Jump to content

Zwierzątka na peronach, ptaki przed pociągami, osoby spacerujące na drogach i Redukcja świateł w budynkach


Recommended Posts

W dniu 22.01.2024 o 14:42, adamets2 napisał(a):

@adisuper nie chodzi mi o różnicę związaną z update tylko czy po prostu w grze te światła są zależne od godziny, a nie jedynie: noc-dzień. Czy np. o 22 jest więcej, a o 3 w nocy mniej? Bo ja pisząc o tych światłach opierałem się na tym czego doświadczyłem, a wiemy, że w singlu jest dosłownie parę scenariuszy.

A na multi się jeździ o różnych godzinach. Więc może ktoś jechał o 4 czy 5 nad ranem czy 3 i o 21 czasu gry i zaobserwował zmiany w nocy w zależności od godziny?

Wg. mnie jest różnica, ale nie wiem czy to kwestia godziny czy serwera.

20240123225548_1.jpg

20240120015319_1.jpg

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

No i PIĘKNIE! Samo to, że jest w zależności od godziny jest już na plus, ale

- o tej 22 przydałoby się trochę mniej bo nawet o 22 aż tylu ludzi nie ma włączonych

- przydałoby się zróżnicowanie kolorostyczne

Generalnie i tak o niebo lepiej niż w TSW4 gdzie ostatnio na steam nawet wrzuciłem fotkę z Bostońskiego Ekspresu gdzie pali się 100% jednostajnych świateł w jednolitych, koszmarnych teksturach.

Edited by adamets2
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jak tak bardzo nie chcecie zwierzątek i samobójców żeby nie było za drastycznie to może wprowadzić do symulacji coś takiego?:

https://tvn24.pl/opole/zielecice-kierowca-utknal-na-przejezdzie-kolejowym-nagranie-st7789802

Kierowca zaklinował się na torach kolejowych. Do ostatniej chwili próbował ratować samochód zamiast siebie.

Szlaban był opuszczony. Pociąg miał zapewniony przejazd, ale Pani Karolina machając latarką zasygnalizowała maszyniście żeby się zatrzymał. Skończyło się szczęśliwie. Fajnie jakby coś takiego pojawiło się w grze. Czyli nie ludzi ale np. samochody zaklinowane na przejeździe. Wtedy nie trzeba by zmieniać kategorii wiekowej gry bo symulacja by zakładała jedynie samochód. Czy w razie nie zatrzymania gracz by wykoleił pociąg, przejechał masakrując samochód czy jeszcze co innego to Twórcy sami by mogli się zastanowić.  Na pewno wymagało by to od gracza dużej uwagi i wymuszało realne zwalnianie przed przejazdami. Oczywiście powinno się to pojawiać losowo w singlu i multi, a nie zapisane na stałe w scenariuszu. Na pewno za zatrzymanie w takiej sytuacji powinno być dużo punktów. 🙂

Dodam, że takich sytuacji nie ma w żadnej innej grze z pociągami więc SimRail by mógł wyprzedzić konkurencję. Jest to jak najbardziej realistyczne i dzieją się takie rzeczy w realu.

I zastanówcie się nad tym, a nie nie zgadzajcie się wyłącznie dlatego, że to ja zgłosiłem taką sugestię 🙂

Edited by adamets2
  • I disagree 4
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

22 minuty temu, adamets2 napisał(a):

Jak tak bardzo nie chcecie zwierzątek i samobójców żeby nie było za drastycznie to może wprowadzić do symulacji coś takiego?

Ja jestem jak najbardziej za zwierzątkami. Najbardziej za tym, żeby wymodelować wielkiego tyranozaura, który gdzieś koło Góry Włodowskiej będzie wychodził z lasu na tory. Najpierw zatrzyma pociąg, a potem zeżre lokomotywę z tobą w środku. W tym momencie będzie cię wywalało z gry. Ale będzie to działać wyłącznie na twoim profilu. Co ty na to?

Edited by MALECKI
  • Like 2
  • Sad 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

W dniu 18.12.2023 o 12:13, inomushis napisał(a):

Niestety, aktualnie w SR nie zobaczycie samobójców skaczących pod pociąg. W wersji na symulatorach szkoleniowych, gdzie też używamy SR, takie zdarzenia występują (ludzie, zwierzęta, pojazdu, inne przeszkody) ale na Steamie spowodowałyby inną kwalifikację gry ze względy na sceny przemocy.

Sorry Panowie co mnie minusujecie @Marcion i inni - nie rozumiem was. Za pomysł radia mnie zakrzyczeliście, że to nie realne. Tu macie wyjaśnione, że na prawdziwym symulatorze są takie zdarzenia... To teraz już nie chcecie realizmu? Nie można żeby nie było ograniczeń wiekowych dawać samobójców. Ok - więc podałem przykład zakleszczonego pojazdu na przejeździe. Przykład REALNY sprzed tygodnia. No chyba, że ja stałem się tu jakimś wrogiem nr 1 i nie ważne co napiszę to już będzie nie tak...

Edited by adamets2
  • I disagree 1
Link to comment
Share on other sites

Pomysł nie został przemyślany. Dlaczego serwer ma być sparaliżowany przez 2 godziny tylko po to, że ktoś uderzył samochód na przejeździe? Gracze sami sobie utrudniają niewiedzą gdzie na co dzień dochodzi do 30 minutowych opóźnień, a jak ktoś bawi się w jednotory to 60 minut opóźnień? Na szlaku pomiędzy Sosnowcem Południowym, a Sosnowcem Dandówką też jest przejazd i jak ktoś uderzy samochód to serwer sparaliżowany po całości, bo korki w obie strony się tworzą, bot na Dandówce też się zablokuje, tamte okolice mają jednotory to już w ogóle. Można obecnie zobaczyć co się stanie jak 5 pociągów w jedną stronę po szlaku jednotorowym chce pojechać.

Ponadto trzeba stworzyć nową fizykę uderzeń obiektów, które nie są wpisane w tory (mam na myśli wszystko inne niż skład), a nie ukrywajmy, fizyka wykolejenia nie jest dobra, ale śmieszna. Dopuszczalne takie coś mogłoby być tylko w grze jednoosobowej w konkretnym scenariuszu, który przewidzi specjalnie przypadki. Na razie o singleplayerze trzeba się wstrzymać ze względu na nowy język do tworzenia scenariuszy.

  • Thanks 1
  • I agree 5
Link to comment
Share on other sites

Masz rację - na multi mogłoby to rzeczywiście przysporzyć problemów. Ale w singlu na zasadzie losowości - coś jak wypadki w ETS2/ATS moim zdaniem to nie jest zły pomysł i niespotykany w innych grach tego typu. Dzięki za wyjaśnienie dlaczego się nie zgadzasz @Marcion

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, adamets2 napisał(a):

Za pomysł radia mnie zakrzyczeliście, że to nie realne. Tu macie wyjaśnione, że na prawdziwym symulatorze są takie zdarzenia... To teraz już nie chcecie realizmu?

Wystarczy, że pojazdy spadają z wiaduktów na tory😁

  • Haha 1
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Posted (edited)

To co pisałem w pierwszym poście by bardzo urozmaiciło świat gry, ale jedno muszę przyznać. Jak już coś Twórcy robią to robią bardzo dobrze. Wczoraj stałem na światłach parę minut na multi i poszedłem sobie na odległą drogę i okazało się, że modele samochodów są zrobione bardzo dobrze ( o wiele lepiej niż w TSW4) i są w nich bardzo dobrze odwzorowani ludzie. Nie aby cokolwiek było tylko naprawdę przyzwoicie. Brawo SimRail ! 👍

 

C.jpg

B.jpg

A.jpg

Edited by adamets2
  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

7 godzin temu, adamets2 napisał(a):

modele samochodów są zrobione bardzo dobrze ( o wiele lepiej niż w TSW4) i są w nich bardzo dobrze odwzorowani ludzie

może w niektórych / większości to tak, ale czy dotyczy to wszystkich? Sprawdziłeś Pandę?

Z to dostałem w twarz "Invalid bugiem", ale może ktoś się w końcu zlitował? 🙂 

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

Tak czy inaczej bez porównania z TSW4. Tam nawet nie ma kierowców. Choć dla odmiany w SimRail nie ma maszynisty.  Przydałoby się jak i konduktorzy czy kierownicy pociągów nie tylko zezwalających na odjazd, ale żeby się kręcili po pociągach. Konduktorzy i inny personel w pociągach - to też by było coś czego nie ma gdzie indziej.

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL2
      • pl2
      • 29 / 70
          • Percentage filling 41%
          • Most players 93
      • PL3
      • pl3
      • 1 / 83
          • Percentage filling 1%
          • Most players 76
      • PL4
      • pl4
      • 5 / 68
          • Percentage filling 7%
          • Most players 84
      • PL8
      • pl8
      • 2 / 89
          • Percentage filling 2%
          • Most players 84
      • EN1
      • en1
      • 23 / 87
          • Percentage filling 26%
          • Most players 81
      • EN2
      • en2
      • 1 / 88
          • Percentage filling 1%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 1 / 84
          • Percentage filling 1%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 10 / 71
          • Percentage filling 14%
          • Most players 87
      • DE3
      • de3
      • 0 / 69
          • Percentage filling 0%
          • Most players 67
      • DE4
      • de4
      • 0 / 83
          • Percentage filling 0%
          • Most players 65
      • FR1
      • fr1
      • 6 / 67
          • Percentage filling 9%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 1 / 75
          • Percentage filling 1%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 67
          • Percentage filling 0%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 3 / 69
          • Percentage filling 4%
          • Most players 61
      • ES1
      • es1
      • 2 / 65
          • Percentage filling 3%
          • Most players 23
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL2
      • pl2
      • 9 / 34
          • Percentage filling 26%
          • Most players 34
      • PL3
      • pl3
      • 3 / 34
          • Percentage filling 9%
          • Most players 28
      • PL4
      • pl4
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 32
      • PL8
      • pl8
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 27
      • EN1
      • en1
      • 18 / 34
          • Percentage filling 53%
          • Most players 34
      • EN2
      • en2
      • 3 / 34
          • Percentage filling 9%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 13
      • DE1
      • de1
      • 14 / 34
          • Percentage filling 41%
          • Most players 34
      • DE3
      • de3
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 29
      • DE4
      • de4
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 29
      • UA1
      • ua1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 17
      • FR1
      • fr1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 23
      • ES1
      • es1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 15
      • CZ1
      • cz1
      • 4 / 34
          • Percentage filling 12%
          • Most players 28
      • CN1
      • cn1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 19
    • 30 Total servers
    • 145 / 1645 Total players
    • 9% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy