Jump to content

Aktualizacja


Pasiur

Recommended Posts

Też bym chciał wiedzieć bo będą mijać 3 tygodnie od ostatniej aktualizacji a dla graczy brak jakichkolwiek  informacji na ten temat, na początku było mówione ze będzie aktualizacja co tydzień, później było mówione że co dwa tygodnie. Domyślam się że z tym jest dużo pracy i nie chce atakować zespół dev'ów ale jeśli mówią jedno i się z tego nie wywiązują to trochę nie fajnie dla graczy, mogli by chociaż dać jakiekolwiek informacje. Moją propozycją było bo dodanie jakiś codziennych devlogów (lub co jakiś czas) tak żeby gracze wiedzieli co udało się dev teamowi zrobić i co jeszcze zostało do zrobienia aby móc wypuścić w końcu update. 

Link to comment
Share on other sites

A gry takie, jak ETS2, BeamNG to co, mają po 3-4 aktualizację rocznie.
Simrail początkowo wypuszczał aktualizację co tydzień, żeby naprawić najważniejsze błędy itp. teraz jest ich mniej, bo twórcy nie ma już tak ogromnej ilości błędów co początkowo, co nie oznacza, że nich już nie ma wcale, bo są i nie będę tego ukrywał.
Nie będę zdziwiony, jak Simrail będzie wypuszczał aktualizację tak, jak gry napisane wyżej czyli 3-4 w roku czy nawet więcej (chodzi mi większe aktualizację).
Oczywiście będą mniejsze, tylko z bugfixami po właśnie większych aktualizacjach.
Nowej aktualizację można się spodziewać w ten lub następny weekend, która doda między innymi: nową dyżurkę Dorotę oraz najpewniej nowy ok. 20kilometrowy odcinek między Łazami, a Dąbrową Górniczą Wschodnią, ale i pewnie inne mniejsze lub większe poprawki.

 

  • I disagree 5
  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, mluczak.kutno napisał(a):

Już niemal trzy tygodnie mijają, od kiedy ostatni patch zepsuł radio w Traxxie. Przez trzy tygodnie można było chociaż wydać na szybko jakiś hotfix, który to naprawi...

No to akurat racja, i to nie tylko w Traxxie, ale chyba wszystkich pociągach prócz EU07 i EP08, ale pewny nie jestem.

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Jakiś Bartuś napisał(a):

Nowej aktualizację można się spodziewać w ten lub następny weekend

W następny weekend to jest Wielkanoc 🙂A zaraz po Wielkanocy kolejne święto, czyli półmetek oficjalnego czasu Wczesnego Dostępu, a tym samym zacznie się okres w którym teoretycznie każdego dnia należy się spodziewać przejścia na pełną wersję. Tak 😶

 

Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, en57 napisał(a):

W następny weekend to jest Wielkanoc 🙂A zaraz po Wielkanocy kolejne święto, czyli półmetek oficjalnego czasu Wczesnego Dostępu, a tym samym zacznie się okres w którym teoretycznie każdego dnia należy się spodziewać przejścia na pełną wersję. Tak 😶

Racja, lecz zostaje jeszcze ten weekend, chyba żadnego Święta nie ma, czyż nie? 😛

 

Link to comment
Share on other sites

Powiem tak były zapowiedzi i słabo z ich realizacją.
Pojawiają się to tu to tam informacje że i EN jak i PARA ma być już niebawem.
Ale prawda jest taka że tego projektu do ETS2 bym nie porównywał.
Choćby z takiej przyczyny że multi był tam tworem całkowicie zewnętrznym. 
Tutaj gra od samego początku kusiła rozgrywką wieloosobową. ETS2 obecnie jest projektem dobrze rozwiniętym a jeszcze w między czasie była dość istotna zmiana z DirektX`em
A możliwość tworzenia nazwijmy to prywatnego serwera aby pograć z kilkoma znajomymi została wprowadzona całkiem niedawno 🙂

Tu mamy do czynienia z projektem który od początku zapowiadał się jako naprawdę mocno rozbudowana gra symulacyjna. Z możliwością prowadzenia rozgrywki wieloosobowej.
Aktualnie można powiedzieć że mamy singla w którym nie dochodzą żadne nowe scenariusze.
Mamy tryb wieloosobowy z "dziurami" w łańcuchu posterunków. Co też często gęsto powoduje spore zamieszanie na odcinku choćby Zawiercie - Łazy C "ŁC" 
Brakiem oddanych posterunków Łazy A "ŁA" i Łazy "ŁB" już nie wspomnę o kierunku na Jędrzejów 🙂 gdzie posterunki kończą się na Dąbrowie Górniczej Wschodniej 🙂 A dalej cisza. 
Tak więc samo udostępnianie posterunków to już jest co aktualizować. Nie wspomnę o manewrach. Oraz innych aspektach które się z tym wiążą. Jakieś pociągi będą gdzieś kończyły bieg inne gdzieś zaczynały. Przynajmniej tak powinno być. 

A tu trzy tygodnie mijają i totalna cisza. 
Osobiście czekam na jakąś aktualizację, i powiem szczerze że jeśli będzie dodany tylko jeden posterunek to się załamię. Bowiem fakt iż projekt jest na półmetku prawie jeśli chodzi o EA. To chyba już pora oddać więcej niż ten jeden posterunek.
Już nie będę się rozwodził na temat innej funkcji która dość mocno mnie interesuje a mianowicie EDYTOR 
Tak jak @en57 zauważył wcześnie to już półmetek praktycznie rzecz ujmując a spraw jakie pozostają do ogarnięcia jest cała masa i do tego jeszcze trzeba dodać usuwanie niedociągnięć i błędów. 
Nie chcę być pesymistą ale .... wygląda to troszkę słabo. Żeby projekt był ukończony planowo i na czas. Mam nadzieję że się mylę.

  • I agree 7
Link to comment
Share on other sites

Nie tak dawno twórcy na tym forum chwalili się, że podpisali umowę na SimMetro. Gra ma być wydana do czerwca tego roku. Może po prostu nie ma czasu na Simrail?. Jak były PlayTesty, to byli bardziej aktywni. Po dniu premiery jeszcze kilkanaście dni komunikowali się na forum, a potem coraz ciszej i ciszej, aż prawie zamilkli.

P.S.

Od PT jest problem z botami na posterunkach. Przed każdym takim posterunkiem trzeba hamować, bo bot podaje zbyt późno sygnał zezwalający. Jazda bez realnych dyżurnych po CMK to koszmar. Na pewno nie przypomina to ruchu pociągów ekspresowych i pośpiesznych. Ten problem był zgłaszany. Jeszcze przed premierą EA obiecywali, że to naprawią. No i po 3 miesiącach nic.

  • I disagree 3
  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

24 minuty temu, Pasiur napisał(a):

Nie tak dawno twórcy na tym forum chwalili się, że podpisali umowę na SimMetro. Gra ma być wydana do czerwca tego roku. Może po prostu nie ma czasu na Simrail?. Jak były PlayTesty, to byli bardziej aktywni. Po dniu premiery jeszcze kilkanaście dni komunikowali się na forum, a potem coraz ciszej i ciszej, aż prawie zamilkli.

P.S.

Od PT jest problem z botami na posterunkach. Przed każdym takim posterunkiem trzeba hamować, bo bot podaje zbyt późno sygnał zezwalający. Jazda bez realnych dyżurnych po CMK to koszmar. Na pewno nie przypomina to ruchu pociągów ekspresowych i pośpiesznych. Ten problem był zgłaszany. Jeszcze przed premierą EA obiecywali, że to naprawią. No i po 3 miesiącach nic.

Ktoś z ekipy SimRaila napisał, że to oni decydują co jest w pierwszej kolejności do poprawy. Więc skoro napisali, że będzie poprawione, to tak będzie 

  • I disagree 1
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

53 minuty temu, Krisu TV napisał(a):

Na API pojawiły się cztery nowe nastawnie. Aktualizacja będzie 1.04.2023. Kolejne aktualizację będą pojawiać się do 2-3 tygodnie. 

Czy to jest informacja potwierdzona?.

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Krisu TV napisał(a):

Ktoś z ekipy SimRaila napisał, że to oni decydują co jest w pierwszej kolejności do poprawy. Więc skoro napisali, że będzie poprawione, to tak będzie 

Interesują mnie fakty teraźniejsze, a nie przyszłość XXII wieku. Tak na serio, to zapewne nie umieją tego zrobić, bo szybciej zrobią kibel niż tą poprawkę. Błąd, który uprzykrza rozrywkę. Jest czas na robienie nowego, to w pierwszej kolejności powinny być poprawione błędy.

  • I disagree 3
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Krisu TV napisał(a):

Kolejne aktualizację będą pojawiać się do 2-3 tygodnie. 

Teraz już co 2-3 tygodnie? I znowu zostaliśmy okłamani. Miały być co tydzień. Najpierw trzeba pomyśleć zanim się coś zadeklaruje. Jeśli nie wyszło, to słowo wyjaśnienia się należy. Szkoda, że Ty musisz robić za ich rzecznika prasowego, bo oni chyba mają wstręt do forum i informowania.

  • I disagree 3
  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, Pasiur napisał(a):

Teraz już co 2-3 tygodnie? I znowu zostaliśmy okłamani. Miały być co tydzień. Najpierw trzeba pomyśleć zanim się coś zadeklaruje. Jeśli nie wyszło, to słowo wyjaśnienia się należy. Szkoda, że Ty musisz robić za ich rzecznika prasowego, bo oni chyba mają wstręt do forum i informowania.

Potem pewnie czas oczekiwania na kolejne aktualizacje będzie coraz dłuższy a jak będzie pełna wersja  to kto wie co będzie wtedy

  • I agree 4
Link to comment
Share on other sites

Hm, właśnie jak będzie pełna wersja.
Ja chciałbym dokładnie wiedzieć co będzie w pełnej wersji.
Ile będzie scenariuszy w singlu?
Ile będzie fizycznie dostępnych posterunków w multi?
Jaki będzie dostępny tabor ?
Jak będzie działał edytor i co będzie można w nim zrobić. (Samo przygotowywanie nowych tras, czy też ogarnianie lokomotyw, malowań, czy może będzie też można tworzyć scenariusze żeby samemu w singlu sobie go przejechać i ewentualnie się nim podzielić)

Powiem że nie bardzo wiadomo co tak naprawdę ma zawierać pełna wersja a jestem tego cholernie ciekaw.
A taka konkretna informacja co ma być w pełnej wersji może wiele wyjaśnić.

@Krisu TV Na API może się wiele pojawić. Pytanie kiedy zostanie to wprowadzone do gry?

Nie mniej jednak znowu dochodzimy do czegoś co już było poruszane na łamach tegoż forum, a mianowicie komunikacja.
Niestety sami twórcy dali możliwość zakupienia i prowadzenia rozgrywek w trybie wczesnego dostępu. Cóż wiąże się to z tym że komunikacja ze strony twórców powinna być na znacznie wyższym poziomie niż jest do tej pory. 
Rozpętała się burza to powstała informacja o tym jakie są plany na najbliższy czas. I ja to szanuję. Ale czemu musiała rozpętać się tak wielka burza. Po jakim czasie twórcy dopiero coś nam rzucili. A rzucili powiedzmy sobie szczerze, po to by burza ucichła.
Nikt nie chce tutaj popędzać kogokolwiek. Ale jeśli mówi się A należy powiedzieć też B. 
Komunikacja jest na poziomie, można powiedzieć zerowym. Dopiero przy konkretnym parciu i ciśnieniu jakie wywołuje społeczność w poszczególnych wątkach, nagle coś się dziej. Nagle wpada w głowę no kurczę trzeba coś napisać.
A wystarczy informacja, szykujemy większą aktualizację co zabiera więcej czasu. Potrzebujemy jeszcze przetestować kilka spraw, do nowej aktualizacji. 
Nowa aktualizacja będzie zawierała to i to ( i tu podać konkrety jakie są pewne ) Bo w koniec końców przecież testujecie pewne sprawy i dostałem taką odpowiedź więc chyba wiadomo jest co już zostało przetestowane i będzie wprowadzone w aktualizacji. Można napisać też co chcecie jeszcze wprowadzić i nad czym jeszcze trwają prace, nad czym jeszcze trwają testy i dopracowywanie szczegółów. 
No chyba że testy to wielkie słowo i mija się z prawdą a tak na serio, poligonem testowym jest multi. 
Ale totalna cisza ze strony twórców jest największym złem bo pojawiać będą się domysły.
Jednym z nich, jest taki że zasoby kadrowe zostały przekierowane na inny tytuł nad którym studio pracuje. Zaś tutaj jest niewielka garstka osób która nadal działa przy tym projekcie. 
Co mnie dziwi. Ale chyba studio ma "jaja" by powiedzieć że taka sytuacja może zaistniała. 
Brak informacji ze strony devów prowadzi zawsze do domysłów. Te zaś potrafią się dobrze nieść. No chyba że napompowanie balonika a następnie wypuszczenie wczesnego dostępu, jest celowe i miało tylko napompować nieco kasę 🙂 

  • Like 1
  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

24 minuty temu, PrykStary napisał(a):

Hm, właśnie jak będzie pełna wersja.
Ja chciałbym dokładnie wiedzieć co będzie w pełnej wersji.
Ile będzie scenariuszy w singlu?
Ile będzie fizycznie dostępnych posterunków w multi?
Jaki będzie dostępny tabor ?
Jak będzie działał edytor i co będzie można w nim zrobić. (Samo przygotowywanie nowych tras, czy też ogarnianie lokomotyw, malowań, czy może będzie też można tworzyć scenariusze żeby samemu w singlu sobie go przejechać i ewentualnie się nim podzielić)

Powiem że nie bardzo wiadomo co tak naprawdę ma zawierać pełna wersja a jestem tego cholernie ciekaw.
A taka konkretna informacja co ma być w pełnej wersji może wiele wyjaśnić.

@Krisu TV Na API może się wiele pojawić. Pytanie kiedy zostanie to wprowadzone do gry?

Nie mniej jednak znowu dochodzimy do czegoś co już było poruszane na łamach tegoż forum, a mianowicie komunikacja.
Niestety sami twórcy dali możliwość zakupienia i prowadzenia rozgrywek w trybie wczesnego dostępu. Cóż wiąże się to z tym że komunikacja ze strony twórców powinna być na znacznie wyższym poziomie niż jest do tej pory. 
Rozpętała się burza to powstała informacja o tym jakie są plany na najbliższy czas. I ja to szanuję. Ale czemu musiała rozpętać się tak wielka burza. Po jakim czasie twórcy dopiero coś nam rzucili. A rzucili powiedzmy sobie szczerze, po to by burza ucichła.
Nikt nie chce tutaj popędzać kogokolwiek. Ale jeśli mówi się A należy powiedzieć też B. 
Komunikacja jest na poziomie, można powiedzieć zerowym. Dopiero przy konkretnym parciu i ciśnieniu jakie wywołuje społeczność w poszczególnych wątkach, nagle coś się dziej. Nagle wpada w głowę no kurczę trzeba coś napisać.
A wystarczy informacja, szykujemy większą aktualizację co zabiera więcej czasu. Potrzebujemy jeszcze przetestować kilka spraw, do nowej aktualizacji. 
Nowa aktualizacja będzie zawierała to i to ( i tu podać konkrety jakie są pewne ) Bo w koniec końców przecież testujecie pewne sprawy i dostałem taką odpowiedź więc chyba wiadomo jest co już zostało przetestowane i będzie wprowadzone w aktualizacji. Można napisać też co chcecie jeszcze wprowadzić i nad czym jeszcze trwają prace, nad czym jeszcze trwają testy i dopracowywanie szczegółów. 
No chyba że testy to wielkie słowo i mija się z prawdą a tak na serio, poligonem testowym jest multi. 
Ale totalna cisza ze strony twórców jest największym złem bo pojawiać będą się domysły.
Jednym z nich, jest taki że zasoby kadrowe zostały przekierowane na inny tytuł nad którym studio pracuje. Zaś tutaj jest niewielka garstka osób która nadal działa przy tym projekcie. 
Co mnie dziwi. Ale chyba studio ma "jaja" by powiedzieć że taka sytuacja może zaistniała. 
Brak informacji ze strony devów prowadzi zawsze do domysłów. Te zaś potrafią się dobrze nieść. No chyba że napompowanie balonika a następnie wypuszczenie wczesnego dostępu, jest celowe i miało tylko napompować nieco kasę 🙂 

I zapewne się nie dowiesz, ale nie licz na wiele. Zresztą to już widać jakie jest podejście przez twórców. Było na forum rozliczenie. Swoje już zarobili. Kto miał kupić to kupił.

  • I disagree 4
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

45 minut temu, PrykStary napisał(a):

Hm, właśnie jak będzie pełna wersja.
Ja chciałbym dokładnie wiedzieć co będzie w pełnej wersji.
Ile będzie scenariuszy w singlu?
Ile będzie fizycznie dostępnych posterunków w multi?
Jaki będzie dostępny tabor ?
Jak będzie działał edytor i co będzie można w nim zrobić. (Samo przygotowywanie nowych tras, czy też ogarnianie lokomotyw, malowań, czy może będzie też można tworzyć scenariusze żeby samemu w singlu sobie go przejechać i ewentualnie się nim podzielić)

Powiem że nie bardzo wiadomo co tak naprawdę ma zawierać pełna wersja a jestem tego cholernie ciekaw.
A taka konkretna informacja co ma być w pełnej wersji może wiele wyjaśnić.

@Krisu TV Na API może się wiele pojawić. Pytanie kiedy zostanie to wprowadzone do gry?

Nie mniej jednak znowu dochodzimy do czegoś co już było poruszane na łamach tegoż forum, a mianowicie komunikacja.
Niestety sami twórcy dali możliwość zakupienia i prowadzenia rozgrywek w trybie wczesnego dostępu. Cóż wiąże się to z tym że komunikacja ze strony twórców powinna być na znacznie wyższym poziomie niż jest do tej pory. 
Rozpętała się burza to powstała informacja o tym jakie są plany na najbliższy czas. I ja to szanuję. Ale czemu musiała rozpętać się tak wielka burza. Po jakim czasie twórcy dopiero coś nam rzucili. A rzucili powiedzmy sobie szczerze, po to by burza ucichła.
Nikt nie chce tutaj popędzać kogokolwiek. Ale jeśli mówi się A należy powiedzieć też B. 
Komunikacja jest na poziomie, można powiedzieć zerowym. Dopiero przy konkretnym parciu i ciśnieniu jakie wywołuje społeczność w poszczególnych wątkach, nagle coś się dziej. Nagle wpada w głowę no kurczę trzeba coś napisać.
A wystarczy informacja, szykujemy większą aktualizację co zabiera więcej czasu. Potrzebujemy jeszcze przetestować kilka spraw, do nowej aktualizacji. 
Nowa aktualizacja będzie zawierała to i to ( i tu podać konkrety jakie są pewne ) Bo w koniec końców przecież testujecie pewne sprawy i dostałem taką odpowiedź więc chyba wiadomo jest co już zostało przetestowane i będzie wprowadzone w aktualizacji. Można napisać też co chcecie jeszcze wprowadzić i nad czym jeszcze trwają prace, nad czym jeszcze trwają testy i dopracowywanie szczegółów. 
No chyba że testy to wielkie słowo i mija się z prawdą a tak na serio, poligonem testowym jest multi. 
Ale totalna cisza ze strony twórców jest największym złem bo pojawiać będą się domysły.
Jednym z nich, jest taki że zasoby kadrowe zostały przekierowane na inny tytuł nad którym studio pracuje. Zaś tutaj jest niewielka garstka osób która nadal działa przy tym projekcie. 
Co mnie dziwi. Ale chyba studio ma "jaja" by powiedzieć że taka sytuacja może zaistniała. 
Brak informacji ze strony devów prowadzi zawsze do domysłów. Te zaś potrafią się dobrze nieść. No chyba że napompowanie balonika a następnie wypuszczenie wczesnego dostępu, jest celowe i miało tylko napompować nieco kasę 🙂 

Napiszę ci to dużymi literami, żebyś zrozumiał. W API POJAWIŁY SIĘ CZTERY NOWE NASTAWNIE. AKTUALIZACJA POJAWI SIĘ 1.04.2023, WIEC I ZAPEWNE JEDNA Z TYCH CZTERECH, ALBO WSZYSTKIE. Zrozumiał, czy mam po chińsku napisać? 

  • I disagree 15
Link to comment
Share on other sites

47 minut temu, PrykStary napisał(a):

Hm, właśnie jak będzie pełna wersja.
Ja chciałbym dokładnie wiedzieć co będzie w pełnej wersji.
Ile będzie scenariuszy w singlu?
Ile będzie fizycznie dostępnych posterunków w multi?
Jaki będzie dostępny tabor ?
Jak będzie działał edytor i co będzie można w nim zrobić. (Samo przygotowywanie nowych tras, czy też ogarnianie lokomotyw, malowań, czy może będzie też można tworzyć scenariusze żeby samemu w singlu sobie go przejechać i ewentualnie się nim podzielić)

Powiem że nie bardzo wiadomo co tak naprawdę ma zawierać pełna wersja a jestem tego cholernie ciekaw.
A taka konkretna informacja co ma być w pełnej wersji może wiele wyjaśnić.

@Krisu TV Na API może się wiele pojawić. Pytanie kiedy zostanie to wprowadzone do gry?

Nie mniej jednak znowu dochodzimy do czegoś co już było poruszane na łamach tegoż forum, a mianowicie komunikacja.
Niestety sami twórcy dali możliwość zakupienia i prowadzenia rozgrywek w trybie wczesnego dostępu. Cóż wiąże się to z tym że komunikacja ze strony twórców powinna być na znacznie wyższym poziomie niż jest do tej pory. 
Rozpętała się burza to powstała informacja o tym jakie są plany na najbliższy czas. I ja to szanuję. Ale czemu musiała rozpętać się tak wielka burza. Po jakim czasie twórcy dopiero coś nam rzucili. A rzucili powiedzmy sobie szczerze, po to by burza ucichła.
Nikt nie chce tutaj popędzać kogokolwiek. Ale jeśli mówi się A należy powiedzieć też B. 
Komunikacja jest na poziomie, można powiedzieć zerowym. Dopiero przy konkretnym parciu i ciśnieniu jakie wywołuje społeczność w poszczególnych wątkach, nagle coś się dziej. Nagle wpada w głowę no kurczę trzeba coś napisać.
A wystarczy informacja, szykujemy większą aktualizację co zabiera więcej czasu. Potrzebujemy jeszcze przetestować kilka spraw, do nowej aktualizacji. 
Nowa aktualizacja będzie zawierała to i to ( i tu podać konkrety jakie są pewne ) Bo w koniec końców przecież testujecie pewne sprawy i dostałem taką odpowiedź więc chyba wiadomo jest co już zostało przetestowane i będzie wprowadzone w aktualizacji. Można napisać też co chcecie jeszcze wprowadzić i nad czym jeszcze trwają prace, nad czym jeszcze trwają testy i dopracowywanie szczegółów. 
No chyba że testy to wielkie słowo i mija się z prawdą a tak na serio, poligonem testowym jest multi. 
Ale totalna cisza ze strony twórców jest największym złem bo pojawiać będą się domysły.
Jednym z nich, jest taki że zasoby kadrowe zostały przekierowane na inny tytuł nad którym studio pracuje. Zaś tutaj jest niewielka garstka osób która nadal działa przy tym projekcie. 
Co mnie dziwi. Ale chyba studio ma "jaja" by powiedzieć że taka sytuacja może zaistniała. 
Brak informacji ze strony devów prowadzi zawsze do domysłów. Te zaś potrafią się dobrze nieść. No chyba że napompowanie balonika a następnie wypuszczenie wczesnego dostępu, jest celowe i miało tylko napompować nieco kasę 🙂 

Jeśli chodzi o pełną wersję, to nie będzie się ona za bardzo różnić od wersji early access. Tak jest zazwyczaj. Early access to proces, w którym gra jest ukończona na tyle, że można ją wypuścić. Przeważnie jest to ok. 96% kontentu danej gry, czasem mniej. Jeżeli chodzi o zmiany w pełnej wersji to liczyłbym bardziej może na lepszą optymalizację, tryb edytora, oraz lokomotywownia. Reszta zmian, która zostanie wprowadzona w wersji EA, zostanie w pełnej wersji. Także można się spodziewać, że w pełnej wersji nie będzie nowych tras (tu raczej moderzy będą wiedli prym). Ale obym się mylił. 

  • I disagree 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL2
      • pl2
      • 6 / 77
          • Percentage filling 8%
          • Most players 90
      • PL3
      • pl3
      • 1 / 76
          • Percentage filling 1%
          • Most players 76
      • PL4
      • pl4
      • 0 / 76
          • Percentage filling 0%
          • Most players 84
      • PL8
      • pl8
      • 0 / 35
          • Percentage filling 0%
          • Most players 84
      • EN1
      • en1
      • 5 / 76
          • Percentage filling 7%
          • Most players 80
      • EN2
      • en2
      • 0 / 75
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 0 / 30
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 4 / 78
          • Percentage filling 5%
          • Most players 87
      • DE3
      • de3
      • 0 / 77
          • Percentage filling 0%
          • Most players 66
      • DE4
      • de4
      • 0 / 78
          • Percentage filling 0%
          • Most players 65
      • FR1
      • fr1
      • 0 / 80
          • Percentage filling 0%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 0 / 78
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 0
          • Percentage filling 0%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 2 / 78
          • Percentage filling 3%
          • Most players 61
      • ES1
      • es1
      • 0 / 80
          • Percentage filling 0%
          • Most players 23
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL2
      • pl2
      • 7 / 27
          • Percentage filling 26%
          • Most players 27
      • PL3
      • pl3
      • 1 / 27
          • Percentage filling 4%
          • Most players 27
      • PL4
      • pl4
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • PL8
      • pl8
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • EN1
      • en1
      • 2 / 27
          • Percentage filling 7%
          • Most players 27
      • EN2
      • en2
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 13
      • DE1
      • de1
      • 5 / 27
          • Percentage filling 19%
          • Most players 27
      • DE3
      • de3
      • 1 / 27
          • Percentage filling 4%
          • Most players 27
      • DE4
      • de4
      • 1 / 27
          • Percentage filling 4%
          • Most players 24
      • UA1
      • ua1
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 17
      • FR1
      • fr1
      • 0 / 27
          • Percentage filling 0%
          • Most players 23
      • ES1
      • es1
      • 1 / 27
          • Percentage filling 4%
          • Most players 15
      • CZ1
      • cz1
      • 4 / 27
          • Percentage filling 15%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 0
          • Percentage filling 0%
          • Most players 19
    • 30 Total servers
    • 40 / 1372 Total players
    • 3% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy