patwrobel Posted September 17 Author Posted September 17 Gra po prostu się wysypała - ja na to wpływu nie mam. 1
Szymon Posted September 17 Posted September 17 8 godzin temu, patwrobel napisał(a): Gra po prostu się wysypała - ja na to wpływu nie mam. Tym razem udało się wszystko zrobić począwszy od wyjazdu z DGW. Bardzo fajna ta druga część. Muszę jeszcze ogarnąć wyłączenie się scenariusza. Jest polecenie żeby wyłączyć loka i wyjść. Więc zrobiłem wszystko, hamowanie składu, odcięcie, hamulec ręczny, wyłączenie baterii. Po wyjściu scenariusz nie zakończył się, musiałem to zrobić ręcznie. Ale to detal.
pan kura Posted September 28 Posted September 28 Scenariusz bardzo przyjemny, ale mam parę uwag W momencie wyjazdu jako manewr(?) z toru 318 w scenariuszu jest dyktowany rozkaz pisemny S. Taka sytuacja nie powinna w ogóle zaistnieć, gdyż po torze 218 i okręgu ŁB nie odbywają się jakiekolwiek jazdy pociągowe. Ponadto sam rozkaz pisemny ma nieprawidłową treść. W bloczku działki pierwszej nie ma nic zawarte odnośnie wygaszonego wskazania na semaforze, a w treści nie ma mowa o jakim typie semafora jest mowa (wyjazdowy/drogowskazowy/wjazdowy) O podanym manewrze powinno bardziej poinformować ŁA1 niż ŁA. Wreszcie się pod jego okręgiem znajdowaliśmy Tm3 jest semaforem? W analizie brakuje numeru seryjnego lokomotywy. Domyślam się że to ma związek z losowaniem się lokomotyw, ale raczej dałoby radę coś z tym zrobić. Ostrzeżenia nie powinny być dostarczone w tym przypadku początku biegu pociągu wraz z rozkładem jazdy przez nastawniczego z ŁA3? Nie znam warunków lokalnych w Łazach, ale to myślę że do sprostowania. W samej recytacji ostrzeżeń nie ma nic wspomniane o doraźnej 40'ce w rkpd na DGW
Sklox Posted September 28 Posted September 28 2 godziny temu, pan kura napisał(a): O podanym manewrze powinno bardziej poinformować ŁA1 niż ŁA. Wreszcie się pod jego okręgiem znajdowaliśmy Ostrzeżenia nie powinny być dostarczone w tym przypadku początku biegu pociągu wraz z rozkładem jazdy przez nastawniczego z ŁA3? Nie znam warunków lokalnych w Łazach, ale to myślę że do sprostowania. W samej recytacji ostrzeżeń nie ma nic wspomniane o doraźnej 40'ce w rkpd na DGW W grze nie ma odwzorowanych nastawni innych niż ŁA, ŁB, ŁC, więc z tego co się orientuje nie można "podać" z nich komunikatów.
lewnemejski Posted September 28 Posted September 28 8 minutes ago, Sklox said: W grze nie ma odwzorowanych nastawni innych niż ŁA, ŁB, ŁC, więc z tego co się orientuje nie można "podać" z nich komunikatów. Komunikat możesz sobie podać dowolny, bo to twórca scenariusza decyduje co pojawi się na czacie. A wszystkie przebiegi realizuje się w ramach tzw. wirtualnego dyżurnego(VD - Virtual Dispatcher). I dla gracza wygląda to tak jakby konkretna nastawnia itp. podawała sygnały/komunikaty
patwrobel Posted September 29 Author Posted September 29 16 godzin temu, pan kura napisał(a): Scenariusz bardzo przyjemny, ale mam parę uwag W momencie wyjazdu jako manewr(?) z toru 318 w scenariuszu jest dyktowany rozkaz pisemny S. Taka sytuacja nie powinna w ogóle zaistnieć, gdyż po torze 218 i okręgu ŁB nie odbywają się jakiekolwiek jazdy pociągowe. Ponadto sam rozkaz pisemny ma nieprawidłową treść. W bloczku działki pierwszej nie ma nic zawarte odnośnie wygaszonego wskazania na semaforze, a w treści nie ma mowa o jakim typie semafora jest mowa (wyjazdowy/drogowskazowy/wjazdowy) O podanym manewrze powinno bardziej poinformować ŁA1 niż ŁA. Wreszcie się pod jego okręgiem znajdowaliśmy Tm3 jest semaforem? W analizie brakuje numeru seryjnego lokomotywy. Domyślam się że to ma związek z losowaniem się lokomotyw, ale raczej dałoby radę coś z tym zrobić. Ostrzeżenia nie powinny być dostarczone w tym przypadku początku biegu pociągu wraz z rozkładem jazdy przez nastawniczego z ŁA3? Nie znam warunków lokalnych w Łazach, ale to myślę że do sprostowania. W samej recytacji ostrzeżeń nie ma nic wspomniane o doraźnej 40'ce w rkpd na DGW Sorry, mój bład ale ja nie pracuję na kolei, więc tylko domyślam się procedur i układów stacyjnych. Scenariusze mogą i zapewne zawierają nieścisłości, niejasności a nawet błędy logiczne - z góry za to przepraszam. Osoby z wiedzą muszą przymknąć oko 🙂 Niestety modyfikacje wiązały by się z generowaniem na nowo audio a to nie jest ani przyjemna robota ani prosta bo strony darmowe mają limity.
error723 Posted September 29 Posted September 29 38 minut temu, patwrobel napisał(a): Sorry, mój bład ale ja nie pracuję na kolei, więc tylko domyślam się procedur i układów stacyjnych. Scenariusze mogą i zapewne zawierają nieścisłości, niejasności a nawet błędy logiczne - z góry za to przepraszam. Osoby z wiedzą muszą przymknąć oko 🙂 Niestety modyfikacje wiązały by się z generowaniem na nowo audio a to nie jest ani przyjemna robota ani prosta bo strony darmowe mają limity. Za to dostałeś feedback i będziesz wiedział, że konsultacja z @pan kura przy realizacji scenariusza to dobry pomysł - i jestem przekonany, że tutaj nie było wytykania tylko sugestie na przyszłość. Poza tym, jak dla mnie, robisz świetną robotę i dzięki, że Ci się chce. 2 1
zbyszek.1961 Posted October 10 Posted October 10 Witam! Próbowałem po aktualizacji gry przejechać z ciekawości "Łazy Cargo" i sprawdzić czy też coś nie działa no i dojechałem do wjazdu do "Bukowna" jest komunikat że po przejeździe towarowego do Szczakowej dostane wjazd i nic się nie dzieje mimo że widać w oddali że pociąg do Szczakowej przejeżdża, próbowałem dwa razy pierw od Sosnowca a za drugim razem od Dąbrowy Górniczej w obu przypadkach jest to samo. A z drugiej strony to dziwne że aktualizacja gry może zepsuć scenariusze. Pozdrawiam. SimRail_log_2025-10-10_12-22-23.txt SimRail_log_2025-10-10_14-54-56.txt
patwrobel Posted October 11 Author Posted October 11 22 godziny temu, zbyszek.1961 napisał(a): Witam! Próbowałem po aktualizacji gry przejechać z ciekawości "Łazy Cargo" i sprawdzić czy też coś nie działa no i dojechałem do wjazdu do "Bukowna" jest komunikat że po przejeździe towarowego do Szczakowej dostane wjazd i nic się nie dzieje mimo że widać w oddali że pociąg do Szczakowej przejeżdża, próbowałem dwa razy pierw od Sosnowca a za drugim razem od Dąbrowy Górniczej w obu przypadkach jest to samo. A z drugiej strony to dziwne że aktualizacja gry może zepsuć scenariusze. Pozdrawiam. SimRail_log_2025-10-10_12-22-23.txt 1.99 MB · 0 pobrań SimRail_log_2025-10-10_14-54-56.txt 454.81 kB · 0 pobrań Wjazd do Bukowna naprawiono - aby sprawdzić możesz sobie ustawić zmienną: Bo_EntrySignal = 0, Najnowsza wersja 1.4.11 dostępna pod adresem: 44_patwrobel.7z PS. Co do psucia przez aktualizację. Ten błąd akurat był mój pewnie podczas naprawiania czegoś przestawiłem event i zmienna była nie ustawiona. Generalnie wszystkie inne błędy poza tym, które ostatnio zgłosiłeś u mnie nie występowały a wynikają z tego że SimRail jak pociąg jest za daleko od gracza to go nie wrzuca na serwer a jak do niego dojedziesz to się spawn'uje ale czasem nie jedzie lub omija eventy wstecz lub co gorsza może przejechać bez przebiegu! I teraz najfajniejsze u każdego co innego oznacza to "za daleko" - u mnie bez problemu skład załadowuje się z dużo większej odległości niż u Ciebie wiec nie mam tych objawów.
mateusz424 Posted October 11 Posted October 11 (edited) 3 godziny temu, patwrobel napisał(a): (...) PS. Co do psucia przez aktualizację. Ten błąd akurat był mój pewnie podczas naprawiania czegoś przestawiłem event i zmienna była nie ustawiona. Generalnie wszystkie inne błędy poza tym, które ostatnio zgłosiłeś u mnie nie występowały a wynikają z tego że SimRail jak pociąg jest za daleko od gracza to go nie wrzuca na serwer a jak do niego dojedziesz to się spawn'uje ale czasem nie jedzie lub omija eventy wstecz lub co gorsza może przejechać bez przebiegu! I teraz najfajniejsze u każdego co innego oznacza to "za daleko" - u mnie bez problemu skład załadowuje się z dużo większej odległości niż u Ciebie wiec nie mam tych objawów. Czasem po aktualizacji, np. wskutek rozbudowy mapy, w nowej wersji zmienia się przebieg z jednego miejsca do drugiego. I scenariusz się wtedy w takim miejscu zawiesza. Miałem tak w scenariuszu @lewnemejski: Scenariusz towarowy/Cargo scenario Łódź Andrzejów - Łódź Dąbrowa - Mikołajów [PL/EN/DE] Edited October 11 by mateusz424
zbyszek.1961 Posted October 12 Posted October 12 Witam! Teraz wszystko działa przejechałem całość bez problemów. Dzięki pozdrawiam.
Jonathony Posted October 22 Posted October 22 (edited) Hi, How do you switch to english locale. i found it in t he folder but the game is already in polish. I tried to switch my language from automatic to english but it still not working. Thx Edited October 22 by Jonathony
patwrobel Posted October 22 Author Posted October 22 55 minut temu, Jonathony napisał(a): Hi, How do you switch to english locale. i found it in t he folder but the game is already in polish. I tried to switch my language from automatic to english but it still not working. Thx I do not create translation. I must add en.lang file becouse without it not work polish wersion (en.lang is required). File contains all Word in polish. If You want english someone must translate en.lang file all text
Jonathony Posted October 22 Posted October 22 1 hour ago, patwrobel said: I do not create translation. I must add en.lang file becouse without it not work polish wersion (en.lang is required). File contains all Word in polish. If You want english someone must translate en.lang file all text Thanks for your reply, i find a translation in the sub, i will see if it's working. It's for an older version of the game but maybe it will work.
Maurice Posted October 28 Posted October 28 (edited) Podjeżdżam do Bukowna i podłączyłem uszkodzony skład. Po zmianie kabiny, zgłaszam na ZEW1 czy ZEW3 na radiu i nic się nie dzieje. SimRail_log_2025-10-28_19-18-33.txt Edited October 28 by Maurice
patwrobel Posted October 29 Author Posted October 29 12 godzin temu, Maurice napisał(a): Podjeżdżam do Bukowna i podłączyłem uszkodzony skład. Po zmianie kabiny, zgłaszam na ZEW1 czy ZEW3 na radiu i nic się nie dzieje. SimRail_log_2025-10-28_19-18-33.txt 970.15 kB · 0 pobrań W kodzie nie widzę problemu, ale domyślam się że problem był z kabiną. Sprawdzam czy kierunek kabiny jest inny niż startowy co się zgadza, ale po połączeniu ze składem SimRail miał błąd że zamieniał kabiny A na B. Siedziałeś w B a on myśli że w A i na odwrót. W nowych misjach staram się nie sprawdzać, która kabina. Możesz to zweryfikować - jak za drugim razem będzie tak samo to pójdź do drugiej kabiny usiądź i znów wróć do pierwotnej kabiny i ZEW. Powinno pomóc. 1
Maurice Posted Wednesday at 02:50 PM Posted Wednesday at 02:50 PM 6 godzin temu, patwrobel napisał(a): W kodzie nie widzę problemu, ale domyślam się że problem był z kabiną. Sprawdzam czy kierunek kabiny jest inny niż startowy co się zgadza, ale po połączeniu ze składem SimRail miał błąd że zamieniał kabiny A na B. Siedziałeś w B a on myśli że w A i na odwrót. W nowych misjach staram się nie sprawdzać, która kabina. Możesz to zweryfikować - jak za drugim razem będzie tak samo to pójdź do drugiej kabiny usiądź i znów wróć do pierwotnej kabiny i ZEW. Powinno pomóc. Testowałem drugi raz i moja wina ze nie przełączyłem na neutralny bieg w EU07. Wszystko działa jak powinno. Po próbie hamulca mam czekać na pasażera który dojedzie do Sławkowa wtedy poda mi przebieg, jednak sie to nie stało bo czekałem 15min i nic. SimRail_log_2025-10-29_15-08-34.txt
patwrobel Posted Thursday at 06:57 AM Author Posted Thursday at 06:57 AM 16 godzin temu, Maurice napisał(a): Testowałem drugi raz i moja wina ze nie przełączyłem na neutralny bieg w EU07. Wszystko działa jak powinno. Po próbie hamulca mam czekać na pasażera który dojedzie do Sławkowa wtedy poda mi przebieg, jednak sie to nie stało bo czekałem 15min i nic. SimRail_log_2025-10-29_15-08-34.txt 404.34 kB · 0 pobrań Spróbuj jeszcze raz - wysypało się załadowanie Twojego rozkładu (czasem tak się dzieje w SimRail) nie wiem czemu i EU07 przed Tobą przestał jechać nie dojechał do Sławkowa wiec nie zwolnił dla Ciebie szlaku. Cytat [2025-10-29 15:32:15]: System.Reflection.TargetInvocationException: Exception has been thrown by the target of an invocation. ---> System.InvalidOperationException: Sequence contains no elements at System.Linq.Enumerable.First[TSource] (System.Collections.Generic.IEnumerable`1[T] source) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at Assets.Scripts.PlatformBoards.PlatformBoardData.FirstStationFromTimetable (TimeTable timeTable) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at Assets.Scripts.PlatformBoards.PlatformBoardData..ctor (TimeTable timeTable, Assets.Scripts.Trainset.Storage.TimeTablePointResult currentTimeTablePointElement, System.String currentStationName) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at TimeTable.SetStationDepartureBoardManual (System.Boolean setEmptyBoards) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at System.Reflection.RuntimeMethodInfo.Invoke (System.Object obj, System.Reflection.BindingFlags invokeAttr, System.Reflection.Binder binder, System.Object[] parameters, System.Globalization.CultureInfo culture) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at MoonSharp.Interpreter.Interop.MethodMemberDescriptor.Execute (MoonSharp.Interpreter.Script script, System.Object obj, MoonSharp.Interpreter.ScriptExecutionContext context, MoonSharp.Interpreter.CallbackArguments args) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at MoonSharp.Interpreter.Interop.OverloadedMethodMemberDescriptor.PerformOverloadedCall (MoonSharp.Interpreter.Script script, System.Object obj, MoonSharp.Interpreter.ScriptExecutionContext context, MoonSharp.Interpreter.CallbackArguments args) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at MoonSharp.Interpreter.Interop.OverloadedMethodMemberDescriptor+<>c__DisplayClass33_0.<GetCallback>b__0 (MoonSharp.Interpreter.ScriptExecutionContext context, MoonSharp.Interpreter.CallbackArguments args) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at MoonSharp.Interpreter.Execution.VM.Processor.Internal_ExecCall (System.Int32 argsCount, System.Int32 instructionPtr, MoonSharp.Interpreter.CallbackFunction handler, MoonSharp.Interpreter.CallbackFunction continuation, System.Boolean thisCall, System.String debugText, MoonSharp.Interpreter.DynValue unwindHandler) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at MoonSharp.Interpreter.Execution.VM.Processor.Processing_Loop (System.Int32 instructionPtr) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at MoonSharp.Interpreter.Execution.VM.Processor.Coroutine_Resume (MoonSharp.Interpreter.DynValue[] args) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at Assets.Scripts.SimRailLuaSupport.LuaCoroutineWrapper+LuaWrappedCoroutine+<UnityToLuaWrappedCoroutine>d__26.MoveNext () [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at UnityEngine.SetupCoroutine.InvokeMoveNext (System.Collections.IEnumerator enumerator, System.IntPtr returnValueAddress) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at Assets.Scripts.SimRailLuaSupport.LuaCoroutineWrapper+LuaWrappedCoroutine..ctor (Assets.Scripts.SimRailLuaSupport.LuaCoroutineWrapper parent, MoonSharp.Interpreter.Closure func) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at Assets.Scripts.SimRailLuaSupport.LuaStaticMappings.CreateCoroutine (MoonSharp.Interpreter.Closure coroutine) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at System.Reflection.RuntimeMethodInfo.Invoke (System.Object obj, System.Reflection.BindingFlags invokeAttr, System.Reflection.Binder binder, System.Object[] parameters, System.Globalization.CultureInfo culture) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at MoonSharp.Interpreter.Interop.MethodMemberDescriptor.Execute (MoonSharp.Interpreter.Script script, System.Object obj, MoonSharp.Interpreter.ScriptExecutionContext context, MoonSharp.Interpreter.CallbackArguments args) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at MoonSharp.Interpreter.Interop.FunctionMemberDescriptorBase+<>c__DisplayClass29_0.<GetCallback>b__0 (MoonSharp.Interpreter.ScriptExecutionContext c, MoonSharp.Interpreter.CallbackArguments a) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at MoonSharp.Interpreter.Execution.VM.Processor.Internal_ExecCall (System.Int32 argsCount, System.Int32 instructionPtr, MoonSharp.Interpreter.CallbackFunction handler, MoonSharp.Interpreter.CallbackFunction continuation, System.Boolean thisCall, System.String debugText, MoonSharp.Interpreter.DynValue unwindHandler) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at MoonSharp.Interpreter.Execution.VM.Processor.Processing_Loop (System.Int32 instructionPtr) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at MoonSharp.Interpreter.Execution.VM.Processor.Coroutine_Resume (MoonSharp.Interpreter.DynValue[] args) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at Assets.Scripts.SimRailLuaSupport.LuaCoroutineWrapper+LuaWrappedCoroutine+<UnityToLuaWrappedCoroutine>d__26.MoveNext () [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at UnityEngine.SetupCoroutine.InvokeMoveNext (System.Collections.IEnumerator enumerator, System.IntPtr returnValueAddress) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 --- End of inner exception stack trace --- at System.Reflection.RuntimeMethodInfo.Invoke (System.Object obj, System.Reflection.BindingFlags invokeAttr, System.Reflection.Binder binder, System.Object[] parameters, System.Globalization.CultureInfo culture) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at MoonSharp.Interpreter.Interop.MethodMemberDescriptor.Execute (MoonSharp.Interpreter.Script script, System.Object obj, MoonSharp.Interpreter.ScriptExecutionContext context, MoonSharp.Interpreter.CallbackArguments args) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at MoonSharp.Interpreter.Interop.OverloadedMethodMemberDescriptor.PerformOverloadedCall (MoonSharp.Interpreter.Script script, System.Object obj, MoonSharp.Interpreter.ScriptExecutionContext context, MoonSharp.Interpreter.CallbackArguments args) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at MoonSharp.Interpreter.Interop.OverloadedMethodMemberDescriptor+<>c__DisplayClass33_0.<GetCallback>b__0 (MoonSharp.Interpreter.ScriptExecutionContext context, MoonSharp.Interpreter.CallbackArguments args) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at MoonSharp.Interpreter.Execution.VM.Processor.Internal_ExecCall (System.Int32 argsCount, System.Int32 instructionPtr, MoonSharp.Interpreter.CallbackFunction handler, MoonSharp.Interpreter.CallbackFunction continuation, System.Boolean thisCall, System.String debugText, MoonSharp.Interpreter.DynValue unwindHandler) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at MoonSharp.Interpreter.Execution.VM.Processor.Processing_Loop (System.Int32 instructionPtr) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at MoonSharp.Interpreter.Execution.VM.Processor.Coroutine_Resume (MoonSharp.Interpreter.DynValue[] args) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at Assets.Scripts.SimRailLuaSupport.LuaCoroutineWrapper+LuaWrappedCoroutine+<UnityToLuaWrappedCoroutine>d__26.MoveNext () [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at UnityEngine.SetupCoroutine.InvokeMoveNext (System.Collections.IEnumerator enumerator, System.IntPtr returnValueAddress) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at Assets.Scripts.SimRailLuaSupport.LuaCoroutineWrapper+LuaWrappedCoroutine..ctor (Assets.Scripts.SimRailLuaSupport.LuaCoroutineWrapper parent, MoonSharp.Interpreter.Closure func) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at Assets.Scripts.SimRailLuaSupport.LuaStaticMappings.CreateCoroutine (MoonSharp.Interpreter.Closure coroutine) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at System.Reflection.RuntimeMethodInfo.Invoke (System.Object obj, System.Reflection.BindingFlags invokeAttr, System.Reflection.Binder binder, System.Object[] parameters, System.Globalization.CultureInfo culture) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at MoonSharp.Interpreter.Interop.MethodMemberDescriptor.Execute (MoonSharp.Interpreter.Script script, System.Object obj, MoonSharp.Interpreter.ScriptExecutionContext context, MoonSharp.Interpreter.CallbackArguments args) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at MoonSharp.Interpreter.Interop.FunctionMemberDescriptorBase+<>c__DisplayClass29_0.<GetCallback>b__0 (MoonSharp.Interpreter.ScriptExecutionContext c, MoonSharp.Interpreter.CallbackArguments a) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at MoonSharp.Interpreter.Execution.VM.Processor.Internal_ExecCall (System.Int32 argsCount, System.Int32 instructionPtr, MoonSharp.Interpreter.CallbackFunction handler, MoonSharp.Interpreter.CallbackFunction continuation, System.Boolean thisCall, System.String debugText, MoonSharp.Interpreter.DynValue unwindHandler) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at MoonSharp.Interpreter.Execution.VM.Processor.Processing_Loop (System.Int32 instructionPtr) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at MoonSharp.Interpreter.Execution.VM.Processor.Coroutine_Resume (MoonSharp.Interpreter.DynValue[] args) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at Assets.Scripts.SimRailLuaSupport.LuaCoroutineWrapper+LuaWrappedCoroutine+<UnityToLuaWrappedCoroutine>d__26.MoveNext () [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at UnityEngine.SetupCoroutine.InvokeMoveNext (System.Collections.IEnumerator enumerator, System.IntPtr returnValueAddress) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 1
lochm Posted Sunday at 12:04 PM Posted Sunday at 12:04 PM Dla mnie , najlepszy scenariusz jaki udało mi się ściągnąć . MEGA SUPER ROBOTA!💪💪💪 . Scenariusz jest wg. Mnie bardzo rozwojowy. jest opcja doczepiania wagonów . Może podobnie jak w maSZynie ( L61) dodać , ściąganie ze szlaku uszkodzonego składu. gdybym potrafił - sam bym dodał . pochyl się nad tym. niemniej mega super scenariusz ;))
Maurice Posted Sunday at 12:16 PM Posted Sunday at 12:16 PM (edited) W dniu 30.10.2025 o 06:57, patwrobel napisał(a): Spróbuj jeszcze raz - wysypało się załadowanie Twojego rozkładu (czasem tak się dzieje w SimRail) nie wiem czemu i EU07 przed Tobą przestał jechać nie dojechał do Sławkowa wiec nie zwolnił dla Ciebie szlaku. 1 próba: Lokomotywa ET25. Niestety rozkład się nie załadował (NULL - poniżej zdjęcie), radio nie reaguje po podłączeniu składu i na drugiej kabinie radio też nie reaguje, oczywiście poprawnie wszystko powyłączałem w EU07 oprócz baterii. Pasażer nie odjechał z Bukowna. SimRail_log_2025-11-02_11-32-59.txt 2 próba: Lokomotywa ET25. Wiem ze przejechałem na czerwonym na wjeździe do Bukowna - mój błąd nie zauważyłem xD. Podpiąłem pod uszkodzony skład i radio działała normalnie. Widzę ze pasażer odjeżdża z Bukowna i po próbie hamulca dostałem wyjazd z Bukowna SimRail_log_2025-11-02_12-19-30.txt Zwróć uwagę ze na pierwszej próbie po podłączeniu do składu stoję 3m od semafora a przy drugiej próbie 19m od semafora. Edited Sunday at 12:19 PM by Maurice
patwrobel Posted yesterday at 07:48 AM Author Posted yesterday at 07:48 AM 19 godzin temu, Maurice napisał(a): 1 próba: Lokomotywa ET25. Niestety rozkład się nie załadował (NULL - poniżej zdjęcie), radio nie reaguje po podłączeniu składu i na drugiej kabinie radio też nie reaguje, oczywiście poprawnie wszystko powyłączałem w EU07 oprócz baterii. Pasażer nie odjechał z Bukowna. SimRail_log_2025-11-02_11-32-59.txt 359.61 kB · 0 pobrań 2 próba: Lokomotywa ET25. Wiem ze przejechałem na czerwonym na wjeździe do Bukowna - mój błąd nie zauważyłem xD. Podpiąłem pod uszkodzony skład i radio działała normalnie. Widzę ze pasażer odjeżdża z Bukowna i po próbie hamulca dostałem wyjazd z Bukowna SimRail_log_2025-11-02_12-19-30.txt 525.3 kB · 0 pobrań Zwróć uwagę ze na pierwszej próbie po podłączeniu do składu stoję 3m od semafora a przy drugiej próbie 19m od semafora. No ale widzę że za drugim razem zadziałało, więc tak jak mówiłem czasem się coś wywali w grze. Ja nic na to nie poradzę 1
Recommended Posts