Jump to content

znikomy kontakt z na linii gracze = postęp prac


Recommended Posts

32 minuty temu, adamets2 napisał(a):

Panowie co narzekacie - proponuję wziąć głęboki oddech i pograć sobie do czasu update w co innego 🙂 Mamy sporo symulatorów pociągów na rynku. Alternatywnie można samemu zainwestować i zrobić własny produkt 🙂 .EOT z mojej strony. Rozumiem teraz tą słabą komunikację ze strony producentów.

Dziękuję SimRail za road map i za ten wyczekiwany save! Jeszcze poprawcie oświetlenie budynków w nocy i dla mnie będzie ideał! EOT.

Proponouję podziękować, jak w końcu dostaniesz tego sejwa 😉

  • Like 1
  • Haha 2
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, MALECKI napisał(a):

Żartujesz sobie? Przecież to ogłoszenie, to hańba i żenada w jednym. W pierwszej kolumnie zastrzeżenie, że możesz czekać miesiąc, a możesz i dziewięć, bo przecież daliśmy gwiazdkę.

Jest i powinna być od początku we wszystkich ogłoszeniach. Tak się coś obsunie i jest wycie, że obiecali a nie ma. Ja osobiście ufam, że dotrzymają terminu. Jeśli nie, też spoko, o ile odpowiednio wcześniej o tym poinformują, a nie na jeden dzień przed końcem pierwotnego terminu. To nie jest obietnica. To jest informacja, kiedy spodziewać się nowej zawartości i wolę taką informację niż całkowitą ciszę i domyślanie się czy będzie za miesiąc czy za rok, albo snucie jakichś teorii na podstawie wiadomości testerów na dc, jak to niektórzy robili.

 

Godzinę temu, MALECKI napisał(a):

Miniumum 3 miesiące, maksimum? Nawet boję się myśleć. Nigdy się nie spotkałem z taką pajacerką.

Nie wiadomo ile maksimum. Gdyby miało być za rok to wątpie że by dawali 3+ miesięcy, więc raczej będzie to coś koło 3-6 miesięcy. Ja to raczej traktuje jako informacje co będzie kiedy, że najpierw priorytetem są manerwy, trasa do Krakowa, Łodzi itd. a na tamte rzeczy trzeba będzie jeszcze trochę poczekać.

 

Godzinę temu, MALECKI napisał(a):

Pretensje są całkowicie uzasadnione. Nikt z nami nie rozmawia, terminy przesuwają się w nieskończoność, a załoga robi 3 albo 4 projekty na raz. To jest niepoważne. Jeśli ktoś uważa, że gracze na realizację podstawowych obietnic z gry mogą czekać dwa lata, to zupełnie nie rozumie rynku gier komputerowych.

Terminy przesuwają się w nieskończoność? Dla połowy z tych rzeczy nigdy nie było terminu. Wiadomo, że wyjście z EA, a co za tym idzie manewry, ETCS miały być do końca 2023, ale bez przesady 1-3 miesiące to naprawdę nie jest długo. Lepiej 3 miesiące obsuwy żeby gra w końcu finalnie wyszła z tego EA niż potem narzekanie że są błędy i nie da się grać. Słabo że jest obsuwa? Tak. Czy to jest powód żeby się wyżywać na developerach? Nie. Przecież nie opóźniają wam gry specjalnie. Jedyne co można zarzucić to słabą komunikację z graczami, która raz na jakiś czas (tak jak teraz) ożywa, a potem stopniowo znowu zanika.
 

Godzinę temu, broniewskijarek napisał(a):

Jak patrzę na tę gwiazdkę * i adnotację w pierwszej kolumnie, to słyszę w głowie głos przez megafon dworcowy: "Opóźnienie pociągu może ulec zmianie. Przepraszamy za niedogodności. Życzymy Państwu dalszej przyjemnej podróży".

Lepiej chyba żeby były prognozy kiedy mniej więcej spodziewać się danej zawartości, niż rzucanie dat których potem nie uda się dotrzymać. Rzucą konkretną datę i nie uda się jej dotrzymać? Źle, bo oszukali. Rzucą konkretną datę i wypuszczą niedopracowany produkt żeby się w niej zmieścić? Źle, bo niedopracowane. Podadzą kiedy mniej więcej spodziewać się aktualizacji, z zastrzeżeniem że może się to zmienić? Źle, bo nie dają konkretnych informacji.

Nawet jeśli nie uda się dotrzymać tych 3 miesięcy (chociaż liczę na to, że te 3 miesiące to już z zapasem i uda się dotrzymać tego terminu), to nie widzę problemu jeśli napiszą że przepraszamy, ale przesuwamy aktualizację, bo to i to trzeba dopracować, spodziewajcie się aktualizacji tego i tego dnia. Faktycznie, ostatnia sytuacja z "update w październiku", który został ostatniego dnia października przesunięty na koniec listopada była słaba. Ale jeśli coś takiego się powtórzy, wtedy będzie można ich za to krytykować, nie teraz.

Jeszcze jedno, na bardzo bardzo duży plus dzisiejsze odpowiadanie na pytania graczy na Discordzie przez szocia i uetama.
Zdaję sobie sprawę że to pewnie jednorazowa akcja, ale może warto by było to raz na jakiś czas powtórzyć, takie Q&A raz na 2 tygodnie mogłoby ostudzić emocje i wyjaśnić wiele niedopowiedzeń. 

Edited by jumps
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nie podoba mi się polityki jaka ta firma prowadzi. To jest Polski symulator i powinni się skupić tylko na Polsce, a nie pucować się niemcom i robić jakieś volksdeutschskie trasy czy hamerykańskie. Łapią zbyt wiele srok za ogon, a finał będzie opłakany.. 

  • I disagree 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, broniewskijarek napisał(a):

Na którym to kanale było? Nie widzę tych pytań na discordzie...

Kanał pl_dyskusja_ogolna w godzinach 20-21 dość mocno się udzielali i odpowiadali na pytania. Można sobie w wyszukiwarce wpisać żeby się pokazały wiadomości od nich.

 

Edited by jumps
Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, adamets2 napisał(a):

RoadMap powstała w podobnym czasie co do The Bus.

O czym ty mówisz? Podesłałem ci screen'y. Road mapa do The Bus'a powstała zanim gra w ogóle weszła w early access. Wpisy na trello są z lutego a gra weszła we wczesny dostęp w marcu.

 

3 godziny temu, adamets2 napisał(a):

Odrobina cierpliwości Panowie by się przydała. Jak już wcześniej pisałem - zachowywaliście się jak 5latki 🙂 Trzeba było chwilę poczekać

Czy ty rozumiesz że ja i nie tylko ja zapłaciłem za coś co już powinienem dostać a do dziś słuch o tym zaginął? W restauracji też płacisz i czekasz w nieskończoność jeżeli ktoś o tobie zapomni?

 

Godzinę temu, adamets2 napisał(a):

Każdy imigrant powie ci, że najlepiej wyjdziesz trzymając się z dala od innych Polaków

Na emigrację to nie jedzie kwiat narodu.

 

Godzinę temu, adamets2 napisał(a):

Ludzie z innych krajów narzekają na swoje produkcje w o wiele mniejszym stopniu.

Jak dla mnie to i kosmici mogą robić SimRail. Totalnie jest mi to bez różnicy.

 

Godzinę temu, adamets2 napisał(a):

Twórcy SimRal nie słuchajcie tego potoku hejtu tylko róbcie swoje

Ty chyba nie wiesz czym jest hejt i traktujesz każdą krytykę/przejaw niezadowolenia jako hejt.

 

Godzinę temu, adamets2 napisał(a):

dlaczego góra zakazuje dzielić się informacjami - wszystko jasne.

Ty albo żyjesz w innej bajce albo w ogóle nie rozumiesz czego temat dotyczy. Powtórzę jeszcze raz. Tutaj wylewamy żale na brak komunikacji a nie że coś co nam zakomunikowano nam się nie podoba.



No ale przynajmniej coś wywalczyliśmy.... Tylko zupełnie nie rozumiem po co mi samochody z lat '80 jak nie będzie jeszcze trasy z lat '80 😂

Edited by Rafał
  • I agree 4
Link to comment
Share on other sites

17 minut temu, jumps napisał(a):

Jest i powinna być od początku we wszystkich ogłoszeniach. Tak się coś obsunie i jest wycie, że obiecali a nie ma. Ja osobiście ufam, że dotrzymają terminu. Jeśli nie, też spoko, o ile odpowiednio wcześniej o tym poinformują, a nie na jeden dzień przed końcem pierwotnego terminu.

32 minuty temu, jumps napisał(a):

Terminy przesuwają się w nieskończoność? Dla połowy z tych rzeczy nigdy nie było terminu. Wiadomo, że wyjście z EA, a co za tym idzie manewry, ETCS miały być do końca 2023, ale bez przesady 1-3 miesiące to naprawdę nie jest długo. Lepiej 3 miesiące obsuwy żeby gra w końcu finalnie wyszła z tego EA niż potem narzekanie że są błędy i nie da się grać. Słabo że jest obsuwa? Tak. Czy to jest powód żeby się wyżywać na developerach? Nie. Przecież nie opóźniają wam gry specjalnie. Jedyne co można zarzucić to słabą komunikację z graczami, która raz na jakiś czas (tak jak teraz) ożywa, a potem stopniowo znowu zanika.

33 minuty temu, jumps napisał(a):

Nawet jeśli nie uda się dotrzymać tych 3 miesięcy (chociaż liczę na to, że te 3 miesiące to już z zapasem i uda się dotrzymać tego terminu), to nie widzę problemu jeśli napiszą że przepraszamy, ale przesuwamy aktualizację, bo to i to trzeba dopracować, spodziewajcie się aktualizacji tego i tego dnia. Faktycznie, ostatnia sytuacja z "update w październiku", który został ostatniego dnia października przesunięty na koniec listopada była słaba. Ale jeśli coś takiego się powtórzy, wtedy będzie można ich za to krytykować, nie teraz.

Zgadzam się. Każdy tutaj raczej zdaje sobie sprawę z tego, że w gamedevie nie ma sztywnych ram czasowych i terminy mogą być obsunięte. Problem jest w tym, że właśnie nigdy nie ma tej jednej informacji pt. "Mała aktualizacja z trwających prac: z tym i z tym są problemy, to i to jest praktycznie gotowe, na to i na to potrzebujemy więcej czasu i zostanie przesunięte na następny patch" - wszyscy zainteresowani by przeczytali, zostawili "lajka" i byli by zadowoleni. Natomiast nadal mamy festiwal tajemnicy. Dostaliśmy kolejną (trzecią) road mapę, w której po raz kolejny jest Kraków i parowóz. I tylko można się domyślać, czy będzie czy nie będzie. 

  • Thanks 1
  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

26 minut temu, Rafał napisał(a):

Tylko zupełnie nie rozumiem po co mi samochody z lat '80 jak nie będzie jeszcze trasy z lat '80 

Cars to nie w dosłownym tłumaczeniu samochody tylko wagony

  • Haha 1
  • Thanks 1
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

20 minut temu, Corrazone napisał(a):

Zgadzam się. Każdy tutaj raczej zdaje sobie sprawę z tego, że w gamedevie nie ma sztywnych ram czasowych i terminy mogą być obsunięte. Problem jest w tym, że właśnie nigdy nie ma tej jednej informacji pt. "Mała aktualizacja z trwających prac: z tym i z tym są problemy, to i to jest praktycznie gotowe, na to i na to potrzebujemy więcej czasu i zostanie przesunięte na następny patch" - wszyscy zainteresowani by przeczytali, zostawili "lajka" i byli by zadowoleni. Natomiast nadal mamy festiwal tajemnicy. Dostaliśmy kolejną (trzecią) road mapę, w której po raz kolejny jest Kraków i parowóz. I tylko można się domyślać, czy będzie czy nie będzie. 

No właśnie o to chodzi. Gdyby w międzyczasie pokazać, jak ktoś modeluje filar zadaszenia na Krakowie Głównym, wszyscy biliby brawo na stojąco, ale niestety jesteśmy skazani na zgaduj-zgadulę. No i SŁOWNOŚĆ też leży. To nie jest hejt panowie, to jest wskazywanie rzeczy, które powinny działać. Zrozumcie, że krytyka nie jest od razu hejtem, ale może być oczekiwaniem pewnej rzetelności w działaniu.

  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

10 godzin temu, MALECKI napisał(a):

Gdyby w międzyczasie pokazać, jak ktoś modeluje filar zadaszenia na Krakowie Głównym, wszyscy biliby brawo na stojąco

Prezes pokazał na Discordzie zrzuty ekranu z Blendera, na których był krakowski dworzec. Do tego pojawił się post z modelem wagonu w trakcie prac. Można? Można. Tylko czemu takie rzeczy pojawiają się dopiero wtedy, jak społeczności skacze ciśnienie? Szociu tłumaczy to tym, że czy pokazują takie rzeczy czy nie, to i tak jest hejt. No cóż, jak sam zauważył, pewnej grupie ludzi nigdy nie dogodzi. Normalni gracze z kolei będą zadowoleni, bo zobaczyli że coś w projekcie jednak się dzieje. Już nawet abstrahując od tego, że nie każda krytyka to hejt, a i czasem może trafić się komentarz, który pozwoli zrobić coś lepiej, dokładniej. Rozumiem też argument jednego dewelopera, że gros prac to zmiany w kodzie a tym nie da się chwalić. Nie da się? Można po prostu napisać, że właśnie klepiemy kod dodający funkcje X albo naprawiający błąd Y. Nawet prościej, nie trzeba robić zrzutów ekranu 🙂 

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

14 minut temu, mluczak.kutno napisał(a):

Można po prostu napisać, że właśnie klepiemy kod dodający funkcje X albo naprawiający błąd Y. Nawet prościej, nie trzeba robić zrzutów ekranu

No dokładnie o tym wspomniałem we wczorajszej rozmowie na disco. Nawet lekko prześmiewczo powiedziałem że skoro tak bardzo chcą pokazać coś graficznie to mogą pokazać gif'a z działających wycieraczek. Niemniej jednak poprosiłem o jakieś logi tekstowe z tego co dzieje się z grą i o spis wszystkich planowanych ficzerów. Screeny jakichś budynków to nie wszystko. I tak jak nie wszystko da się przedstawić za pomocą tekstu tak i screeny nie wszystko obrazują. Dał okejkę, więc chyba się coś takiego pojawi. Już nie chciałem przesadzać i prosić o jakieś okazjonalne streamy z buildów wewnętrznych gry bo to pochłania znacznie więcej czasu niż napisanie posta.

 

19 minut temu, mluczak.kutno napisał(a):

Normalni gracze z kolei będą zadowoleni, bo zobaczyli że coś w projekcie jednak się dzieje

Ja poniekąd jestem tymczasowo ukontentowany. Była burza, dostaliśmy jakieś informacje. Nie mogę powiedzieć że komunikacja już się poprawiła, ale jeżeli od teraz regularnie będziemy raczeni jakimiś sensownymi informacjami, a nie tylko screenami, to przynajmniej ten jeden argument będzie mi z ręki wybijany. 

  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

 

15 godzin temu, Rafał napisał(a):

No ale przynajmniej coś wywalczyliśmy....

Taakkk uważacie, że zrobiliście zadymę na forum i producenci dlatego przedstawili road map... 😂 A to nie przypadkiem z powodu rocznicy wydania? 😉 Że takie rzeczy są planowane na długo wcześniej jak przedstawienie road map, a nie przez 3 dni jak powstał ten temat? Bez urazy, ale ta niecierpliwość i teraz ten jakże mylny wniosek na poziomie 5 latka.... 😂 👶 - tupnął Rafałek nóżką i zarząd SR się przestraszył i opublikował road map.... Proszę..... 🙂   

Temat założony 3 dni temu z zarzutami o brak komunikacji... Wystarczyło poczekać parę dni... Takie moje podsumowanie całego tego tematu...

Od siebie powiem, że kiedy będą te zmiany to będą... Lepiej robić dłużej, ale dobrze... Lubię tą grę, ale nie jestem psychofanem, a gier mam tyle do ogrania, że i tak nie ma na wszystko czasu. Róbcie sobie te poprawki spokojnie i dobrze bez presji czasu.

Edited by adamets2
  • I disagree 5
  • I agree 5
Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, mluczak.kutno napisał(a):

Prezes pokazał na Discordzie zrzuty ekranu z Blendera, na których był krakowski dworzec. Do tego pojawił się post z modelem wagonu w trakcie prac.

Czyli Discord zostaje oficjalnym kanałem komunikacyjnym, a Ci którzy nie chcą korzystać są w czarnej...

Dobrze, że czasem coś tu jednak wpadnie, ale ogólnie muszę sobie info z różnych wątków zbierać, żeby mieć jako takie pojęcie o tym co się dzieje.

  • I agree 6
Link to comment
Share on other sites

39 minut temu, adamets2 napisał(a):

dlatego przedstawili road map

Nie. Weszli na dico i mieliśmy okazję porozmawiać w związku z naszą burzą. Dlaczego ty ciągle przyjmujesz jakieś założenia? Nie miałbym nic przeciwko tym założeniom gdyby za każdym razem nie były błędne.

 

39 minut temu, adamets2 napisał(a):

tupnął Rafałek nóżką

Do tej pory traktowałem cię poważnie i z szacunkiem, mimo tego jak wiele głupot napisałeś, i teraz już wiem że nie należy cię tak traktować skoro tego nie odwzajemniasz.

Edited by Rafał
  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

@Rafał bez urazy... Po prostu road map była już planowana wcześniej... Jeśli z powodu tego wątku weszli na discord no to ok -to byłem w błędzie, ale masz pewność, że rozmowa z graczami nie była planowana już wcześniej w związku z wydaniem road map?

A co do okazywania szacunku to nie można jednocześnie okazywać szacunku i pisać o kimś, że pisze "głupoty" 🙂 bo niby to jakie głupoty pisałem? Raczej to ja miałem rację bo od samego początku pisałem, żeby poczekać cierpliwie - no i wyszło na moje... Zakładasz, że jakby nie ten temat to by nie było road map i rozmowy na discordzie? No raczej nie... 🙂

Edited by adamets2
Link to comment
Share on other sites

6 minut temu, adamets2 napisał(a):

bo niby to jakie głupoty pisałem?

Choćby o road mapie w The Bus. I pomimo że ci udowodniłem błąd/pomyłkę to nadal pisałeś jakieś swoje wydumki. Te wywody o polskości to też nie było nic mądrego. Z resztą jeżeli czytasz swoje wpisy i nie masz żadnej autorefleksji to ja ci już nie pomogę.

 

10 minut temu, adamets2 napisał(a):

Zakładasz, że jakby nie ten temat to by nie było /../ rozmowy na discordzie?

Myślę że gdyby nie ten temat to wiele by nie zostało powiedziane dot. tego co mnie i innych boli, i co uważamy za niezbędne do poprawy.

I jest to moja ostatnia wiadomość skierowana w twoim kierunku, więc się nie kłopocz nawet z odpowiadaniem.

  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

17 minut temu, adamets2 napisał(a):

bo niby to jakie głupoty pisałem?

Kolega @Rafał tylko w tym wątku wytknął Ci kilka razy Twoje "opinie wątpliwej jakości". Sam też Ci takowe wytknąłem. W wielu innych tematach też często piszesz kompletnie nie logicznie, wypowiadasz się w tematach, o których nie masz zielonego pojęcia i bardzo często wiele osób Ci to pokazuje łapkująć w dół. Dla mnie to się kwalifikuje jako zaśmiecanie forum, no ale cóż, mamy wolność wypowiedzi i jak najbardziej masz do tego prawo. 

  • Haha 1
  • I agree 5
Link to comment
Share on other sites

@Corrazone no wiesz - jakby łapkowanie w polskim internecie miało być wyznacznikiem mądrości i prawdy to biada nam... 🙂 Oj biada... 🙂 Łapkowanie wyraża różne emocje np. "zgadzam się" albo "nie zgadzam"... I jak ktoś się nie zgadza z moją opinią ma do tego święte prawo. Tym nie mniej ilość łapek absolutnie nie świadczy o niczym innym tylko o tym, że w danej chwili, dana grupa ludzi zgadza się lub nie. Co może uleca zmianie w zależności od miejsca i czasu... Ja wyrażam swoją opinię np., że dla mnie sceneria jest ważniejsza niż manewry. Ktoś inny da emotiona - "nie zgadzam się" i ma to tego prawo. I to nie oznacza, że ja albo on "piszemy głupoty". Po prostu mamy inne zdanie... Także - proszę bez oceniania... Szanujmy się nawzajem... Na marginesie dodam, że o ile z oceną komunikacji Zespołu SR nie zgodziłem się z @Rafał o tyle w innych tematach to on się zgodził z moimi opiniami co oznacza, że nie oceniamy forumowiczów tylko opinie przez nich wyrażane. W jednych sprawach się zgadzamy, w innych nie - na tym polega dyskusja.

Tak samo przepraszam o czym niby nie mam zielonego pojęcia? O tym jak grać w grę, nawet bez dolnej granicy wieku??? 😂 Czy my dyskutujemy o fizyce kwantowej? 😂 Gra jest bez żadnego ograniczenia wiekowego więc należy założyć, że nawet dzieci powinny nie mieć trudności w nią grać. No i jak słychać po głosach na multi - owszem grają... Więc stwierdzenie - "nie masz zielonego pojęcia" jest w tym wypadku trochę nie na miejscu...  🙂

EOT już na dobre tutaj po dyskusja zaczęła zmierzać nie w kierunku oceny studia SR a mojej skromnej osoby, a tego nie chcę... 🙂

          

Edited by adamets2
  • I disagree 3
  • Haha 1
  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

23 minuty temu, adamets2 napisał(a):

I to nie oznacza, że ja albo on "piszemy głupoty"

32 minuty temu, adamets2 napisał(a):

Więc stwierdzenie - "nie masz zielonego pojęcia" jest w tym wypadku trochę nie na miejscu... 🙂

Rozumiem, że pisanie o "czytaniu instrukcji Sz1", czy o tym, że "w Simrailu mamy multi, co jest niespotykane w innych symulatorach kolejowych" nie jest pisaniem głupot? W innym temacie gdzie ludzie poruszali kwestię dyżurek na singlu, nazwałeś stanowisko dyżurnego ruchu dróżnikiem, a jedyną opinie jaką miałeś do przekazania to "nuda nuda nuda". To tylko takie przykłady na szybko, bo z pewnością znalazło by się więcej. Nie będę kontynuował tego tematu, bo wydaję mi się, że na tym etapie to jak karmienie trolla. 

  • Thanks 2
  • I agree 7
Link to comment
Share on other sites

W dniu 13.01.2024 o 22:28, krycjuy3DIDI napisał(a):

Nie podoba mi się polityki jaka ta firma prowadzi. To jest Polski symulator i powinni się skupić tylko na Polsce, [CYTAT UCIĘTY - moderator]

Mam nadzieję, że to ironia 😉

Niemniej, logika postępowania Wydawcy w stosunku do graczy zagranicznych jest bardzo dobra moim zdaniem - w EA wiedzieli, że będzie dużo polskich graczy, bo produkcja rodzima, więc wstępniak był iście narodowy i większość assetów (nieważne w jakiej formie) będzie "bo Polska jest najważniejsza". Niemniej, patrząc na strumienie sprzedażowe, na podatnym gruncie wybadali ile osób i skąd zakupiło grę - i dla nich też coś szykują, co podbije później im sprzedaż bądź utrzymywanie serwerów nie-polskich. Ja tam chętnie, myślę, że jak większość - zapoznam się z opcjami "fuer Deutschland" czy "made for USA", z ciekawości.

A ubierając to od strony patriotyzmu - skoro SimRail ma być polski, to czemu my, Polacy mamy finansować zagranicznym ludziom serwery - niech się one finansują docelowo z DLC dla tejże niepolskiej publiczności 🙂 🙂 (tak, to pseudo ironia!).

 

  • I agree 4
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
W dniu 12.01.2024 o 19:50, grove napisał(a):

Owszem, zgodzę się z tym że jesteśmy kłótliwym narodem no bo nie oszukujmy się, taka jest nasza mentalność - lubimy narzekać i ''być problemowi''

Mógłbym się zgodzić, ale gdzie jest tak, ze ktoś płaci za w pełni działający produkt całą kwotę, a twórca nie odpowiada na pytania w temacie tego, co robi by ten produkt stał się pełnowartościowy, oraz nie dba o to by ich klient był poinformowany dlaczego nie wiadomo co dzieje się z usługą za którą ktoś zapłacił z góry,

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, oninomura37 napisał(a):

co robi by ten produkt stał się pełnowartościowy, oraz nie dba o to by ich klient był poinformowany dlaczego nie wiadomo co dzieje się z usługą za którą ktoś zapłacił z góry,

Z tym bym polemizował. To forum najlepszym dowodem na to, że jakoś jednak dba. Może nie każdemu się podoba, że wyjście z EA tyle trwa, ale progres jest, odzew też.

  • I agree 9
Link to comment
Share on other sites

Ja myślę, że słowa "niewykorzystany potencjał" w przypadku tego projektu będą się przewijać w nieskończoność. Nie wiem w czym jest problem - najprawdopodobniej chodzi o brak sił i środków oraz zbyt mały team, dla którego projekt jest zajęciem dodatkowym. No i nakład pracy i czas, jaki trzeba poświęcić, na wdrożenie nowych technologii, nowych lokomotyw czy tras. Bo przecież rozwiązanie tych mrocznych półrocznych okresów bez jakichkolwiek informacji co się dzieje jest proste - dlc z jednym loko za 50zl co miesiac plus dodatkowa trasa za 100zl co 2 miesiace i tak na przemian. Każdy to kupi i takie sa optymalne ceny za dodatki. A brakiem jakiejkolwiek reakcji na rynek, firma miast zyskiwać nowych klientów, traci tych którzy już się skusili. No bo nie oszukujmy się - za jakiś czas przy projekcie zostaną "starzy wyjadacze". Mimo wszystko - trzymam dalej kciuki - za zmianę polityki firmy i za lepsze jutro 🙂

Link to comment
Share on other sites

@jazzmanPL wierzę, że w nie nieskończoność tylko do jakiegoś czasu. Rzeczywiście obecnie grając w tą grę człowiek myśli o wielkim potencjale. Grałem wczoraj w TSW4 i jak zwykle po przejechaniu trasy padło pytanie w głowie: dlaczego tak mało? Dlaczego tak krótko? Już na starcie przewaga SimRail nad TSW4 to wreszcie normalne, długie połączenia kolejowe. Jest oczywistością, że przy tak ogromnych trasach mogą być w scenerii jakieś niedociągnięcia, ale dajmy szansę projektowi. Kolejnymi rzeczami na starcie na plus w stosunku do TSW4 to podawanie RP1 czyli trąbienie 🙂 W TSW4 niby też można, ale to nic nie daje, żadnych punktów itd. Kolejny wielki plus to wywoływane podręczne menu z przycisku Y w padach gdzie można szybko wszystko zrobić bez wlepiania się w pulpit.

I to wszystko co napisałem to tylko z poziomu gracza grającego w singlu. A mamy przecież jeszcze multi nieistniejący w TSW4, którym jara się tak duża ilość graczy.

Sami starzy wyjadacze zostaną wyłącznie przy tej grze jak będzie za trudna co już dziesiątki razy pisałem. Jak będzie na obecnym poziomie trudności bez dalszego komplikowania, będą nowe DLC trasowe to gra będzie pędziła jak Pendolino z zyskami ze sprzedaży 🙂

Edited by adamets2
Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL2
      • pl2
      • 1 / 51
          • Percentage filling 2%
          • Most players 93
      • PL3
      • pl3
      • 0 / 116
          • Percentage filling 0%
          • Most players 76
      • PL4
      • pl4
      • 0 / 0
          • Percentage filling 0%
          • Most players 84
      • PL8
      • pl8
      • 0 / 84
          • Percentage filling 0%
          • Most players 84
      • EN1
      • en1
      • 2 / 30
          • Percentage filling 7%
          • Most players 81
      • EN2
      • en2
      • 1 / 113
          • Percentage filling 1%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 3 / 78
          • Percentage filling 4%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 1 / 51
          • Percentage filling 2%
          • Most players 87
      • DE3
      • de3
      • 0 / 50
          • Percentage filling 0%
          • Most players 67
      • DE4
      • de4
      • 0 / 81
          • Percentage filling 0%
          • Most players 65
      • FR1
      • fr1
      • 1 / 52
          • Percentage filling 2%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 0 / 51
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 86
          • Percentage filling 0%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 0 / 51
          • Percentage filling 0%
          • Most players 61
      • ES1
      • es1
      • 0 / 52
          • Percentage filling 0%
          • Most players 23
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL2
      • pl2
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 34
      • PL3
      • pl3
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 28
      • PL4
      • pl4
      • 0 / 0
          • Percentage filling 0%
          • Most players 32
      • PL8
      • pl8
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • EN1
      • en1
      • 3 / 34
          • Percentage filling 9%
          • Most players 34
      • EN2
      • en2
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 13
      • DE1
      • de1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 34
      • DE3
      • de3
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 29
      • DE4
      • de4
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 29
      • UA1
      • ua1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 17
      • FR1
      • fr1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 23
      • ES1
      • es1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 15
      • CZ1
      • cz1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 28
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 19
    • 30 Total servers
    • 20 / 1422 Total players
    • 1% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy