Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Już kilka razy mi się to zdarzało, EN57 nagle po przystanku, się wyłącza. Światełka na wyłączone przetwornice i sprężarkę się palą. Wiem że jest jakaś specjalna kolejność do reset. Normalnie wyłącznik szybki -> Przetwornica -> Sprężarka ale w tych przypadkach nie działa. 

1. Po pierwsze nie mam pojęcia dla czego się losowo wyłącza co jakiś czas, przy stopie. Mam czuwak i SHP wyłączone. Robię to samo co zawsze mi się wydaje. ??

2. Bawię się kombinacjami guzików i czasami się włączają, ale to jet magiczne. Odblokowuje nadmiary, nastawnik kierunkowy w tą i z powrotem,  potem radio wyłącz/włącz, i reszta. Czasami się włączą po kilku minutach zabawy kombinacji, ale nie wiem jakich. Nie ma żadnego sensu.

Pomocy.. Dzięki!

Edited by wyskass
Posted

Mi nigdy się nie zdarzyło żeby w EN57 samo coś się wyłączało. Najlepiej jakbyś wstawił lub dał link do nagrania z sytuacji. Postaram się jednak niżej opisać 2 sytuacje, które najbardziej mi pasują i co w nich robić.
Jeśli chodzi o światełka przetwornicy itp. zapalone to najczęstsze są 2 przyczyny: przekroczona prędkość 120km/h albo za duży prąd na silnikach. W pierwszej sytuacji należy wyjść z kabiny i udać się do członu silnikowego i w szafie niskiego napięcia odblokować przekaźnik różnicowy, wrócić do kabiny, nastawnik na neutralną pozycję i można zamknąć wyłącznik szybki i włączyć przetwornicę i wszystko powinno działać. W drugim przypadku, wystarczy jedynie nastawnik na neutralną pozycję, skasowanie przekaźnika nadmiarowego silników trakcyjnych i reszta tak samo jak wyżej.

  • I agree 2
Posted

Ah ok.. Powtórzyło mi się wczoraj.. Po przekroczeniu sygnału stopu, gdzie cię cofa do stopu, ale wszystko jest wyłączone, i mogłem restartować. Nie próbowałem odblokowania w szafie. Spróbuje powtórzyć sytuacje. 

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy