziurawego prawa 😄 

Mody do gier – jak zabezpieczyć umowę licencyjną przed naruszeniem praw autorskich? - VideoGamesLaw.pl

Cytat

Jednak rozporządzanie i korzystanie z moda jako utworu zależnego wymaga uzyskania zezwolenia twórcy utworu pierwotnego (np. uprawnionego wydawcy gry wideo). Może ono być wyrażone w umowie licencyjnej albo udzielone indywidualnie bezpośrednio moderowi (np. mailem).

Cytat

Trzeba jednak pamiętać, że niezależnie od relacji z graczami, tworzenie modów do gier powinno być uregulowane w umowie licencyjnej. [...] Ostateczny kształt postanowień zależy od indywidualnych preferencji danego wydawcy gry wideo.

Cytat

Korzystanie z modów stworzonych przez graczy, zwłaszcza jeśli okażą się sukcesem, jest dozwolone – ale pod pewnymi warunkami. Żeby jednak mieć taką możliwość i uniknąć ewentualnego naruszenia praw autorskich, wydawcy muszą się zabezpieczyć pod kątem prawnym. Najczęściej robią to przez zamieszczenie w umowie dodatkowej licencji na korzystanie przez wydawcę z moda stworzonego przez gracza.

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, bart_dem said:

No i jeszcze pieski, ptaszki, kotki na peronach, piesi, autobusy, dziki, sarny wbiegające przed pociąg, samobójcy, uproszczone sterowanie...

Ręce opadają🤣🤣

image.gif.0fea788d486c0f5a3cedf34107931b4a.gif

W środowisku symulacji lotniczej też się nam pojawił jakiś czas temu kolo Artanisem zwany. Typ mocno odklejonego człowieka. Jak widać, niektórzy nie muszą zażywać substancji psychoaktywnych tudzież eliksirów rodem z wiedźmina 😉

  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

8 godzin temu, qbahn napisał(a):

Pewnie, że tak. To może znaczyć, że dostaniemy na gwiazdkę 😉 

Ło... ło... spokojnie wariaty 🙃 Do tegorocznej gwiazdki to ja nie zdążę nabyć komputra z RTX... 

Mam bowiem słoik z etykietką: "Na komputer z RTX specjalnie pod SimRail, żeby sieć trakcyjna nie migotała" do którego wrzucam drobne sumy zaoszczędzone na okazjonalnym głodzie (tj. na braku od czasu do czasu McDonalda i KFC). Przez rok zebrałem dopiero 891 zł i 56 gr... 

Także z 5-6 lat spokojnie mogą dłubać. 

Edited by en57
  • Like 1
  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeśli mnie pamięc nie myli ostatni update był pod koniec listopada. Minęły ponad 3 miesiące i jedyne co mamy to road map? Nadal zero updateów tych mniejszych czy większych? Bo jakby nie było to przez rok od wypuszczenia EA z nowej zawartości dostaliśmy jedynie kibla.

  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Domin92 napisał(a):

Jeśli mnie pamięc nie myli ostatni update był pod koniec listopada. Minęły ponad 3 miesiące i jedyne co mamy to road map? Nadal zero updateów tych mniejszych czy większych? Bo jakby nie było to przez rok od wypuszczenia EA z nowej zawartości dostaliśmy jedynie kibla.

I tak i nie. Wiemy już, dlaczego tak wolno pojawiają się aktualizacje i nowa zawartość - przyznali to sami twórcy. Dodajmy też fakt, że równocześnie prowadzone są prace nad wyjściem gry z wczesnego dostępu (na co składa się wiele rzeczy), jak i dwoma dodatkami (mam na myśli Paczkę Cargo i trasę Warszawa - Łódź).To wymaga czasu. Nie zgodzę się natomiast ze stwierdzeniem, że z nowej zawartości dostaliśmy jedynie EN57. W rzeczonym listopadzie, wyszły trzy aktualizacje - 21, 23 i 30 listopada. Wprowadzają one większe, jak i mniejsze (wcale nie gorsze) zmiany do gry.  Dodajmy również naprawę aktualnych błędów, zgłaszanych na bieżąco. 

Jeśli wierzyć ponownym zapowiedziom (a jak wiemy, z tym nie jest łatwo), gra ma stać się pełnoprawnym produktem na przełomie I/II kwartału 2024 roku. Liczę, że nastąpi to jak najszybciej i (tutaj jest już to kwestia moich domysłów) ostatnie aktywne działania ze strony twórców na portalach społecznościowych, jak i udostępnianie tzw. "Sneak Peak" zdaje się potwierdzać, że nastąpi to szybciej, niż później (i obym nie rozczarował się). Co do harmonogramu działań/prac/mapy kamieni milowych - jak zwał tak zwał, wiemy w jakich okolicznościach powstała. Dobrze, że coś takiego istnieje, bo wiemy na czym stoimy. Na rozliczenia i głosy krytyki zawsze przyjdzie czas, a teraz pozostaje nam cierpliwie czekać 😉 

Edited by KOlorowy
  • Like 3
  • I agree 4
Link to comment
Share on other sites

No nie grałem już z 2 miesiące bo przez zero nowego conentu mi się znudziło, ale nie wisiał żaden update na Steam odnośnie SimRaila już przez długi czas. Albo coś pominąłem. Wątpię by wersja finalna wyszła w 2024. Bardziej bym celował w 2025. Albo wersja finalna będzie tak zbugowana i okrojona że dopiero kilka DLC + patche w 2025 zrobią z tej gry nieoficjalnie finalny produkt 😆 Obym się mylił.

No nic, pozostaje czekać. Może latem wyjdzie jakiś duży update i znów zasiądę do symulatora na kilka tygodni.

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, KOlorowy napisał(a):

I tak i nie. Wiemy już, dlaczego tak wolno pojawiają się aktualizacje i nowa zawartość - przyznali to sami twórcy.

Chodzi ci o to, że chcą wrzucić wszystko razem, czy coś przespałem?

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, MALECKI napisał(a):

Chodzi ci o to, że chcą wrzucić wszystko razem, czy coś przespałem?

Chodzi o ograniczone moce przerobowe (mówiąc brzydziej to porywanie się z motyką na słońce). Pojawił się taki komentarz tutaj na forum. Niestety,  nie pamiętam w jakim temacie. Połączmy to z tym, co szanowny kolega napisał i mamy odpowiedź 

Link to comment
Share on other sites

20 godzin temu, KOlorowy napisał(a):

Dodajmy również naprawę aktualnych błędów, zgłaszanych na bieżąco. 

Chyba o innej grze mówimy, od listopada nie działają wycieraczki w pociągach, dalej brak naprawy.

Tak samo temat niezaliczania postojów na części stacji - zgłaszany co kilka dni i dalej wisi.

Dużo bardziej mnie boli ten brak poprawek błędów niż nowej zawartości.

  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, zbynak napisał(a):

Chyba o innej grze mówimy, od listopada nie działają wycieraczki w pociągach, dalej brak naprawy.

Tak samo temat niezaliczania postojów na części stacji - zgłaszany co kilka dni i dalej wisi.

Dużo bardziej mnie boli ten brak poprawek błędów niż nowej zawartości.

Mówimy o tej samej grze. Tak, błędy są naprawiane (sugeruje to dział "Zgłaszanie błędów"), jednak sama implementacja poprawek trwa niestety zbyt długo i tutaj przyznaję rację. Takie małe łatki powinny pojawiać się zdecydowanie częściej (a nie tylko po dużych aktualizacjach) 

  • I agree 4
Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL2
      • pl2
      • 5 / 76
          • Percentage filling 7%
          • Most players 93
      • PL3
      • pl3
      • 0 / 83
          • Percentage filling 0%
          • Most players 76
      • PL4
      • pl4
      • 0 / 77
          • Percentage filling 0%
          • Most players 84
      • PL8
      • pl8
      • 0 / 59
          • Percentage filling 0%
          • Most players 84
      • EN1
      • en1
      • 9 / 72
          • Percentage filling 13%
          • Most players 81
      • EN2
      • en2
      • 1 / 79
          • Percentage filling 1%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 0 / 82
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 1 / 77
          • Percentage filling 1%
          • Most players 87
      • DE3
      • de3
      • 1 / 84
          • Percentage filling 1%
          • Most players 67
      • DE4
      • de4
      • 0 / 80
          • Percentage filling 0%
          • Most players 65
      • FR1
      • fr1
      • 1 / 76
          • Percentage filling 1%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 0 / 83
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 80
          • Percentage filling 0%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 3 / 88
          • Percentage filling 3%
          • Most players 61
      • ES1
      • es1
      • 1 / 79
          • Percentage filling 1%
          • Most players 23
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL2
      • pl2
      • 4 / 34
          • Percentage filling 12%
          • Most players 34
      • PL3
      • pl3
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 28
      • PL4
      • pl4
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 32
      • PL8
      • pl8
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • EN1
      • en1
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 34
      • EN2
      • en2
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 13
      • DE1
      • de1
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 34
      • DE3
      • de3
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 29
      • DE4
      • de4
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 29
      • UA1
      • ua1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 17
      • FR1
      • fr1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 23
      • ES1
      • es1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 15
      • CZ1
      • cz1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 28
      • CN1
      • cn1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 19
    • 30 Total servers
    • 36 / 1685 Total players
    • 2% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy