Jump to content

Aktualizacja


Pasiur

Recommended Posts

  • SIMRAIL Team

A na kanale dewów się zastanawiamy skąd ten pan ma informacje...
A tak dla potomności - aktualizacja będzie opóźniona, gdyż jest regres w ostatnich zmianach i musi być naprostowane zanim opuści dział testerów.

  • Like 7
  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

10 minut temu, firleju napisał(a):

A tak dla potomności - aktualizacja będzie opóźniona, gdyż jest regres w ostatnich zmianach i musi być naprostowane zanim opuści dział testerów.

Dziękujemy. Nie ma zaskoczenia.

  • I disagree 4
  • Confused 1
  • I agree 4
Link to comment
Share on other sites

19 minut temu, firleju napisał(a):

A tak dla potomności - aktualizacja będzie opóźniona, gdyż jest regres w ostatnich zmianach i musi być naprostowane zanim opuści dział testerów.

Dzięki, że pan informuje, chociaż wystarczyło to napisać tydzień temu 🙂 

Edited by OlgierdOs
  • I disagree 1
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Krisu TV napisał(a):

Napiszę ci to dużymi literami, żebyś zrozumiał. W API POJAWIŁY SIĘ CZTERY NOWE NASTAWNIE. AKTUALIZACJA POJAWI SIĘ 1.04.2023, WIEC I ZAPEWNE JEDNA Z TYCH CZTERECH, ALBO WSZYSTKIE. Zrozumiał, czy mam po chińsku napisać? 

Ale mnie API nie obchodzi szanowny kolego @Krisu TV Tak jak pisałem. Zrozumiałem twój przekaz lecz przykro mi że dowiadujemy się od Ciebie takich informacji.
Znowu ktoś musiał że tak powiem zapukać do devów aby coś potwierdzać aby coś przekazać.
Nosz kuźwa @Krisu TV nie obraź się, doceniam to że potwierdziłeś informacje. Ale kuźwa nie masz przy nicku napisane "zespół SimRail" tylko "Użytkownik"
Ja wiem i szanuję to że ktoś czegoś się dowiaduje i przekazuje potwierdza. Tak ktoś by mógł powiedzieć że też powinienem coś od siebie wykazać inicjatywy. Ale do choinki jasnej to jest obowiązkiem devów przekazywanie informacji, a nie naszym dopytywać się, potwierdzać, upewniać i tak dalej.

Rozumiem też to że nie wiele będzie różnic, no to powiem żeś mnie zaskoczył. 
Zadam zatem inne pytanie, czy jest gdziekolwiek informacja od momentu pojawienia się EA, za który każdy z nas musiał wyłożyć jakieś pieniążki. Dla jednych to mało dla innych całkiem sporo. Ale mniejsza o to, czy jest gdziekolwiek wzmianka CO DO DIABŁA BĘDZIE ZAWIERAŁA PEŁNA WERSJA ? 
Bo z tego co mnie się wydaje to takowej informacji nie ma. Za to jest jebitny komunikat że będą odstępstwa od pełnej wersji. 

Powiem tak. W tym momencie po twoim wpisie że EA może to być kontent na poziomie około 90% to szacuję iż dodanie 4 posterunków i dwóch lokomotyw oraz jednego scenariusza, uruchomienie elementów takich jak lokomotywownia i edytor załatwiają sprawę i w poniedziałek można śmiało ogłaszać że jest już kompletna 🙂 czyż nie?
Bo przecież tak można do tego podejść opierając się na takim założeniu iż EA to około 90% pełnego produktu końcowego. Zaś zadaniem EA jest jak najszybsze wyłapanie niedociągnięć błędów by poprawić je, dokonać poprawek w optymalizacji i tak dalej. 


Dlatego taż dla mnie jest tak istotne by jednak developerzy mieli na tyle odwagi by zostało wyłuszczone co ma zawierać pełen finalny produkt. Wówczas sami byśmy widzieli ile jest a ile jeszcze trzeba ogarnąć. Ale tak jak powiedziałem to jest po stronie devów, i chęci komunikowania.

A zakładać każdy z nas może wiele.

I tak na przyszłość @Krisu TV możesz po Japońsku jak masz ochotę, żebym coś zrozumiał.
私は読むことができ、結論を出すことができます。
しかし、私はまた、どのような義務が作成者に課せられるべきかを知っています. 特に彼が何かを引き受ける場合、特に彼が部分的な製品を有料の形で流通させる場合. すべての金融取引は契約の一形態だからです。 顧客として、私には何をどのように知る権利があります。
私は、購入した製品と販売者が提示した製品を比較する権利を有します。

🙂

Edited by PrykStary
  • Thanks 3
Link to comment
Share on other sites

27 minut temu, firleju napisał(a):

A na kanale dewów się zastanawiamy skąd ten pan ma informacje...
A tak dla potomności - aktualizacja będzie opóźniona, gdyż jest regres w ostatnich zmianach i musi być naprostowane zanim opuści dział testerów.

HE he, dobre. Ale czy nie można było tej małej informacji wcześniej troszku. 🙂

 

  • I disagree 1
Link to comment
Share on other sites

image.png.96b425df16b1730f0fefde1c581b6ecf.png

10 minut temu, PrykStary napisał(a):

Ale mnie API nie obchodzi szanowny kolego @Krisu TV Tak jak pisałem. Zrozumiałem twój przekaz lecz przykro mi że dowiadujemy się od Ciebie takich informacji.
Znowu ktoś musiał że tak powiem zapukać do devów aby coś potwierdzać aby coś przekazać.
Nosz kuźwa @Krisu TV nie obraź się, doceniam to że potwierdziłeś informacje. Ale kuźwa nie masz przy nicku napisane "zespół SimRail" tylko "Wczesny Dostęp"
Ja wiem i szanuję to że ktoś czegoś się dowiaduje i przekazuje potwierdza. Tak ktoś by mógł powiedzieć że też powinienem coś od siebie wykazać inicjatywy. Ale do choinki jasnej to jest obowiązkiem devów przekazywanie informacji, a nie naszym dopytywać się, potwierdzać, upewniać i tak dalej.

Rozumiem też to że nie wiele będzie różnic, no to powiem żeś mnie zaskoczył. 
Zadam zatem inne pytanie, czy jest gdziekolwiek informacja od momentu pojawienia się EA, za który każdy z nas musiał wyłożyć jakieś pieniążki. Dla jednych to mało dla innych całkiem sporo. Ale mniejsza o to, czy jest gdziekolwiek wzmianka CO DO DIABŁA BĘDZIE ZAWIERAŁA PEŁNA WERSJA ? 
Bo z tego co mnie się wydaje to takowej informacji nie ma. Za to jest jebitny komunikat że będą odstępstwa od pełnej wersji. 

Powiem tak. W tym momencie po twoim wpisie że EA może to być kontent na poziomie około 90% to szacuję iż dodanie 4 posterunków i dwóch lokomotyw oraz jednego scenariusza, uruchomienie elementów takich jak lokomotywownia i edytor załatwiają sprawę i w poniedziałek można śmiało ogłaszać że jest już kompletna 🙂 czyż nie?
Bo przecież tak można do tego podejść opierając się na takim założeniu iż EA to około 90% pełnego produktu końcowego. Zaś zadaniem EA jest jak najszybsze wyłapanie niedociągnięć błędów by poprawić je, dokonać poprawek w optymalizacji i tak dalej. 


Dlatego taż dla mnie jest tak istotne by jednak developerzy mieli na tyle odwagi by zostało wyłuszczone co ma zawierać pełen finalny produkt. Wówczas sami byśmy widzieli ile jest a ile jeszcze trzeba ogarnąć. Ale tak jak powiedziałem to jest po stronie devów, i chęci komunikowania.

A zakładać każdy z nas może wiele.

I tak na przyszłość @Krisu TV możesz po Japońsku jak masz ochotę, żebym coś zrozumiał.
私は読むことができ、結論を出すことができます。
しかし、私はまた、どのような義務が作成者に課せられるべきかを知っています. 特に彼が何かを引き受ける場合、特に彼が部分的な製品を有料の形で流通させる場合. すべての金融取引は契約の一形態だからです。 顧客として、私には何をどのように知る権利があります。
私は、購入した製品と販売者が提示した製品を比較する権利を有します。

🙂

Jest na steam napisane co "niby" będzie zawierać pełna wersja, chyba że wiesz o tym, ale lepiej wysłać i się upewnić. 😉

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

Ojej. Następna gównoburza ❤️

Godzinę temu, Krisu TV napisał(a):

Tak, z dzisiaj na jutro 

Z jutra na pojutrze, z pojutra na listopad. Kto da więcej?

 

53 minuty temu, firleju napisał(a):

musi być naprostowane zanim opuści dział testerów.

To jest jednak taki dział? Chyba mają za mało płacone 🤣

Obecnie to priorytetem nadrzędnym dla tego tworu powinno być przywrócenie manewrów. Minęły 3 miesiące odkąd zostały  zablokowane manewry, zaraz będą 4 miesiące. Nie było większego regresu niż to. Bez manewrów tzw. "pełna wersja" nie ma racji bytu. Druga sprawa to dźwięki. Trzecia to optymalizacja. A ostatnia to ogarnięcie w końcu AI, co jest powiązane z pierwszym. 

Ogarnięcie manewrów i AI otworzy również wrota do wprowadzenia "misji" obiegowych, w których nie kończę jazdy w polu tylko robię obiegi i kończę sobie po tylu obiegach, po  ilu chce i na stacji której chce skończyć (dotyczy głównie pociągów osobowych), a nie w polu albo lesie. Oczywiście w przypadku np. takich pociągów jak Pendolino do Krakowa innej możliwości nie będzie jak urwanie za Tunelem, no ale cóż. No i problem jest też w takiej Warszawie, gdzie nie ma Grochowa, ani podmiejskiego, ani dalekobieżnego, a te dwie stacje pełnią rolę także stacji postojowej. Przy czym pojechać do Grodziska, zjechać na żeberko i wrócić to już zawsze coś. 

Edited by en57
  • I disagree 1
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

Czy któryś z forumowiczów ma na tyle wiedzy żeby mnie oświecić ile osób średnio pracuje przy projekcie jednej gry? Nie chodzi mi o SimRail, ale o tytuły innych wydawców.

Edit.    Już znalazłem. 

Ile osób tworzy grę?

Cytat: "Można bezpiecznie przyjąć, że dobrą grę wideo można stworzyć w zespole liczącym 100 - 150 osób"
Panie Krisu TV . Proszę nie szerzyć na swoim kanale fake news, że zespół liczący 30 osób można podzielić na kilka grób zajmującymi się odrębnymi projektami. Właśnie takie są tego efekty. Proponuję trochę poczytać. Pozdrawiam.

 

Edited by Pasiur
  • I disagree 1
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

  • SIMRAIL Team
33 minuty temu, OlgierdOs napisał(a):

wystarczyło to napisać tydzień temu

Ale błąd pojawił się dzisiaj, o 14:37. Tydzień temu nie było aktualizacji, bo załatanie niektórych pierdółek zajęło dużo czasu, a przyniosłoby mało efektów, większe efekty miały pojawić się w aktualizacji w tym tygodniu, ale jak widać musiała ona zostać wstrzymana.

2 minuty temu, en57 napisał(a):

przywrócenie manewrów

Obecnie na testowym buildzie pojazdy AI prawidłowo reagują na sygnały manewrowe. Ale tylko te z przodu. Do tego może się zdarzyć, że skład będzie o wagon za długi i - jak w playtestach, kiedy podjęto decyzję o zablokowaniu manewrów - utknie pomiędzy wskaźnikiem W5 a tarczą manewrową w przeciwnym kierunku, dopóki któryś gracz nie postanowi pomóc, wejść na zablokowany skład i pominąć tegoż wskaźnika. Prace nad nauczeniem VD i AI odpowiednich zachowań trwają. Jakieś trzy miesiące, zaraz cztery. Efektem takich prac jest m.in. wspomniane przez @firleju wysypanie się sterowania dzisiaj o 14:37.

 

  • Like 6
  • Thanks 6
Link to comment
Share on other sites

21 minut temu, GoppelPL napisał(a):

Ale błąd pojawił się dzisiaj, o 14:37. Tydzień temu nie było aktualizacji, bo załatanie niektórych pierdółek zajęło dużo czasu, a przyniosłoby mało efektów, większe efekty miały pojawić się w aktualizacji w tym tygodniu, ale jak widać musiała ona zostać wstrzymana.

Obecnie na testowym buildzie pojazdy AI prawidłowo reagują na sygnały manewrowe. Ale tylko te z przodu. Do tego może się zdarzyć, że skład będzie o wagon za długi i - jak w playtestach, kiedy podjęto decyzję o zablokowaniu manewrów - utknie pomiędzy wskaźnikiem W5 a tarczą manewrową w przeciwnym kierunku, dopóki któryś gracz nie postanowi pomóc, wejść na zablokowany skład i pominąć tegoż wskaźnika. Prace nad nauczeniem VD i AI odpowiednich zachowań trwają. Jakieś trzy miesiące, zaraz cztery. Efektem takich prac jest m.in. wspomniane przez @firleju wysypanie się sterowania dzisiaj o 14:37.

To kiedy  w końcu będzie aktualizacja?

Link to comment
Share on other sites

46 minut temu, GoppelPL napisał(a):

Ale błąd pojawił się dzisiaj, o 14:37. Tydzień temu nie było aktualizacji, bo załatanie niektórych pierdółek zajęło dużo czasu, a przyniosłoby mało efektów, większe efekty miały pojawić się w aktualizacji w tym tygodniu, ale jak widać musiała ona zostać wstrzymana.

 

  

Ok, chodziło mi o to drugie (Nie sprecyzowałem poprostu). Taka luźna sugestia ode mnie, gdyby doszło kiedyś do podobnej sytuacji (tej sprzed tygodnia), bo wiadomo nie wszystko pójdzie po myśli i będzie potrzeba dłuższego odczekania, to poprostu poinformujcie nas, community o tym, byle ludzie nie mieli poczucia, że ich ignorujecie. Nie w moim interesie, żeby komuś formować zdania, ale przykładowe stwierdzenie "Aktualizacja BĘDZIE, ale opóźniona z przyczyn od nas niezależnych" wystarczyłoby całkowicie. Na dobrą sprawę jakakolwiek aktywność na ten temat by wystarczyła niż jej brak.

Dzięki, że odpowiedzieliście w tym temacie 🙂 

 

Edited by OlgierdOs
  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

24 minuty temu, GoppelPL napisał(a):

pojazdy AI prawidłowo reagują na sygnały manewrowe. Ale tylko te z przodu.

Czyli jakby nie reagują prawidłowo. 

Sam mój problem myślowy (i podejrzewam, że nie tylko mój) polega na tym, że do stwierdzenia takich rzeczy nie potrzeba jest play testów ani innych wczesnych dostępów 🙂 Tak samo z dźwiękami. Już nie wspomnę o tych spadających samochodach z wiaduktów.* A czasu było od groma do grudnia 2022 roku. Nad optymalizacją już można dyskutować, bo tak naprawdę obecnie, jeśli Wasze podejście do tej społeczności byłoby poważne i na poziomie, prace powinny się skupiać tylko i wyłącznie nad optymalizacją WE WSPÓŁPRACY Z LUDŹMI, naprawą pierdół oraz dodawanie nowych posterunków i tworzenie tego nieszczęsnego EN57 i Ty2. 

Te kursy edukacyjne dla AI powinny być prowadzone dużo wcześniej. Kwestia dźwięków również. O wiele mniej byłoby obecnie złej energii, gdyby tylko te dwie rzeczy były dopracowane. To naprawdę wygląda trochę tak jakby przez te 2 lata ten projekt leżał i czekał, aż przyjdą chude dni. Wtedy się go wyda, kasę nabije i będzie miodzio. Teksty typu, że po miesiącu pojechało się na wakacje, po których zepsuła się kompletnie regularność nowych łatek nie pomaga w odmienieniu takiego myślenia. Są różni ludzie, różny mają próg w którym załącza im się pesymizm, negatywne myślenie i krytycyzm. Ale prędzej czy później, jeśli naprawdę coś się nie ruszy porządnie, u wszystkich załączy się SHP, a od tego momentu już tylko 3-5 sekund. Prozaicznie, ale opisowo 🙂 

* Dlatego się zdziwiłem, że w ogóle istnieje coś takiego jak "dział testów". 

Edited by en57
  • Like 1
  • I disagree 2
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

11 minut temu, en57 napisał(a):

* Dlatego się zdziwiłem, że w ogóle istnieje coś takiego jak "dział testów". 

Kiedyś na forum jeden z programistów napisał, że nie mógł przetestować tego co zrobił, bo ma za słaby komputer. LOL

  • I disagree 3
  • Confused 1
  • Haha 2
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

20 minut temu, en57 napisał(a):

 

* Dlatego się zdziwiłem, że w ogóle istnieje coś takiego jak "dział testów". 

Oj, istnieje i to jest grupa ludzi bardzo zaawansowana. Przynajmniej taką odpowiedź otrzymałem swego czasu w pewnej korespondencji.
A skoro istnieje taki zespół i jest on zaawansowany to zastanawiają mnie informację odnośnie tego co się wydarzyło. Czyżby grupa testująca nie dała rady przetestować wszystkiego, czy może grupa testująca to raptem dwie lub trzy a może jednak jedna osoba która naprawdę ma co ogarniać.

Kolejny wpis że nauka AI zajmuje czas. Hmm, z tego co wiem nad sztuczną inteligencją są dopiero prace prowadzone. Nie wiedziałem że ekipa SimRail ma do czynienia ze sztuczną inteligncją którą trzeba uczyć. WOW 🙂 

Tak trochę sobie żartuję ale wybaczcie mi to. Generalnie od jakiegoś czasu już ciężko mi podchodzić do tego projektu na poważnie.

 

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Pasiur napisał(a):

Czy któryś z forumowiczów ma na tyle wiedzy żeby mnie oświecić ile osób średnio pracuje przy projekcie jednej gry? Nie chodzi mi o SimRail, ale o tytuły innych wydawców.

Edit.    Już znalazłem. 

Ile osób tworzy grę?

Cytat: "Można bezpiecznie przyjąć, że dobrą grę wideo można stworzyć w zespole liczącym 100 - 150 osób"
Panie Krisu TV . Proszę nie szerzyć na swoim kanale fake news, że zespół liczący 30 osób można podzielić na kilka grób zajmującymi się odrębnymi projektami. Właśnie takie są tego efekty. Proponuję trochę poczytać. Pozdrawiam.

Trzeba było obejrzeć film kanału Kolei Dolnośląskich na YT. Tam zostało wspomniane ile osób liczy zespół SimKola, a nie SimRaila. Rozumiem, że tego typu informacje z kanałów zewnętrznych też będziesz negował? 

Link to comment
Share on other sites

21 minut temu, Krisu TV napisał(a):

Trzeba było obejrzeć film kanału Kolei Dolnośląskich na YT. Tam zostało wspomniane ile osób liczy zespół SimKola, a nie SimRaila. Rozumiem, że tego typu informacje z kanałów zewnętrznych też będziesz negował? 

Czytaj ze zrozumieniem. Do stworzenia dobrej gry potrzeba ok. 100 osób, a Ty twierdzisz, że zespół składający się z 30 osób jest jeszcze podzielony na kilka grób zajmujących się odrębnymi projektami. Chcesz to po chińsku czy japońsku?

  • I disagree 2
  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Pasiur napisał(a):

Do stworzenia dobrej gry potrzeba ok. 100 osób,

Osób, albo czasu 😉

Tylko w tym przypadku czas to pieniądz. 

 

@PrykStary mnie też już to trochę bawi, ale cóż 😂Na początku denerwowało, teraz już mi to wisi. Wszak od tego świat ani nie upadnie, ani się nie zmieni, ani nie zacznie z nieba lecieć mamona. Chyba nie pozostaje nic innego jak czekać.. na coś tam... kiedyś tam. A tymczasem Pan Krisu TV będzie szerzył sobie propagandę od której już nawet Twórcy się odcinają, AI będzie się blokowało i uczyło manewrów oraz podawania semaforów jak należy, dźwięki będą się przycinały, słupy i sieć na GTXach majtały, a my przynajmniej będziemy mieli zdrowszą wątrobę. 

Edited by en57
Link to comment
Share on other sites

W dniu 24.03.2023 o 01:40, Pasiur napisał(a):

Chciałem zapytać kiedy będzie aktualizacja i co będzie zawierać?

Już ktoś Ci odpisał, że jak będzie to będzie. Już mnie nie dziwi Twoje ciągłe narzekanie, zachowujesz się jak małe dziecko które co godzinę potrzebuje karmy. Ciągle narzekasz, narzekasz, narzekasz. Chłopie nie masz nic innego do roboty? Ja też Ci napiszę kiedy będzie aktualizacja, uważaj oto odpowiedź.  Jak będzie gotowa to będzie! Zaskoczony? Naprawdę zachowujesz się jak małe dziecko, które nie może zrozumieć, że żeby coś wydać,  to trzeba najpierw skończyć, a teraz  znowu kwiczysz bo się dowiedziałeś że coś poszło nie tak i trzeba znowu poczekać, a  jak coś się opóźnia to robisz wielki krzyk i znowu strzelasz focha.  Wcześniej, w innych potach też ciągle narzekałeś i obrażałeś zespół SimRail, a na nas  wszystkich tych, którzy kupili SimRail nazwałeś  ciemnotą, tylko dlatego że kupiliśmy tą grę, aż w końcu ktoś z zespołu zwrócił Ci uwagę .  Chłopie jaki masz cel? Przychodzić tu i ciągle wszystko krytykować?  Żalić się jak dużo pieniędzy wydałeś itp?  Na biednego nie trafiło. Na forum TD2 widniejesz jako sponsor TD2,  to by wyjaśniało dlaczego tu przychodzisz i wszystko krytykujesz, bo tam robi się coraz bardziej pustawo, przychodzisz tu i próbujesz zniechęcać do zakupu SimRail? Bo jakoś nie wierzę, że taki jesteś na co dzień, a Ci którzy cię wspierają, to ciągle Ci sami. Dziwnym trafem też z TD2 jak użytkownik "en57" To od Was zawsze ten sam zamęnt  wychodzi. Może byście choć raz napisali że SimRail to najlepszy symulator kolei na świecie, zamiast wieszać psy i wszystkich zniechęcać. Tak, To obecnie najlepszy symulator na globie, zwłaszcza jeśli chodzi o multiplayer! I to pomimo tych błędów ,które jeszcze są. Wiecznie niezadowoleni! Zawsze ci sami, już mnie to nie dziwi.


 

S.jpg

  • Haha 3
  • I agree 10
Link to comment
Share on other sites

Ło Paaaanie. Kiedy ja ostatni raz miałem na dysku TD2... Chyba w marcu 2020 jak nam zrobili na studiach przerwę z uwagi na COVID. 

Ja mam (względnie miałem) tam konto, tylko że nie pamiętam dokładnej nazwy. Cezar_Pr1 jakoś takoś. Możesz zobaczyć, czy w ogóle jeszcze takie konto jest. A przy okazji zobaczyć dystans. Aż jestem ciekawy, bo nawet chciałem sobie ostatnio zobaczyć, ponieważ wyszła nowa wersja, ale administracja nie lubi tam najwyraźniej ludzi z VPN i dzieją się takie kwiatki:

image.thumb.png.07cddbcc3c887614916fe88c3cd1155e.png

A ja nie mam zamiaru błagać kogokolwiek o wpuszczenie na forum tego tworu. 

Byłem przy TD2 jak powstał, ale jakoś mnie nie rajcuje ten twór, bo jest zbyt chaotyczny. Jednak co jeden kierunek to jeden kierunek, a nie kilka kierunków na jeden szlak. To raz. 

--------

A dwa nie napiszę tego co chcesz, bo nikt normalny obecnie tego nie napisze. Tak jak Ty napisałeś może napisać tylko bardzo głęboki Mikol, który dniami i nocami widzi pociągi na monitorze, zamiast wyjść na dwór i trochę świata zobaczyć, bo wytwór cyfrowy stał się jego światem. To nie jest normalne. 

Z Panem @Pasiur nic mnie nie łączy, ani nie dzieli. A przede wszystkim nikogo nie wspieram, bo po cholerę 🤣 On krytykuje sobie po swojemu, ja po swojemu. Przy czym ja podaje konkretne powody, które jeśli dobrze się wczytasz w ten wątek wychwycisz z jednego mojego dzisiejszego posta. Może gdyby odpowiedziano mi od razu na pytanie dot. migotania, na które odpowiedź uzyskałem dopiero po wywołaniu poprzedniej dyskusji (gównoburzy) przez Pana Pasiur miałbym zupełnie inne podejście. Jak i wielu innych użytkowników. Zobacz... potrzeba jest, żeby @Pasiur utworzył taki wątek i potem kilka wątków nakręcających spiralę musi polecieć w internety, żeby wydobyć jakiekolwiek informacje. Bez tego... nikt by się niczego nie dowiedział. 

@Pasiur argumentuje swoją krytykę tym, że jest to twór płatny, zapłacił za niego i nic się nie dzieje. Każdy za niego zapłacił, ale też bez przesady. Za 140 zł można się równie dobrze naciąć na OLX, a nawet na Allegro. Ale czy wtedy będziesz głaskał tego naciągacza po główce i mówił, że nic się nie stało? Na razie jeszcze jesteśmy na etapie, w którym rzekomo trwają prace nad wydaniem czegoś, co rzeczywiście sprawi, że będzie to dla wszystkich taki twór, jakim Ty go obecnie widzisz. Ale dzisiaj nie jest ten czas.

Ja argumentuje swoją krytykę właśnie tym, że to co się dzieje teraz powinno się dziać dużo wcześniej lub teraz, ale nie przy ludziach. Rozumiem, że żyjemy w czasach chmury, że wszystko idzie w biegu, jest gdzieś tam na serwerach i w ogóle. Ale jak już z czymś wychodzę do ludzi, to powinno to być dopracowane w takim stopniu, żeby przede wszystkim nie musieć ograniczać funkcji, które już są i żeby to co jest było "najlepsze na świecie". No na przykład spróbuj zrobić w SimRail ładną wiązankę Rp1. Z chęcią posłucham. 

Przykład pozakolejowy: Tłumaczenie, że "trzeba było w końcu wydać" jest jak mówieniem, że kurczak po kilku godzinach jest surowy, bo za długo go przyprawialiśmy, ale "trzeba było w końcu wydać". Mało kto powie, że surowy kurczak jest najlepszy na świecie, chyba że na podstawie tylko i wyłącznie płytkiej wiedzy (nigdy nie jadł kurczaka) lub ubóstwiania danej restauracji. Decyzja o wydaniu kurczaka była decyzją tylko i wyłącznie kucharza/szefa kuchni. Życie zweryfikowało, że była decyzją błędną. 

Także jak dopieką kurczaczka to może i tak napiszę. Problem w tym, że piekarnik nie był w grudniu, czy w styczniu nawet rozgrzany, dopiero teraz się z trudem rozgrzewa.

Edited by en57
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Ir.Ba. napisał(a):

Już ktoś Ci odpisał, że jak będzie to będzie. Już mnie nie dziwi Twoje ciągłe narzekanie, zachowujesz się jak małe dziecko które co godzinę potrzebuje karmy. Ciągle narzekasz, narzekasz, narzekasz. Chłopie nie masz nic innego do roboty? Ja też Ci napiszę kiedy będzie aktualizacja, uważaj oto odpowiedź.  Jak będzie gotowa to będzie! Zaskoczony? Naprawdę zachowujesz się jak małe dziecko, które nie może zrozumieć, że żeby coś wydać,  to trzeba najpierw skończyć, a teraz  znowu kwiczysz bo się dowiedziałeś że coś poszło nie tak i trzeba znowu poczekać, a  jak coś się opóźnia to robisz wielki krzyk i znowu strzelasz focha.  Wcześniej, w innych potach też ciągle narzekałeś i obrażałeś zespół SimRail, a na nas  wszystkich tych, którzy kupili SimRail nazwałeś  ciemnotą, tylko dlatego że kupiliśmy tą grę, aż w końcu ktoś z zespołu zwrócił Ci uwagę .  Chłopie jaki masz cel? Przychodzić tu i ciągle wszystko krytykować?  Żalić się jak dużo pieniędzy wydałeś itp?  Na biednego nie trafiło. Na forum TD2 widniejesz jako sponsor TD2,  to by wyjaśniało dlaczego tu przychodzisz i wszystko krytykujesz, bo tam robi się coraz bardziej pustawo, przychodzisz tu i próbujesz zniechęcać do zakupu SimRail? Bo jakoś nie wierzę, że taki jesteś na co dzień, a Ci którzy cię wspierają, to ciągle Ci sami. Dziwnym trafem też z TD2 jak użytkownik "en57" To od Was zawsze ten sam zamęnt  wychodzi. Może byście choć raz napisali że SimRail to najlepszy symulator kolei na świecie, zamiast wieszać psy i wszystkich zniechęcać. Tak, To obecnie najlepszy symulator na globie, zwłaszcza jeśli chodzi o multiplayer! I to pomimo tych błędów ,które jeszcze są. Wiecznie niezadowoleni! Zawsze ci sami, już mnie to nie dziwi.

 

S.jpg

Brawo. Ktoś się w końcu odważył i powiedział całą prawdę o @en57 i @Pasiur. I co kolego @Pasiur. Dalej twierdzisz, że zawsze wygrywasz? 

Link to comment
Share on other sites

Cały problem waszej durnowatej (szczególnie @PrykStary, @en57, @pasiur, @Krisu TV ze swoimi fakenewsami i inni w stylu "płacę i wymagam!") dyskusji jest jeden: NIE MA PORZĄDNEJ LICENCJI tego oprogramowania wraz z zawartością dodatkową (scenariusze, pojazdy, skrypty i reszta, technicznie stanowiąca łącznie z głównym programem symulator kolejowy), a w każdym razie ja jej wciąż nie mogę znaleźć. W związku z tym użytkownicy uważają symulator wraz z jego Twórcami za SWOJĄ WŁASNOŚĆ i próbują dysponować jak własnością - rozkazują, żądają, kłamią, grożą! Przy tym 149 zł to nie jest nawet 1/30 przeciętnego wynagrodzenia miesięcznego jednego programisty, t.j. indywidualnie nie zapłaciłeś nawet jednej dniówki jednego członka zespołu - a symulator JUŻ MASZ "na zawsze" - ale AS IS, a nie "whatever you want"!

Gdyby była licencja, to byłoby w niej magiczne zdanie, że kupując (PRZYMUSU NIE BYŁO, obietnicy aktualizacji co tydzień też w EA na stronie sklepu Steam nie wyczytałem @Pasiur!) i używając, akceptujecie oprogramowanie właśnie "AS IS", a jeśli wam nie odpowiada, to możecie je odinstalować i nie używać - to jedyna droga pozbycia się waszych wygórowanych oczekiwań. Mądra licencja zapobiega stawianiu Twórcom warunków, typu aktualizacje za rzadko (bo ja to chcę co tydzień!), taboru za mało (bo potrzebny jeszcze PAROWÓZ na CMK, a co!), linii do mojego miasta nie ma nawet w planie, nie ma długiej listy zamierzeń, nie ma listy to-do (publicznej, a jak!), itd. 

Tymczasem na tym forum niektórzy już nawet połowę Early Access-u wyliczyli, że to JUŻ i twórcy mają się pospieszyć - tymczasem z "od 3 do 6 miesięcy", (“We estimate SimRail will be in early access phase for 3 to 6 months.”), minęło dopiero 2,5, zaś Early Access może trwać CAŁYMI LATAMI i takie całkiem grywalne EA istnieją - vide: "Workers & Resources: Soviet Republic" (przepraszam za mimowolną reklamę, ale to akurat najdłużej trwający z kupionych przeze mnie EA), mając się przy tym świetnie! 

Edited by Nieciej
Jedno zdanie przeprosin, w nawiasie.
  • I agree 10
Link to comment
Share on other sites

en57 Nie zgodzę się ani z Twoimi opiniami, ani z ciągłą krytyką Pasiura.  Oboje przesadzacie zwłaszcza pan Pasiur, napisałem jak się zachowuje.  I nie mów że nie pamiętasz swojego hasła do Td2, ja Ci nie uwierzę. Widniejesz tam pod tym samym nickiem co tu, a ten który podałeś nie istnieje i nigdy nie istniał, sprawdziłem, jest tam wyszukiwarka użytkowników. Ale mniejsza o to, niech i będzie po twojemu że nie pamiętasz, ani nicka ani hasła 🙂 Ja rozumie krytykę ale wtedy kiedy jest uzasadniona a wy czasem wręcz żądacie bo zapłaciliście. No to chyba nie czytaliście za co, więc warto przypomnieć.

 

 

CZY PRZEDSPRZEDAŻ TO TO SAMO?

Nie. Wczesny dostęp to pełnoprawna, działająca gra. Po uiszczeniu opłaty możesz natychmiast ją pobrać i zagrać w nią W JEJ OBECNYM STANIE i podczas dalszego rozwoju. Gdy gra opuści fazę wczesnego dostępu i zostanie w pełni wydana, wciąż będziesz mieć do niej dostęp.

KIEDY TE GRY ZOSTANĄ WYDANE?

To od twórców zależy, kiedy stwierdzą, że są gotowi, aby wydać swoją grę. Niektórzy mają zaplanowaną konkretną datę, podczas gdy inni precyzują ją wraz z postępem prac. Miej na uwadze, że niektórzy nie będą w stanie „ukończyć” gry. Z tego powodu kupuj gry z wczesnym dostępem wyłącznie wtedy, gdy ekscytuje cię myśl zagrania w nie w ich obecnym stanie.

 a wy wmawiacie że gra już dawno powinna być wydana. Poczytajcie swoje posty z tym kurczakiem też przesadziłeś, to twórcy gry decydują kiedy będzie wydana a nie wasze opinie i gadanie że coś już dawno miało być.

Jest tam Też takie zdanie zawarte "Miej na uwadze, że niektórzy nie będą w stanie „ukończyć” gry. Z tego powodu kupuj gry z wczesnym dostępem wyłącznie wtedy, gdy ekscytuje cię myśl zagrania w nie w ich obecnym stanie"  więc to właśnie miejcie to na uwadze. 

Zaakceptowałeś i kupiłeś jeden z drugim! A żądania są nie na miejscu, można też czegoś dociekać, ale nie w takim stylu jak to robi Pasiur. 

  • I agree 10
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL2
      • pl2
      • 25 / 78
          • Percentage filling 32%
          • Most players 90
      • PL3
      • pl3
      • 1 / 76
          • Percentage filling 1%
          • Most players 76
      • PL4
      • pl4
      • 2 / 74
          • Percentage filling 3%
          • Most players 84
      • PL8
      • pl8
      • 0 / 33
          • Percentage filling 0%
          • Most players 84
      • EN1
      • en1
      • 7 / 76
          • Percentage filling 9%
          • Most players 81
      • EN2
      • en2
      • 1 / 76
          • Percentage filling 1%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 1 / 55
          • Percentage filling 2%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 7 / 77
          • Percentage filling 9%
          • Most players 87
      • DE3
      • de3
      • 0 / 79
          • Percentage filling 0%
          • Most players 67
      • DE4
      • de4
      • 0 / 75
          • Percentage filling 0%
          • Most players 65
      • FR1
      • fr1
      • 1 / 76
          • Percentage filling 1%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 1 / 80
          • Percentage filling 1%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 1 / 80
          • Percentage filling 1%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 5 / 75
          • Percentage filling 7%
          • Most players 61
      • ES1
      • es1
      • 1 / 75
          • Percentage filling 1%
          • Most players 23
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL2
      • pl2
      • 14 / 34
          • Percentage filling 41%
          • Most players 34
      • PL3
      • pl3
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 28
      • PL4
      • pl4
      • 3 / 34
          • Percentage filling 9%
          • Most players 32
      • PL8
      • pl8
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 27
      • EN1
      • en1
      • 8 / 34
          • Percentage filling 24%
          • Most players 34
      • EN2
      • en2
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 13
      • DE1
      • de1
      • 13 / 34
          • Percentage filling 38%
          • Most players 34
      • DE3
      • de3
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 29
      • DE4
      • de4
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 24
      • UA1
      • ua1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 17
      • FR1
      • fr1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 23
      • ES1
      • es1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 15
      • CZ1
      • cz1
      • 3 / 34
          • Percentage filling 9%
          • Most players 28
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 19
    • 30 Total servers
    • 102 / 1595 Total players
    • 6% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy