Jump to content

Recommended Posts

Posted

Widzę, że większość przedmówców ma po 600 godzin w tej grze i zero krytycznego myślenia, ale powiedzmy sobie uczciwie. Jakieś pierdoły typu en57 które koleje mazowieckie wycofały w 99% a w simrailu dalej jeździ po warszawie to jedno wielkie "XD". Obiecywane CD163 które pojawia się na polskich torach raz na ruski rok to jakiś kabaret. Parowóz który nie jeździ na multiku oprócz jednego składu na 200 graczy  nie zasługuje na mówienie, że jest to dzieło sztuki. W simrailu powinny być conajmniej: darty, flirty, en57al, en57akm (i inne "mutacje"), impulsy, elfy2 i nie długo elfy3, eu200, husarz, grifin, gamma, ep09. I dopiero wtedy można powiedzieć, że gra jest pożądna. Zrobienie takiego en57al przy tak dużym zespole to 2 tygodnie roboty... 

  • I disagree 6
Posted
5 minut temu, YoungpiotreK napisał(a):

Zrobienie takiego en57al przy tak dużym zespole to 2 tygodnie roboty... 

Tylko że SimRail dla Spółki to projekt poboczny..

  • I agree 1
Posted
7 minut temu, YoungpiotreK napisał(a):

Widzę, że większość przedmówców ma po 600 godzin w tej grze i zero krytycznego myślenia, ale powiedzmy sobie uczciwie. Jakieś pierdoły typu en57 które koleje mazowieckie wycofały w 99% a w simrailu dalej jeździ po warszawie to jedno wielkie "XD". Obiecywane CD163 które pojawia się na polskich torach raz na ruski rok to jakiś kabaret. Parowóz który nie jeździ na multiku oprócz jednego składu na 200 graczy  nie zasługuje na mówienie, że jest to dzieło sztuki. W simrailu powinny być conajmniej: darty, flirty, en57al, en57akm (i inne "mutacje"), impulsy, elfy2 i nie długo elfy3, eu200, husarz, grifin, gamma, ep09. I dopiero wtedy można powiedzieć, że gra jest pożądna. Zrobienie takiego en57al przy tak dużym zespole to 2 tygodnie roboty... 

To jak dwa tygodnie, to zaproponuj pomoc deweloperom i zaprojektuj np. Impulsa. Chętnie zobaczę Twój model po 2 tygodniach pracy.

  • I agree 4
Posted
6 minut temu, YoungpiotreK napisał(a):

Zrobienie takiego en57al przy tak dużym zespole to 2 tygodnie roboty...

A robili 6 miesięcy. Widać powinni Cię zatrudnić. Pokazałbyś jak się organizuje pracę.

Osoby które używają takich argumentów jak Ty to raczej nikłe pojęcie o tym mają co mówią. 

  • I agree 5
Posted
1 godzinę temu, YoungpiotreK napisał(a):

Widzę, że większość przedmówców ma po 600 godzin w tej grze i zero krytycznego myślenia, ale powiedzmy sobie uczciwie. Jakieś pierdoły typu en57 które koleje mazowieckie wycofały w 99% a w simrailu dalej jeździ po warszawie to jedno wielkie "XD". Obiecywane CD163 które pojawia się na polskich torach raz na ruski rok to jakiś kabaret. Parowóz który nie jeździ na multiku oprócz jednego składu na 200 graczy  nie zasługuje na mówienie, że jest to dzieło sztuki. W simrailu powinny być conajmniej: darty, flirty, en57al, en57akm (i inne "mutacje"), impulsy, elfy2 i nie długo elfy3, eu200, husarz, grifin, gamma, ep09. I dopiero wtedy można powiedzieć, że gra jest pożądna. Zrobienie takiego en57al przy tak dużym zespole to 2 tygodnie roboty... 

Skoro zajmie Ci to dwa tygodnie to zrób. Będziesz miał świetny symulator i co dwa tygodnie wydasz DLC z nowym taborem. Normalnie biznes życia!

  • I agree 3
Posted

No i jeszcze:

11 godzin temu, YoungpiotreK napisał(a):

(...)  I dopiero wtedy można powiedzieć, że gra jest pożądna. (...)

ż  to gra może być pożądana.

  • I agree 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy