YoungpiotreK Posted 23 hours ago Author Posted 23 hours ago Widzę, że większość przedmówców ma po 600 godzin w tej grze i zero krytycznego myślenia, ale powiedzmy sobie uczciwie. Jakieś pierdoły typu en57 które koleje mazowieckie wycofały w 99% a w simrailu dalej jeździ po warszawie to jedno wielkie "XD". Obiecywane CD163 które pojawia się na polskich torach raz na ruski rok to jakiś kabaret. Parowóz który nie jeździ na multiku oprócz jednego składu na 200 graczy nie zasługuje na mówienie, że jest to dzieło sztuki. W simrailu powinny być conajmniej: darty, flirty, en57al, en57akm (i inne "mutacje"), impulsy, elfy2 i nie długo elfy3, eu200, husarz, grifin, gamma, ep09. I dopiero wtedy można powiedzieć, że gra jest pożądna. Zrobienie takiego en57al przy tak dużym zespole to 2 tygodnie roboty... 9
MpiEx-2 01.97 Posted 23 hours ago Posted 23 hours ago 5 minut temu, YoungpiotreK napisał(a): Zrobienie takiego en57al przy tak dużym zespole to 2 tygodnie roboty... Tylko że SimRail dla Spółki to projekt poboczny.. 1
maszynista_ezt Posted 23 hours ago Posted 23 hours ago 7 minut temu, YoungpiotreK napisał(a): Widzę, że większość przedmówców ma po 600 godzin w tej grze i zero krytycznego myślenia, ale powiedzmy sobie uczciwie. Jakieś pierdoły typu en57 które koleje mazowieckie wycofały w 99% a w simrailu dalej jeździ po warszawie to jedno wielkie "XD". Obiecywane CD163 które pojawia się na polskich torach raz na ruski rok to jakiś kabaret. Parowóz który nie jeździ na multiku oprócz jednego składu na 200 graczy nie zasługuje na mówienie, że jest to dzieło sztuki. W simrailu powinny być conajmniej: darty, flirty, en57al, en57akm (i inne "mutacje"), impulsy, elfy2 i nie długo elfy3, eu200, husarz, grifin, gamma, ep09. I dopiero wtedy można powiedzieć, że gra jest pożądna. Zrobienie takiego en57al przy tak dużym zespole to 2 tygodnie roboty... To jak dwa tygodnie, to zaproponuj pomoc deweloperom i zaprojektuj np. Impulsa. Chętnie zobaczę Twój model po 2 tygodniach pracy. 5
misiek_131415 Posted 23 hours ago Posted 23 hours ago 6 minut temu, YoungpiotreK napisał(a): Zrobienie takiego en57al przy tak dużym zespole to 2 tygodnie roboty... A robili 6 miesięcy. Widać powinni Cię zatrudnić. Pokazałbyś jak się organizuje pracę. Osoby które używają takich argumentów jak Ty to raczej nikłe pojęcie o tym mają co mówią. 7
error723 Posted 22 hours ago Posted 22 hours ago 1 godzinę temu, YoungpiotreK napisał(a): Widzę, że większość przedmówców ma po 600 godzin w tej grze i zero krytycznego myślenia, ale powiedzmy sobie uczciwie. Jakieś pierdoły typu en57 które koleje mazowieckie wycofały w 99% a w simrailu dalej jeździ po warszawie to jedno wielkie "XD". Obiecywane CD163 które pojawia się na polskich torach raz na ruski rok to jakiś kabaret. Parowóz który nie jeździ na multiku oprócz jednego składu na 200 graczy nie zasługuje na mówienie, że jest to dzieło sztuki. W simrailu powinny być conajmniej: darty, flirty, en57al, en57akm (i inne "mutacje"), impulsy, elfy2 i nie długo elfy3, eu200, husarz, grifin, gamma, ep09. I dopiero wtedy można powiedzieć, że gra jest pożądna. Zrobienie takiego en57al przy tak dużym zespole to 2 tygodnie roboty... Skoro zajmie Ci to dwa tygodnie to zrób. Będziesz miał świetny symulator i co dwa tygodnie wydasz DLC z nowym taborem. Normalnie biznes życia! 3
mateusz424 Posted 12 hours ago Posted 12 hours ago No i jeszcze: 11 godzin temu, YoungpiotreK napisał(a): (...) I dopiero wtedy można powiedzieć, że gra jest pożądna. (...) Z ż – to gra może być pożądana. 2
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now