Conrad Posted February 9 Posted February 9 8 minut temu, Królik Uszasty napisał(a): Pod tarczą (ale że w dół, nie w głąb) jest żarówka. Tarczka w swojej dolnej części jest odchylona do tyłu (wgłąb), żeby złapać to światło. Skąd ta barwa zielona, zielona żarówka?
Conrad Posted February 9 Posted February 9 (edited) coś takiego znalazłem https://darpol.bydgoszcz.pl/sklep/tabor-szynowy/hasler/zarowka-oswietlenia-tarczy-szybkosciomierza-51534167/ Chyba zamontowana jest pod licznikiem, ale zastanawia mnie ta poświata wokół, co to za element, to on wysyła to zielonkawe światło. Edited February 9 by Conrad
Conrad Posted February 9 Posted February 9 13 minut temu, JarkPomsky napisał(a): Zaraz przyjdzie update i wszystko Ci zepsuje 😄 Oby ;D
Conrad Posted February 14 Posted February 14 W dniu 4.02.2025 o 10:57, JarkPomsky napisał(a): Mam jeszcze jeden pomysł, jak wyciągnąć dane z gry pomimo zmieniających się offsetów po aktualizacji gry. Na razie wyciągnę jedną wartość(o ile się uda) i będę czekał do kolejnej aktualizacji czy zostanie czy nie 🙂 I jak tam zadziałało przesunięcie?
JarkPomsky Posted February 14 Posted February 14 (edited) Rozumiem że wszystko się zepsuło? 🙂 Nowy sposób nie opierał się na przesunięciach, tylko na wzorcach bajtowych. Nie udało mi się wyciągnąć prawidłowych wartości. 😞 Funkcja co prawda znajdywała wzorzec bajtowy w pamięci, ale pobrana wartość była kompletnie inna. Potem pomysł porzuciłem, ale pobawię się jeszcze tym później, ale w innej tj. jakiejś prostszej aplikacji, żeby zrozumieć co mogę zrobić. Edited February 14 by JarkPomsky
JarkPomsky Posted February 15 Posted February 15 (edited) Poddaje się, spędziłem przy tym kilka godzin i nic. Jakby ktoś chciałby spróbować: Zresztą wyczytałem że to może i tak działać tylko na kilka aktualizacji, póki kod znacząco się nie zmieni. Edited February 15 by JarkPomsky
JarkPomsky Posted 23 hours ago Posted 23 hours ago Mam dobre wieści. Wpadłem na genialny pomysł. Znalazłem sposób na pobieranie danych od wszystkich lokomotyw, niezależnie od update gry i bez potrzeby hakowania pamięci. Sposób jest tak absurdalny że aż głupi 🙂 Sposób polega na klikaniu w przycisk "Copy to Clipboard" pod F8 > Vehicle I/O. Okno można przesunąć poza widoczny ekran gry, patrz niżej prawy dolny róg. Reszta jak w instrukcji programu. Jedyny minus, nie można używać myszki, ale jak potrzeba to można jednym klawiszem wyłączyć i włączyć. Klikacz w żadnym stopniu nie przeszkadza w grze 🙂 Załączam program. StatusLokomotyw.zip 2
Conrad Posted 21 hours ago Posted 21 hours ago (edited) Pozostaje przetestować i to w dniu kiedy pojawił się brakujący wagon z DLC 🙂 Są tylko znaki ... Edited 21 hours ago by Conrad
JarkPomsky Posted 1 hour ago Posted 1 hour ago (edited) Jest kilka problemów z tym sposobem które wychwyciłem, które dyskwalifikują ten sposób dla mnie. Po 1. samo wyświetlanie Vehicle I/o zabiera na moim złomie jakieś 5-7 FPS przy lokomotywie Dragon. A celuje w 40FPS, więc to duża wartość. Po 2. Wartości w moim GUI pojawiają się około 0,5 -1 sekundy po tych widzianych w grze, nawet zmniejszając czas klikania i odczytu na 50ms. Hakowanie pamięci jednak działa dużo lepiej, ale wymaga dużo pracy. Udostępniam kod dla chcących i lubiących się bawić: Main https://pastecode.io/s/btos4qdq ClientServer https://pastecode.io/s/v3yq1adv Odpuszczam 😄 czekam na API i już nic nie kombinuje 😄 Edited 1 hour ago by JarkPomsky 1
Recommended Posts