Jump to content

Dyskusja o Roadmapie SR


Recommended Posts

10 godzin temu, KOlorowy napisał(a):

Tutaj z kolegą nie zgodzę się. Bycie wrażliwym na krytykę, to jedna z gorszych rzeczy i jest to nierzadko powiązane z podejściem emocjonalnym (albo zbyt emocjonalnym). Wtedy dzieją się niezbyt dobre rzeczy (a czasem i komiczne). Co innego to bycie gotowym na krytykę i przyjęcie jej pod każdą postacią (bezpodstawną, bądź nie, jednak ta pierwsza wersja jest bardziej pożądana).

Co do reszty to zgadzam się.

No do biznesu na pewno nie jest to dobra rzecz, natomiast mnie chodziło generalnie o bycie dobrym i uczciwym człowiekiem, że tak to ujmę. Są też przypadki, że ludzie emocjonalni wkładają całe serce w swój produkt i osiągają nadzwyczajne rezultaty, dzięki tym emocjom właśnie. Natomiast życia na pewno łatwego nie mają.

 

10 godzin temu, KOlorowy napisał(a):

Pogląd, jakoby nie było już czego wydawać w małych aktualizacjach, spełzł na niczym i pięknie pokazał to czas 🙂resztą na temat zostało już wiele powiedziane.

Znowu przyjmę rolę adwokata diabła (dla równowagi) i powiem, że nie wiemy co tam się dzieje w środku więc nie wypada zakładać najgorszych intencji. Ja bym bardziej stawiał na to, że chcą dla nas dobrze (bo to się też przekłada na kasę dla nich), tylko im nie wychodzi. A niestety przy robieniu softu tak to już jest, że czasem z czegoś prostego niespodziewanie wyjdą tak wielkie problemy, że znikają nawet miesiące, natomiast jeśli coś jest "prawie" gotowe, to wierz mi, że lepiej, że tego nie wypuszczają i przedłużają niż jakby ludzie mieli to dostać. Jakby wypuścili coś co się ciągle zawiesza i psuję grę, to by się najedli 10x więcej hejtów i negatywnych ocen na Steamie niż jeśli skażą ludzi tylko na dłuższe czekanie. Albo coś jest skończone, albo nie można tego pokazać ludziom. Więc jak robisz taki przykładowo ETCS i masz problem za problemem, wszystko świruje, pociąg nagle włącza hamowanie awaryjne bez powodu, przyciski nie działają albo gra się wysypuje i wywala ramkę kapującą na nich za błędy do Microsoftu po 3.5 godzinach jazdy tuż przed końcem, no to sorry, ale gracze by ich roznieśli na strzępy. Cyberpunk tak poległ i nikt nawet nie wie, że w rok po premierze załatali tamte błędy co ludzie tak się pluli i od tamtego czasu gra jest po prostu zajebista. Ludzie, którzy się zrazili i nie kupili na początku czytając wtedy wrzaski tych co kupili, już nawet się tematem nie interesowali potem, żeby się o tym dowiedzieć. A ja np. kupiłem z dużym opóźnieniem (za pół ceny) i praktycznie nie odnotowałem ani jednego błędu, który by mi zrobił realny jakiś problem z grą (za to cała reszta miodzio - gra jest piękna jak GTA 6 i ma zajebistą fabułę). A mogli od takich ludzi wziąć CAŁĄ cenę, gdyby nie wypuścili przedwcześnie. Mam nadzieję, że rozumiesz co próbuję powiedzieć. W skrócie: prawdopodobnie mieli dobry powód żeby to zrobić, tylko po prostu nie umieli nam tego ZAKOMUNIKOWAĆ.

10 godzin temu, KOlorowy napisał(a):

Chciałbym tylko zwrócić uwagę na pewien szczegół. Pod ostatnim wpisem na Facebookowej stronie SimRaila, nie ma (JUŻ!) możliwości komentowania, a komentarze (nawet po wybraniu trybu sortowania) są niewidoczne. Nie wiem, czy to błąd Facebooka, edycji na telefony komórkowe, czy co tam, ale sprawdziłem to z dwóch różnych kont Facebookowych i problem jest ten sam. Proszę o informację, czy tylko ja mam taki błąd? Nie mówiąc o tym, że pod wpisem o aktualizacji, została możliwość komentowania ograniczona dla osób, które "lubią" stronę dłużej niż 24 godziny. Ktoś chyba naprawdę ma problem z przyjmowaniem krytyki 

No cenzurowanie komentarzy nie wygląda najlepiej...

Z drugiej strony jeśli nie mieli złych intencji a komentarze były niesprawiedliwe i bardzo krzywdzące renomę gry i jej przyszłą sprzedaż + wiedzą, że swoją wpadkę naprawią, wyjdą na prostą i wtedy to odblokują, to jestem w stanie jakoś to zrozumieć. No ale nie wiemy co się dzieje wewnątrz, możemy tylko zgadywać.

Z trzeciej strony z tym "lubieniem" dłużej niż 24h, może chodzić o to, że ktoś na nich wściekły (a potencjalnie nawet konkurencja) używał jakichś botów do masowego nabijania dislajków pod ich każdym nowym postem. Też do końca nie wiemy co się tam działo.

Disclaimer:

Pamiętajcie, że stawiam się po drugiej stronie barykady nie dlatego, że święcie wierzę, że oni wszystko robią idealnie, a my jesteśmy grupą podłych hejterów, którzy nic nie rozumieją - tylko robię tu za takiego "adwokatem z urzędu" dla sprawiedliwości, żeby Wasze argumenty były testowane, a nie żeby wszyscy sobie nawzajem poklaskiwali i potencjalnie utwierdzali się w błędzie, bo z takiej dyskusji nic dobrego nie może wyniknąć (oni tylko się jeszcze bardziej zrażą do nas, a my się tylko zradykalizujemy jako grupa).

  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

9 godzin temu, adamets2 napisał(a):

W takim wypadku to producenci i devy mają z nas (tu czy na disco) niezłą bekę, a my tracimy czas na rozkminianie... 🙂 

Dlatego właśnie ja jestem ostrożny w kupowaniu DLC na EA i domagam się szczerej komunikacji i wyjaśnień.
Jeśli mają dobre intencje i argumenty na swoje usprawiedliwienie, nie powinni jej unikać, bo jej unikanie im szkodzi.

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

7 godzin temu, misiekczołgista napisał(a):

DLC CARGO zwróciło się w 24h. Od 25h zarabia już hajs na dywidendę.

Skąd masz takie dane? Są jawne?

7 godzin temu, misiekczołgista napisał(a):

DLC CARGO zwróciło się w 24h (...) I to się tylko liczy. Z tym wpisami by się ktoś liczył tylko jakby była klapa finasowa. A nie będzie.  Bo ludzie psioczą ale kupują. I będą kupować dopóki będą trasy i loko po PL. Bo to coś nowego. I przyciąga.

Tzn. wiesz, jak coś nowego i małego ma "mieszane" opinie na Steamie i ludzie się plują w recenzjach, że naciągacze, to to na dobre wynikom sprzedaży też nie wychodzi za bardzo, więc na pewno się tym w jakimś stopniu przejmują. Natomiast jeśli jest to kwestia ceny za przetrwanie firmy i gry w ogóle (trudnych początków) - i albo to albo kaplica, to może warto im było zrobić takie poświęcenie (i może nam wszystkim wyjdzie to na dobre w długim terminie). Znowu bawię się w adwokata diabła.
(Jeśli mnie czytają to mają gotowce na swoją obronę, więc jeśli nawet tego nie wykorzystają i będą dalej milczeć... 😉).

8 godzin temu, misiekczołgista napisał(a):

A Ci co nie kupili jak ja DLC i tak wkrótce kupią. Wspomnicie moje słowa. Nie uruchomicie scenariusza wkrótce  żadnego. Bo wszędzie będą jakieś wagony i loko z DLC.  Zapłaciłeś 150zł za podstawkę i chcesz pograć? A figa z makiem. W tryb multi wrzucane są loko i wagony z DLC. Ok. Tylko że kasowane są składy bez dlc. Tak jeszcze ze dwa DLC z loko i wagonami i już słabo widzę grę bez DLC.

No wizja godna Black Mirror. Mam nadzieję, że TEGO nie wykorzystają... (i że im nie podsunąłeś właśnie "genialnego pomysłu"...). Strach się bać.

Na taki patent dobra jest strategia czekania. Niech skończą EA, dopną obietnice i wtedy (jak już będziemy mieć zwrócone to za co zapłaciliśmy i będziemy mogli się nagrać ile chcemy, zwłaszcza na singlu jak dla mnie) to będzie można myśleć co dalej i czy warto podjąć kolejne ryzyko i dołożyć kasy do stawki (albo kupić coś kolejnego już gotowego i przetestowanego przez innych) czy nie topić więcej kasy w mydlenie oczu. Najwyżej kupimy "na promocji" i to będzie ich opłata karna (i nasza rekompensata) za to, że musieliśmy czekać dłużej niż trzeba było. My tak czy tak nie stracimy, a w ich interesie będzie nas przekonać że warto jest kupić te DLC, a więc będą chcieli jednak wywiązać się z wcześniejszych obietnic.

Część osób narzekających zapewne rzeczywiście w końcu kupi (w tym ja) - pytanie jeszcze za jaką cenę, bo może dopiero na -75% (a mogli rzucić się na premierę za 100%) i czy firma dotrwa do tego czasu bez połowy zaplanowanej kasy... Ale ludzie też mają swoje granice wytrzymałości. Jeśli okaże się, że będzie odpierniczane równe dymando (bez wazeliny), to ludzie się wkur i pokażą im gest Lichockiej. I wtedy może wspomniana tu przez niektórych polska konkurencja dostanie wiatr w żagle, bo polska społeczność pociągowców będzie już wtedy znacznie większa (przez rumor i nadzieję jakie zrobi Simrail oraz standardy które podniósł) i desperacko pragnąca uciec od Simraila do kogoś uczciwego (tak jak od Dovetaila teraz ludzie uciekają i nie kupują więcej kolejnych odsłon tego samego TSW co rok).

Jeśli naprawdę odpierdzielą nam taki scenariusz jak wyczarnowidziłeś, to ja sam stanę się naczelnym hejterem Simraila, w tym na Steamie. Bo wtedy to by naprawdę przegięli pałę bardzo ostro i nie byłoby usprawiedliwienia na to.

Nawiasem mówiąc, żeby nie było czasem wymówki, że się nie da tego obejść (bo nie można wcisnąć więcej pociągów do rozkładu multi), to można:

  1. Graczom, którzy nie posiadają DLC wymieniać nieposiadane pociągi na podobne i posiadane (a już co najmniej w momencie, w którym nie ma już na serwerze wolnych pociągów darmowych lub które oni posiadają). Można nawet rozważyć wyświetlanie ich w wersji oryginalnej dla innych graczy z zewnątrz, aby nie odbierać im widoku tych maszyn (nie wpływa to przecież na rozgrywkę innych graczy, i tak wszystko blokują semafory i nie kierujesz się parametrami technicznymi innych pociągów). Ew. dać ludziom to w ustawieniach do wyboru, czy chcą widzieć to czym jadą inni, czy to czym powinni jechać (w takiej sytuacji).
  2. Zrobić więcej serwerów, na których będą inne rozkłady jazdy (nawet te same ale zamiast jednych pociągów będą drugie). Nawet mogłyby być serwery dedykowane DLC tak żeby głównie tam dało się uświadczyć widok pociągów z DLC, co by zwiększało chęć kupna DLC (nie zapłaciłeś, to czemu masz mieć prawo oglądać? w TSW nawet lokomotywy AI nie uświadczysz danego modelu jeśli jej nie kupisz) - ale generalnie nie polecam tego rozwiązania (z dedykowanymi serwerami i głównym prawie bez tych z DLC), bo z drugiej strony stwarza to takie "getta" oraz gracze bez DLC nie widzą pociągów z DLC dopóki nie wejdą na taki serwer, więc nie mają darmowej reklamy żeby je kupić (no i mają mniej ciekawą grę).
  3. Dynamicznie podmieniać pociągi w miarę zainteresowania (dostępności) na danym serwerze zanim ktokolwiek je kliknie, lub nawet pozwolić ludziom na modyfikowanie czym chcą obsługiwać dane połączenie (z pewnymi limitami do podobnych lokomotyw oczywiście, nie wybierzesz kibla za towarowy itp). Generalnie w życiu też na pewno zdarzają się podmianki pociągów które np. mają awarię, więc też nie zawsze jedzie to co jest na rozkładzie, czyż nie? (to pytanie do faszystów od skrajnego realizmu :P). Przypominam, że TSW 4 generalnie pozwala na spawnowanie dowolnych pociągów w dowolnym miejscu zdaje się (pomimo realistycznego rozkładu) i chyba nikt nie narzeka (za to od zawsze narzekali, że kupują loko z jedną trasą i nie mogą nią pojeździć na drugiej!).
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

7 godzin temu, mluczak.kutno napisał(a):

My Polacy mamy taką fajną sytuację, że jak chcemy sobie pośmigać gdzieś cholernie realną Siódemką, to śmigamy cholernie realną Siódemką. Bo możemy to robić aż w trzech tytułach, wszystkie z naklejką Made in Poland. Tylko jeden z tych tytułów jest płatny i- co ważne- w opinii wielu wcale w tej stawce nie jest najlepszy.

Tak? Bo szczerze to ja o tym, że jest szansa pojeździć polskim pociągiem dowiedziałem się dopiero jak odkryłem Simrail (Prolog)... Wpadło mi też w oczy (potem dopiero), że ludzie coś pisali o Maszynie, więc ściągnąłem, ale jak to odpaliłem i zobaczyłem jak to wygląda graficznie i jak wygląda sterowanie (gorzej niż w przedpotopowych symulatorach F-16, gdzie każdy dostępny klawisz na klawiaturze, czy wręcz KOMBINACJA klawiszy jest do czegoś przypisana i trzeba się tego wszystkiego nauczyć na pamięć żeby w ogóle ruszyć z miejsca... - i nawet kamerą nie ruszysz na boki bo jest sztywna!). No nie dało się i dałem se spokój z tym. Nawet jakbym się przemęczył żeby się nauczyć tych klawiszy, to nie warto, bo i tak od grafiki bolą oczy. To już nie te czasy żebym dostał 3 trójkąty na ekran "3D" i się tym podniecał że "realistyczne". Wiem, że są tu tego fani, więc nie hejtujcie, po prostu mówię, że dla mnie jest za duży próg wejścia i za słaba grafika tam. Nie cierpię niemożliwości rozglądania się, ale najgorsze ze wszystkiego jest to, że nie uczysz się obsługi pociągu, tylko klawiszy. Możesz w ogóle nie wiedzieć która wajcha jest do czego, byle byś wiedział która kombinacja klawiszy co włącza w każdym jednym pociągu. Moim zdaniem ta idea jest sromotnie nietrafiona.

Widziałem jeszcze TD2, ale zainstalowałem i ostatecznie nie zagrałem nawet raz, bo się naoglądałem na youtubie filmów jacy faszyści tam rządzą i jak to bana można dostać nawet za to, że ktoś nie umie grać i coś źle zrobi (cała litania "przewinień" tak funkcjonuje i "wymiarów kar" jakie się za nie dostaje...) oraz jakie cuda trzeba robić żeby w ogóle móc zacząć jechać. Nie chciałem im psuć zabawy swoją niekompetencją grania w tę grę i tak oto zakończyła się moja kariera w TD2, zanim się jeszcze rozpoczęła. No ja wszystko rozumiem, ale są pewne granice. Grafika zresztą też mocno średnia była, modele i dźwięki też. Żeby nie było, nadal jeszcze mam w planie do tego przysiąść, jeszcze raz obejrzeć ten film, nauczyć się co mam robić i spróbować - i może się do tego przekonam - ale póki co od pół roku brakuje mi na to czasu i siły (i motywacji, bo jest Simrail).

Także ja się szczerze pytam (nie kpię, po prostu jestem nowy w tym środowisku): gdzie jest ta lepsza konkurencja? Bo ja bym chętnie pograł zwłaszcza tymi lokomotywami, których tutaj nie mam (i na nowych trasach). Może jest coś o czym nie wiem?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
6 godzin temu, bartbus napisał(a):

Kabina może i pobobna ale na pewno nie taka sama. 

Tak wyglądają kabiny z tamtych lat. Nie mów że to jest wklejona kabina siódemki bo tak nie jest. 

Powiem tak: Jak ktoś nie jest hardkorowcem i nie grał latami, to nawet nie zauważy. Uwierzę Ci na słowo, ale jak ja patrzyłem, to nie umiałem znaleźć żadnej różnicy tak z pamięci. Ta sama kierownica z bocznikiem, te same hamulce, ten sam podwójny rząd przełączników od wszystkiego, chyba wszystko w tych samych miejscach, generalnie nawet styl i kolory te same. I tak, wiem (dopiero po fakcie, z youtuba), że ta kierownica ma 3 pozycje bezoporowe zamiast 2 (co nie wpływa na model 3D) i że nie da się ruszyć bocznika poza nimi bo jest fizyczna blokada (w przeciwieństwie do EU07, w której brak fizycznej blokady można było wykorzystywać na swój plus, np. odkręcić kierownicę na max i dopiero jak pobór mocy zejdzie na bezpieczny poziom odpuścić bocznik żeby wskoczyło w szybkim tempie wszystko na raz). Ludzie pisali o nowych dźwiękach, ale ja nie wiem o które im chodziło, bo ja nie odnotowałem. To samo wycie przy starcie co poprzednio (którego żeby było śmieszniej nigdy jak żyję nie słyszałem w realu, a najeździłem się pociągami sporo swego czasu - w Simrailu słychać to nawet z wieży dyżurnego 100 metrów dalej i przez szybę, a z reala NIE kojarzę tego, a mam bardzo dobrą pamięć dźwiękową, w przeciwieństwie do zwykłej). Ale niech będzie, też Wam uwierzę na słowo. Może chodziło o sprężarkę przy ładowaniu pantografu, nie wiem. Fakt jest taki, że dla nie super-wprawnego oka, wnętrze i wrażenie jazdy jest praktycznie identyczne. Przynajmniej oceniając cudzą jazdę po youtubie - a tylko tak można to ocenić przed zakupem żeby zdecydować czy w ogóle kupić. Może trochę mocniej ciągnie, może się trochę szybciej rozpędza, ale z youtuba tego nie widać i zapewne trzeba mieć wieloletnie doświadczenie żeby widzieć że przyspiesza szybciej niż tamta lub wolniej. Zresztą i tak jest tyle czynników (liczba niewidzialnych i nie wiadomo czym zapakowanych wagonów z tyłu, nachylenie terenu i procent pociągu który na nie już wjechał), że zróżnicowanie mocy jest ogromne podczas jazdy nawet jedną i tą samą lokomotywą i nie da się tego wyczuć. W każdym razie dużego znaczenia to i tak nie ma dla wrażeń z jazdy. Trasa ta sama, wnętrze to samo (praktycznie), dźwięki te same (praktycznie), obsługa kontrolek ta sama (prawie). Jeśli znudziłeś się EU07, to ET22 zwyczajnie nie wniesie Ci powiewu świeżości - i o to mi głównie chodzi. W dodatku nawet jeśli nie cały model 3D to większość jego elementów jest kopiuj-wklej z EU07, jedynie z zewnątrz masz trochę inną obudowę (kształtem, bo elementy typu reflektory itp. raczej te same). Robiąc ET22 po zrobieniu EU07 nie tylko robisz to szybciej bo masz doświadczenie w czymś bardzo podobnym, ale wręcz kopiujesz 80-90% gotowych elementów ze starego modelu i tylko je ustawiasz. Tak mi się wydaje na logikę. W dodatku kod do fizyki i całej reszty będzie praktycznie ten sam, poza zmianą wartości kilku współczynników. Więc twierdzenie, że to jest "nowa, całkiem inna lokomotywa" jest jak dla mnie mocno przesadzone. Wiecie, to nie jest nowy fizyczny model w fabryce, w którym trzeba od nowa wszystko dopracować i posprawdzać (chociaż i tak się większość skopiuje ze starego schematu obstawiam) tylko oprogramowanie, emulator - tam nie ma emulacji wszystkich atomów, "nowego typu przekładni" czy czegoś w tym stylu - kod zostaje ten sam, po prostu zmieniasz jakąś liczbę w kodzie żeby coś szybciej przyspieszało (trwało mniej milisekund) i gotowe. Tak to wygląda w praktyce. A ludzie widzą, że to jest bardzo podobne i też czują, że jak mają dać tyle kasy za coś co z grubsza już było, to coś jest chyba nie tak, nawet nie trzeba się znać na programowaniu żeby to zauważyć.  Natomiast nowe wagony towarowe ja np osobiście mam generalnie w pompie, bo i tak nie widzę co ciągnę z kabiny a dla fizyki znaczenia to nie ma żadnego. Szczerze to jeśli kupię to DLC to głównie dla nowych scenariuszy na singlu, bo ktoś pisał, że te nowe z DLC są super. Tylko poczekam aż będzie ich nie 1 tylko tak z 5-10 przynajmniej. Do tego dobra zniżka i można to potraktować jako "scenario expansion pack" za pełną cenę (a że scenariusze zacne, to można sobie pozwolić).

Wiem, że pewnie Was uraziłem swoją ignorancją, ale szczerze to tak to zapewne wygląda dla wszystkich "normalnych" graczy (czyli nie tych którzy znają od lat i mają wyjeżdżone wszystkie polskie darmowe alternatywy). Także bierzcie też na to poprawkę, że nie wszyscy będą potrafili zwyczajnie to docenić co Wy. A nie możecie robić gry tylko dla swojej małej grupki bo się nie zwróci. Musicie uwzględnić co najmniej takich "noobów" jak ja.

Pozdrawiam.

Edited by PeVoo
  • I disagree 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
4 godziny temu, PeVoo napisał(a):

Skąd masz takie dane? Są jawne?

Konto X szociu8 w odpowiedzi do CEO PLayWay.  Plus tabelka z wynikiem sprzedaży chyba. 101 osób jak dobrze spojrzałem kupiło i oddało DLC. Taka ciekawostka. 

Edited by misiekczołgista
Link to comment
Share on other sites

Może teraz odgrzewam kotleta po raz któryś tam ale optymalizacja leży i kwiczy.

Wczoraj pierwszy raz odpaliłem simraila po nowej aktualizacji ( bo dzień przed 22.04 mi się zepsuł i musiałem oddać do naprawy i wrócił wczoraj) wszedłem na któryś intercity na Grochów i jak wjechałem do Warszawy to tło niemiłosiernie przed aktualizacją tego nie było a laptop i wszystko takie same.

Też tak macie?

Jeszcze bot na charaszcznicy świrował i dyżurny nie mógł puszczać pociągów.

 Także wrażenie mam słodko-kwaśne.

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, PeVoo napisał(a):

Wpadło mi też w oczy (potem dopiero), że ludzie coś pisali o Maszynie, więc ściągnąłem

Patrząc co piszesz dalej, to musiałeś pobrać jakąś antyczną wersję albo zupełnie olać temat czytania instrukcji. Sterowanie działa z klawiatury, owszem. Myszką też możesz klikać po wajchach i przyciskach, czego się zdaje zupełnie nie zauważyłeś. Kamerą ruszysz na bok, nawet ruszysz nią do góry i dołu - cała tajemna wiedza jest w pliku instrukcji, który jest nawet w paczce z grą i nie trzeba go szukać w Internecie. Co ciekawe, ruszanie kamerą jest domyślnie włączone po załadowaniu scenerii... To tyle z "uczenia się kombinacji". W Simrailu też możesz sterować z klawiatury, wiele klawiszy zresztą działa tak samo- tutaj to nie przeszkadza?

Od grafiki bolą oczy? Grafika to kwestia własnych odczuć, Tobie może się nie podobać. Mi akurat przeciwnie, bo ma kosmiczny zasięg rysowania i nie obcina detali obiektom oddalonym od nas na wyciągnięcie ręki. No i w pewnych warunkach oświetlenia wszystko nie błyszczy się jakby było zrobione z luster... Mi to wystarczy, bo taka sceneria z linią kolejową położoną w Bieszczadach wygląda przez to super (bo i jest zrobiona z naciskiem na najdrobniejsze detale i klimat). Obejrzyj sobie cabview z przejazdem po linii Sędziszów - Katowice. Niby tory i stacje się zgadzają, cała reszta już nie. Ta linia jest w rzeczywistości piękna, w SR wygląda okropnie sztucznie. W Maszynie modele może się nie błyszczą... No właśnie, nie błyszczą nowością jakby były wczoraj wyciągnięte z fabryki. To jest taki wielki plus do klimatu rozgrywki i realizmu.

Bany w TD2 dostaje się za to, za co powinno się je wręczać i tutaj. Utrudnianie rozgrywki to coś, co powinno być właśnie tak nagradzane. A jak inaczej nagrodzic gracza, który wskakuje sobie do gry z marszu, jest zielony, nie chce się uczyć, nie słucha bardziej doświadczonych i liczy że jakoś to będzie? A nie jest, jest za to ban. Trzeba było jednak przeczytać tą instrukcje...

3 godziny temu, PeVoo napisał(a):

Jeśli znudziłeś się EU07, to ET22 zwyczajnie nie wniesie Ci powiewu świeżości

Jeżeli dla Ciebie te dwie lokomotywy to "prawie to samo" a zrobienie Byka to tylko "kopiuj wklej" plus zmiana paru cyferek w fizyce, to... No cóż, jakiej byś lokomotywy nie dostał, to pewnie dla Ciebie będzie to samo. Mi tam Byk wniósł właśnie powiew świeżości, bo w odróżnieniu od tego, co już jest, Byk jest zrobiony bardzo dobrze. Zauważ chociażby, że Byk ma dwie pozycje jazdy w przód, na tej pierwszej dzieje się pewna przeciwpoślizgowa magia... To też trzeba było oprogramować

  • Like 1
  • I agree 4
Link to comment
Share on other sites

No i jeszcze czego nie ma konkurencja a my możemy mieć? Trzeci  tryb czyli otwieranie zamykanie przejazdów w tych małych budkach czyli jeśli się nie mylę  tryb dróżnika kolejowego.

Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, misiekczołgista napisał(a):

Konto X szociu8 w odpowiedzi do CEO PLayWay.  Plus tabelka z wynikiem sprzedaży chyba. 101 osób jak dobrze spojrzałem kupiło i oddało DLC. Taka ciekawostka. 

GMCsl3lWEAAP2XD.thumb.jpeg.90a66566fa6397da471e605c447eba21.jpeg

  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
12 godzin temu, PeVoo napisał(a):

Ja to rozumiem, tylko że widzisz, taki produkt już jest. Nazywa się TSW. On ma swój target i ten target może być większy niż my, ALE, byli pierwsi, mają około 100 razy więcej DLC i o wiele więcej wiernych klientów, o których już nie musza nawet zabiegać. My nie zrobimy drugiego TSW, tak samo jak nikt nie zrobi drugiego Facebooka, mimo że teoretycznie nie jest to takie trudne (napisać taki portal) - może napisać ale i tak nikt tego nie będzie używał kiedy wszyscy są na fb. Kopiując ich będziemy tylko mniejszym (gorszym) TSW. Komu to potrzebne? Ani nam ani fanom TSW. Jak chcemy się przebić, to musimy mieć coś czego nie mają inni, a to coś nazywa się realizm i tak się składa, że już to mamy. Mamy też multiplayer i grę jako dyżurny (choć dla mnie akurat to jest jedynie "nice to have", bo ja lubię jeździć a nie klikać w komputer/klocki - ale jest tu sporo fanów tego i dzięki nim dla takich jak ja gra też jest ciekawsza bo sterują nimi żywi ludzie a nie boty). Możemy mieć swoją niszę i swoją społeczność graczy. I prawdopodobnie nawet jeśli będzie ona mniejsza, to i tak zarobią na niej więcej niż z opóźnieniem robiąc kolejny gorszy klon TSW (bo wszystkie innowacje będą w TSW a my będziemy tylko je kopiować z opóźnieniem, że o trasach i lokomotywach nie wspomnę). A w przyszłości możemy na tyle zuniwersalnić tę grę (dodając tryby rozgrywki i poziomy trudności), że przejmiemy także i tamtych graczy, bo oni też u nas będą się doskonale bawić - a wtedy podbijemy cały rynek. Dlatego myślę, że celowanie w niszę realizmu i trudności jest nie tylko lepsze dla nas (no może poza Tobą), ale też generalnie dla całej przyszłości tej gry. Tak mi się wydaje. Na pewno kopiowanie dużych graczy bez własnego pomysłu skazane jest na porażkę. Na rynku może być wiele różnych produktów - ale one muszą się od siebie różnić, właśnie po to żeby każdy znalazł coś dla siebie. A dodatkowy bonus jest taki, że spora grupa graczy będzie chciała i jedno i drugie (jak np. ja). Gra która nie zaoferuje nic nowego nie zostanie nawet zauważona wśród zalewu marketingu od dużych graczy. Musimy mieć to coś.

Tu oczywiście nie chodzi mi o jakieś klonowanie TSW tylko zaczerpnięcie tego co w nim dobre i odrzucenie tego co złe. Na naszym forum też była ankieta i większość ludzi opowiedziała się jednak za pasażerskimi. Mamy nisze w pociągach jak Zusi 3 i inne tak więc moim zdaniem robienie "niszy" w "niszy" nie zakończy się dobrze. Drogą do sukcesu jest połączenie zalet różnych gier tego typu, dodanie własnych unikalnych funkcji i skierowanie do jak największej ilości odbiorców. sporo jest już na starcie jak multi, długie trasy i Polska - jedyny symulator z polskimi trasami. Fajną rzeczą jest wywoływane z przycisku Y na padzie podręczne menu do uruchamiania wszystkiego (bez interakcji z kabiną) jak w Bus Simulator 21 ... Sugeruje zresztą to, ze zdecydowanie gra będzie rozwijana na konsole. Zwiększanie poziomów trudności absolutnie mi nie przeszkadza pod warunkiem, że będzie opcjonalne. Chcesz mieć jakieś klocki hamulcowe w wagonach? ok, ale miej możliwość ich wyłączenia itp. Jest też coś o czym już pisałem wcześniej - producenci walczą o nasz czas. Wiele osób może nie mieć ani ochoty, ani siły ani czasu na naukę jakiś systemów bezpieczeństwa itd. To też klienci... Nie zgadzam się, że zrobienie niszy w niszy spowoduje wysoką sprzedaż. Porównaj wyniki sprzedaży całej serii TSW i wspomnianego ZUSI 3... To jest deklasacja bo TSW jest chyba najlepiej sprzedającą się serią gier o pociągach.

Niestety bardzo żałuję, że w grach nie ma czegoś takiego jak BoX Office z filmów żeby można było na realnych przykładach sprawdzić sprzedaż gier w różnych okresach... Bo to trochę taka dyskusja jak błądzenie we mgle. Każdy może mieć rację i każdy może nie mieć racji, łącznie ze mną. Tym nie mniej po ciągle dodawanych dodatkach i ciągłej sprzedaży (mimo momentami ostrej krytyki) Dovetail ma się dobrze i sprzedaje raz za razem kolejne DLC. Nawet takie JRE, które miało premierę dosłownie ze 2 lata temu ile ma już DLC? Jaki wspólny mianownik obu gier? Są stosunkowo proste, JRE ekstremalnie proste... A jak się ma sprawa z trudnym, niszowym ZUSI 3? ZERO DLC od 5 lat. Komentarze pozytywne, ale w ciągu 5 lat tylko wszystkich recenzji 263 przy 1883 do samego TSW4, które wydane zostało w zeszłym roku(!) ( a gdzie wcześniejsze jeszcze) - zresztą też pozytywne. Jeśli by założyć, że to jakiś prognostyk sprzedaży to mamy DEKLASACJĘ ze strony TSW... Ktoś powie - ZUSI 3 ma fatalną grafikę, ale przecież dla fanów realizmu grafika się nie liczy... Ale załóżmy, że z uwagi na grafikę podwoimy to - nadal będzie ok 500 do 1883... Oczywiście ktoś za chwilę napisze - ale przecież to tylko recenzje. Ale jak pisałem nie mamy nigdzie wyników sprzedaży więc musimy się posiłkować tym co jest, żeby pokusić się o jakąkolwiek analizę. No i zobaczmy do czego prowadzi robienie jakieś ekstremalnie trudnej gry wyłącznie dla pasjonatów? Cena za Zusi 3 to 350zł co przebija nawet Dovetail.

Edited by adamets2
Link to comment
Share on other sites

  • SIMRAIL Team
9 godzin temu, PeVoo napisał(a):

Tak mi się wydaje na logikę. W dodatku kod do fizyki i całej reszty będzie praktycznie ten sam, poza zmianą wartości kilku współczynników. Więc twierdzenie, że to jest "nowa, całkiem inna lokomotywa" jest jak dla mnie mocno przesadzone. Wiecie, to nie jest nowy fizyczny model w fabryce, w którym trzeba od nowa wszystko dopracować i posprawdzać (chociaż i tak się większość skopiuje ze starego schematu obstawiam) tylko oprogramowanie, emulator - tam nie ma emulacji wszystkich atomów, "nowego typu przekładni" czy czegoś w tym stylu - kod zostaje ten sam, po prostu zmieniasz jakąś liczbę w kodzie żeby coś szybciej przyspieszało (trwało mniej milisekund) i gotowe. Tak to wygląda w praktyce.

Jest mi chyba trochę przykro, że tak bardzo próbujesz spłycić to, co się faktycznie wydarzyło i jakie są różnice między fizykami pojazdów. W SimRailu fizyka ET22 bazuje miejscami na rozwiązaniach z EU07, ale tak samo jak lokomotywa ET22 z PaFaWagu bazowała na rozwiązaniach EU07 z PaFaWagu też. W skrócie - fizyka pojazdu u nas składa się z wielu bloczków, które odpowiadają fizycznym urządzeniom/układom. O ile same bloczki się często kopiuje (np. silnik trakcyjny z przekładnią), o tyle już podłączenia czy zależności się robi od nowa. W przypadku starych lokomotyw są do dyspozycji schematy, według których to się odtwarza. Pobieżnie w ramach prac nad ET22 w porównaniu do EU07 zostało wykonane:

* pełne uniezależnienie obu kabin maszynisty wraz z duplikacją urządzeń (np. zaworów maszynisty) na poziomie fizyki,

* zależności w układzie sterowania między przekaźnikami i stycznikami

* zależności w pracy wału grupowego (nieobecny w EU07) i przełączania gałęzi silników w trybie zwykłym i jazdy awaryjnej

* obliczenia rezystora oszczędnościowego (szeregowo/równoległe podłączenia - w EU07 i EN57 jest rezystor prosty, zwierany po kolei)

* rozszerzony układ pneumatyczny w maszynowni

* ulepszona fizyka wentylatorów oporników rozruchowych (wprowadzone też do EU07)

* bardziej zaawansowanych ruch wskazówek mierników elektrycznych (to trochę jako bajer, wprowadzone też do EU07 i EN57)

* mechanizm wizualizacji i sterowania przekaźnikami i stycznikami

* ulepszony mechanizm samouczka - większa elastyczność i precyzja wymuszenia pozycji w pojeździe (kabina, maszynownia).

Efekt finalny jest taki, że... na ostatnią pozycję nastawnika i tak wejdziesz przy 50 km/h, zaś wagonów pociągniesz o połowę więcej. Natomiast cała magia dzieje tak naprawdę w stanach pośrednich, których nie da się ująć paroma prostymi współczynnikami - generalnie przerabiam ten temat od dobrych kilkunastu lat i już nie raz trzeba było kopać głębiej niż się pierwotnie wydawało, bo jednak różnica jednej liczby to za mało.

Zgadzam się, że nie jest to drastyczna różnica, ale wszystkie lokomotywy z rozruchem oporowym działają na jedno kopyto i na pierwszy rzut oka będą się różnić trochę rozpędzaniem czy wyłączaniem oporników - stąd EP09 będzie wyróżniać bardziej sam fakt hamowania ED, ale dalej to będzie kręcenie kołem i dźwignią bocznikowania. Tak samo jak pojazdy z silnikami asynchronicznymi mają jakiś dżojstik do zadawania jazdy albo jazdy i hamowania ED. Gdyby ktoś kiedyś zaczął pytać i działać w temacie np. ET41 czy ukrotnienia EU07, to skutek byłby dokładnie taki jak w rzeczywistości - kręcisz kołem w sumie tak samo, tylko wagoników z tyłu trochę więcej. Nawet zrobienie ET40, ET42 czy niepowstałej ET43 nie byłoby drastyczną różnicą - ot jedna ma wał kułakowy, który powoli wrzuca pozycje, druga - połączenie w szereg wszystkich silników do jazdy z ekstremalnie niskim prędkościami, a trzecia - hamulec ED).

To samo jest z klonami standardowej obecnie lokomotywy uniwersalnej (np. TRAXX/Husarz/Vectron/Gama/Gryffin) - 4 osie, 300 kN siły pociągowej (może 270, może 320), ok. 6 MW mocy (może 5,6, może 6,4), dżojstik raczej wychylny (impulsowy to już chyba rzadkość). Tam nawet osiągi pojazdów są na jedno kopyto! W sumie mając teraz Traxxa i Dragona mamy chyba największy rozstrzał między współczesnymi lokomotywami, jaki się da, a mimo to w czasie jazdy po CMK prędkości i czasy jazdy są zbliżone. Podobnież ma się kwestia między ezt różnych współczesnych typów - przy czym tam nawet osiągi hamulca są porównywalne, a nastawy napędu dobierane do liczby członów, żeby przyspieszać tak samo.

  • Like 7
  • Thanks 16
  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

@Ensifer z promocją kanału na YT? 🤣

@adisuper tak jak pisano wcześniej SimKol obecnie pracuje nad resztą zapowiadanych w road map funkcjach i DLC. Czyli to co masz na pierwszej stronie tematu bez tego co wyszło niedawno.

A tak jeszcze wracając do konsol to my nieźle jesteśmy nieogarnięci dyskutując czy będzie czy nie jak przecież w road mapie w 3+ jest zapisana obsługa konsol PS5 i series x. A więc PRZESĄDZONE z czego osobiście się cieszę.

Edited by adamets2
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

@adisuper ja to już nawet mam dość tego wałkowania. Obietnice, niespełnione obietnice, niedotrzymanie terminu. Już wolę być zaskoczony, że obudzę się któregoś pięknego dnia i będzie save i Łódź - Warszawa... 🙂 

A wczoraj kolejny raz mając do wyboru SimRail czy TSW4 wybrałem to drugie i to nie, że bym chciał. Chciałem pograć sobie w pociągi, ale nie jechać enty raz ten sam scenariusz na godzinę albo zacząć coś czego nie skończę... A do tego wychodzi na to, że Byka należałoby kupić dla scenariuszy od społeczności gdzie są krótkie, a nie nawet bo się chce... No, ale to już dla mnie zagrywka poniżej pasa i to podwójna - raz, że nie ma od początku o wiele więcej scenariuszy albo innych trybów, a dwa, że to społeczność musiała zrobić te scenariusze...

Nie wiem... Może jak ktoś lubi wskakiwać po kimś do pędzącego, opóźnionego pociągu po środku lasu na multi to odnajdzie się w tej grze. A dla mnie akurat w tym aspekcie realizm ma znaczenie w przeciwieństwie do takich czy innych oporów jakiegoś hamulca w lokomotywie, więc... z tego powodu multi nie jest dla mnie.

Edited by adamets2
  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, adamets2 napisał(a):

@adisuper ja to już nawet mam dość tego wałkowania. Obietnice, niespełnione obietnice, niedotrzymanie terminu. Już wolę być zaskoczony, że obudzę się któregoś pięknego dnia i będzie save i Łódź - Warszawa... 🙂 

A wczoraj kolejny raz mając do wyboru SimRail czy TSW4 wybrałem to drugie i to nie, że bym chciał. Chciałem pograć sobie w pociągi, ale nie jechać enty raz ten sam scenariusz na godzinę albo zacząć coś czego nie skończę... A do tego wychodzi na to, że Byka należałoby kupić dla scenariuszy od społeczności gdzie są krótkie, a nie nawet bo się chce... No, ale to już dla mnie zagrywka poniżej pasa i to podwójna - raz, że nie ma od początku o wiele więcej scenariuszy albo innych trybów, a dwa, że to społeczność musiała zrobić te scenariusze...

Nie wiem... Może jak ktoś lubi wskakiwać po kimś do pędzącego, opóźnionego pociągu po środku lasu na multi to odnajdzie się w tej grze. A dla mnie akurat w tym aspekcie realizm ma znaczenie w przeciwieństwie do takich czy innych oporów jakiegoś hamulca w lokomotywie, więc... z tego powodu multi nie jest dla mnie.

Ja jestem bardziej ciekaw czy z trybem pasażera zostanie też dodana możliwość pójścia do Warsu itp  czyli możliwość kierowania postacią i różnych działań

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, adisuper napisał(a):

Ja jestem bardziej ciekaw czy z trybem pasażera zostanie też dodana możliwość pójścia do Warsu itp  czyli możliwość kierowania postacią i różnych działań

Taaa... I z trybem pasażera dodadzą działający hamulec awaryjny w każdym wagonie - dopiero Kacperki będą miały zabawę. 😂😂😂

  • Haha 4
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, broniewskijarek napisał(a):

I z trybem pasażera dodadzą działający hamulec awaryjny w każdym wagonie - dopiero Kacperki będą miały zabawę.

W sumie to można zrobić z tego dobry mechanizm banujący takich śmieszków, mianowicie każde użycie hamulca awaryjnego w nieswoim pociągu to automatyczny ban na 7 czy nawet 30 dni.

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

W dniu 17.05.2024 o 15:51, KOlorowy napisał(a):

Chciałbym tylko zwrócić uwagę na pewien szczegół. Pod ostatnim wpisem na Facebookowej stronie SimRaila, nie ma (JUŻ!) możliwości komentowania, a komentarze (nawet po wybraniu trybu sortowania) są niewidoczne. Nie wiem, czy to błąd Facebooka, edycji na telefony komórkowe, czy co tam, ale sprawdziłem to z dwóch różnych kont Facebookowych i problem jest ten sam. Proszę o informację, czy tylko ja mam taki błąd? Nie mówiąc o tym, że pod wpisem o aktualizacji, została możliwość komentowania ograniczona dla osób, które "lubią" stronę dłużej niż 24 godziny. Ktoś chyba naprawdę ma problem z przyjmowaniem krytyki 

No cóż, bo zaczęło się objawiać, że jednak nie tylko Polacy narzekają i hejterzy rozsiani są w większej ilości krajów. 😉 A już tak bez uszczypliwości, to wielka szkoda, że tak się dzieje. Odwracanie się plecami od słusznej imho krytyki, to zła wróżba. A wystarczy trochę odkryć karty i po ludzku poprosić o cierpliwość. Ech...

  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

7 godzin temu, adisuper napisał(a):

Ja jestem bardziej ciekaw czy z trybem pasażera zostanie też dodana możliwość pójścia do Warsu itp  czyli możliwość kierowania postacią i różnych działań

Chyba raczej wyłącznie jak w TSW4 czyli chodzisz po pociągu i możesz się przejechać kierowanym przez Ai. W sumie jeśli jest możliwość chodzenia po świecie gry to jak najbardziej można wprowadzić taki tryb. Oby tylko nie był płatny jako DLC... 🤣 To oczywiście ostatnie jako żart 🙂 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
5 godzin temu, broniewskijarek napisał(a):

Taaa... I z trybem pasażera dodadzą działający hamulec awaryjny w każdym wagonie - dopiero Kacperki będą miały zabawę. 😂😂😂

W sumie mi przyszła do głowy taka myśl, że może to byłby fajny pomysł, ale wyłącznie na singla żeby losowo jakiś pasażer mógł właśnie zatrzymać w ten sposób pociąg. Nie może być sarenek wbiegających na tory, zaklinowanych pojazdów na przejściach. A coś takiego? I np. maszynista musiałby wyjść z kabiny i ustalić co się stało i np. skontaktować z dyżurnym i dalej kontynuować przejazd? To tylko pomysł i to na odleeeeeeegłąąąąą przyszłość bo wiadomo, ze wszelkie takie pomysły to na dzień dzisiejszy scence-fiction jak od 3 lat nie mamy save więc za bardzo się nie wczuwajcie w dyskusję... Ja po prostu szukam pomysłów czegoś czego nie ma w innych grach tego typu, a może zwiększyć konkurencyjność, ale oczywiście na daleką przyszłość bo teraz jest do zrobienia z 1000 innych rzeczy.

Edited by adamets2
Link to comment
Share on other sites

W dniu 17.05.2024 o 04:45, PeVoo napisał(a):

Tak apropopo braku realizmu przez udogodnienia wirtualne... Wiecie, że w nowym TSW4 można sobie zespawnować wybrany pociąg gdzie się chce?? Co powiecie na taki god mode i brak realizmu? 😉 Powiem więcej, w DV też są takie myki (tylko tam się za to płaci kasę za dostawę, o ile to nie jest tryb sandbox, no i do wyboru jest tylko kilka zdobytych wcześniej pojazdów, które można tak sobie przywołać, w tym drezyna).

To jest akurat bardzo przydatna funkcja. W edytorze musisz tworzyć cały ruch pociągów od podstaw. Tutaj już wszystko jeździ, więc włączasz się w ruch kolejowy, który już istnieje. W przypadku TSW, gdzie czerwone światło na semaforze wypada mniej więcej tak często, jak wygrana w totka, zwiększa to szanse na jakikolwiek postój na szlaku. Ja z tego chętnie korzystam, szczególnie, że twórcy często dodają jakieś odgałęzienia i bocznice, które w sceariuszach są praktycznie niewykorzystane.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@MALECKI spróbuj się spóźnić w trybie rozkładów jazdy więcej niż 10min. i czasami nie tylko będziesz miał czerwone, ale nawet nie ukończysz gry. Raz mnie zatrzymało na 20min., ale później puściło. A są też czasami takie trasy, że masz co chwilę czerwone. Jak dobrze pamiętam bostoński sprinter tak miał w jedną stronę.

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL2
      • pl2
      • 4 / 31
          • Percentage filling 13%
          • Most players 103
      • PL3
      • pl3
      • 1 / 82
          • Percentage filling 1%
          • Most players 78
      • PL4
      • pl4
      • 0 / 31
          • Percentage filling 0%
          • Most players 87
      • PL8
      • pl8
      • 1 / 82
          • Percentage filling 1%
          • Most players 84
      • EN1
      • en1
      • 1 / 39
          • Percentage filling 3%
          • Most players 81
      • EN2
      • en2
      • 2 / 79
          • Percentage filling 3%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 0 / 81
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 0 / 33
          • Percentage filling 0%
          • Most players 87
      • DE3
      • de3
      • 0 / 29
          • Percentage filling 0%
          • Most players 67
      • DE4
      • de4
      • 2 / 78
          • Percentage filling 3%
          • Most players 65
      • FR1
      • fr1
      • 0 / 31
          • Percentage filling 0%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 0 / 32
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 80
          • Percentage filling 0%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 0 / 31
          • Percentage filling 0%
          • Most players 61
      • ES1
      • es1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 23
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL2
      • pl2
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 34
      • PL3
      • pl3
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 31
      • PL4
      • pl4
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 34
      • PL8
      • pl8
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • EN1
      • en1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 34
      • EN2
      • en2
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 13
      • DE1
      • de1
      • 0 / 0
          • Percentage filling 0%
          • Most players 34
      • DE3
      • de3
      • 0 / 0
          • Percentage filling 0%
          • Most players 29
      • DE4
      • de4
      • 0 / 0
          • Percentage filling 0%
          • Most players 29
      • UA1
      • ua1
      • 0 / 0
          • Percentage filling 0%
          • Most players 17
      • FR1
      • fr1
      • 0 / 0
          • Percentage filling 0%
          • Most players 23
      • ES1
      • es1
      • 0 / 0
          • Percentage filling 0%
          • Most players 15
      • CZ1
      • cz1
      • 0 / 0
          • Percentage filling 0%
          • Most players 28
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 0
          • Percentage filling 0%
          • Most players 19
    • 30 Total servers
    • 12 / 1011 Total players
    • 1% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy