wyskass Posted Friday at 03:01 PM Posted Friday at 03:01 PM (edited) Już kilka razy mi się to zdarzało, EN57 nagle po przystanku, się wyłącza. Światełka na wyłączone przetwornice i sprężarkę się palą. Wiem że jest jakaś specjalna kolejność do reset. Normalnie wyłącznik szybki -> Przetwornica -> Sprężarka ale w tych przypadkach nie działa. 1. Po pierwsze nie mam pojęcia dla czego się losowo wyłącza co jakiś czas, przy stopie. Mam czuwak i SHP wyłączone. Robię to samo co zawsze mi się wydaje. ?? 2. Bawię się kombinacjami guzików i czasami się włączają, ale to jet magiczne. Odblokowuje nadmiary, nastawnik kierunkowy w tą i z powrotem, potem radio wyłącz/włącz, i reszta. Czasami się włączą po kilku minutach zabawy kombinacji, ale nie wiem jakich. Nie ma żadnego sensu. Pomocy.. Dzięki! Edited Friday at 03:04 PM by wyskass
lewnemejski Posted 18 hours ago Posted 18 hours ago Mi nigdy się nie zdarzyło żeby w EN57 samo coś się wyłączało. Najlepiej jakbyś wstawił lub dał link do nagrania z sytuacji. Postaram się jednak niżej opisać 2 sytuacje, które najbardziej mi pasują i co w nich robić. Jeśli chodzi o światełka przetwornicy itp. zapalone to najczęstsze są 2 przyczyny: przekroczona prędkość 120km/h albo za duży prąd na silnikach. W pierwszej sytuacji należy wyjść z kabiny i udać się do członu silnikowego i w szafie niskiego napięcia odblokować przekaźnik różnicowy, wrócić do kabiny, nastawnik na neutralną pozycję i można zamknąć wyłącznik szybki i włączyć przetwornicę i wszystko powinno działać. W drugim przypadku, wystarczy jedynie nastawnik na neutralną pozycję, skasowanie przekaźnika nadmiarowego silników trakcyjnych i reszta tak samo jak wyżej. 2
wyskass Posted 7 hours ago Author Posted 7 hours ago Ah ok.. Powtórzyło mi się wczoraj.. Po przekroczeniu sygnału stopu, gdzie cię cofa do stopu, ale wszystko jest wyłączone, i mogłem restartować. Nie próbowałem odblokowania w szafie. Spróbuje powtórzyć sytuacje.
Recommended Posts