Jump to content

Dyskusja o Roadmapie SR


Recommended Posts

@Sweter pewnie, że każdy by chciał, ale naciski na Twórców żeby coś szybciej zrobić dotyczą niemal całego rynku gamingowego i sceny moderskiej do wielu gier. Do tego doszło, że w przypadku ETS2 za samo pytanie o update moda można było dostać bana. Bo żaden Twórca niczego tak nienawidzi jak ciągłych pytań: kiedy, a kiedy, a kiedy wyjdzie? WB odpowiadał zawsze tak, w imieniu społeczności czy Twórców: będzie jak będzie zrobione. 🙂 Nie dotrzymywanie terminów z road map, gry na premierę z bugami to niestety obecnie codzienność w gamingu. Jak wyszedł CyberPunk, a więc gra robiona przez znacznie większy zespół to była tak zbugowana, że akcjonariusze amerykańscy zaczęli pisać pozwy do sądów cywilnych 🙂 Wielkie studia nie dotrzymują terminów, a gry są zbugowane. Takie czasy... Dlatego teraz, zespół SimRail nauczony doświadczeniem dał gwiazdkę w road map. 🙂 To oczywiście może być z mojej strony ironia, ale też w razie poślizgu się obronią... Moja rada jest jedna - nie można mieć tylko jednego hobby, czy jednego gatunku gier w jakie się gra 🙂 Lepiej kupić później niż zaraz po premierze. To rada nr 2. A wtedy wszystko będzie ok. Ja mam do ogrywania z 30 różnych symulatorów więc w SimRail obecnie gram raz na tydzień i za każdym razem jest to dla mnie olśnienie jak mi się ta gra podoba. "Paliwa" mam jeszcze na jakieś pół roku żeby się nie znudziła. A gram też głównie wyłącznie na singlu.

Edited by adamets2
  • I disagree 1
  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Sweter napisał(a):

Ludzie się głównie wkurzają o to, że dostajemy roadmapy po wielkich prośbach i naciskach, później jest znów cisza, wychodzi aktualizacja, która dodaje parę rzeczy i znów to samo. A po drugie większość rzeczy z roadmap zeszłorocznych dalej nie została zaimplementowana do gry plus to wszystko trwa wieczność. Chyba w tym problem? Niech już to wyjdzie z tego EA razem z edytorami i wtedy społeczność będzie mogła się zabrać za trasy i modele, będzie zdecydowanie szybciej i może nawet czasem lepiej (choćby to miało być płatne).

Nie ukrywam, że mocno na to czekam. Na fanowskie trasy.

  • Like 1
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

16 godzin temu, adamets2 napisał(a):

Widać już po tym forum jak Polacy jadą po polskiej firmie

Ty masz jakiś kompleks polskości? W mojej opinii to nie ma żadnego znaczenia kto robi oprogramowanie, niezależnie od tego wyrażę swoją opinię. Mogę być pobłażliwy dla twórców indie ale nie dla firm które obiecują gruszki na wierzbie.
 

16 godzin temu, adamets2 napisał(a):

Po co im jeszcze zły PR na YT?

Wiesz, że PR nie bierze się z niczego? Zły PR bierze się z niespełnianych obietnic, ignorowania społeczności, źle działającego produktu.

 

16 godzin temu, adamets2 napisał(a):

Konkurencja nie ma do czynienia z Polakami

Faktycznie, Polacy nie kupują innych gier, nie wystawiają im recenzji, nie udzielają się w społeczności.
 

16 godzin temu, adamets2 napisał(a):

tak naprawdę nie mając wglądu do zysków firmy, analiz różnych działów itd itd to my możemy sobie bajdurzyć co nie miara

Skłoniłbym się ku wypowiedzi że to ty bajdurzysz. My opieramy się o słowa Szocia dla portalu gry-online.pl, w którym stwierdził że gra na czysto zarobiła nieco ponad 1mln usd.

16 godzin temu, adamets2 napisał(a):

Widocznie im wyszło, że częste aktualizacje czy filmiki na YT mogą zagrozić dobremu marketingowi co może z kolei wpłynąć negatywnie na sprzedaż.

Rzeczywiście łatwiej jest sprzedać produkt o którym nikt nie słyszał.

 

16 godzin temu, adamets2 napisał(a):

Na razie ta strategia się sprawdza bo mają na steam większość pozytywów w przeciwieństwie

No tak średnio to się sprawdza szczególnie w dłuższej perspektywie. Do później jesieni, przed wydaniem patcha gra notowała coraz większy przyrost negatywnych recenzji. Po łatce recenzje wystrzeliły w górę tylko po to aby od stycznia znowu zaczęła rosnąć liczba negatywów.

 

16 godzin temu, adamets2 napisał(a):

Jak SR przetrwa 10 lat i zagrozi Dovetail. Będzie miał tyle DLC co oni i taką sprzedaż to wyjdzie na moje. A jak upadnie za kilka lat na wasze

Jakie twoje, jakie nasze? My oczekujemy od produktu który zakupiliśmy poprawnego działania i regularnego rozwoju a nie jakiegoś upadku. Ogólnie to mnie mało interesuje co się z tą firmą będzie działo za x lat. Ja chcę dostać produkt który mi obiecano w chwili dokonywania za niego płatności, a jeżeli nie możliwym jest dotrzymanie terminów to chcę wiedzieć co się dzieje i dlaczego.

 

16 godzin temu, adamets2 napisał(a):

Na razie to wszystko wróżenie z fusów i poświęcanie swojego cennego czasu na wróżenie z fusów

Nikt poza tobą niczego tutaj nie wróży bo nie o tym jest dyskusja. Jakbyś nie zauważył rozmawiamy tutaj o niedowożonych obietnicach.
 

 

15 godzin temu, adamets2 napisał(a):

Jak wyszedł CyberPunk, a więc gra robiona przez znacznie większy zespół to była tak zbugowana, że akcjonariusze amerykańscy zaczęli pisać pozwy do sądów cywilnych

Ale jak to? Amerykańscy? To Polacy już nie są tymi najgorszymi? Przecież to CDP to polska firma!! To Polacy powinni sprawiać jej najwięcej problemów!!!!11one

Edited by Rafał
  • Thanks 1
  • I agree 9
Link to comment
Share on other sites

Dzień dobry,

Ja jestem rozczarowany tym jak się rozwija gra i w grudniu już sobie odpuściłem. Simrail:) Gram już o wiele mniej niż kiedyś. Poniżej wpisy archiwalne z forum:

 

 

Pan UETAM napisał "  Następna w kolejności - Dabrowa Gornicza Wschodnia a później co dwa tygodnie będzie wpadała kolejna nastawnia.
Docelowo chcemy uruchomić wszystkie nastawnie z mapy. "

Pan GOPPELPL napisał "Wersja pełna będzie wersją gotową i w pełni działającą, z zadowalającą dla nas optymalizacją, obsługą kontrolerów gier, manewrami, obsługą lokomotyw parowych, efektami pogodowymi i wszystkimi nastawniami na mapie dostępnymi dla gracza, a także dostępem do "lokomotywowni". Do tych założeń dojdą oczywiście zapowiedziane już, a nieuwzględnione pierwotnie pojazdy EN57 i ET22 oraz przedłużenie trasy z Tunelu do Krakowa. Takie są założenia pełnej wersji symulatora. Oczywiście dzięki rozwojowi oprogramowania i logiki wirtualnego dyżurnego pojawi się więcej scenariuszy singleplayer oraz serwery "profesjonalne". Wczesny dostęp to forma udostępnienia chętnym, świadomym tego faktu graczom niedokończonej gry, zawierającej błędy i ograniczenia, która jest optymalna dla graczy (można sobie pograć w coś nowego) i dla nas (dostajemy zgłoszenia co mamy poprawić, a co dodać)."

 

Więc jak to jest że w nowej Roadmap nie mamy tylu rzeczy obiecanych wcześniej. Gdzie są te nastawnie? Gdzie ET-22? Jeżeli więc ktoś pyta o wrażenia odnośnie nowej mapy drogowej - ROZCZAROWANIE I POCZUCIE NABICIA W BUTELKĘ. 

Najpierw coś obiecują a potem żalą się na forum ŻE GRACZE ICH HEJTUJĄ CIAGLE.  Niedawno mi taka wypowiedź kogoś z Simkol wpadła przed oczy. Chyba Pan Szot. 

Jak dla mnie za mało sił i środków żeby dokończyć temat szybko.  Czekanie z utęsknieniem ze strony simkolu żeby tylko zamknąć EA i wydać płatne DLC. 

Bo wg mnie Simkol ma DLC. Tylko nie ma pełnej wersji gry. I tak cichaczem, krok po kroczku tu utniemy, tam obetniemy, tu zoptymalizujemy obietnice byleby tylko zamknąć EA i odtrąbić sukces. Kto tam będzie po roku pamiętał co było obiecane. Ja pamiętam:) Ale czy to ważne jak już frajer zapłacił za grę? Nieważne. Więc czym się przejmować.

Żegnam ozięble Panowie z Simkol. 

 

 

 

 

 

  • I disagree 1
  • Confused 2
  • I agree 12
Link to comment
Share on other sites

28 minut temu, misiekczołgista napisał(a):

Jak dla mnie za mało sił i środków żeby dokończyć temat szybko.  Czekanie z utęsknieniem ze strony simkolu żeby tylko zamknąć EA i wydać płatne DLC.

 

28 minut temu, misiekczołgista napisał(a):

Bo wg mnie Simkol ma DLC. Tylko nie ma pełnej wersji gry. I tak cichaczem, krok po kroczku tu utniemy, tam obetniemy, tu zoptymalizujemy obietnice byleby tylko zamknąć EA i odtrąbić sukces.

Niestety mam dokładnie takie same odczucia. Zresztą zdjęcia kompletnego byka na sceneriach były pokazywane dawno temu, więc można sobie zdanie wyrobić o strategii wydawania DLC. W mojej prywatnej opinii jest to niestety podejście bardzo "anty-konsument" gdzie nie liczy się jakość gry a nabijanie kabzy prezesa firmy.

Jeżeli by się okazało w przyszłości, że po wyjściu gry z EA będziemy dostawać kolejne płatne DLC jak grzyby po deszczu, miesiąc w miesiąc, to ja osobiście podziękuje za taki produkt. Było by to dosłowne splunięcie w twarz wszystkim graczom EA, którzy na naprawę wycieraczek czy na jakąkolwiek nową zawartość czekali nie raz po pół roku.

  • I disagree 1
  • I agree 9
Link to comment
Share on other sites

8 godzin temu, Corrazone napisał(a):

eżeli by się okazało w przyszłości, że po wyjściu gry z EA będziemy dostawać kolejne płatne DLC jak grzyby po deszczu

Przecież masz napisane że wraz wyjściem z EA masz DLC Warszawa - Łódz oraz DLC Cargo z ET-22 i wagonami. Masz napisane że 3+ miesiąca masz DLC Zgorzelec,  DLC USA. DLC CD163. Mo to już masz pięć DLC. Dwa od ręki a trzy moga być równie dobrze co miesiąc bo to by się zgadzało z zapisem 3+.   12 Grudnia na Facebook udostępniono grafikę gdzie jeden z graczy dał wpis że to dworzec z jego miasta.  Może to być Hamburg, Podobny. Może nie. Nie wiem. Nie byłem tam osobiście. Więc jak masz dworzec to masz i 6 DLC.  Nieważne już jakie to miasto. Z nudów nie robili tego dworca. 

 

8 godzin temu, Corrazone napisał(a):

Było by to dosłowne splunięcie w twarz wszystkim graczom EA

 Podać chusteczkę? 

  • I agree 5
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, misiekczołgista napisał(a):

Przecież masz napisane że wraz wyjściem z EA masz DLC Warszawa - Łódz oraz DLC Cargo z ET-22 i wagonami. Masz napisane że 3+ miesiąca masz DLC Zgorzelec,  DLC USA. DLC CD163. Mo to już masz pięć DLC. (...)

To, że oni sobie napisali w roadmapie, że coś wyjdzie czy coś jest w planie to absolutnie nic nie znaczy w przypadku tej firmy. Dla mnie mogą sobie nawet napisać, że za "3+ miesiące będą trasy po całej Polsce". Ale czy ktoś wierzy, że te wszystkie rzeczy zostaną wydane w rozsądnym czasie? - Każdy niech odpowie sobie sam. Dla przypomnienia, Kraków- Tunel był w roadmapie już rok temu...

Dożyjemy wyjścia z EA (może...) to zobaczymy jak rzeczywiście będzie.

  • Haha 1
  • I agree 7
Link to comment
Share on other sites

W dniu 19.02.2024 o 23:25, Corrazone napisał(a):

Jeżeli by się okazało w przyszłości, że po wyjściu gry z EA będziemy dostawać kolejne płatne DLC jak grzyby po deszczu, miesiąc w miesiąc, to ja osobiście podziękuje za taki produkt. Było by to dosłowne splunięcie w twarz wszystkim graczom EA, którzy na naprawę wycieraczek czy na jakąkolwiek nową zawartość czekali nie raz po pół roku.

A ja nie podziękuję i będę kupował każde jak kupuję do TSW4 i widzisz - cyk. - już nie dla wszystkich graczy bo wszyscy to 100%, a ja bym bardzo chciał 🙂 Byle nie była ta gra za trudna. Nowe DLC trasowe kupię każde i marzę żeby były co miesiąc, ale to nierealne. Jakby wychodziło co miesiąc nowe DLC to byśmy szybko mieli całą Polskę 🙂

Edited by adamets2
  • Haha 7
Link to comment
Share on other sites

23 minuty temu, adamets2 napisał(a):

A ja nie podziękuję i będę kupował każde jak kupuję do TSW4 i widzisz - cyk. - już nie dla wszystkich graczy bo wszyscy to 100%, a ja bym bardzo chciał 🙂 Byle nie była ta gra za trudna. Nowe DLC trasowe kupię każde i marzę żeby były co miesiąc, ale to nierealne. Jakby wychodziło co miesiąc nowe DLC to byśmy szybko mieli całą Polskę 🙂

Masz ziomeczku swiadomosc ze będziemy dostawać jedynie trasy ktore ktos ( np. ŁKA ) wykupil jako profesjonalny symulator ? I dlatego dostaniemy teraz Łódź ?

  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

35 minut temu, Kaczy napisał(a):

Masz ziomeczku swiadomosc ze będziemy dostawać jedynie trasy ktore ktos ( np. ŁKA ) wykupil jako profesjonalny symulator ? I dlatego dostaniemy teraz Łódź ?

Załóżmy że to prawda? Co w tym złego? 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

28 minut temu, domikb napisał(a):

Załóżmy że to prawda? Co w tym złego? 

Tak tylko uswiadamiam ze nie ma co liczyc na kolejne wymyslne trasy typu Gdansk, a juz na pewno nie cala polskę. 

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Kaczy napisał(a):

Masz ziomeczku swiadomosc ze będziemy dostawać jedynie trasy ktore ktos ( np. ŁKA ) wykupil jako profesjonalny symulator ? I dlatego dostaniemy teraz Łódź ?

No nie tylko bo jeszcze zlecenia zewn. np już zapowiadane Zgorzelec - Drezno. Liczę też na to, że jak zaczną zarabiać na grze to jeśli to prawda co piszesz to też będzie więcej.

Proszę któregoś z moderatorów @Królik Uszasty albo @uetam albo przedstawicieli producenta o skomentowanie tego czy to prawda, że w grze będą wyłącznie trasy z Polski, które ktoś wykupił jako profesjonalny symulator i nic więcej.

  • Haha 7
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Kaczy napisał(a):

Tak tylko uswiadamiam ze nie ma co liczyc na kolejne wymyslne trasy typu Gdansk, a juz na pewno nie cala polskę. 

Liczyć zawsze można, ale nie na developerów, a na kompetentnych członków naszego community po wydaniu edytora SDK

  • Like 2
  • I agree 5
Link to comment
Share on other sites

Uświadamianie kolegi @adamets2 odnośnie pewnych spraw nie ma sensu. Było mówione, że trasy są robione pod zamówienia podmiotów i być może też się znajdą w grze, więc jak było pisanie wyżej, życzenia typu trasy nadmorskie, może coś w górach czy innych ciekawych zakątkach Polski to nie w SR, przynajmniej nie oficjalnie, gorąco liczę na scenę modderską, która z tej produkcji wyciągnie tyle ile społeczność ETS2, gdzie gra od czasu premiery się dość znacznie rozbudowała, raz dzięki devom ukierunkowanym na społeczność, dwa, dzięki samej społeczności, która również rozwija symulator. Chciałbym, aby SR też do tego poziomu doszedł, kiedyś....

  • I agree 5
Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, pan kura napisał(a):

Liczyć zawsze można, ale nie na developerów, a na kompetentnych członków naszego community po wydaniu edytora SDK

13 minut temu, Sweter napisał(a):

gorąco liczę na scenę modderską, która z tej produkcji wyciągnie tyle ile społeczność ETS2

A ja gorąco coraz bardziej się zastanawiam, czy ten kij nie będzie miał dwóch końców. Wszak, gdy ktoś zrobi trasę (dajmy na to) Gdynia Główna - Hel i wyda ją do gry to niejako zgadza się na udostępnienie takiego modu i graczom, ale i producentowi gry. 

Wówczas taka trasa z mniejszymi lub większymi poprawkami i po konwersji (jeśli w ogóle jest konieczna, w co wątpię) mogła by zostać bez skrupułów użyta gdzie? Do celów profesjonalnych. Tak samo z każdym innym modem. 

Jeśli jest jakaś Steam'owa blokada regulaminowa/przepisowa takiej praktyki to proszę mnie oświecić, ale wątpię, żeby było coś takiego. 

Link to comment
Share on other sites

36 minut temu, Sweter napisał(a):

Uświadamianie kolegi @adamets2 odnośnie pewnych spraw nie ma sensu. Było mówione, że trasy są robione pod zamówienia podmiotów i być może też się znajdą w grze, więc jak było pisanie wyżej, życzenia typu trasy nadmorskie, może coś w górach czy innych ciekawych zakątkach Polski to nie w SR, przynajmniej nie oficjalnie, gorąco liczę na scenę modderską, która z tej produkcji wyciągnie tyle ile społeczność ETS2, gdzie gra od czasu premiery się dość znacznie rozbudowała, raz dzięki devom ukierunkowanym na społeczność, dwa, dzięki samej społeczności, która również rozwija symulator. Chciałbym, aby SR też do tego poziomu doszedł, kiedyś....

Też bym chciał żeby tak poszło jak w ETS2. Ale ziomek - było też mówione, że studio będzie zlecać robienie DLC. Nie wiem skąd ten wasz śmiech. Równie dobrze studio może zlecić zrobienie DLC nie tylko do tras zagranicznych, ale i polskich... Zresztą o co my się w ogóle spieramy? O to, że studio zrobi nam więcej DLC niż tylko jak ktoś zamówi profesjonalnie czy tylko takie? Pewno każdy z nas bardzo by chciał żeby była ta opcja nr jeden i tu trzeba mocno dopingować zespół SimRail a właściwie SimKol żeby jednak tak było. Odkopiemy temat za 5 lat i bardzo bym chciał abym mógł napisać: ten się śmieje co się śmieje ostatni i żeby jednak nie było tak jak pisaliście bo to będzie dobre dla całej społeczności.

Oczywiście scena też może dać mnóstwo wartości od siebie i jeśli nie SimKol to społeczność. Może też być tak, że ludzie zajmujący się modami będą mieli zlecane DLC. Potoczyć się wszystko może na wiele sposobów.

Edited by adamets2
Link to comment
Share on other sites

 

W dniu 19.02.2024 o 23:25, Corrazone napisał(a):

 W mojej prywatnej opinii jest to niestety podejście bardzo "anty-konsument" gdzie nie liczy się jakość gry a nabijanie kabzy prezesa firmy.

Na pewno taka nieustanna krytyka i przyczepianie się o wszystko do Twórców jaka ma miejsce na tym forum nie doda im skrzydeł. A weźcie pod uwagę takie TSW4, które dawno wyszło z EA, w ogóle dawno wyszło. Ile jest do dzisiaj bugów? Ile wydają DLC i w jakich cenach? Oczywiście, że liczy się nabijanie kabzy prezesom spółek bo to nie nasze tu narzekania wpłyną na rozwój tej gry tylko właśnie nabijanie kabzy prezesom. Tym rządzi się świat. To nie darmowa Maszyna z darmową grafiką 🙂 To produkt, który ma zarabiać. Właściwie na końcu liczy się wyłącznie to... Dlatego pisałem, że nie może być trudna. Dlatego pisałem wiele razy, ze ma być dla wszystkich. I całkowicie rozumiem wyjście z EA nawet z bugami i wydanie nowych DLC.

Jakoś Dovetail, mimo narzekania, jedzie na tym patencie od lat... I mają coraz większe zyski 🙂

Edited by adamets2
  • I disagree 1
Link to comment
Share on other sites

10 minut temu, en57 napisał(a):

wyda ją do gry to niejako zgadza się na udostępnienie takiego modu i graczom, ale i producentowi gry.

WAT? Skąd wy bierzecie takie pomysły.

50 minut temu, adamets2 napisał(a):

Oczywiście, że liczy się nabijanie kabzy prezesom spółek bo to nie nasze tu narzekania wpłyną na rozwój tej gry tylko właśnie nabijanie kabzy prezesom.

49 minut temu, adamets2 napisał(a):

Na pewno taka nieustanna krytyka i przyczepianie się o wszystko do Twórców jaka ma miejsce na tym forum nie doda im skrzydeł

I właśnie po to są negatywne oceny. Nie po to aby kogoś podnosić na duchu lub motywować. A po to aby przestrzegać innych przed niedorobionym produktem.

 

53 minuty temu, adamets2 napisał(a):

Dlatego pisałem, że nie może być trudna. Dlatego pisałem wiele razy, ze ma być dla wszystkich

Flightsimy, milsimy, racesimy są trudne, drogie i skomplikowane. Sprzedają się dobrze. iRacing zarabia miliony z subskrypcji nie mając kamery zewnętrznej, wspomagania dla gry padem, radyjek w autach czy innych pierdół i ułatwień. Eagle Dynamics i ich DCS zarabia jeszcze więcej a w swoim najmniejszym ułamku nie próbuje być Ace Combat'em. A wiesz dlaczego? Bo symulatory to generalnie nudne gry i grają w nie przeważnie osoby pasjonujące się daną tematyką. Casual odbije się nie tylko od skomplikowania symulatora, bo nawet jeżeli mu to ułatwić i dać sterowanie samolotu/auta/pociągu na dwa przyciski to dość szybko się znudzi i w dłuższej perspektywie nie kupi ani DLC ani kolejnej wersji. Dlatego tak niewielu producentów symulatorów poświęca swój czas na ułatwianie symulatorów.

  • I agree 5
Link to comment
Share on other sites

Niestety albo stety nie mamy kompletnie tego jak zweryfikować. Co się sprzedaje lepiej a co gorzej bo po prostu gry to nie box office z filmami i nie wiadomo. Na tej zasadzie ja napiszę, że lepiej się sprzedają te łatwiejsze, Ty, trudniejsze i tak możne bez końca.

Przedstawię tylko jeden argument: ile to DLC wyszło do tego Ace Combat (o iRacing się nie wypowiadam bo zupełnie nie znam tematu) a ile wyszło DLC do ETS2/ATS czy TSW4? Dla mnie jedynym wymiernikiem tego jak co się sprzedaje jest rozwój projektu (wyjątkiem jest Omsi2 - wiemy dlaczego). W gry, które może zagrać 5 latek - symulatory które są albo po prostu łatwe albo dają opcje do ułatwień wciąż są rozwijane, są nowe DLC. Gry trudne jak Zusi są dla garstki. Oczywiście też nie można przegiąć z tą łatwością jak ten ETS2 na kolei (zapomniałem tytułu) ale bardzo trudne - bardzo trudno się sprzedają. Nie znając skali sprzedaży co pisałem na początku możemy trochę zgadywać. I zgaduję, że ETS2/ATS czy MFS sprzedają się sto razy lepiej niż ta gra co musiałeś czytać 100 stron instrukcji 🙂 Taka różnica. ETS2/ATS zrobił furorę wśród graczy zupełnie nie grających w symulatory. Tak samo MFS. Grają w te gry różne osoby, niekoniecznie fani ciężarówek i samolotów? Podobnie w TSW4. Dlaczego? Jaki jest wspólny mianownik? Ano taki, że gry są intuicyjne, mają dobre samouczki, proste sterowanie (dla chętnych) i świetną grafikę. I tego też życzę SimRail.

Edited by adamets2
  • I disagree 4
Link to comment
Share on other sites

9 godzin temu, adamets2 napisał(a):

DLC wyszło do tego Ace Combat (o iRacing się nie wypowiadam bo zupełnie nie znam tematu) a ile wyszło DLC do ETS2/ATS czy TSW4?

Ace Combat to właśnie przykład gówna arcade o którym w miesiąc po premierze już nikt nie pamiętał.

 

9 godzin temu, adamets2 napisał(a):

Niestety albo stety nie mamy kompletnie tego jak zweryfikować.

Ale wiesz że google istnieje a raporty często trafiają do wiadomości publicznej. Jeżeli coś zarabia to się sprzedaje. Możesz z raportami zestawić statystyki steam.

 

9 godzin temu, adamets2 napisał(a):

W gry, które może zagrać 5 latek - symulatory które są albo po prostu łatwe albo dają opcje do ułatwień wciąż są rozwijane, są nowe DLC.

Seria Xplane zatem musi być jedną z najprostszych gier na świecie bo jest rozwijana od 1995 roku. DCS, od prawie 15 lat dostaje nowe addony, a iRacing od 16. I tak wszystkie te trzy gry to przykłady symulatorów z najwyższym i najdroższym progiem wejścia oraz będące niezbyt tanie w utrzymaniu a na pewno nie są proste w graniu.

 

9 godzin temu, adamets2 napisał(a):

Tak samo MFS. Grają w te gry różne osoby, niekoniecznie fani ciężarówek i samolotów?

Jak długo casual pogra w MSFS'a? Jak dużo addonów kupi? Osobiście mam ponad 500gb addonów do msfs (scenerie+samoloty), 80-90% tych addonów to płatne dodatki. Myślę że śmiało wydałem ponad kilka tysięcy pln na dodatki do gry. Jaki procent tego zakupi casual który tą grą znudzi się po kilku dniach?

A tak na marginesie to najchętniej kupowanymi samolotami do MSFS, i ogólnie do flighsimów, są tak zwane samoloty 'studysim'.

Aha i żeby była pewność, bo wygląda mi to na lekkie odwracanie kota ogonem.

9 godzin temu, adamets2 napisał(a):

Co się sprzedaje lepiej a co gorzej

Ja nie twierdzę że gry które przytaczam sprzedają się lepiej od czegoś. Ja twierdzę że nie mają problemów z byciem kupowanymi. I osoby które chcą w nie grać nie mają problemów aby je kupić bo są zbyt trudne. Nie trzeba ich ułatwiać.

W ogóle jaka jest trudność w SimRailu? Kilka wajch, czasem jakieś pokrętło i patrzenie przed siebie.... Co tutaj ułatwiać? Średnio rozgarnięta małpa ogarnie te pociągi.

Edited by Rafał
  • I agree 9
Link to comment
Share on other sites

Widziałem, ale teraz mózg przyswoił 🙂 W road mapie na okres 3 miesiące + jest wpisana obsługa konsol: PS5 i xbox series X więc w sumie moje tu ciągłe pisanie w jedynym celu aby tej wspaniałej gry nie utrudniać jest niecelowe 🙂 Niepotrzebnie się bałem. Bo jak ma być na konsole to ma być kierowana do mas, a jak do mas z pewnością nie będzie utrudniana. Jednocześnie fajnie, że będzie poprawiana obsługa padów bo sam gram na padzie od series x. Idzie to jednak w tym kierunku o którym piszę tutaj od samego początku.

Tak więc: zwierzątka na peronach, piesi przy drogach, poprawienie świateł w budynkach, wprowadzenie do ruchu Ai autobusów, różnych pojazdów itd raczej będzie stopniowo wdrażane bo gracze konsolowi w większym stopniu zwracają uwagę na to niż wiadomo kto.... 🙂 Oby tylko scenerie nie były na poziomie TSW4 gdzie można się do bardzo wielu rzeczy przyczepić. Oby były na o wiele wyższym poziomie. Ludzie już są wykonani teraz lepiej w SimRail. Jest ich mniej ale są lepiej wykonani. Generalnie jak SimRail ma pobić TSW4 musi być po prostu lepszy w sceneriach. Długością tras już teraz bije na głowę TSW4. Gra zmierza w kierunku TSW4 a nie trudnej Maszyny co mnie osobiście bardzo, bardzo cieszy...

Edited by adamets2
  • I disagree 4
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, adamets2 napisał(a):

Widziałem, ale teraz mózg przyswoił 🙂 W road mapie na okres 3 miesiące + jest wpisana obsługa konsol: PS5 i xbox series X więc w sumie moje tu ciągłe pisanie w jedynym celu aby tej wspaniałej gry nie utrudniać jest niecelowe 🙂 Niepotrzebnie się bałem. Bo jak ma być na konsole to ma być kierowana do mas, a jak do mas z pewnością nie będzie utrudniana. Jednocześnie fajnie, że będzie poprawiana obsługa padów bo sam gram na padzie od series x. Idzie to jednak w tym kierunku o którym piszę tutaj od samego początku.

Tak więc: zwierzątka na peronach, piesi przy drogach, poprawienie świateł w budynkach, wprowadzenie do ruchu Ai autobusów, różnych pojazdów itd raczej będzie stopniowo wdrażane bo gracze konsolowi w większym stopniu zwracają uwagę na to niż wiadomo kto.... 🙂 Oby tylko scenerie nie były na poziomie TSW4 gdzie można się do bardzo wielu rzeczy przyczepić. Oby były na o wiele wyższym poziomie. Ludzie już są wykonani teraz lepiej w SimRail. Jest ich mniej ale są lepiej wykonani. Generalnie jak SimRail ma pobić TSW4 musi być po prostu lepszy w sceneriach. Długością tras już teraz bije na głowę TSW4. Gra zmierza w kierunku TSW4 a nie trudnej Maszyny co mnie osobiście bardzo, bardzo cieszy...

Jak masz surowe mieszkanie, to zaczynasz od powieszenia firanek? czy raczej od wykończenia go: położenie gładzi, paneli czy zamontowania oświetlenia. Grę trzeba uzbroić w potrzebne mechanizmy, do lepszej rozgrywki, potem można ją upiększać elementami dekoracyjnymi, też bym chciał piękne widoki za oknem ale obecnie to nie jest najważniejsze. 

  • I agree 8
Link to comment
Share on other sites

Mnie osobiście w rozgrywce wystarcza to co jest. Przydałby się jedynie ruch Ai innych pociągów na singlu. Nic więcej nie potrzebuję. No ok- żeby znikał celowniczek jak się gra padem i żeby było lepsze sterowanie padem na kamerze zewnętrznej. Nic więcej nie potrzebuję. Chciałbym jak najszybciej więcej DLC z trasami. Tyle.

Jakieś hamulce w przedziałach. Cuda na kiju żeby w 100% odwzorować PKP to dla mnie głupota. Jest już i tak bardzo dobrze pod każdym względem. No, ale ja generalnie nie należę do pokroju macho ciągle czegoś wymagającego, ani do narzekaczy ciągle narzekających na wszystko, którym nigdy się nie dogodzi bo się nawet przy.... ą do złego koloru farby w oznaczeniu wagonu w pociągu.

Edited by adamets2
  • I disagree 5
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

24 minuty temu, adamets2 napisał(a):

Jakieś hamulce w przedziałach. Cuda na kiju żeby w 100% odwzorować PKP to dla mnie głupota. Jest już i tak bardzo dobrze pod każdym względem. No, ale ja generalnie nie należę do pokroju macho ciągle czegoś wymagającego, ani do narzekaczy ciągle narzekających na wszystko, którym nigdy się nie dogodzi bo się nawet przy.... ą do złego koloru farby w oznaczeniu wagonu w pociągu.

Po co ty wymyślasz te niestworzone historie?

  • I agree 4
Link to comment
Share on other sites

Sorry - nie rozumiem pytania. Prezentuję tylko swoje zdanie. Przeszkadza mi wyłącznie nie znikający celowniczek jak się gra padem i brak ruchu Ai pociągów na singlu. No i bardzo by przydałaby się dynamiczna pogoda i tryb rozkładów w singlu. To wszystko.

SimRail mi się mega podoba. Jest bardzo relaksującą i odprężającą grą i ma nawet lepszy klimat niż TSW4.

Edited by adamets2
Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   3 members

  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL2
      • pl2
      • 75 / 84
          • Percentage filling 89%
          • Most players 93
      • PL3
      • pl3
      • 10 / 101
          • Percentage filling 10%
          • Most players 76
      • PL4
      • pl4
      • 0 / 0
          • Percentage filling 0%
          • Most players 84
      • PL8
      • pl8
      • 24 / 89
          • Percentage filling 27%
          • Most players 84
      • EN1
      • en1
      • 40 / 81
          • Percentage filling 49%
          • Most players 81
      • EN2
      • en2
      • 3 / 32
          • Percentage filling 9%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 1 / 81
          • Percentage filling 1%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 66 / 81
          • Percentage filling 81%
          • Most players 87
      • DE3
      • de3
      • 2 / 82
          • Percentage filling 2%
          • Most players 67
      • DE4
      • de4
      • 3 / 82
          • Percentage filling 4%
          • Most players 65
      • FR1
      • fr1
      • 19 / 81
          • Percentage filling 23%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 1 / 80
          • Percentage filling 1%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 85
          • Percentage filling 0%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 17 / 99
          • Percentage filling 17%
          • Most players 61
      • ES1
      • es1
      • 3 / 82
          • Percentage filling 4%
          • Most players 23
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL2
      • pl2
      • 28 / 34
          • Percentage filling 82%
          • Most players 34
      • PL3
      • pl3
      • 7 / 34
          • Percentage filling 21%
          • Most players 28
      • PL4
      • pl4
      • 0 / 0
          • Percentage filling 0%
          • Most players 32
      • PL8
      • pl8
      • 12 / 34
          • Percentage filling 35%
          • Most players 27
      • EN1
      • en1
      • 29 / 34
          • Percentage filling 85%
          • Most players 34
      • EN2
      • en2
      • 4 / 34
          • Percentage filling 12%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 13
      • DE1
      • de1
      • 32 / 34
          • Percentage filling 94%
          • Most players 34
      • DE3
      • de3
      • 4 / 34
          • Percentage filling 12%
          • Most players 29
      • DE4
      • de4
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 29
      • UA1
      • ua1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 17
      • FR1
      • fr1
      • 5 / 34
          • Percentage filling 15%
          • Most players 23
      • ES1
      • es1
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 15
      • CZ1
      • cz1
      • 15 / 34
          • Percentage filling 44%
          • Most players 28
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 19
    • 30 Total servers
    • 404 / 1616 Total players
    • 25% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy