Jump to content

Pomysł na nowe reguły na którymś serwerze


Recommended Posts

Powiedzmy, że mam taką moją opinię, że cofanie przed semafor w razie popełnienia SPADu (czyli przejechania na czerwonym, Signal Pass At Danger) mocno cofa poczucie realizmu...

Rozumiem, dlaczego to tak jest zrobione - ale czy mogłoby być inaczej?

Rozumiem ideę karania za takie zdarzenia lecąc po punktach - to bym zachował - ale - jeśli gracz wycofa się, i zatrzyma przed właściwym semaforem, to można by mu karę zmniejszyć, np. o połowę? Jako zachętę, żeby prowadzić pociągi jak należy. W sensie, że jakaś kara być powinna, ale nie musi być aż tak dotkliwa może, jeśli się dobrowolnie chce naprawić swój błąd?

Gracz mógłby także mieć opcję w menu pojawiającą się w takim przypadku 'Wróć przed właściwy semafor' - którą mógłby wykorzystać, jeśli uznałby, że nie zdąży wykonać manewru cofania na czas. Wykorzystanie takiej opcji mogłoby zmniejszyć 'karę' za SPAD do 3/4 oryginalnie 'zasądzonej', na przykład.

Jeśli pociąg który popełnił SPAD znalazłby się w następstwie tego na drodze innego, albo rozprułby rozjazd, albo wręcz sam by się wykoleił, uważam, że nie powinno (w trybie wieloosobowym) prowadzić to do konsekwencji negatywnych dla tego, który jadąc prawidłowo by się z nim zderzył - np przez zaaplikowanie 'zerowej wytrzymałości' temu, co popełnił taki SPAD, albo 'zerowej masy', żeby ten co jedzie / stoi prawidłowo nie poniósł obrażeń z powodu tego że ktoś inny zrobił SPAD (dawno, bardzo dawno temu, przed wieloma paczami, zdarzyło mi się czekać na sygnale w Dańdówce na pociąg z Sp, ale kolega z przeciwka zaszarżował i zmiótł mnie swoim wykolejonym składem... )

(edycja po przemyśleniu) I tak, mówiłem tam powyżej o realiźmie 🙂 i wiem że tu proponuję rozwiązanie bardzo rodem 'z gier' nie-realistyczne, ale... mówiąc tu o serwerach wieloosobowych, to jest jakby rozwiązanie przeciw-trollowe, żeby to ten 'mechanik' który popełnił taki błąd (lub zrobił to naumyślnie) poniósł całe konsekwencje, a nie ten co nic nie zrobił... albo nie miał szans nic zrobić.

Mam nadzieję, że to ma jakiś sens 😉

Edited by stary_ortalion
cofanie z powrotem lol.
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Taki tryb ma sens przy wprowadzeniu dotkliwych kar, wykolejenie - 12h bana, zderzenie z innym pociągiem 48h bana na online. Wejście pieszo pod jadący skład - tydzień bana/pobytu w szpitalu, etc.

  • Like 1
  • I disagree 1
  • Haha 2
  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

Reguły co wy chcecie jak nawet NIE ma regulaminu który obowiązuje w grze więc wszystkie bany nie mają racji bytu.Najpierw niech powstanie REGULAMIN który obowiązuje w grze by mieć podstawę do BANA ( nie regulamin Forum czy Discorda ) TYLKO GRY

  • I agree 8
Link to comment
Share on other sites

20 minut temu, Bulbulator napisał(a):

Taki tryb ma sens przy wprowadzeniu dotkliwych kar, wykolejenie - 12h bana, zderzenie z innym pociągiem 48h bana na online. Wejście pieszo pod jadący skład - tydzień bana/pobytu w szpitalu, etc.

Mam dostać 48 godzinną blokadę za błąd spowodowany przez dyżurnego ruchu? Zacznijmy od tego, że jakiekolwiek kary mają sens TYLKO i wyłącznie na serwerze profesjonalnym. Po drugie, potrzebny jest taryfikator i regulamin, którego nadal nie ma 🙂

Edited by KOlorowy
  • I agree 7
Link to comment
Share on other sites

O ile będzie serwer profesjonalny to nie będzie żadnych podpowiadajek przez system, więc żadnego cofania przed semafor itp. nie będzie. Teraz nie można karać kogoś za wykolejenia, przejechania przez sygnał stój (w postaci bana), ponieważ gra jest dla wszystkich. Zarówno dla zielonych jak i profesjonalnych graczy. Ponadto gra nie rozróżnia wykolejeń. To znaczy, że jak ktoś wjedzie nam w 4 litery to gra potraktuje, że to my wykoleiliśmy skład, a nie gracz za nami.

Na obecną chwilę możemy czekać, pomarzyć, wyjść na dwór albo dalej męczyć się z osobnikami, którzy wysyłają pociągo na czołówkę i zaraz uciekają z nastawni.

  • I agree 4
Link to comment
Share on other sites

33 minuty temu, KOlorowy napisał(a):

Mam dostać 48 godzinną blokadę za błąd spowodowany przez dyżurnego ruchu? Zacznijmy od tego, że jakiekolwiek kary mają sens TYLKO i wyłącznie na serwerze profesjonalnym. Po drugie, potrzebny jest taryfikator i regulamin, którego nadal nie ma

Ale jak? Jak to nie możesz? Ja mogłem dostać 96h bana to i Ty możesz 😀😀 

 

 

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

5 minut temu, misiekczołgista napisał(a):

Ale jak? Jak to nie możesz? Ja mogłem dostać 96h bana to i Ty możesz 😀😀 

Staram się tego uniknąć (i dotychczas z ogromnym sukcesem), ale kto wie, co czas nam przyniesie? 🙄 😉

Link to comment
Share on other sites

Na wstępie - długi post i rozumiem, że większość tutaj pisała to ironicznie, ale nie brak ludzi na serwerze, którzy najchętniej by wybanowali wszystkich casuali, więc dla nich ten elaborat 😄

 

Nie można karać za wykolejenia, przejechanie S1 z prostego powodu:

- po rozłączeniu gracza z Grodziska, AI wygasza wszystkie przeloty, S1 potrafi zapalić się 200 metrów przed jadącym 200km/h Pendolino, tylko dlatego, że gracz się rozłączył

- niewidzialni gracze, dzisiaj na PL2 pociąg widmo, gracz z pingiem 19000ms (tak, 19s), pociągi wysyłane na Sz. Według Simrailowej mapy, komunikatów na czacie i oznaczeń na pulpicie dyżurnego - kolizyjny. Na szlaku brak składu.

- jakiś gracz narzekał, że wykoleił się przy 40km/h, dwukrotnie, w tym samym miejscu (do zweryfikowania w logach, dzisiaj na PL2, gdzieś za Biała Rawska)

- kolizja towara ze stojącym, niewidzialnym graczem - w efekcie despawn dwóch pociągów sytuacja z dzisiaj PL2, z godziny 13:00.

- glitchujące się balisy (błąd odczytu) w ETCS

- Warszawa regularnie nie podaje wyjazdowego, można czasem czekać kilkanaście minut na S2, po rozłączeniu sygnał podany dla AI natychmiastowo.

- En57 jeżdżące z oznaczeniem EIP 6122(?), jakieś trzy tygodnie temu, na PL2, nie pamiętam dokładnie. W menu - pendo, w EDR - pendo, powodzenia w karaniu dyżurnych za priorytetyzację Pendolino, które po identyfikacji wzrokowej okazuje się być En57 i ma szlakową 110 km/h, w wyniku czego blokuje szlak dla wszystkich.

- karanie dyżurnych banami, gdzie AI regularnie wrzuca towary przed pośpiechy czy na pustym szlaku CMK wrzuca na boczny tor "bo tak".

 

Rozumiem, że ludzie chcą immersji, ale karanie graczy? Za co? Za to, że zapłacili pełną cenę za zglitchowaną grę w Early Access? Za to, że nie ma poprawnych samouczków co robić na dyżurce? Ta gra nie ma tutoriala pozwalającego na jazdę czy wyprawianie pociągów zgodnie z przepisami. Skąd nowy gracz ma wiedzieć co jedzie pierwsze - EC czy IC? Pendolino na odcinku ze szlakową 160 czy Elf podczas przejazdu technicznego z identyczną prędkością? Co to jest PT czy PH? Czy jest obowiązkowy? Czy wyprawić towara przed czasem, bez planowanego PT, na pusty szlak, jeżeli nikogo nie zablokuje? Czy kazać graczowi czekać 50 minut do odjazdu? Co to jest KO, PO czy reszta dziwnych oznaczeń na kostkowych? Najwięksi pasjonaci kolei czasem nie są w stanie ogarnąć niektórych stacji, bo zwyczajnie nie są pewni czy w skrajnych sytuacjach "wklikują" złą procedurę czy może znowu dyżurka (lub ta obok) zglitchowała się i czegoś nie puszcza.

Koledzy z dyżurek bardzo często zwracają uwagę np. na niepoprawne oświetlenie składu, czy to podczas jazdy po torze przeciwnym czy to ze względu na "przeklikanie" czegoś w kabinie. Fajnie, że im się chce - ale z drugiej strony - skąd nowi gracze mają wiedzieć jak jest poprawnie? Z oficjalnych przepisów rzadowych dotyczących ruchu kolejowego? Z Wikipedii, którą każdy może edytować?

Fajnie, że interesujecie się koleją, ale samych hardkorowych mikoli jest na tyle mało, że gra która wymaga czytania kilkuset stronicowej instrukcji PKP na temat zasad wyprawiania pociągów nigdy nie będzie popularna. Polakowi się nie chce tego czytać, a oczekujecie, że obcojęzyczni gracze będą się zaznajamiać z przepisami kolei kraju, w którym pewnie nigdy nie będą?

Gra nie musi prowadzić za rączkę, ale domaganie się dwutygodniowego bana, za przewinienie w obliczu tylu bugów jest zwyczajnie niedorzeczne. W szczególności, że to ludzie, którzy własnym czasem i własnymi portfelami wspierają nieukończony jeszcze projekt, dając mu szansę na dalszę realizację. 

Na serwerach potrzebny jest aktywny moderator. Taki co despawnuje zglitchowane składy, "resetuje" zbugowane dyżurki. W późniejszym terminie warto dodać serwery oparte na posiadanym doświadczeniu/lvlu. Jeździsz dużo, czysto to jeździsz z osobami na +100 lvlu, uczysz się - jeździsz z "nowymi". Jesteś złośliwym wujem - tracisz punkty i co najwyżej poutrudniasz życie ludziom, którzy nie są tego świadomi, bo się dopiero uczą. A do tego potrzeba aktywnych graczy, więc bany powinny być skrajnością - dla chamów, ale nigdy dla graczy bez umiejętności. 

 

A tak nawiasem mówiąc - mam wrażenie, że deweloperzy nie doceniają takiego community, jakie otrzymali w tym tytule. Poziom chęci niesienia pomocy w postaci raportowania bugów jak i ogólnej kultury, przestrzegania zasad czy chęci wytłumaczenia nowicjuszom technikaliów w trybie wieloosobowym jest na naprawdę wysokim poziomie, o dziwo wśród tych niepełnoletnich mechaników i dyżurnych również. Dostaliby kanter strajka do moderowania to by szybko docenili co tu mają 😉

Edited by Bazinga
  • I agree 9
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Bazinga napisał(a):

Nie można karać za wykolejenia, przejechanie S1 z prostego powodu:

- po rozłączeniu gracza z Grodziska, AI wygasza wszystkie przeloty, S1 potrafi zapalić się 200 metrów przed jadącym 200km/h Pendolino, tylko dlatego, że gracz się rozłączył

- niewidzialni gracze, dzisiaj na PL2 pociąg widmo, gracz z pingiem 19000ms (tak, 19s), pociągi wysyłane na Sz. Według Simrailowej mapy, komunikatów na czacie i oznaczeń na pulpicie dyżurnego - kolizyjny. Na szlaku brak składu.

- jakiś gracz narzekał, że wykoleił się przy 40km/h, dwukrotnie, w tym samym miejscu (do zweryfikowania w logach, dzisiaj na PL2, gdzieś za Biała Rawska)

- kolizja towara ze stojącym, niewidzialnym graczem - w efekcie despawn dwóch pociągów sytuacja z dzisiaj PL2, z godziny 13:00.

- glitchujące się balisy (błąd odczytu) w ETCS

- Warszawa regularnie nie podaje wyjazdowego, można czasem czekać kilkanaście minut na S2, po rozłączeniu sygnał podany dla AI natychmiastowo.

No właśnie, masakra, dramat, itp. W mojej opinii gra silnie się broni bo ma MP. W kwestii fizyki, grafiki, scenariuszy, samouczków, otwartego świata, to są daleko w... ciemnej wobec współczesnych symulatorów - jak choćby Derail Valley - tam się da nawet nurkować.😁 Dlatego nie rozumiem czemu dopuszczają takie zababolenie w MP? Po tym czasie to powinno być na tip-top zrobione. Ale co ja tam wiem? 😄 

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, Ensifer napisał(a):

Cały czas czekam na "profesjonalny serwer", ale chyba się nie doczekam.

Profesjonalny serwer też jest bez sensu  wystarczy regulamin który obowiązuje w grze i po problemie.

  • I disagree 2
Link to comment
Share on other sites

Jakoś mnie to nie przekonuje. Niech sobie będzie podział na tryb zręcznościowy i realistyczny. Na jednym serwerze trudno będzie pogodzić obie strony, a tak... Zresztą, skoro już teraz mamy ich kilka, to chyba można to wykorzystać?

  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

  • SIMRAIL Team
Godzinę temu, Arkadio40 napisał(a):

Profesjonalny serwer też jest bez sensu  wystarczy regulamin który obowiązuje w grze i po problemie.

Jeden regulamin nie rozwiąże kwestii tego, że różni gracze oczekują różnego poziomu "realizmu" i trzymania się przepisów, a jednocześnie wraz z poziomem zaawansowania graczy i przepisowości można im oddawać do dyspozycji więcej możliwości (np. sygnały manewrowe czy rozkazy/pomijanie semaforów). Dosyć szybko się przekonaliśmy, że część osób (świadomie lub nie) potrafiła wysyłać pociągi ze stacji manewrem, jak inne środki zawiodły.

  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

7 minut temu, Królik Uszasty napisał(a):

Jeden regulamin nie rozwiąże kwestii tego, że różni gracze oczekują różnego poziomu "realizmu" i trzymania się przepisów, a jednocześnie wraz z poziomem zaawansowania graczy i przepisowości można im oddawać do dyspozycji więcej możliwości (np. sygnały manewrowe czy rozkazy/pomijanie semaforów). Dosyć szybko się przekonaliśmy, że część osób (świadomie lub nie) potrafiła wysyłać pociągi ze stacji manewrem, jak inne środki zawiodły.

Dlatego w takim przypadku potrzebne byłby dwa regulaminy. Na serwer normalny i profesjonalny. Pewne podstawowe punkty byłyby w jednym i w drugim regulaminie, aczkolwiek reszta musiałaby zostać dopasowana (jak wspomniałeś) do stopnia zaawansowania serwera 

  • I agree 4
Link to comment
Share on other sites

11 godzin temu, Królik Uszasty napisał(a):

Jeden regulamin nie rozwiąże kwestii tego, że różni gracze oczekują różnego poziomu "realizmu" i trzymania się przepisów, a jednocześnie wraz z poziomem zaawansowania graczy i przepisowości można im oddawać do dyspozycji więcej możliwości (np. sygnały manewrowe czy rozkazy/pomijanie semaforów). Dosyć szybko się przekonaliśmy, że część osób (świadomie lub nie) potrafiła wysyłać pociągi ze stacji manewrem, jak inne środki zawiodły.

To dlaczego to tej pory nie ma żadnego regulaminu gry ?

  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

34 minuty temu, Arkadio40 napisał(a):

To dlaczego to tej pory nie ma żadnego regulaminu gry ?

 

11 godzin temu, Królik Uszasty napisał(a):

Jeden regulamin nie rozwiąże kwestii tego, że różni gracze oczekują różnego poziomu "realizmu" i trzymania się przepisów, a jednocześnie wraz z poziomem zaawansowania graczy i przepisowości można im oddawać do dyspozycji więcej możliwości (np. sygnały manewrowe czy rozkazy/pomijanie semaforów). Dosyć szybko się przekonaliśmy, że część osób (świadomie lub nie) potrafiła wysyłać pociągi ze stacji manewrem, jak inne środki zawiodły.

 

To na jakiej podstawnie są karani gracze? 😉  Na podstawie czego np bany są rozdawane? 😉   Dlaczego do dnia dzisiejszego jedyny tryb odwołania się od kary to kasowanie przez Pana i Władcę zażalenia na forum napisanego przez ukaranego? 

  • I agree 4
Link to comment
Share on other sites

Serwera zaawansowanego brak...regulaminu dla serwera normalnego brak...BANY SĄ.Jak gracze  znajdują forum Simrail jako agendę do wyjaśnienia powodu bana EA to otrzymują darmowego patcha do bana EA czyli "gęba w kubeł".

Czy jednak za krótko jeszcze gram w Simrail by tak się wypowiadać ?

Edited by Piotr ET22
Link to comment
Share on other sites

Ja proponuje anulować wszystkie bany które gracze otrzymali   dopóki nie ma REGULAMINU W GRZE  jedynie pozostać na kickach oraz by obecni moderatorzy byli aktywni i przydałby się "Community Manager"

  • I disagree 3
  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

W sekcji dyskusje na Steamie jest gość z banem permanentnym na multiplayer, inni sugerują mu zrobić refunda bo multi to spora część contentu w grze. Niby dostał za blokowanie ruchu. Nie wiem co zrobił, ale jeżeli faktycznie to pierwszy ban to wylano dziecko z kąpielą. W szczególności, że biorąc pod uwagę aktualne statystyki osób grających w ten tytuł i tak ich liczba jest na tyle niska, że takie sytuacje odstraszają całkiem spory % nie tylko aktualnych graczy, lecz i potencjalnych kupujących. Bo kto chce wydać 200 zł na grę, żeby dostać bana za jakąś niepisaną zasadę?

Nie długość kary, lecz jej nieuchronność odstrasza i "wychowuje" większość przypadków. Trochę jak z mandatami za prędkość - ludzie przekraczają pomimo podwyższonych mandatów, bo szansa na dostanie 1500 czy nawet 2500 jest znikoma. Za to przed fotoradarami każdy jedzie przepisowo, bo mimo, że najniższy (zakładając, że foto ustawiony na najniższe widełki) to 50zł to jest pewny. Nawet dobowe bany byłyby wystarczające - bo jaki jest sens minutę trollować, żeby 24h odpoczywać? W minutę to troll nie osiągnie swojego celu, bo nikogo nie zdenerwuje. W pełni się zgadzam, że brakuje moderatorów i ich szybkiej reakcji.

Edited by Bazinga
  • I agree 6
Link to comment
Share on other sites

12 godzin temu, Bazinga napisał(a):

iby dostał za blokowanie ruchu. Nie wiem co zrobił, ale jeżeli faktycznie to pierwszy ban to wylano dziecko z kąpielą

kiedyś, dawno temu grałem na multi PL, gdzie był jakiś kolo gadający i podający się za niemca. Ale jak wlazłem na jego profil steam, to wszystko wskazywało na szwajcara. Gość był tak złośliwy (blokował, puszczał na kolizję), chamski, robił niewybredne uwagi na tle narodowościowym, że od razu bym mu dał stałego bana, bez żadnego regulaminu. Może to ten sam? 😄 

Edited by qbahn
Link to comment
Share on other sites

Sporo jest takich ananasów, osobiście spotkałem młodego mechanika, siedząc na Opocznie, który prosił Idzikowice AI o PT. Mówię a ok, pomogę koledze i zmieniłem dyżurkę. Za późno, po wczytaniu zobaczyłem, że przebiegi ułożone przez AI a gość już za semaforem. Dostałem wzamian bluzgi, że jestem idiotą skoro nie potrafię go na bok wpuścić. No nie umiem kolego, bo stoisz na rozjeździe. Stwierdził, że on tu robi PT mimo tego, że S2 świeci, a on blokuje rozjazdy. W międzyczasie nie zgodził się z tym, że jak ma "zielone" to ma jechać, bo to dyżurny decyduje o ruchu. Nie pojedzie i już. Po 5 minutach z łaską podciągnął do sygnalizatora, więc puszczałem Pendolino bokiem, bo królewicz zarządził sobie PT na własne żądanie.

Czy zdenerwował mnie i z 5 innych osób obok? Jak najbardziej. Czy był raportowany? Oczywiście. Czy został usunięty przez moderację? Nie. A tutaj nawet bana nie trzeba było, co przymusowe zapięcie bota, który podciągnie pod sygnalizator i/lub pojedzie zgodnie z ich wskazaniami na szlaku. Czy dałbym mu perma? Myślę, że nie, bo cała jego zawziętość wzięła się z niewiedzy co to PT. Miał wpisane w rozkładzie, chciał odstać. Nieważne, że pociągi, które miał przepuścić były tak opóźnione, że jego PT wprowadziłoby jedynie zamieszanie. 

Bardzo fajnie rozwiązane jest to w iRacing - system raportów po każdym wyścigu. Wysyłasz i stewardzi związani z firmą oceniają sytuację. Kary są różne - upomnienie, ban na pisanie/komunikację głosową, wykluczenie z oficjalnych wyścigów na tydzień, dwa, miesiąc, pół roku. Perm jest dla jednostek, które są niereformowalne pomimo wielu innych prób przystosowania ich do istniejących reguł. No właśnie - reguł, "Sporting Code" ma kilkadziesiąt stron w PDF i wszystko jest czarno-białe, bez jakichkolwiek miejsc na dowolną interpretację.

Wracając do SimRail, myślę, że fajnie byłoby zamienić zdobywane punkty bezużytecznego lvla na coś w stylu rankingu bezpieczeństwa. Punkty z aktualnych przejazdów mogłyby go obniżać, a nie tylko redukować do 0. I na tej podstawie zrobić serwery dostępne tylko dla tych z wyższym rankingiem. Tylko do tego potrzebna jest pula graczy, której niestety nigdy nie będzie z aktualną chęcią banowania graczy i aktualnym tempem wdrażania poprawek do gry.

No, ale o czym my tu dyskutujemy, skoro PL2 wczoraj leżało 3h po restarcie porannym, a 3h po restarcie popołudniowym serwer był online, ale niegrywalny. Nikt nie dogląda serwerów nie tylko po godzinach pracy, ale także i w trakcie dnia roboczego. Dlatego permy są krótkowzroczne, lecz wygodne, banujesz ananasa i wiesz, że nie będziesz miał z nim więcej problemu. 

  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

W dniu 24.06.2024 o 11:26, Królik Uszasty napisał(a):

Jeden regulamin nie rozwiąże kwestii tego, że różni gracze oczekują różnego poziomu "realizmu" i trzymania się przepisów, a jednocześnie wraz z poziomem zaawansowania graczy i przepisowości można im oddawać do dyspozycji więcej możliwości (np. sygnały manewrowe czy rozkazy/pomijanie semaforów). Dosyć szybko się przekonaliśmy, że część osób (świadomie lub nie) potrafiła wysyłać pociągi ze stacji manewrem, jak inne środki zawiodły.

A wystarczyłoby stworzyć jeden serwer w którym przejechanie S1 po prostu nie cofa składu. 

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

Uff, ale się zrobił wątek...

To ja może trochę uściślę bo kolega @PL_Andrev nie jestem pewien czy powyższe napisał na serio, czy sarkastycznie - ja nie twierdzę że to jest /jedyne/ co można albo trzeba zrobić żeby usprawnić rozgrywkę. Jam jest każualowym graczem weekendowo-wieczornym. Ja tylko mam na myśli, że "widzę" to tylko jako "prawdopodobnie relatywnie prosty, technicznie prawdopodobnie nie bardzo wymagający, a zatem prawdopodobnie w miarę tani sposób" na to, żeby nie promować pewnych zachowań.

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, stary_ortalion napisał(a):

Ja tylko mam na myśli, że "widzę" to tylko jako "prawdopodobnie relatywnie prosty, technicznie prawdopodobnie nie bardzo wymagający, a zatem prawdopodobnie w miarę tani sposób" na to, żeby nie promować pewnych zachowań.

Pisałem to serio. Pamiętaj proszę, że nikt nikomu nie nakazywałby obowiązku gry na takim serwerze, aczkolwiek wiem że jakaś kara dla wyjątkowo toksycznych graczy byłaby przydatna. W grze mamy już zaimplementowany system kar (i nagród) dla graczy, więc przykładowo kara -5000 pkt za przejechanie S1 + wylot / ban na wejście przy bilansie ujemnym byłaby dotkliwa.

BTW. Zauważcie proszę, że w grze już teraz można się różnie zachowywać, np. nie stosować się do ograniczeń prędkości, można pędzić ile się da aż do wykolejenia skłądu (lub do najbliższego S1). Warunkowe wejście na serwer wydaje (mi się osobiście) dobrym pomysłem, chociażby podczas specjalnych wydarzeń / testów organizowanych przez zespół SimRaila.

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL2
      • pl2
      • 6 / 76
          • Percentage filling 8%
          • Most players 103
      • PL3
      • pl3
      • 1 / 78
          • Percentage filling 1%
          • Most players 78
      • PL4
      • pl4
      • 0 / 80
          • Percentage filling 0%
          • Most players 87
      • PL8
      • pl8
      • 1 / 51
          • Percentage filling 2%
          • Most players 84
      • EN1
      • en1
      • 4 / 75
          • Percentage filling 5%
          • Most players 81
      • EN2
      • en2
      • 0 / 83
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 0 / 84
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 4 / 81
          • Percentage filling 5%
          • Most players 87
      • DE3
      • de3
      • 1 / 82
          • Percentage filling 1%
          • Most players 67
      • DE4
      • de4
      • 1 / 83
          • Percentage filling 1%
          • Most players 65
      • FR1
      • fr1
      • 0 / 83
          • Percentage filling 0%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 0 / 84
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 1 / 85
          • Percentage filling 1%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 0 / 84
          • Percentage filling 0%
          • Most players 61
      • ES1
      • es1
      • 0 / 83
          • Percentage filling 0%
          • Most players 23
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL2
      • pl2
      • 3 / 34
          • Percentage filling 9%
          • Most players 34
      • PL3
      • pl3
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 31
      • PL4
      • pl4
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 34
      • PL8
      • pl8
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • EN1
      • en1
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 34
      • EN2
      • en2
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 13
      • DE1
      • de1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 34
      • DE3
      • de3
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 29
      • DE4
      • de4
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 29
      • UA1
      • ua1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 17
      • FR1
      • fr1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 23
      • ES1
      • es1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 15
      • CZ1
      • cz1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 28
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 19
    • 30 Total servers
    • 24 / 1702 Total players
    • 1% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy