Jump to content

Ensifer

Member
  • Posts

    33
  • Joined

  • Last visited

Other groups

Early Access Playtests

Reputation

46 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. @Lonely is Good potencjał nie ma znaczenia, jeśli nie potrafi się go dobrze wykorzystać. Jednak, jak widać po wypowiedziach części odbiorców, rynek zbytu na tak "dopracowane i pełne treści" DLC istnieje. Jak dla mnie to @Pitek wyczerpująco opisał sytuację.
  2. Niektórzy to bronią SR niczym okopów świętej Trójcy. Po co? Produkt sam się obroni... problem w tym, że jest słaby i stąd ten "hejt". Może wychodzi ze mnie bycie starym dziadem, ale wydawanie DLC (jeszcze takiego niespecjalnie dorobionego) za ~70/80 cebulionów do gry, która jeszcze nie wyszła z EA, to śmiech. Na razie ten "symulator" nie pozwala nawet na obsługę urządzeń mechanicznych, więc o czym my w ogóle rozmawiamy? Gdyby stosunek cena/jakość był na odpowiednim poziomie, to można byłoby to kupić z czystym sumieniem, a tak... Jasne, spędzam w SR dość dużo czasu, ale nie muszę okłamywać samego siebie, że devsi robią jakąś super robotę.
  3. Tak sobie teraz patrzę na ten pulpit i chyba dostrzegam pewną nieścisłość - niech ktoś bardziej zorientowany w temacie usrk mnie oświeci. Na obrazku z "nowego" Sławkowa widzimy przyciski Wbl, Pzk i Ko. Jednak blokada Eap powinna mieć bloki Wbl, Poz i Ko, prawda? Skąd więc blok Pzk?
  4. Z tego co widzę po prostu zmieniono blokadę typu C na Eap. Nic nadzwyczajnego. Dla mnie akurat to zmiana na lepsze. https://www.bsk.isdr.pl/srk_blokp.php
  5. I don't need more information when I have maxspeed and can easily check how much time does this train needs to move between stations. There's also a great tool for dispatchers called "SimRail Train Describer" - https://tplmilano.altervista.org/E/SRTD/#pl2_0_0
  6. Yyy... but you have a column "Vmax" there. You don't see it? PWJ trains = lowest priority. Yes, TME and other freight trains should go first.
  7. But you have "Vmax" in "Train route" section. You can also see how long a train needs to move between two (or more) stations.
  8. I was instructed by other colleagues not to use front pantograph in regular operations. You can use it if there's a second loco behind you or (if it's a old type loco like ET22 or EU07) when you're starting from a station with a heavy freight train.
  9. Najpierw to muszą być jakieś trasy w miejscach, gdzie te systemy są obsługiwane, czyli nie w Polsce. ETCS dla mnie jest średni, ale po prostu gryzie mi się z pociągami towarowymi - na pasażerach niech sobie będzie.
  10. Jeśli łączysz posiadanie umiejętności wyłącznie z pracą zawodową, to nie będziesz miał łatwo w życiu. Jeśli coś robię (w tym wypadku - gram) to uznaję za oczywiste, iż z biegiem czasu powinienem to robić lepiej niż na początku. W końcu nauczyłem się sterowania, sygnalizacji i reszty przepisów. Gdybym w grze, tej czy jakiejkolwiek innej, mój skill nie podniósł się, a cały czas byłby na jednym poziomie, to uznałbym, że dany tytuł mnie przerasta i nie jest dla mnie. Na tym etapie, mają już x godzin na koncie, wypadałoby ogarniać pewne sprawy. Tak, gry komputerowe nie są pracą i nie powinno się z nich korzystać na zasadzie "muszę wejść, żeby zrobić daily questa" - to jest chore. M.in. dlatego unikam pewnych tytułów, mających podobną mechanikę, zachęcającą do codziennego logowania się. Tutaj nie ma czegoś takiego.
  11. A co ma piernik do wiatraka? Akurat Fansima i jego "ogarnianie" kolejowe to znam aż za dobrze - nie bez powodu ludzie w TD2 darli z niego łacha. Najwyraźniej nadal nie podniósł umiejętności. Cóż...
  12. Gdziekolwiek na obecnej mapie SR czy gdziekolwiek w Polsce? Na trasie Wolsztyn - Zbąszynek i Wolsztyn - Poznań Główny jeździ planowo.
  13. Profil to chyba nie jest, ponieważ podaje się go w promilach, a nie w procentach.
  14. Lubię nowoczesne lokomotywy - wygodniej się je obsługuje. Po prostu Pendo jest takie bardzo "meh".
  15. Mogę jeździć na wszystkim*, ale obecnie towary rzeczywiście są raczej "łatwe", tj. nie ma obawy, że gdzieś nie podjedziemy. Nie sądzę, by takie ankiety były jakimkolwiek wyznacznikiem dla twórców, może to i lepiej. Szkoda, że nie ma możliwości personalizacji składu, tj. wybieramy konkretną lokomotywę i sami "formujemy" pociąg. Wtedy możemy ustalać "poziom trudności" wedle własnego uznania. * Nie jeżdżę Pendo - nie trawię tego taboru i mogłoby go nie być w SR jak dla mnie.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy