Conrad Posted February 9 Posted February 9 8 minut temu, Królik Uszasty napisał(a): Pod tarczą (ale że w dół, nie w głąb) jest żarówka. Tarczka w swojej dolnej części jest odchylona do tyłu (wgłąb), żeby złapać to światło. Skąd ta barwa zielona, zielona żarówka?
Conrad Posted February 9 Posted February 9 (edited) coś takiego znalazłem https://darpol.bydgoszcz.pl/sklep/tabor-szynowy/hasler/zarowka-oswietlenia-tarczy-szybkosciomierza-51534167/ Chyba zamontowana jest pod licznikiem, ale zastanawia mnie ta poświata wokół, co to za element, to on wysyła to zielonkawe światło. Edited February 9 by Conrad
Conrad Posted February 9 Posted February 9 13 minut temu, JarkPomsky napisał(a): Zaraz przyjdzie update i wszystko Ci zepsuje 😄 Oby ;D
Conrad Posted February 14 Posted February 14 W dniu 4.02.2025 o 10:57, JarkPomsky napisał(a): Mam jeszcze jeden pomysł, jak wyciągnąć dane z gry pomimo zmieniających się offsetów po aktualizacji gry. Na razie wyciągnę jedną wartość(o ile się uda) i będę czekał do kolejnej aktualizacji czy zostanie czy nie 🙂 I jak tam zadziałało przesunięcie?
JarkPomsky Posted February 14 Posted February 14 (edited) Rozumiem że wszystko się zepsuło? 🙂 Nowy sposób nie opierał się na przesunięciach, tylko na wzorcach bajtowych. Nie udało mi się wyciągnąć prawidłowych wartości. 😞 Funkcja co prawda znajdywała wzorzec bajtowy w pamięci, ale pobrana wartość była kompletnie inna. Potem pomysł porzuciłem, ale pobawię się jeszcze tym później, ale w innej tj. jakiejś prostszej aplikacji, żeby zrozumieć co mogę zrobić. Edited February 14 by JarkPomsky
JarkPomsky Posted February 15 Posted February 15 (edited) Poddaje się, spędziłem przy tym kilka godzin i nic. Jakby ktoś chciałby spróbować: Zresztą wyczytałem że to może i tak działać tylko na kilka aktualizacji, póki kod znacząco się nie zmieni. Edited February 15 by JarkPomsky
JarkPomsky Posted yesterday at 04:13 PM Posted yesterday at 04:13 PM Mam dobre wieści. Wpadłem na genialny pomysł. Znalazłem sposób na pobieranie danych od wszystkich lokomotyw, niezależnie od update gry i bez potrzeby hakowania pamięci. Sposób jest tak absurdalny że aż głupi 🙂 Sposób polega na klikaniu w przycisk "Copy to Clipboard" pod F8 > Vehicle I/O. Okno można przesunąć poza widoczny ekran gry, patrz niżej prawy dolny róg. Reszta jak w instrukcji programu. Jedyny minus, nie można używać myszki, ale jak potrzeba to można jednym klawiszem wyłączyć i włączyć. Klikacz w żadnym stopniu nie przeszkadza w grze 🙂 Załączam program. StatusLokomotyw.zip 2
Conrad Posted 22 hours ago Posted 22 hours ago (edited) Pozostaje przetestować i to w dniu kiedy pojawił się brakujący wagon z DLC 🙂 Są tylko znaki ... Edited 22 hours ago by Conrad
JarkPomsky Posted 2 hours ago Posted 2 hours ago (edited) Jest kilka problemów z tym sposobem które wychwyciłem, które dyskwalifikują ten sposób dla mnie. Po 1. samo wyświetlanie Vehicle I/o zabiera na moim złomie jakieś 5-7 FPS przy lokomotywie Dragon. A celuje w 40FPS, więc to duża wartość. Po 2. Wartości w moim GUI pojawiają się około 0,5 -1 sekundy po tych widzianych w grze, nawet zmniejszając czas klikania i odczytu na 50ms. Hakowanie pamięci jednak działa dużo lepiej, ale wymaga dużo pracy. Udostępniam kod dla chcących i lubiących się bawić: Main https://pastecode.io/s/btos4qdq ClientServer https://pastecode.io/s/v3yq1adv Odpuszczam 😄 czekam na API i już nic nie kombinuje 😄 Edited 2 hours ago by JarkPomsky 1
Recommended Posts