Jump to content

Aktualizacja


Pasiur

Recommended Posts

13 hours ago, GoppelPL said:

But the error showed up today, at 14:37. There was no update last week because it took a long time to fix some bugs and it would have little effect, bigger effects were supposed to appear in this week's update, but as you can see it had to be put on hold.

Currently, on the test build, AI vehicles respond correctly to maneuvering signals. But only the ones in front. In addition, it may happen that the train is one car too long and - as in playtests, when it was decided to block maneuvers - it will get stuck between the W5 indicator and the maneuvering disc in the opposite direction, until a player decides to help, enter the blocked train and skip of this indicator. Work on teaching VD and AI appropriate behaviors is ongoing. About three months, now four. The result of such work is mentioned by@firleju wysypanie się sterowania dzisiaj o 14:37.

I am reading this with Google Translate, as you cannot find any dev info on the English channels, so sorry for the English response. 

I think if you would give this kind of announcement once or twice a week the community will give you a lot of brownie points.

You don't need to give dates or info about the next release, just maybe what the current state of the playtests is. 

Also, it would be nice to see this kind of info on the English side of the community as well. I am well aware this is a Polish game but you're splitting your audience for no good reason. 

  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

10 godzin temu, Nieciej napisał(a):

Cały problem waszej durnowatej (szczególnie @PrykStary, @en57, @pasiur, @Krisu TV ze swoimi fakenewsami i inni w stylu "płacę i wymagam!") dyskusji jest jeden: NIE MA PORZĄDNEJ LICENCJI tego oprogramowania wraz z zawartością dodatkową (scenariusze, pojazdy, skrypty i reszta, technicznie stanowiąca łącznie z głównym programem symulator kolejowy), a w każdym razie ja jej wciąż nie mogę znaleźć. W związku z tym użytkownicy uważają symulator wraz z jego Twórcami za SWOJĄ WŁASNOŚĆ i próbują dysponować jak własnością - rozkazują, żądają, kłamią, grożą! Przy tym 149 zł to nie jest nawet 1/30 przeciętnego wynagrodzenia miesięcznego jednego programisty, t.j. indywidualnie nie zapłaciłeś nawet jednej dniówki jednego członka zespołu - a symulator JUŻ MASZ "na zawsze" - ale AS IS, a nie "whatever you want"!

Gdyby była licencja, to byłoby w niej magiczne zdanie, że kupując (PRZYMUSU NIE BYŁO, obietnicy aktualizacji co tydzień też w EA na stronie sklepu Steam nie wyczytałem @Pasiur!) i używając, akceptujecie oprogramowanie właśnie "AS IS", a jeśli wam nie odpowiada, to możecie je odinstalować i nie używać - to jedyna droga pozbycia się waszych wygórowanych oczekiwań. Mądra licencja zapobiega stawianiu Twórcom warunków, typu aktualizacje za rzadko (bo ja to chcę co tydzień!), taboru za mało (bo potrzebny jeszcze PAROWÓZ na CMK, a co!), linii do mojego miasta nie ma nawet w planie, nie ma długiej listy zamierzeń, nie ma listy to-do (publicznej, a jak!), itd. 

Tymczasem na tym forum niektórzy już nawet połowę Early Access-u wyliczyli, że to JUŻ i twórcy mają się pospieszyć - tymczasem z "od 3 do 6 miesięcy", (“We estimate SimRail will be in early access phase for 3 to 6 months.”), minęło dopiero 2,5, zaś Early Access może trwać CAŁYMI LATAMI i takie całkiem grywalne EA istnieją - vide: "Workers & Resources: Soviet Republic" (przepraszam za mimowolną reklamę, ale to akurat najdłużej trwający z kupionych przeze mnie EA), mając się przy tym świetnie! 

No z tym EA to tak jest np. BeamNG jest ciągle w tym Early Access, a wydanie tej gry było w 2015 roku,
a gra, jak na EA jest bardzo dobrze grywalna itp. i co najważniejsze ciągle rozwijana i pewnie pełna wersja tej gry ukażę się za kolejne jakieś 5lat, bo twórcą się nie śpieszy z wyjściem z tego EA, bo po co mają to robić szybko, jak gra teraz jest dobrze grywalna i przyjemnie się w nią w tym momencie gra.

Simrail też tak może postąpić, ale to nie zależy od nas, tylko od twórców, bo to oni uznają czy aktualnie gra nadaje się do wydania czy jeszcze coś przydałoby się doszlifować, a w przypadku SImrail-a trochę tego jest nad czym trzeba się skupić, więc ja na tą datę wpisaną w tym "EA" bym nie patrzył, wszystko może ulec zmianie.



 

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

10 godzin temu, en57 napisał(a):

Ło Paaaanie. Kiedy ja ostatni raz miałem na dysku TD2... Chyba w marcu 2020 jak nam zrobili na studiach przerwę z uwagi na COVID. 

Ja mam (względnie miałem) tam konto, tylko że nie pamiętam dokładnej nazwy. Cezar_Pr1 jakoś takoś. Możesz zobaczyć, czy w ogóle jeszcze takie konto jest. A przy okazji zobaczyć dystans. Aż jestem ciekawy, bo nawet chciałem sobie ostatnio zobaczyć, ponieważ wyszła nowa wersja, ale administracja nie lubi tam najwyraźniej ludzi z VPN i dzieją się takie kwiatki:

image.thumb.png.07cddbcc3c887614916fe88c3cd1155e.png

A ja nie mam zamiaru błagać kogokolwiek o wpuszczenie na forum tego tworu. 

Byłem przy TD2 jak powstał, ale jakoś mnie nie rajcuje ten twór, bo jest zbyt chaotyczny. Jednak co jeden kierunek to jeden kierunek, a nie kilka kierunków na jeden szlak. To raz. 

--------

A dwa nie napiszę tego co chcesz, bo nikt normalny obecnie tego nie napisze. Tak jak Ty napisałeś może napisać tylko bardzo głęboki Mikol, który dniami i nocami widzi pociągi na monitorze, zamiast wyjść na dwór i trochę świata zobaczyć, bo wytwór cyfrowy stał się jego światem. To nie jest normalne. 

Z Panem @Pasiur nic mnie nie łączy, ani nie dzieli. A przede wszystkim nikogo nie wspieram, bo po cholerę 🤣 On krytykuje sobie po swojemu, ja po swojemu. Przy czym ja podaje konkretne powody, które jeśli dobrze się wczytasz w ten wątek wychwycisz z jednego mojego dzisiejszego posta. Może gdyby odpowiedziano mi od razu na pytanie dot. migotania, na które odpowiedź uzyskałem dopiero po wywołaniu poprzedniej dyskusji (gównoburzy) przez Pana Pasiur miałbym zupełnie inne podejście. Jak i wielu innych użytkowników. Zobacz... potrzeba jest, żeby @Pasiur utworzył taki wątek i potem kilka wątków nakręcających spiralę musi polecieć w internety, żeby wydobyć jakiekolwiek informacje. Bez tego... nikt by się niczego nie dowiedział. 

@Pasiur argumentuje swoją krytykę tym, że jest to twór płatny, zapłacił za niego i nic się nie dzieje. Każdy za niego zapłacił, ale też bez przesady. Za 140 zł można się równie dobrze naciąć na OLX, a nawet na Allegro. Ale czy wtedy będziesz głaskał tego naciągacza po główce i mówił, że nic się nie stało? Na razie jeszcze jesteśmy na etapie, w którym rzekomo trwają prace nad wydaniem czegoś, co rzeczywiście sprawi, że będzie to dla wszystkich taki twór, jakim Ty go obecnie widzisz. Ale dzisiaj nie jest ten czas.

Ja argumentuje swoją krytykę właśnie tym, że to co się dzieje teraz powinno się dziać dużo wcześniej lub teraz, ale nie przy ludziach. Rozumiem, że żyjemy w czasach chmury, że wszystko idzie w biegu, jest gdzieś tam na serwerach i w ogóle. Ale jak już z czymś wychodzę do ludzi, to powinno to być dopracowane w takim stopniu, żeby przede wszystkim nie musieć ograniczać funkcji, które już są i żeby to co jest było "najlepsze na świecie". No na przykład spróbuj zrobić w SimRail ładną wiązankę Rp1. Z chęcią posłucham. 

Przykład pozakolejowy: Tłumaczenie, że "trzeba było w końcu wydać" jest jak mówieniem, że kurczak po kilku godzinach jest surowy, bo za długo go przyprawialiśmy, ale "trzeba było w końcu wydać". Mało kto powie, że surowy kurczak jest najlepszy na świecie, chyba że na podstawie tylko i wyłącznie płytkiej wiedzy (nigdy nie jadł kurczaka) lub ubóstwiania danej restauracji. Decyzja o wydaniu kurczaka była decyzją tylko i wyłącznie kucharza/szefa kuchni. Życie zweryfikowało, że była decyzją błędną. 

Także jak dopieką kurczaczka to może i tak napiszę. Problem w tym, że piekarnik nie był w grudniu, czy w styczniu nawet rozgrzany, dopiero teraz się z trudem rozgrzewa.

TD2 się skończyło kiedy odeszła stara administracja - mam wrażenie że od tego czasu projek pod tytułem Train Driver 2  zaczoł dryfować  w nieznanym kierunku.

Link to comment
Share on other sites

Szanowny kolego @Nieciej Każdy ma prawo do wyrażenia opinii. Czy ciskam jakieś nieprawdziwe wiadomości. Raczej nie.
Zadałem proste pytanie zarówno na forum jak i w korespondencji iż chciałbym poznać jaka będzie pełna zawartość i funkcjonalność końcowego produktu. Dla własnej wiedzy, po prostu.

Jedynym problemem jest to iż panuje totalny brak komunikacji. Najpierw uspokaja się społeczność wypuszczając onformację że coś będzie dodawane co dwa tygodnie. Po czym następuje pierwsze wydłużenie czasu, ale jakoś poszło bez echa. Nagle oczekiwanie jest dłuższe i jak powstaje dyskusja, to nagle są wyciągane jakieś wnioski. 
Nie wymagam niczego nadzwyczajnego ale jeśli ktoś z zespołu SimRail oficjalnie coś obwieszcza to niech będzie to coś rzetelnego, jeśli nie można czegoś zrobić bo są problemy, to powinien iść komunikat że niestety ale najbliższa aktualizacja będzie oddalona w terminie w wyniku problemów jakie wyszły na testach.

Chyba że jako fałszywy news uznałeś moje gdybanie na temat ile liczy sobie grupa testerów. Bowiem to było gdybanie.
Natomiast fakt iż taka grupa czy też może zespół który testuje pewne sprawy istnieje wiem z odpowiedniego źródła chyba że odpowiedzi jakie przekazują osoby z zespołu SimRail mam też traktować jako nieprawdziwe informacje.

Założenie że gra jest wydana już około 90% jest założeniem opartyn na innym założeniu innego użytkownika. 
Natomiast stwierdzenie że w każdej chwili twórcy mogą opowiedzieć się iż po wydaniu kolejnej aktualizacji projekt jest ukończony nie jest prawdziwe ? 
Oczywiście że tak mogą zrobić bowiem wiele osób sama pisze że to twórcy gry zdecydują kiedy to nastąpi.

A teraz zadam inne pytanie.
Hipotetycznie oczywiście. 
Jaka by była wasza reakcja jak okazałoby się że nagle po najbliższej aktualizacji, dochodzi kilka posterunków, odblokowany jest edytor, dochodzą dwa pojazdy do taboru gra otrzymuje oficjalnie statut zakończenia EA i jest pełną grą?

Tak samo pisanie że aktualizacja kiedy będzie to będzie, no i super ale nie jak oficjalnie podaje się informację że co określony czas będzie dodawany posterunek i co określony czas będzie jakaś aktualizacja. Bo wówczas będzie to co będzie, czyli zamęt na forum, tylko po to by pojawiła się wypowiedź.

Są problemy z wydaniem aktualizacji ! 

Tylko dla czego taka wypowiedź jest prowokowana przez takie wątki.
Ano dla tego że złożyło się deklarację 🙂 
I nie byłoby wcale tej dyskusji gdyby w odpowiednim momencie (25.03.2023) pojawiła się informacja iż prace nad aktualizacją trwają ale z powodu pewnych błędów które się pojawiły nie będzie wydana z zamierzonym terminie.
Dziękuję, taka informacja zamyka wszystko. Ale wydana przez zespół SimRail 

  • Like 1
  • I disagree 1
Link to comment
Share on other sites

14 godzin temu, Krisu TV napisał(a):

Brawo. Ktoś się w końcu odważył i powiedział całą prawdę o @en57 i @Pasiur. I co kolego @Pasiur. Dalej twierdzisz, że zawsze wygrywasz? 

"Ten się śmieje kto się śmieje ostatni". Czas pokaże kto miał rację. Czy Ty @Krisu TV myślisz, że się przejmuje tym co napisały dwie, trzy osoby na 4300 forumowiczów? To jest oficjalne forum gry więc krytyka musi zostać zduszona. To są cały czas te same osoby, które mnie i innych krytycznie nastawionych graczy próbują zdystansować i zamydlić prawdę. @Krisu TV czy czytałeś wszystko? Wrzucili Cię do tego samego wora. Jest wzmianka o Tobie 😁

Edited by Pasiur
  • I disagree 1
  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Pasiur napisał(a):

"Ten się śmieje kto się śmieje ostatni". Czas pokaże kto miał rację. Czy Ty @Krisu TV myślisz, że się przejmuje tym co napisały dwie, trzy osoby na 4300 forumowiczów? To jest oficjalne forum gry więc krytyka musi zostać zduszona. To są cały czas te same osoby, które mnie i innych krytycznie nastawionych graczy próbują zdystansować i zamydlić prawdę. @Krisu TV czy czytałeś wszystko? Wrzucili Cię do tego samego wora. Jest wzmianka o Tobie 😁

@Pasiur tyle, że ja, nie wysyłam pierdylarda zapytań o to kiedy update, kiedy to, kiedy tamto. Zachowujesz się jak małe dziecko, które narżnęło do pieluchy i pyta się, kiedy mu ją zmienią. Dzisiaj miałem przyjemność grać z prawdziwym (a nie pseudo) dyżurnym ruchu. W wolnej chwili pogadaliśmy o zasadach wyprawiania pociągów i ogólnie o kolei. I niestety, muszę cię zmartwić. Wszystkie twoje teorie, legły w gruzach, jak domek z kart. Także pisz sobie, co chcesz. Nikt cię już nie czyta. Możesz się co jedynie wyżalić swojemu koledze z TD2 @en57

  • Like 1
  • I disagree 7
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

14 godzin temu, Ir.Ba. napisał(a):

a ten który podałeś nie istnieje i nigdy nie istniał, sprawdziłem, jest tam wyszukiwarka użytkowników

W sumie to smutne, ale może mają tam jakąś politykę usuwania nieaktywnych kont. Płakać za nim nie będę, tak samo jak za tym tworem lub jakimkolwiek innym. To jest screen z dnia 26 marca 2020 roku. Specjalnie dla Ciebie znalazłem jakiegokolwiek screena, którego wysłał mi wówczas kolega z TD2. Bawiliśmy się... w... wyścig EN57. W sumie ciekawostką jest, że to ja założyłem mu konto 😂 Kilka dni później zaczęła się zdalna forma studiów i zabawa się skończyła. 

received_499575837387593.thumb.webp.d4f0bfa467024053cfef866ec716831c.webp

Z tym nickiem to była taka ciekawa sytuacja, że w pierwowzorze było Cezar @Pr1

Potem wprowadzili, że nie może być spacji i znaków typu @, więc zrobiło się Cezar__Pr1_. Nie wiem z czego wynikał ten ostatni podkreślinik, ale mniejsza. Ale z powodu tego  podkreślnika właśnie nie pamiętałem nicku. Ale hasło już tak, przynajmniej tak mi się wydaje, że bym pamiętał. 

Natomiast jeśli chcesz już tak szczegółowo znać historię nicku na tym forum (gdzieś nawet przy okazji opisywałem), to został on przepisany przez Steam, bo na Steam założyłem konto na e-mail en57@op.pl i z tego co pamiętam z automatu taki dało. Z tego powodu "EN" nie jest z dużej jak powinno być. Ten mail był używany do czasu, aż ktoś się na niego nie włamał, a przy okazji ukradł konto Steam. Po tamtym incydencie i odzyskaniu konta zmieniłem e-mail na Steam na mój prywatny. A jeśli chodzi o następcę tego nieformalnego maila do forów to używam en57038@gmail.com, który wywodzi się ze swojego poprzednika. Jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że na Cezar__Pr1_ miałem konto e-mail en57@op.pl. Także tak czy inaczej sprawa skazana na porażkę by była. 

-----

I żeby była jasność, bo już wyrosłem z jakichkolwiek przepychanek na tego typu forach, trzeba siebie samego szanować, ale także innych. Z tego powodu dla samego siebie napisałem pierwszą część, ale również dla reszty zainteresowanych. A więc, pisałem to wielokrotnie, napiszę jeszcze raz. Ale ostatni. Ja nie krytykuję samej gry jako takiej. Ja krytykuję podejście jej TWÓRCÓW. To zupełnie dwa różne oblicza krytyki. Dobrze wiem co kupiłem, bo miałem okazję brać udział w Play Testach. Kupiłem to po to, żeby ONI mieli za co kontynuować pracę. Ale Ci sami ONI dopuszczają do takich sytuacji jak obecnie. Zamiast odpisać jak ludzie, skoro już się pojawił taki wątek, choćby że aktualizacja będzie w późniejszym czasie, bo szykuje się coś większego, to przez kilka dni jest grobowa cisza. Odpisuje się, zamyka się wątek i jest spokój. Komunikacja tutaj jest gorsza niż na analogowym 150 MHz w odległości 20 km (jeśli wiadomo o co chodzi), bo tam przynajmniej podejmowana jest próba rozmowy. Obecnie mieliśmy do czynienia z sytuacją, że nagle wjeżdża Pan @Krisu TV i opowiada cuda na kiju. Podsyca całą sytuację, a potem nawet nie raczy odnieść się do tego, że nawet TWÓRCY już się zastanawiają skąd ten człowiek wymyśla te cudy. Najbardziej oczywiście podkręca Pana @Pasiur. I generalnie to jest komiczne w całej tej sytuacji. CI którzy powinni tutaj grać pierwsze skrzypce siedzą pochowani. Jeśli nie mają czasu, żeby zaopiekować się tym forum, to zatrudnia się kogoś, kto to zrobi. Gra to również cała jej otoczka. I ta pozytywna i ta negatywna. Na odpowiednio prowadzonym forum Pan @Pasiur zostałby utemperowany poprzez jakąkolwiek oficjalną odpowiedź, Pan  @Krisu TV dostałby wilczy bilet za rozpowszechnianie pierdół, a Pan @en57 po prostu dostałby odpowiedź na nurtujące go pytania. Jak i wielu innych takich @en57. Po prostu. 

A że do ludzi wychodzi się z czymś co powinno być "najlepsze na świecie" to już mój perfekcjonizm. Ja bym nie wypuścił gry w takim stanie. Przytaczany tutaj Soviet mimo, że do tej pory jest we wczesnym dostępie od początku wyglądał tak, jakby to była "pełna wersja". Dlaczego? Bo to co było, było dopracowane. Dopiero potem dokładano  kolejne klocki, poprzednie upiększało i naprawdę wczesny dostęp nie ma tu żadnego znaczenia. Dla mnie SimRail, Soviet czy inne gry mogą być w wiecznym wczesnym dostępie. Jakby tak MaSzynę przyrównać to ona od roku 2001 jest w wiecznym wczesnym dostępie. Nie idzie o to jak się nazwie fazę rozwoju gry. Idzie o to co w niej jest oraz o komunikację z ludźmi. 

  • I disagree 1
  • I agree 7
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL2
      • pl2
      • 11 / 74
          • Percentage filling 15%
          • Most players 90
      • PL3
      • pl3
      • 1 / 72
          • Percentage filling 1%
          • Most players 76
      • PL4
      • pl4
      • 0 / 70
          • Percentage filling 0%
          • Most players 84
      • PL8
      • pl8
      • 0 / 0
          • Percentage filling 0%
          • Most players 84
      • EN1
      • en1
      • 9 / 84
          • Percentage filling 11%
          • Most players 81
      • EN2
      • en2
      • 1 / 87
          • Percentage filling 1%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 0 / 88
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 0 / 0
          • Percentage filling 0%
          • Most players 87
      • DE3
      • de3
      • 0 / 0
          • Percentage filling 0%
          • Most players 67
      • DE4
      • de4
      • 2 / 81
          • Percentage filling 2%
          • Most players 65
      • FR1
      • fr1
      • 2 / 83
          • Percentage filling 2%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 2 / 82
          • Percentage filling 2%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 1 / 86
          • Percentage filling 1%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 5 / 86
          • Percentage filling 6%
          • Most players 61
      • ES1
      • es1
      • 2 / 82
          • Percentage filling 2%
          • Most players 23
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL2
      • pl2
      • 11 / 34
          • Percentage filling 32%
          • Most players 34
      • PL3
      • pl3
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 28
      • PL4
      • pl4
      • 3 / 34
          • Percentage filling 9%
          • Most players 32
      • PL8
      • pl8
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 27
      • EN1
      • en1
      • 5 / 34
          • Percentage filling 15%
          • Most players 34
      • EN2
      • en2
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 13
      • DE1
      • de1
      • 0 / 0
          • Percentage filling 0%
          • Most players 34
      • DE3
      • de3
      • 0 / 0
          • Percentage filling 0%
          • Most players 29
      • DE4
      • de4
      • 0 / 0
          • Percentage filling 0%
          • Most players 24
      • UA1
      • ua1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 17
      • FR1
      • fr1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 23
      • ES1
      • es1
      • 3 / 34
          • Percentage filling 9%
          • Most players 15
      • CZ1
      • cz1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 28
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 19
    • 30 Total servers
    • 64 / 1383 Total players
    • 5% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy