Jump to content

Urządzenia komputerowe


Recommended Posts

Witam wszystkich.
W ostatnich dniach szperając po archiwalnych plikach, jakie trzymam na swoim komputerze, udało mi się natrafić na pewne zdjęcia, które przedstawiały USRK w symulatorze SimRail. W związku z tym postanowiłem udostępnić owe zdjęcia na czacie online, który z miesiąc temu został wbudowany w forum. Rozwinęła się mała rozmowa na ten temat, ale zadając pytanie aktywnemu w tym czasie Uetam'owi w tej sprawie dostałem brak jakiegokolwiek odzewu. W związku z powyższym chciałbym rozpocząć dyskusję ze społecznością w tej sprawie. równocześnie zadając pytanie deweloperom sym. SimRail co poszło nie tak, że tak ładnie odwzorowana imitacja Ebilock'a (porównując do rzeczywistego stanu) nie została ostatecznie wprowadzona do oficjalnego produktu.

Dąbrowa Górnicza (sneak peek 2021)
e69f365c52ceafc7d5da7690fbed1d42f64d0d9e7cc6bda4ac96a2a4f8b9aed2.thumb.png.480aba6acb2ab308e5904b544a1699e3.png

Dąbrowa Górnicza (Początek SimRail Playtests)
1996029552_image(2321.thumb.png.422688a79fec01aa80a6e5a4d900acf4.png

Katowice Zawodzie (Początek SimRail Playtests)
2118880664_image(212.thumb.png.890a7ec3f32c79cd7b7b5495c9ff9c71.png

Sosnowiec Główny (2021 sneak peek)97ad699425d9cf90d2c1355520cf5c7a24524e3e7c3ba3a7c16e65b01f546966.thumb.png.5c7672d145b81abffebff3bafa3f56fe.png

Katowice Zawodzie (2021 sneak peek). Ku mojemu zdziwieniu na MOR
f363329237cf00da7bf58178bca3919ff753b9d7b4572cf8fffb688ebb89e584.thumb.png.4ddb526ec85edd06dd4b4b3d431479a1.png
 

Edited by pan kura
  • Like 2
  • Thanks 1
  • I agree 5
Link to comment
Share on other sites

Stanowczo te zaprezentowane wcześniej pulpity były ciekawsze. Fajnie byłoby zobaczyć różnice między systemami tak jak tutaj się zdarzyło między Zawodziem i Sosnowcem, a także nieco inne działanie tych systemów. Tym bardziej dobrze by było żeby to szło w realność. Z pewnością bardziej by to zachęcało do gry na nastawniach komputerowych

  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

Ja też kiedyś poruszałem ten problem odnośnie Katowic Zawodzia i też odpowiedzi nie otrzymałem. W rzeczywistości w Zawodziu ruch prowadzony jest z dwóch nastawni KZ i KZ1. KZ z urządzeniami mechanicznymi scentralizowanymi oraz na KZ1 urządzenia suwakowe.  

https://semaforek.kolej.org.pl/wiki/index.php?title=Katowice_Zawodzie 

Jestem ciekaw czy Zawodzie zostanie odwzorowane tak jak jest w rzeczywistości czy jednak będzie sterowanie komputerowe tak jak do teraz.  

Link to comment
Share on other sites

58 minut temu, blazej870 napisał(a):

Ja też kiedyś poruszałem ten problem odnośnie Katowic Zawodzia i też odpowiedzi nie otrzymałem. W rzeczywistości w Zawodziu ruch prowadzony jest z dwóch nastawni KZ i KZ1. KZ z urządzeniami mechanicznymi scentralizowanymi oraz na KZ1 urządzenia suwakowe.  

https://semaforek.kolej.org.pl/wiki/index.php?title=Katowice_Zawodzie 

Jestem ciekaw czy Zawodzie zostanie odwzorowane tak jak jest w rzeczywistości czy jednak będzie sterowanie komputerowe tak jak do teraz.  

Same USRK są bardzo ciekawe, nie ze względu na to, że są na suwakowych i scentralizowanych, a ze względu na samoczynność przebiegów co jest bardzo nietypowym rozwiązaniem, jeżeli chodzi o urządzenia mechaniczne.
Przechodząc do odwzorowania w symulatorze to z tego co się z tydzień temu dowiedziałem, urządzenia mechaniczne scentralizowane jest nie są jeszcze na takim etapie, aby mogłyby zostać wsadzone do którejś z nastawni  na lk.1 czy na lk. 62. O suwakowych nie ma nawet co mówić, gdyż jestem na 99% pewien, iż prace nad nimi w ogólnie nie zostały rozpoczęte...
Z drugiej strony dręczy mnie myśl, dlaczego deweloperzy nie mówią otwarcie co jest w przygotowaniu i co społeczność może się podziewać w najbliższych tygodniach. Psuje to relacje pomiędzy graczem a deweloperem co później może przynieść negatywy dla samej gry.

  • I agree 6
Link to comment
Share on other sites

Niestety komunikacja na linii gracze - developerzy to pięta achillesowa... I tak niestety jest na każdym kroku. Brak informacji o której wyjdzie gra, o której będzie pacz - po 40 osób na czacie czeka i tak na każdym kroku. Z wyłączeniem @uetam, który naprawdę moim zdaniem ratuje sytuację i wybitnie dobry kontakt ma z graczami na czacie - reszta komunikacji z klientem w każdym możliwym miejscu leży. 

  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

  • SIMRAIL Team

Zawodzie i Południowy będą uruchomione tymczasowo na pulpitach komputerowych. W późniejszym etapie planujemy ich wymianę na urządzenia mechaniczne z obsługą automatycznych nastawni wykonawczych.

  • Like 7
  • Thanks 3
Link to comment
Share on other sites

27 minut temu, uetam napisał(a):

Zawodzie i Południowy będą uruchomione tymczasowo na pulpitach komputerowych. W późniejszym etapie planujemy ich wymianę na urządzenia mechaniczne z obsługą automatycznych nastawni wykonawczych.

@uetam A co z głównym założeniem mojego wątku. Jaki był powód wycofania w/w pulpitów na aktualnym wzorzec?

  • Like 2
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Moim zdaniem wygląda to na marsz w kierunku upraszczania symulatora, aby był "strawny" dla jak największej grupy odbiorców. Chciałbym się mylić, ale jeśli to pójdzie w tym kierunku, rozważę zmianę zainteresowań na lotnictwo i Flight Simulator. Tam nie ma zmiłuj się dla tych, których nie interesuje realizm symulacji.

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, 0x8000ffff napisał(a):

Moim zdaniem wygląda to na marsz w kierunku upraszczania symulatora, aby był "strawny" dla jak największej grupy odbiorców. Chciałbym się mylić, ale jeśli to pójdzie w tym kierunku, rozważę zmianę zainteresowań na lotnictwo i Flight Simulator. Tam nie ma zmiłuj się dla tych, których nie interesuje realizm symulacji.

Tu się z tobą nie zgodzę. Wbrew pozorom symulator wcale nie jest taki łatwy, jak ci się wydaje. Zresztą SimRail wcześniej był przeznaczony właśnie do szkoleń, ale twórcy postanowili zrobić z niego symulator nazwijmy to szkoleniowo-rozrywkowy. 

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, 0x8000ffff napisał(a):

Moim zdaniem wygląda to na marsz w kierunku upraszczania symulatora, aby był "strawny" dla jak największej grupy odbiorców. Chciałbym się mylić, ale jeśli to pójdzie w tym kierunku, rozważę zmianę zainteresowań na lotnictwo i Flight Simulator. Tam nie ma zmiłuj się dla tych, których nie interesuje realizm symulacji.

Jeśli już powołujesz się na te gry to powołuj się dobrze. Zarówno w msfs jak i tsw spędziłem odpowiednio ponad 1000 i 500 godzin i zarówno jeden jak i drugi ma szeroko zakrojone opcje ciągnięcia gracza za rączkę. Owszem Msfs pozwala przez płatne dodatki i wyłączenie opcji odpalić pełen możliwy realizm co nie zmienia faktu, że jest bardzo "noob friendly" i na tym polu Simrail może wiele poprawić żeby też takowe opcje mieć dla takich graczy. 

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, 0x8000ffff napisał(a):

Moim zdaniem wygląda to na marsz w kierunku upraszczania symulatora, aby był "strawny" dla jak największej grupy odbiorców. Chciałbym się mylić, ale jeśli to pójdzie w tym kierunku, rozważę zmianę zainteresowań na lotnictwo i Flight Simulator. Tam nie ma zmiłuj się dla tych, których nie interesuje realizm symulacji.

Tutaj się nie mylisz, że program ma trafiać do jak największej grupy odbiorców bo to właśnie jest celem prowadzonego przez SimRail biznesu. I nie jest to złe bo pozwala utrzymać ceny programu i utrzymania serwerów na rozsądnym poziomie. Rozwiązania dedykowane tylko dla wąskiego grona entuzjastów i zawodowców muszą kosztować znacznie więcej. 

Oczywiście zgłaszajmy uwagi, komentujmy, ale nie oburzajmy się, że nie wszystko będzie tak jak my byśmy chcieli. Dajmy zespołowi SimRail prowadzić ich biznes i decydować o tym co dla ich symulatora będzie najlepsze. 

A swoją drogą Flight Simulator to świetne doświadczenie i rozrywka. Ja zamierzam wspierać obydwa środowiska bo są równie interesujące😀 

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL2
      • pl2
      • 12 / 76
          • Percentage filling 16%
          • Most players 90
      • PL3
      • pl3
      • 0 / 76
          • Percentage filling 0%
          • Most players 76
      • PL4
      • pl4
      • 0 / 76
          • Percentage filling 0%
          • Most players 84
      • PL8
      • pl8
      • 1 / 50
          • Percentage filling 2%
          • Most players 84
      • EN1
      • en1
      • 1 / 73
          • Percentage filling 1%
          • Most players 80
      • EN2
      • en2
      • 0 / 75
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 0 / 35
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 5 / 76
          • Percentage filling 7%
          • Most players 87
      • DE3
      • de3
      • 0 / 75
          • Percentage filling 0%
          • Most players 66
      • DE4
      • de4
      • 0 / 74
          • Percentage filling 0%
          • Most players 65
      • FR1
      • fr1
      • 1 / 76
          • Percentage filling 1%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 0 / 76
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 76
          • Percentage filling 0%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 2 / 77
          • Percentage filling 3%
          • Most players 61
      • ES1
      • es1
      • 2 / 77
          • Percentage filling 3%
          • Most players 23
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL2
      • pl2
      • 9 / 27
          • Percentage filling 33%
          • Most players 27
      • PL3
      • pl3
      • 1 / 27
          • Percentage filling 4%
          • Most players 27
      • PL4
      • pl4
      • 2 / 27
          • Percentage filling 7%
          • Most players 27
      • PL8
      • pl8
      • 3 / 27
          • Percentage filling 11%
          • Most players 27
      • EN1
      • en1
      • 2 / 27
          • Percentage filling 7%
          • Most players 27
      • EN2
      • en2
      • 1 / 27
          • Percentage filling 4%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 13
      • DE1
      • de1
      • 3 / 27
          • Percentage filling 11%
          • Most players 27
      • DE3
      • de3
      • 1 / 27
          • Percentage filling 4%
          • Most players 27
      • DE4
      • de4
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 24
      • UA1
      • ua1
      • 1 / 27
          • Percentage filling 4%
          • Most players 17
      • FR1
      • fr1
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 23
      • ES1
      • es1
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 15
      • CZ1
      • cz1
      • 1 / 27
          • Percentage filling 4%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 19
    • 30 Total servers
    • 48 / 1473 Total players
    • 3% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy