Jump to content

Recommended Posts

Posted
8 godzin temu, patwrobel napisał(a):

Gra po prostu się wysypała - ja na to wpływu nie mam.

Tym razem udało się wszystko zrobić począwszy od wyjazdu z DGW. Bardzo fajna ta druga część. Muszę jeszcze ogarnąć wyłączenie się scenariusza. Jest polecenie żeby wyłączyć loka i wyjść. Więc zrobiłem wszystko, hamowanie składu, odcięcie, hamulec ręczny, wyłączenie baterii. Po wyjściu scenariusz nie zakończył się, musiałem to zrobić ręcznie. Ale to detal.

  • 2 weeks later...
Posted

 

Scenariusz bardzo przyjemny, ale mam parę uwag

W momencie wyjazdu jako manewr(?) z toru 318 w scenariuszu jest dyktowany rozkaz pisemny S. Taka sytuacja nie powinna w ogóle zaistnieć, gdyż po torze 218 i okręgu ŁB nie odbywają się jakiekolwiek jazdy pociągowe. Ponadto sam rozkaz pisemny ma nieprawidłową treść. W bloczku działki pierwszej nie ma nic zawarte odnośnie wygaszonego wskazania na semaforze, a w treści nie ma mowa o jakim typie semafora jest mowa (wyjazdowy/drogowskazowy/wjazdowy)
image.png.b00db77314ed808cc68a8b54cd0198d6.png

O podanym manewrze powinno bardziej poinformować ŁA1 niż ŁA. Wreszcie się pod jego okręgiem znajdowaliśmy
image.png.66dc4c5d52ba1835fea77d634569986a.png

Tm3 jest semaforem?
image.png.21334163012d417aa795142c3f28798a.png

W analizie brakuje numeru seryjnego lokomotywy. Domyślam się że to ma związek z losowaniem się lokomotyw, ale raczej dałoby radę coś z tym zrobić. 
image.png.f2c974ccc9e8f7de20d9df4a6037b243.png

Ostrzeżenia nie powinny być dostarczone w tym przypadku początku biegu pociągu wraz z rozkładem jazdy przez nastawniczego z ŁA3? Nie znam warunków lokalnych w Łazach, ale to myślę że do sprostowania. W samej recytacji ostrzeżeń nie ma nic wspomniane o doraźnej 40'ce w rkpd na DGW
image.png.6e6d0a9c516e4fc56dc5d7bc974fc260.png

 

Posted
2 godziny temu, pan kura napisał(a):

O podanym manewrze powinno bardziej poinformować ŁA1 niż ŁA. Wreszcie się pod jego okręgiem znajdowaliśmy
image.png.66dc4c5d52ba1835fea77d634569986a.png

Ostrzeżenia nie powinny być dostarczone w tym przypadku początku biegu pociągu wraz z rozkładem jazdy przez nastawniczego z ŁA3? Nie znam warunków lokalnych w Łazach, ale to myślę że do sprostowania. W samej recytacji ostrzeżeń nie ma nic wspomniane o doraźnej 40'ce w rkpd na DGW
image.png.6e6d0a9c516e4fc56dc5d7bc974fc260.png

W grze nie ma odwzorowanych nastawni innych niż ŁA, ŁB, ŁC, więc z tego co się orientuje nie można "podać" z nich komunikatów.

Posted
8 minutes ago, Sklox said:

W grze nie ma odwzorowanych nastawni innych niż ŁA, ŁB, ŁC, więc z tego co się orientuje nie można "podać" z nich komunikatów.

Komunikat możesz sobie podać dowolny, bo to twórca scenariusza decyduje co pojawi się na czacie. A wszystkie przebiegi realizuje się w ramach tzw. wirtualnego dyżurnego(VD - Virtual Dispatcher). I dla gracza wygląda to tak jakby konkretna nastawnia itp. podawała sygnały/komunikaty

Posted
16 godzin temu, pan kura napisał(a):

Scenariusz bardzo przyjemny, ale mam parę uwag

W momencie wyjazdu jako manewr(?) z toru 318 w scenariuszu jest dyktowany rozkaz pisemny S. Taka sytuacja nie powinna w ogóle zaistnieć, gdyż po torze 218 i okręgu ŁB nie odbywają się jakiekolwiek jazdy pociągowe. Ponadto sam rozkaz pisemny ma nieprawidłową treść. W bloczku działki pierwszej nie ma nic zawarte odnośnie wygaszonego wskazania na semaforze, a w treści nie ma mowa o jakim typie semafora jest mowa (wyjazdowy/drogowskazowy/wjazdowy)
image.png.b00db77314ed808cc68a8b54cd0198d6.png

O podanym manewrze powinno bardziej poinformować ŁA1 niż ŁA. Wreszcie się pod jego okręgiem znajdowaliśmy
image.png.66dc4c5d52ba1835fea77d634569986a.png

Tm3 jest semaforem?
image.png.21334163012d417aa795142c3f28798a.png

W analizie brakuje numeru seryjnego lokomotywy. Domyślam się że to ma związek z losowaniem się lokomotyw, ale raczej dałoby radę coś z tym zrobić. 
image.png.f2c974ccc9e8f7de20d9df4a6037b243.png

Ostrzeżenia nie powinny być dostarczone w tym przypadku początku biegu pociągu wraz z rozkładem jazdy przez nastawniczego z ŁA3? Nie znam warunków lokalnych w Łazach, ale to myślę że do sprostowania. W samej recytacji ostrzeżeń nie ma nic wspomniane o doraźnej 40'ce w rkpd na DGW
image.png.6e6d0a9c516e4fc56dc5d7bc974fc260.png

Sorry, mój bład ale ja nie pracuję na kolei, więc tylko domyślam się procedur i układów stacyjnych. Scenariusze mogą i zapewne zawierają nieścisłości, niejasności a nawet błędy logiczne - z góry za to przepraszam. Osoby z wiedzą muszą przymknąć oko 🙂 Niestety modyfikacje wiązały by się z generowaniem na nowo audio a to nie jest ani przyjemna robota ani prosta bo strony darmowe mają limity.

Posted
38 minut temu, patwrobel napisał(a):

Sorry, mój bład ale ja nie pracuję na kolei, więc tylko domyślam się procedur i układów stacyjnych. Scenariusze mogą i zapewne zawierają nieścisłości, niejasności a nawet błędy logiczne - z góry za to przepraszam. Osoby z wiedzą muszą przymknąć oko 🙂 Niestety modyfikacje wiązały by się z generowaniem na nowo audio a to nie jest ani przyjemna robota ani prosta bo strony darmowe mają limity.

Za to dostałeś feedback i będziesz wiedział, że konsultacja z @pan kura przy realizacji scenariusza to dobry pomysł - i jestem przekonany, że tutaj nie było wytykania tylko sugestie na przyszłość. Poza tym, jak dla mnie, robisz świetną robotę i dzięki, że Ci się chce.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy