Jump to content

OlgierdOs

Member
  • Posts

    24
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Other groups

Early Access Playtests

OlgierdOs last won the day on June 8 2023

OlgierdOs had the most liked content!

Reputation

27 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A dobra, już widzę. Pierwszy raz spotykam się z takim rozwiązaniem. Dzięki za pomoc i miłego weekendu życzę 🙂
  2. Witam, Chciałbym zgłosić brak możliwości nadania przebiegu pociągowego spod semafora G1 na tor 3, do semafora H3 w Łazach (Łb). Dla odmiany, można już nadać takowy przebieg spod semafora G2. Dla odmiany, można już nadać takowy przebieg spod semafora G2. PL2, ~ 18 Pozdrawiam
  3. Źródło: Fanpage "SimRail - The Railway Simulator" na Facebooku (post z prezentacją stacji Łódź Widzew).
  4. To nie błąd, w każdej lokomotywie inni maszyniści mogą otwierać drzwi (służbowe) i póki co, nie ma możliwości zablokowania tego.
  5. Tak, dokładnie. Niestety, na chwilę obecną, obie formy wywołania mają zastosowanie jedynie wobec dyżurnych Al. Radiostop również nie oddziałuje, póki co, na innych graczy. Wystarczy wywołać dyżurnego (ZEW3) lub maszynistę (ZEW1) przez czat, lub głosowo. Na chwilę obecną nie ma. Jeżeli nie masz możliwości rozmawiać przez mikrofon, to można. Nie jest to przymus, ale jednak jakaś forma odzewu z twojej strony daje znać dyżurnemu, że jesteś świadomy tego, co się dzieje.
  6. Proponuję zamieścić to w dziale "Zgłaszanie błędów [Tryb wieloosobowy]".
  7. Właśnie chciałem to również zgłosić, podpinam się do tematu.
  8. Niestety w złym dziale to napisałeś. ps. nieważne
  9. Ilość wysiedzianych godzin na nastawniach oraz parę innych parametrów takich jak: ilość przejechanych kilometrów (ogólnie oraz w metrach), punktów możesz sprawdzić na SteamDB (logujesz się przez steam, wyszukujesz Simraila i po lewej stronie szukasz zakładki "Achievements", no i "Stats" na dole. Warunek jest tylko jeden - na czas logowania musisz zmienić ustawienia prywatności na publiczne na swoim profilu. Godziny na nastawni będą się wyświetlać w minutach.
  10. No akurat wyprzedzanie kogoś niekoniecznie, pozostałe sytuacje owszem. Sory, poprostu nie sprecyzowałem dokładnie
  11. Wszystko z których wymieniłeś, najczęściej zamykanie toru szlakowego z powodu jakichś awarii albo np. niedawne "zawalenia się drzewa na tor" Popieram również
  12. Moim zdaniem głównym problemem tych "eventów" jest częstotliwość ich występowania. Codziennie można trafić na takie zamknięcia i poprostu dla normalnych graczy vel maszynistów robi się to powoli denerwujące i zbędne. Tymbardziej, gdy ktoś widzi coś takiego to naturalnie później to naśladuje (mniej lub bardziej umiejętnie), i tak w nieskończoność. Pomijam przy tym sytuacje, w których ktoś organizował ruch po jednym torze, ale coś nie wyszło, więc taktycznie uciekł z nastawni "bo przecież ktoś to potem naprawi, mnie tu nie było jak coś". Szkoda tylko, że przez jeden głupi jednotor czasami potrzeba nawet restartów. Ja osobiście nie kupuję tłumaczenia takich zamknięć "Gra jest monotonna i musimy ją urozmaicać". Gra zaczyna robić się monotonna, gdy takie zamknięcia występują codziennie, a do tego stopnia, jak widać, doszło. Znajdźmy poprostu wszyscy balans w tym wszystkim.
  13. (PL2, około 13:38) Postanowiłem przejechać się dzisiaj jednym z nowych połączeń, tzn. Trzebinia - Częstochowa Towarowa (445038). W Sosnowcu Kazimierz miałem postój techniczny na torze 6, a moją uwagę zwróciły podniesione rogatki na przejściu kolejowym.
  14. Blokada między Juliuszem a Dańdówką charakteryzuję się tym, że po wyprawieniu składu do Dańdówki należy zablokować blok początkowy w tamtą stronę, gdy SD przyjmie skład powinna wtedy ten blok zwolnić. Podobnie to działa między Dąbrową Górnicza Wschodnią a DG Strzemieszyce. Możliwe, że zablokowałeś doraźnie blok końcowy w momencie, kiedy skład do ciebie już wjechał. DKo robisz w momencie gdy skład stoi lub zbliża się do semafora wjazdowego. Wówczas gdy pojedzie na Sygnał Zastępczy, zaświeci się blok końcowy i powinieneś być w stanie go zwolnić.
  15. To chyba nawet dobrze, że podał "wcześnie" przejazd - w końcu z Doroty do Juliusza jest po prawdzie tylko jeden odstęp. Poza tym jeśli przejazd kolejowy znajduje się na linii przebiegu, to naturalną siłą rzeczy jest to, że jego działanie będzie uzależnione od tej linii (nie ustawisz przebiegu bez zamknięcia przejazdu)
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy