Jump to content

Zwierzątka na peronach, ptaki przed pociągami, osoby spacerujące na drogach i Redukcja świateł w budynkach


Recommended Posts

Musicie tylko brać pod uwagę, że jeśli rozmawiamy o modowaniu i np. malowaniach dodatkowych w zewnętrznych modach to żeby dane malowanie było widoczne dla innych w takim multi to reszta użytkowników też musi mieć zainstalowane dane malowanie. W przeciwnym razie będziecie widzieć u kogoś np. nieoteksturowaną szarą bryłę elektrowozu. Nie wiem więc, czy dobrowolne/zewnętrzne mody na multi będą idealnym rozwiązaniem. 

Edited by Grandal74
  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

W multiplayerze są z góry ustalone składy, więc nikt inny nie będzie musiał pobierać moda. Modyfikacje będą wykorzystywane tylko na singlu (tak na tą chwilę by to wyglądało)

Link to comment
Share on other sites

16 minut temu, Marcion napisał(a):

W multiplayerze są z góry ustalone składy, więc nikt inny nie będzie musiał pobierać moda. Modyfikacje będą wykorzystywane tylko na singlu (tak na tą chwilę by to wyglądało)

A że zdecydowana większość osób gra obecnie na multi, to zostawienie tworzenia malowań moderom jak widać nie jest dobrym rozwiązaniem.

Link to comment
Share on other sites

16 minut temu, jumps napisał(a):

A że zdecydowana większość osób gra obecnie na multi

Bo praktycznie nie ma żadnych scenariuszy do gry w offline....

19 minut temu, jumps napisał(a):

zostawienie tworzenia malowań moderom jak widać nie jest dobrym rozwiązaniem.

wat? Niby dlaczego?

Poza tym przy 'problematycznych' malowaniach licencyjnych można zrobić pociągi które będą w MP ale ich malowania nie będą zawierały logotypów firm które na to zgody nie wyraziły. Gdzie tutaj problem aby gracz podmienił sobie plik skórki na taki z logotypami? Nawet można by się pokusić o nieoficjalne repozytorium ze skórkami pociągów które byłyby synchronizowane z serwerem kiedy gracz dołącza do gry, podobnie jak to działa w iRacing w połączeniu z tradingpaints.com

  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, jumps napisał(a):

A że zdecydowana większość osób gra obecnie na multi, to zostawienie tworzenia malowań moderom jak widać nie jest dobrym rozwiązaniem.

A skąd takie info? 🙂 Robiłeś jakieś badania czy masz jakieś info od producentów?

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
3 godziny temu, Rafał napisał(a):

Bo praktycznie nie ma żadnych scenariuszy do gry w offline....

Dokładnie! 🙂

Jak chcę pojechać w nocy określonym pociągiem, a tego nie ma w scenariuszach pozostaje wyłącznie multi. No i jaki jest sens zaczynać scenariusza na 3,5 godziny bez save jak wiadomo, że się nie będzie miało tyle czasu? Więc wtedy wchodzi się na chwilę na multi..

Wiele ludzi jest zmuszonych do multi, a nie, że chce... Ja tam wolę single, przy czym ja mam tak dużo różnych gier, że nawet jak sobie odpalę raz na 2 tygodnie SR to i tak mi się fajnie jedzie, nawet jak już jechałem wcześniej na jakiejś trasie. Pierwszy tydzień od zakupu to grałem prawie codziennie bo to świetna gra, ale obecnie to raz na jakiś czas.

Przy czym stosunek cena do jakości (szczególnie w promkach) już jest niezwykle korzystny w przypadku SR. Nawet jakby była tylko jedna trasa, a wiemy, że nie jest jedna to ok 90zł byłoby ok. Przypominam w JRE ceny po 130-180zł za jedną (krótszą) trasę. Podobnie w przypadku TSW4 i nowszych DLC do niego. Za jedno DLC do TSW4 gdzie mamy trasę na max 1 godzinę płacimy normalnie 180zł (w promkach ok 130zł). To tak offowo jakby ktokolwiek się wahał czy kupować SR. Nawet bez save mega się opłaca ją kupić.

Edited by adamets2
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

24 minuty temu, adamets2 napisał(a):

A skąd takie info? 🙂 Robiłeś jakieś badania czy masz jakieś info od producentów?

Według SteamDB 542 graczy łącznie, z czego 374 zalogowanych na serwerach, to daje 69% graczy obecnie na multiplayer. Ale fakt, jednym z powodów na pewno jest obecny stan singleplayera. Wiele może się jeszcze zmienić.

image.png.f7317181bb7e8813cfe29553a83684f2.pngimage.png.c2ae14548eb389e76c2c33104ea03a94.png

Edited by jumps
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Ale to chyba nie jest liczba wszystkich graczy jacy zakupili ten produkt od samego początku czyli 1832? Tylko w jakiejś sesji? Teraz np pokazuje: 381/1771

Edited by adamets2
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, adamets2 napisał(a):

Ale to chyba nie jest liczba wszystkich graczy jacy zakupili ten produkt od samego początku czyli 1832? Tylko w jakiejś sesji? Teraz np pokazuje: 381/1771

Stosunek ilości graczy (drugi screen) którzy obecnie mają uruchomionego Simraila na Steamie do łącznej ilości graczy zalogowanych na wszystkich serwerach (pierwszy screen)

Edit:
A /1771 w liczbie graczy online oznacza ilość dostępnych pociągów do objęcia na wszystkich serwerach, jeśli o to chodzi.

Edited by jumps
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Jednym z rozwiązań (mówię tu o multi) może być zrobienie wielu malowań przez moderów i oddanie pracy lub dogadanie się z autorami SimRail. Taka paczka z kilkunastoma malowaniami zrobionymi przez moderów oficjalnie trafiła by do gry. Później implementacja i zgodnie z realiami danego składu możliwość wybrania z kilku, kilkunastu malowań z innymi nr. taborowymi, elementami malowań. Np. PKP Cargo EU07, IC EU/EP 07, PolRegio EN57 czy prywatnych przewoźników. Na multi wybierasz wolny skład i masz możliwość wyboru malowania elektrowozu/EZT od danego przewoźnika. 

Praca moderów musiałaby być jednak  zaakceptowana i dodana w jakimś oficjalnym patchu przez SimRail.

Edited by Grandal74
Link to comment
Share on other sites

Też bym w ten sposób sobie to wyobrażał. Tylko co w przypadku, gdy gracz wybierze jakieś malowanie niestandardowe i nagle go wywali z serwera albo sam zdecyduje zakończyć grę? Skład pojedzie dalej z wybranym malowaniem? Czy automatycznie wróci do malowania standardowego? Czy zniknie z mapy w ogóle?

Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, Grandal74 napisał(a):

Jednym z rozwiązań (mówię tu o multi) może być zrobienie wielu malowań przez moderów i oddanie pracy lub dogadanie się z autorami SimRail. Taka paczka z kilkunastoma malowaniami zrobionymi przez moderów oficjalnie trafiła by do gry.

Tu nie chodzi o to że skórek nie są w stanie zrobić osoby odpowiadające za tekstury w grze. Chodzi o licencje. Dlatego Simkol nie może ich oficjalnie umieścić w grze niezależnie kto jest ich autorem, ale jeżeli zostawią furtkę dla społeczności to przecież nikt nikogo nie powstrzyma przed tym aby sobie 'nielicencjonowane' skórki pociągów wrzucił do plików z grą. Wiele gier tak robi, ot np. IL-2, nie w każdym kraju można eksponować swastyki więc samoloty posiadają przerobione swastyki na inne znaki a moderzy stworzyli paczkę skórek historycznie poprawnych dla samolotów które już zawierają swastykę. Kto nie ma podmienionych tekstur ten widzi to co jest w oryginalnej grze (zmienioną swastykę) a kto ma paczkę skinów zainstalowaną ten widzi tak jak być powinno, czyli swastykę i inne znaki rozpoznawcze Luftwaffe.

Dlatego tak ważnym jest aby w grze była furtka na podmianę tekstur, dodania assetów, tworzenia własnych scenerii itp. To pozwoli grę modyfikować, co w chwili obecnej jest niemożliwe bo wszystkie assety są zaszyfrowane.

  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

Ok, ale Simkol nie będzie ci robił np. kilku EU07 od PKP Cargo o różnych numerach taborowych mimo, że jedna bardziej zniszczona, druga w innym odcieniu, trzecia uwalona pyłem, czwarta czyściutka, piąta pomazana. Takie zabawy często moderzy robią. Simkol nie musiałby się takimi pierdołami zajmować. Wszystko gra, tekstury świetnie zrobione to dodają w swoich oficjalnych patchach np. z informacją: Dodano malowania PKP Cargo EU07-XXX, XXX, XXX, XXX. Dodano malowania PolRegio EN57 - XXXX, XXXX, XXXX i EN71-XXX, XXX

Czy to takie ważne? W pewnym sensie tak, bo jest kompletna różnorodność na szlaku i daje to klimat jak mijasz niby taki sam elektrowóz czy EZT, ale jednak nie taki sam. To jak doprawienie potrawy dobrze przyrządzonej.  

Finito. 

Edited by Grandal74
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

26 minut temu, Grandal74 napisał(a):

Wszystko gra, tekstury świetnie zrobione to dodają w swoich oficjalnych patchach

Ale po jaką cholerę? Po pierwsze skąd mają pewność czy użytkownik X nie ukradł skądś tej tekstury/modelu i że jest ona wolna od wszelkich wad prawnych? Po 2gie moder by musiał wyrazić na to zgodę, a jako że sam chętnie zabiorę się za tekstury i scenerie to nigdy w życiu nie zgodzę się aby moja nieodpłatna i hobbistyczna praca została zawarta w produkcie który na siebie zarabia być może częściowo dzięki mojej pracy. Podejrzewam, że nie tylko ja bym się na to nie zgodził ale wielu pozostałych bo to żadna nobilitacja a być może tylko przyszłe problemy bo ktoś uzna że z dniem włączenia mojej modyfikacji do gry straciłem prawa do swoich assetów. Poza tym co z kwestią jeśli zapragnę sprzedawać swoją hipotetyczną scenerię? Ktoś mnie zmusi abym zaprzestał bo chce ją włączyć do gry?

 

26 minut temu, Grandal74 napisał(a):

ale Simkol nie będzie ci robił np. kilku EU07 od PKP Cargo o różnych numerach taborowych

I spoko, jeżeli będzie taka możliwość i modele będą wymagały tylko drobnych zmian to sam dodam, ale musi być taka możliwość. Od zera raczej nikomu nie będzie się chciało modelować całej lokomotywy tylko po to aby zmienić jeden czy dwa szczegóły w jej wyglądzie zewnętrznym/wewnętrznym. W chwili obecnej nie ma możliwości edycji czegokolwiek bo wszystko jest zaszyfrowane i niestety podejrzewam że już tak zostanie. Więc cały 'modding' ograniczy się do edytowania scenariuszy na dostępnych sceneriach z dostępnymi pociągami xD

Edited by Rafał
  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

Tak, tu jest problem, bo jeśli moderzy cokolwiek by zrobili i oddali SimKol to ta praca oddana byłaby firmie, która zarabia na symulatorze. Chyba, że opcja darmowych modów i jeśli ktoś ma jakieś mody wgrane to widzi to on i ci co zainstalowali. Ma możliwość wybrania z tych standardowych lub modowanych malowań. Jeśli ktoś nie miałby zainstalowanych jakiś malowań to widziałby zamiast modowanego standardowe jakie przypisane jest do przewoźnika. Np. nie jakąś modowaną EU07-209 z PKP Cargo tylko jedyną słuszną 096. Nie miałby też możliwości po wyborze składu na multi żadnych innych malowań bo nie zainstalował ich. 

Kwestia tylko, żeby SimKol dodało jakiś katalog gdzie można byłoby takie modyfikacje dodawać. 

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Grandal74 napisał(a):

ktoś ma jakieś mody wgrane to widzi to on i ci co zainstalowali.

 

1 godzinę temu, Grandal74 napisał(a):

Jeśli ktoś nie miałby zainstalowanych jakiś malowań to widziałby zamiast modowanego standardowe jakie przypisane jest do przewoźnika


No i to jest jedyne słuszne rozwiązanie. Jednakże zanim w ogóle zaczniemy myśleć o modowaniu gry musimy już teraz walczyć i głośno komunikować że chcemy modowalnej gry. Im bardziej zamknięta platforma tym gorzej dla platformy i graczy, a nigdzie nie widziałem nawet oficjalnej wzmianki o planach umożliwienia jakiegokolwiek modowania.

  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Rafał napisał(a):


No i to jest jedyne słuszne rozwiązanie. Jednakże zanim w ogóle zaczniemy myśleć o modowaniu gry musimy już teraz walczyć i głośno komunikować że chcemy modowalnej gry. Im bardziej zamknięta platforma tym gorzej dla platformy i graczy, a nigdzie nie widziałem nawet oficjalnej wzmianki o planach umożliwienia jakiegokolwiek modowania.

Było coś mówione o udostępnieniu SDK, na pewno miała być możliwość edycji scenerii, ale nie wiem jak z resztą malowaniami itd. Potem temat ucichł, a potem zaczęli mówić, że nie będzie i nie planują udostępniać. 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 1.01.2024 o 22:41, Rafał napisał(a):

W tym Train Life jest chyba taka mechanika, ale nie wiem czy można to nazwać symulatorem. I tak jak mówisz... jakaś odmiana, która nie musi pojawiać się zbyt często. Niech raz na kilka godzin jazdy coś 'wyskoczy' i będzie to już wystarczające orzeźwienie nudnego szlaku. Im więcej gra ma ficzerów które powodują że nie jest nudna tym więcej czasu ludzie przy niej spędzają a co za tym idzie więcej DLC kupują. W MS zauważono że samo latanie ludziom dość szybko się nudzi więc w nowej edycji postanowiono dodać jakieś tryby kariery aby utrzymać ludzi na dłużej w grze. Dobre i ciekawe symulatory przyciągają nie tylko miłośników danego tematu, przyciągają również ludzi zupełnie zielonych - to właśnie osiągnął MSFS swoją grafiką i ortho pobieranym w locie.

Tylko FS rozwinał się dzięki pomocy zewnetrznego oprogramowania stworzonego w  kierunku symulacji ruchu lotniczego. Zobaczcie sobie dwie organizacje VATSIM i IVAO, gdzie od ponad 20 lat!! Jest możliwość zasiąść za konsolą kontrolera i kierować ruchem lotniczym (od lotniskowego naziemnego, po sprowadzenie na lotnisko, czy kontroler obszaru) , albo za sterami samolotu. Wszystko zgodnie z aktualnymi przepisami i procedurami i trwa to do dziś. To jest jedna z sił napędowych FS, więc jest potencjał na analogiczny sukces w SimRail, który obecnie przebija zainteresowanie TW4, co widać w statystykach na steam.

Edited by Conrad
  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, Conrad napisał(a):

To jest też jedna z sił napędowych FS.

No już nie przesadzaj i na VATSIMie i na IVAO kontrolerów poza eventami jest tyle co kot napłakał. I polecieć jakąś trasę z pełną kontrolą to trzeba się naprawdę mocno postarać. Poza tym MSFS jest też na Xbox który w ogóle nie ma dostępu do powyższych 2ch sieci. W tej chwili tylko na steam jest ponad 9tys graczy grających w MSFS a użytkowników IVAO+VATSIM jest aktualnie zalogowanych ok. 2tys, a te 2tys. trzeba podzielić jeszcze na pozostałe gry bo to nie tylko MSFS.

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

Nie zmienia to faktu, że taki SimRail ma w pełni papiery na świetną i rozbudowaną rozgrywkę w multi. Potencjał jest naprawdę taki, jakiego do tej pory w symulatorach kolejowych nie było. 

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

25 minut temu, Grandal74 napisał(a):

Nie zmienia to faktu, że taki SimRail ma w pełni papiery na świetną i rozbudowaną rozgrywkę w multi.

No nie wiem. Ja mam pewne wątpliwości. Powolny rozwój, brak jakichkolwiek modyfikacji. MP też nie jest idealne... zawsze wsiadasz w już uruchomiony i jadący pociąg. No tak średnio na jeża. W najlepszym peaku 2,2k graczy, średnio dziennie ok.300 i spada. Bez dodatkowych regularnych zastrzyków nowej zawartości po czasie zostaną tylko ci najbardziej zakochani. W przeciwieństwie do flight sim'ów próg wejścia jest znaczni niższy, zarówno pod względem potrzebnego sprzętu jak i wiedzy a randomów nie przybywa. Przypadkiem tą grą zainteresowałem się ja, pomimo braku zainteresowanie koleją. Pograłem trochę na początku roku i po 2ch dniach wiało nudą. Wróciłem na jesień jak wyszedł EN57, pograłem trochę dłużej... ale znowu wieje nudą. Offline praktycznie nie tknięty od wejścia w EA, a MP też pozostawia wiele do życzenia pod względem 'symulacji'. Myślisz że jak zostaną naprawione błędy, dodane kilka kilometrów trasy do krakowa to nagle na tę grę rzucą się tysiące graczy? Nie sądzę.

Siłą niemal wszystkich simów jest community które modyfikuje grę. Poczynając od drętwego jak kłoda OMSI, przez ETS'y po wszelkie flight simy.

  • I agree 4
Link to comment
Share on other sites

Jeśli rozwój tras, taboru, będzie powolny, a oczekiwanie na manewry w nieskończoność, to naturalnie SimRail będzie pomału pustoszał. Za wcześnie mówić o tym, że w przyszłości będzie wspaniale, ale i mówienie, że mało prawdopodobny jest rozwój przy takim podejściu dwevsów i odsunięciu community na margines też jest IMO za wczesny.  

Ja dalej będę twierdził, że pod względem wykonania i pomysłu na symulator kolejowy (biorąc szczególnie pod uwagę rodzimą kolej) jest bardzo duży potencjał. 

Patrząc przyszłościowo Z Katowic będziesz mógł np. pojechać CMK w stronę Warszawy, kierując się na Myszków lecisz na Częstochowę Koluszki i dalej Łódź, Warszawa. W drugą stronę przez np. Szczakową do Krakowa. Możliwe pobliskie Tychy czy w przyszłości Gliwice. Są możliwości. To może nie jest najbliższa przyszłość, ale możliwości duże, nawet jeśli część będzie jako DLC. Łącząc to wszystko to spore możliwości. To jednak przyszłość i chęci deweloperów. 

Edited by Grandal74
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

24 minuty temu, Grandal74 napisał(a):

Patrząc przyszłościowo Z Katowic będziesz mógł np. pojechać CMK w stronę Warszawy, kierując się na Myszków lecisz na Częstochowę Koluszki i dalej Łódź, Warszawa. W drugą stronę przez np. Szczakową do Krakowa. Możliwe pobliskie Tychy czy w przyszłości Gliwice. Są możliwości. To może nie jest najbliższa przyszłość, ale możliwości duże, nawet jeśli część będzie jako DLC. Łącząc to wszystko to spore możliwości. To jednak przyszłość i chęci deweloperów. 

Jeśli tych tras nie będzie mogła tworzyć społeczność to te możliwości są znikome, robi je dość małe studio dla którego zresztą simrail jest pobocznym projektem bo zajmują się głównie profesjonalnymi symulatorami.

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

Poczekamy... zobaczymy. Na tą chwilę SimRail to nie jest od lat mizernie rozwijany symulator. To nowa produkcja. Do tej pory były wzloty i upadki. Ja jestem cierpliwy i pokładam w deweloperach nadzieję, że jeśli włożą choć średni wysiłek w rozwój SimRail i pozwolą community choć w jakiejś części współtworzyć projekt to będziemy zadowoleni. Ja na tą chwilę mimo wielu wad multi jestem naprawdę zadowolony, a jazda takimi EU/EP07 czy EN57/EN71 (czekam na byczki) jest zwyczajnie fajna. 

Inna sprawa, że przy SimRail nigdy nie będzie tak wielkiej społeczności jak przy wielu innych komercyjnych grach, ale na 100% będzie to społeczność bardziej oddana.  

Edited by Grandal74
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

19 minut temu, Grandal74 napisał(a):

odsunięciu community na margines

Community już jest niejako odsunięte. Nie idzie się nawet czegokolwiek dowiedzieć. Niemal 24h temu zapytałem o to czy i jakie będzie wsparcie dla modów.... do tej pory zero odpowiedzi. Nawet jakiejś wymijającej.

 


Pomysł jest, zgodzę się fajny i ciekawy. Ale ten pomysł jest bardzo mglisty, jest jakiś ogół ale szczegółów brak. Jak to klasyk mawiał 'teraz na chaos'. I ten chaos widać. Łącznie gra ma już chyba z dwuletnią obsuwę, a na pytanie kiedy dostajemy odpowiedź że terminy są jeszcze tak odległe że ciężko coś wyrokować. I to nawet nie są pytania o terminy całości, a jakichś poszczególnych ficzerów, patchy. Kupiłem całą masę gier w EA i zawsze oznaki braku planu i przejrzystości w działaniu kończyły się na fajnym pomyśle na grę bo wykonanie albo było średnie o ile nie tragiczne albo gra koniec końców była porzucana (czyt. kończona przedwcześnie).

Bez przytaczania konkretnych tytułów, ale fajne gry w okresie wczesnego dostępu nie tylko miały jasny plan na siebie, ale były do tego stopnia otwarte na społeczność że część modyfikacji trafiała do core gry jako reakcja dev'ów na potrzeby graczy.

Jak jest w SimRail? Poza przekopywaniem się przez wątki na forum nie idzie nawet sprawdzić jakie bugi zostały zgłoszone i pomimo że bot podaje jakieś numerki zgłoszeń to nie da się nawet sprawdzić statusu tego zgłoszenia. Pic na wodę fotomontaż. W normalnej grze można domniemywać co będzie w następnym patchu... W SimRail? A cholera wie, może dodadzą jakiś pociąg, a może poprawią tylko literówkę w tooltip'ach. Ktoś słyszał o jakichś kamieniach milowych? Ma być Kraków przed wyjściem z EA. Wyjście z EA miało być jakiś czas temu a ten Kraków to tylko legenda której nikt nie widział. Szkoda strzępić język....

 

1 minutę temu, Grandal74 napisał(a):

SimRail to nie jest od lat mizernie rozwijany symulator. To nowa produkcja.

Jeżeli mnie pamięć nie myli to SimRail sięga 2021 roku i jakiegoś już niedostępnego dema. Trochę wody w Wiśle od tego czasu upłynęło i ciężko to nazwać nową produkcją.

  • I agree 5
Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL2
      • pl2
      • 3 / 83
          • Percentage filling 4%
          • Most players 93
      • PL3
      • pl3
      • 0 / 84
          • Percentage filling 0%
          • Most players 76
      • PL4
      • pl4
      • 0 / 80
          • Percentage filling 0%
          • Most players 84
      • PL8
      • pl8
      • 0 / 61
          • Percentage filling 0%
          • Most players 84
      • EN1
      • en1
      • 5 / 76
          • Percentage filling 7%
          • Most players 81
      • EN2
      • en2
      • 0 / 90
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 0 / 84
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 0 / 82
          • Percentage filling 0%
          • Most players 87
      • DE3
      • de3
      • 0 / 80
          • Percentage filling 0%
          • Most players 67
      • DE4
      • de4
      • 0 / 83
          • Percentage filling 0%
          • Most players 65
      • FR1
      • fr1
      • 0 / 83
          • Percentage filling 0%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 0 / 82
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 1 / 84
          • Percentage filling 1%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 2 / 80
          • Percentage filling 3%
          • Most players 61
      • ES1
      • es1
      • 0 / 82
          • Percentage filling 0%
          • Most players 23
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL2
      • pl2
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 34
      • PL3
      • pl3
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 28
      • PL4
      • pl4
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 32
      • PL8
      • pl8
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • EN1
      • en1
      • 5 / 34
          • Percentage filling 15%
          • Most players 34
      • EN2
      • en2
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 13
      • DE1
      • de1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 34
      • DE3
      • de3
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 29
      • DE4
      • de4
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 29
      • UA1
      • ua1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 17
      • FR1
      • fr1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 23
      • ES1
      • es1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 15
      • CZ1
      • cz1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 28
      • CN1
      • cn1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 19
    • 30 Total servers
    • 21 / 1724 Total players
    • 1% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy