Jump to content

Temat Zespołu SimRail --->Zapowiedź nowe update, screnny, zwiastun itp


glina20

Recommended Posts

11 minut temu, jumps napisał(a):

Lepiej żeby pojawiły się w formie DLC, aniżeli wcale. Wiadomo, że twórcy nie będą tego robić za darmo. Ja liczę tylko na to, że "podstawka" wyjdzie w końcu z EA, twórcy spełnią swoje obietnice rzucone przy premierze, a jeśli będą wychodzić nowe trasy czy lokomotywy to ja z wielką chęcią je kupię. Oczywiście o ile terminy będą dotrzymywane i nie będzie to wszystko wyglądało jak przy tym patchu.

Ok, jestem jak najbardziej za, tylko najpierw kończę podstawę a dopiero później pracuje nad DLC 

  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

 

Wklejam tu tłumaczenie dla młodszych fanów, którzy nie wiedzą jeszcze co zostało ogłoszone.

 

Drodzy RailFani! 👋
Czekaliście na ten moment przez bardzo długi czas i nadejdzie on wkrótce.
Nasz zespół wykonał wiele ciężkiej pracy w ostatnich miesiącach, co pozwoli nam przyspieszyć rozwój gry i jej zasobów. Chcielibyśmy podziękować wszystkim naszym fanom, którzy zachęcali nas i wspierali w naszej pracy, a także testerom, którzy mieli mnóstwo pracy.
Liczba zmian jest tak ogromna, że zdecydowaliśmy się podzielić aktualizację na dwie części. Obie z pewnością wynagrodzą długi czas oczekiwania na nowości.
Pierwsza z nich, która pojawi się 21 listopada 2023 roku, zawierać będzie m.in:
➡️EN57 elektryczny zespół trakcyjny w wielu wariantach
➡️Nowy system pogodowy (niebo i oświetlenie)
 ➡️Zaktualizowany silnik graficzny
➡️season system (jesień, zima)
➡️completely nowy system inpnut, umożliwiający podłączenie zewnętrznych kontrolerów, joysticków itp.
➡️Nowe nastawnie.
➡️new malowania i kabiny dla istniejących pojazdów
➡️professional rozkłady jazdy, przeniesione z prawdziwego szablonu kolejowego
➡️kamery na przejazdach kolejowych
➡️updated modele roślinności
➡️new model antyaliasingu TAA wykorzystujący AMD Contrast Adaptive Sharpening
➡️ zajezdnia lokomotyw
...i wiele innych!
W ciągu najbliższych kilku tygodni przedstawimy poszczególne zmiany, które wprowadziliśmy. 

 

I jedno z nowych malowań lokomotywy z facebook SimRail

 

 

1.jpg

Edited by IrBa
Link to comment
Share on other sites

Teraz dopiero zauważyłem, że post na forum od twórców, który dziś otrzymaliśmy, widnieje z datą 23 CZERWCA 😄 😄 

Nie chce się bawić w teorie spiskowe, ale nie zdziwił bym się gdyby ten post był tak stary, tylko, że z jakiś powodów dopiero teraz był opublikowany.

Link to comment
Share on other sites

szczerze jeżeli ktoś się spodziewał jakiegoś update to był mega naiwny i znowu wleciał renderek czegoś tam i jakiś termin. po owocach ich poznacie i tyle w temacie. Mnie osobiście zraziła ostatnia sytuacja czyli dodanie renderów z 20km trasy a później niby to weszło do gry ale to tak jak z legendarnym rondem w polu ... rondo jest ale nie da się tam dojechać. Szkoda, że nie został dodany jakiś jeszcze dworzec np. w Gdańsku a w DLC droga do niego 😄 😄 😄 😄 😄 ja już dziękuję za uwagę i do nie zobaczenia

  • Confused 1
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

7 minut temu, XXX_XXX_XXX napisał(a):

szczerze jeżeli ktoś się spodziewał jakiegoś update to był mega naiwny...

No cóż. Zadziałał tzw. Elon time, albo jak kto woli efekt Dunninga-Krugera. 😉 Może się zarząd czegoś nauczy na swoich błędach?

Link to comment
Share on other sites

Przez tyle miesięcy robiony update który nic ciekawego nie dodaje tylko kibel.

Nawet nowej trasy nie ma zadnej. Tylko Warszawa i Katowice.

W symulatorze na pierwszym miejscu powinien być tabor kolejowy i nowe trasy będące w jakims DLC

  • I disagree 1
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Falan napisał(a):

a swoją drogą jak można pracować nad DLC nie mając podstawowej wersji gry...

Można, i to całkiem prosto.

Najwięcej pracy zabierają modele graficzne, czyli

  • teren + otoczenie w kilku wersjach (zima / jesień / lato)
  • trasa (podobno geolokalizowana)
  • modele lokomotyw i wagonów

 Cała reszta (mechanika) jest niezależna i tu można działać niezależnie.

 

1 godzinę temu, XXX_XXX_XXX napisał(a):

szczerze jeżeli ktoś się spodziewał jakiegoś update to był mega naiwny i znowu wleciał renderek czegoś tam 

 

Czekaj jak do graczy dotrze, że w opisie nie ma ani słowa o nowych posterunkach.

XD

  • I agree 7
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, PL_Andrev napisał(a):

Można, i to całkiem prosto.

Najwięcej pracy zabierają modele graficzne, czyli

  • teren + otoczenie w kilku wersjach (zima / jesień / lato)
  • trasa (podobno geolokalizowana)
  • modele lokomotyw i wagonów

 Cała reszta (mechanika) jest niezależna i tu można działać niezależnie.

Czekaj jak do graczy dotrze, że w opisie nie ma ani słowa o nowych posterunkach.

XD

Najpierw doprowadzam produkt do stanu podstawowego. Zamiast angażować część zespołu do modelowania 'byczka', który ma się pojawić w DLC, to kończę trasę do KRK czy modeluje posterunki, które mają być w podstawie. Boże nauczcie się czytać ze zrozumieniem 

Edited by Falan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

33 minuty temu, XXX_XXX_XXX napisał(a):

Jedyny posterunek jak dojdzie to jakieś 200 km od szlaku posterunek milicji obywatelskiej ale tylko na renderku. 

Miałem się nie wypowiadać ale jednak muszę to zrobić. Od 5 miesięcy nie ma dosłownie nic poza renderkami a osoby pytające o to czy coś się dzieje w temacie gry są przez sektę wyznawców bluzgani. Poniżej jeden screen z tego. Chciałbym przypomnieć ze to EA czyli czytaj zapłaciliśmy wszyscy kupując tą grę za dostęp do beta testów. Kiedyś developerzy opłacali beta testerów za swoja pracę a dzisiaj to my płacimy za to żeby nimi być. Ok rozumiem to. Studio potrzebuje kasy na rozwój projektu i takiego projektu nie robi się w ciągu paru miesięcy a raczej zajmuje to pare lat tak jak ETS itd... Jestem wyrozumiały jak jasna cholera dla twórców ale twórcy traktują nas hmmm jak idiotów. Byłem na discordzie swego czasu ale tam jest jeden wielki ściek szamba. Kilka razy społeczność czekała na patch czy update a tutaj na zatkanie mordy wchodził render czegoś i powiedzenie "work in progress" ... Jest to niepoważne i dlatego usnąłem simrail z mojej biblioteki i podziękowałem za uwagę. Szkoda mojego czasu na taką rozrywkę ... są inne ciekawsze rzeczy w życiu niż czekanie na render. 

taka uwaga odnośnie tomnord15 -> 15 to wiek czy poziom IQ bo po wypowiedzi wnioskuje, że jedno i drugie

Zrzut ekranu (4635).png

Wedle zapowiedzi twórców miała być w październiku, z biegiem czasu, po drodze wyszła gdzieś informacja, iż z końcem owego miesiąca będzie zapowiedź aktualizacji. Więc autor odpowiedzi poinformował pytającego dobrze, że ma aktualizacja wyjść w październiku, ponieważ taka była informacja wtedy od twórców. Aczkolwiek sposób wypowiedzi zostawię bez komentarza.

  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, IrBa napisał(a):

new skrzynki sygnalizacyjne

A nie nowe nastawnie? Tak się to powinno chyba przetłumaczyć.  

Nie dość że zero informacji i lekceważenie klienta to jeszcze w języku ojczystym ciężko napisać. Nie każdy miłośnik kolei zna perfekt angielski. Są ludzie starsi którzy rosyjskiego się jeszcze uczyli w podstawówce. Prośba żeby to autorzy gry uwzględnili.   

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

Szkoda że twórcom nie chciało się nawet napisać tego po polsku. Znam angielski i dla mnie to nie problem, ale zdaję sobie sprawę z tego że są osoby, które nie znają i muszą posiłkować się google translatorem, który sporo słów tłumaczy bez kontekstu.

Czyli jeszcze 3 tygodnie czekania. No okej, mi pasuje, wolę dostać produkt dopracowany niż byle co. Oby tylko nie było 21 listopada informacji że jednak się nie wyrobią i przekładają na styczeń, bo to już będzie przegięcie.

  • I disagree 1
  • Haha 1
  • I agree 6
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Dal tych którzy są ciekawi i czekają na oddanie Ząbkowic w nasze ręce, mogą zobaczyć w tym filmiku jak ta  nastawnia będzie wyglądać po aktualizacji.  Polecam 🙂

 

W drugiej części filmu jest jazda EN 57

Edited by Korsarz
  • Like 8
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

Szczerze... Czujem się znowu wykorzystany jednak 😂

Żeby nie mieć betatesterów, żeby na tym oszczędzać, to jest śmiech na sali w tych czasach.  

Tak hucznie zapowiadany EN57... tyle czasu na przetestowanie go od lewa do prawa, od góry do dołu... Wystarczył moment odnośnie kiblowatych: 

1. Po wjechaniu na pierwszy punkt zatrzymania przestaje działać podnoszenie pantografów. Można je opuścić, lecz nie można ich już podnieść. 

Przy jeździe ukrotnionej:

 

2a. Pomimo odhamowania hamulca ręcznego w tylnej jednostce w kabinie ra jest on w niej cały czas zakręcony. 

2b. Chęć zapalenia końcówek w ostatniej kabinie składu nie powoduje zapalenia ich na końcu składu pociągu, tylko na końcu pierwszej jednostki.

O EN71:

3. Nie działa lampka "jazda na oporach"

A moje ulubione to jednak ogólne (EU07/EN57): Po zmianie kamery i powrocie do kabiny jadącego pociągu przestaje być odtwarzany dźwięk prędkościomierza. Dopiero zmiana prędkości lub zatrzymanie = zmiana odtwarzanego dźwięku Haslera, ponownie go przywraca.

----

I generalnie nie wiem, czym ma objawiać się to: 

  • Dodano nowy tryb wygładzania krawędzi TAA, który wykorzystuje AMD Contrast Adaptive Sharpening

 

bo jak na moje to nawet jak coś dodano, to finalnie mało co to zmieniło.

A tymczasem... w międzyczasie... tych 7 miesięcy wyszedł już na przykład AMD FSR 3.0... Jak ten czas leci...

 

Link to comment
Share on other sites

Aktualizacja jak dla mnie jest na plus. Wyraźnie lepiej działa na moim PC. "Na minus" to rozczarowanie wsparciem dla zewnętrznych kontrolerów. Przetestowałem na padzie od ps4 i gra z nim działa, ale wszystkie ustawienia kontrolera są zahardkodowane. Nie można nic zmienić, a w opcjach jest nawet o tym informacja. Za to na joysticka Thrustmaster T16000 gra nie reaguje. 

 

Wygląda mi na to że w czasie implementacji natrafiono na szereg problemów i ostatecznie zamrożono temat dodatkowych kontrolerów zostawiając pady od pees'a i xkloca.

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

23 godziny temu, en57 napisał(a):

Żeby nie mieć betatesterów,

Ty nim jesteś 😉

23 godziny temu, en57 napisał(a):

Po zmianie kamery i powrocie do kabiny jadącego pociągu przestaje być odtwarzany dźwięk prędkościomierza

O, dobrze wiedzieć. Nie lubię gdy mi tyka 😉

Link to comment
Share on other sites

14 godzin temu, qbahn napisał(a):

O, dobrze wiedzieć. Nie lubię gdy mi tyka 😉

A to prawda, dzięki temu błędowi uświadomiłem sobie jak bardzo irytujący jest ten dźwięk i o ile przyjemniej się bez niego jeździ. W ustawieniach powinna być opcja na regulowanie jego głośności bo obecnie jest zdecydowanie za głośny (Rozumiem że realizm itd. ale przy jeździe 2 godziny z tym ciągłym cykaniem na słuchawkach można oszaleć).

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

Żadne poprawianie grafiki, dodawanie nowych stacji czy pociągów nic nie da, jeżeli nie będzie można prowadzić manewrów, czy tworzyć składów. Oczywiście można dodawać coraz większe stacje takie jak LcA ale w sumie poza wyglądem to dyżurowanie na niej niczym się nie różni od zwykłego posterunku z semaforami, czyli ustawianiem przelotów. Fajnie jest przez godzinkę, później kicha. 

  • Like 1
  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, Tomekzt napisał(a):

Żadne poprawianie grafiki, dodawanie nowych stacji czy pociągów nic nie da, jeżeli nie będzie można prowadzić manewrów, czy tworzyć składów. 

Jeżdżąc z najniższym priorytetem? No fajnie będzie tak przez godzinkę, później kicha. 

Wydaje się że to wkład społeczności w rozwój gry trzyma tytuł przy życiu. Od dewsów zależy czy wciąż będą pojawiać się nowi gracze kupujący podstawkę / dodatki zachęceni opiniami, czy też znudzi się najwierniejsim z wiernych.  

 

 

3 godziny temu, Tomekzt napisał(a):

Oczywiście można dodawać coraz większe stacje takie jak LcA ale w sumie poza wyglądem to dyżurowanie na niej niczym się nie różni od zwykłego posterunku z semaforami, czyli ustawianiem przelotów. Fajnie jest przez godzinkę, później kicha. 

 

Pozwolę sobie nie zgodzić się: na większych stacjach zwiększa się ryzyko że będzie rozjazd z rozkładem. Sprawia to że dyżurni nie dość że są pod presją "panie dyżurny, co z tym wyjazdem" to muszą rozwiązywać lokalne korki tak aby wszyscy gracze mieli zabawę. Podejmują decyzje, nie zawsze trafne: im gorzej tym lepiej, IMO to jest przyczyną dlaczego na PL2 wszystkie nastawnie od Katowic do Łaz są zawsze obsadzone.

 

osobiście żałuję że nie ma otwartego serwera, gdzie można przejeżdżać przez S1, pruć zwrotnice, wykolejać składy. Nie po to aby jechać na oślep ile fabryka dała (za wykolejenie pociągu kick i ban dla maszynisty na 24h na ten serwer), ale żeby wprowadzić większy element nieprzewidywalności, zarówno u maszynistów (przegapienie semaforu - sam dwa razy przeoczyłem) jak i dyżurnych (skierowanie na zły / ślepy tor - też mi się zdarzyło).  

 

 

  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

Witam ,

ogólnie aktualizacja jest na plus. Rozczarował mnie natomiast brak wsparcia do np: Tobii lub innych podobnych rozwiązań. W dzisiejszych czasach zwłaszcza w symulatorach to jest podstawa. Przy aktualizacjach lub jak kto woli po wypuszczeniu ich zawsze sie pojawiają jakieś błędy , konflikty. Prosty przykład Asobo w MSFS2020. Szkoda że nie ma trasy do Krakowa.

Dzieki Simrail pracujcie dalej tylko trochę szybciej 😉

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

W dniu 23.11.2023 o 14:02, Tomekzt napisał(a):

Żadne poprawianie grafiki, dodawanie nowych stacji czy pociągów nic nie da, jeżeli nie będzie można prowadzić manewrów, czy tworzyć składów. Oczywiście można dodawać coraz większe stacje takie jak LcA ale w sumie poza wyglądem to dyżurowanie na niej niczym się nie różni od zwykłego posterunku z semaforami, czyli ustawianiem przelotów. Fajnie jest przez godzinkę, później kicha. 

Przykro trochę wyglądają te wszystkie duże stacje, gdy przejeżdża się obok pustych torów np. na grupach towarowych. Jeszcze smutniej się robi, gdy na przejazd swojego składu patrzeć z kamery z góry (tej pod klawiszem 2). Ta pustka na torach aż boli i krzyczy 😉

  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL2
      • pl2
      • 3 / 73
          • Percentage filling 4%
          • Most players 103
      • PL3
      • pl3
      • 1 / 79
          • Percentage filling 1%
          • Most players 78
      • PL4
      • pl4
      • 0 / 72
          • Percentage filling 0%
          • Most players 87
      • PL8
      • pl8
      • 0 / 67
          • Percentage filling 0%
          • Most players 84
      • EN1
      • en1
      • 3 / 69
          • Percentage filling 4%
          • Most players 81
      • EN2
      • en2
      • 0 / 77
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 0 / 79
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 4 / 76
          • Percentage filling 5%
          • Most players 87
      • DE3
      • de3
      • 1 / 74
          • Percentage filling 1%
          • Most players 67
      • DE4
      • de4
      • 1 / 78
          • Percentage filling 1%
          • Most players 65
      • FR1
      • fr1
      • 0 / 75
          • Percentage filling 0%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 0 / 72
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 1 / 79
          • Percentage filling 1%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 0 / 73
          • Percentage filling 0%
          • Most players 61
      • ES1
      • es1
      • 0 / 75
          • Percentage filling 0%
          • Most players 23
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL2
      • pl2
      • 3 / 34
          • Percentage filling 9%
          • Most players 34
      • PL3
      • pl3
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 31
      • PL4
      • pl4
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 34
      • PL8
      • pl8
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • EN1
      • en1
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 34
      • EN2
      • en2
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 13
      • DE1
      • de1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 34
      • DE3
      • de3
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 29
      • DE4
      • de4
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 29
      • UA1
      • ua1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 17
      • FR1
      • fr1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 23
      • ES1
      • es1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 15
      • CZ1
      • cz1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 28
      • CN1
      • cn1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 19
    • 30 Total servers
    • 21 / 1628 Total players
    • 1% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy