adamets2 Posted Wednesday at 09:41 PM Posted Wednesday at 09:41 PM Proponuję wydrukować sobie cały ten temat i rozdać wszystkim zainteresowanym 🙂 Koszt papieru i tonera będzie, ale wiedza bezcenna 🙂 1
zbynak Posted Wednesday at 09:51 PM Posted Wednesday at 09:51 PM (edited) Jeszcze troszkę informacji, widać, że generalnie PlayWay ma dobrze rozpoznane problemy/potrzeby, co z tego wyniknie to inna sprawa. Edited Wednesday at 09:52 PM by zbynak 1 2
Conrad Posted Wednesday at 10:00 PM Posted Wednesday at 10:00 PM Mnie zainteresowała kwestia testów z grupą 20-30 graczy Steam, przecież to jakiś żart! Każdy z nas po odpaleniu wersji po wyjściu z EA widział dziesiątki błędów. Mam nadzieje, że PlayWay tego wytłumaczenia nie kupił. 3
PL_Andrev Posted Thursday at 06:28 AM Posted Thursday at 06:28 AM 7 godzin temu, Conrad napisał(a): Mnie zainteresowała kwestia testów z grupą 20-30 graczy Steam, przecież to jakiś żart! Każdy z nas po odpaleniu wersji po wyjściu z EA widział dziesiątki błędów. Mam nadzieje, że PlayWay tego wytłumaczenia nie kupił. To chyba nie jestem jednym z Was :) - ja nie widziałem ani jednego błędu, a raczej niespełnione obietnice (pociągi na bocznicach, linia podmiejska do Wawy, dyżurki Kraków-Wawa-Dańdówka, edytor, save). Nie zapominaj, że jeżeli byli to gracze, to raczej nie działali wg jakieś check-listy dodanych usprawnień, tylko cieszyli się grą. Dodatkowo nie sprawdzali już istniejącej zawartości (brak gadaczki na peronach, spadek ruchu na Śląsku), pewnie większość skupiła się na nowej trasie / dyżurkach. A tam raczej problemów nie było (?). Na premierę to nawet składów było więcej, czuło się "ruch" i tu (przynajmniej w moim przypadku) był naprawdę efekt "wow" (z minusem za brak Bronowic, Płaszowa i brakiem ruchu w tych kierunkach) - za to Katowice świeciły pustkami. Aczkolwiek - żeby mnie community nie ubiczowła - pewne wątpliwości co do słów prezesa budzi scenariusz samouczka Ty2 i sample samochodów w scenerii '80. A to na pewno byłoby testowany przez testerów. Ciekawe że tych problemów nie było na streamach przed wyjściem EA.
MirekmiraS Posted Thursday at 07:41 AM Posted Thursday at 07:41 AM 20-30 osób testowało i nikt nie zauważył, że jadąc pociągiem 73xx jest komunikat brak zatrzymania na stacji Myszków i minus 1000 pkt? Albo w Sędziszowie jadąc w kierunku krańca mapy przy peronie wskaźnik W6b i po nadaniu RP1 nie zalicza punktów? To samo za Włoszczową w stronę Olszamowic, drugi przejazd. Rozkład jazdy w wielu przypadkach napięty jak guma w stringach, boty w dalszym ciągu, choć już mniej, kierują na boczny tor, bez potrzeby. I naprawdę z kilkudziesięciu osób nikt nie zauważył? Nikt nie zauważył błędów z Pendolino w singlu? 2
zbynak Posted Thursday at 07:53 AM Posted Thursday at 07:53 AM @MirekmiraS Te błędy są z nami od lat, to nie jest kwestia niezauważenia, tylko braku poprawy. Końcowy efekt jest taki sam, ale powód jednak inny 😉 1
MirekmiraS Posted Thursday at 08:24 AM Posted Thursday at 08:24 AM 24 minuty temu, zbynak napisał(a): @MirekmiraS Te błędy są z nami od lat, to nie jest kwestia niezauważenia, tylko braku poprawy. Końcowy efekt jest taki sam, ale powód jednak inny 😉 Niektóre są stare, powtarzające się, ale są i nowe, jak choćby nowy RJ czy błędy z podwójnym Pendolino, czy też błędy z parowozem o ktirych czytałem. Sugerujesz że testerzy je wyłapali a twórcy mimo tego nie naprawili i wydali grę z błędami? Nie wiem, być może. Jeśli byłeś testerem, to zakładam, że masz wiedzę w tym temacie. Odnośnie jeszcze RJ. Wczoraj posiedziałem trochę dłużej w Starzynach. Zauważyłem, że pociąg 132xxx niepotrzebnie ma kilkanaście minut PT w Psarach. Bo jeśli w Psarach wyprawi go się zgodnie z RJ, to w niedługim czasie za nim leci Pendolino i jest sytuacja, że dziobak musi czekać w Sprowie, bo towar nie zdąży jeszcze dojechać do Kozlowa.
PL_Andrev Posted Thursday at 11:25 AM Posted Thursday at 11:25 AM 3 godziny temu, MirekmiraS napisał(a): 20-30 osób testowało i nikt nie zauważył, że jadąc pociągiem 73xx jest komunikat brak zatrzymania na stacji Myszków i minus 1000 pkt? Albo w Sędziszowie jadąc w kierunku krańca mapy przy peronie wskaźnik W6b i po nadaniu RP1 nie zalicza punktów? Załóżmy że jako gracz dostałeś dostęp "exlusive" na 2-3 godziny aby potestować najnowszy build. Mając do dyspozycji całą nową trasę do Krakowa z dyżurkami już widzę jak jedziesz na Myszków czy Sędziszów.... XDDDD
MirekmiraS Posted Thursday at 12:52 PM Posted Thursday at 12:52 PM Godzinę temu, PL_Andrev napisał(a): Załóżmy że jako gracz dostałeś dostęp "exlusive" na 2-3 godziny aby potestować najnowszy build. Mając do dyspozycji całą nową trasę do Krakowa z dyżurkami już widzę jak jedziesz na Myszków czy Sędziszów.... XDDDD No weź się nie wygłupiaj, że do testów się dostaje tylko na 3 godz. 😁 2
broniewskijarek Posted Thursday at 01:05 PM Posted Thursday at 01:05 PM No pewnie, że on się wygłupia - ja np. testuję tę grę już 2 lata. 😉 1 7
SIMRAIL Team Królik Uszasty Posted Thursday at 01:45 PM SIMRAIL Team Posted Thursday at 01:45 PM 5 godzin temu, MirekmiraS napisał(a): Odnośnie jeszcze RJ. Wczoraj posiedziałem trochę dłużej w Starzynach. Zauważyłem, że pociąg 132xxx niepotrzebnie ma kilkanaście minut PT w Psarach. Bo jeśli w Psarach wyprawi go się zgodnie z RJ, to w niedługim czasie za nim leci Pendolino i jest sytuacja, że dziobak musi czekać w Sprowie, bo towar nie zdąży jeszcze dojechać do Kozlowa. To musimy poprawić. Oryginalnie to ten postój służył na przepuszczenie TLK do Krakowa, tylko po cięciach rozkładu te pociągi teraz jeżdżą naprzemiennie. 4
PL_Andrev Posted Thursday at 03:12 PM Posted Thursday at 03:12 PM Godzinę temu, Królik Uszasty napisał(a): (...) tylko po cięciach rozkładu (...) Po cięciach czego? Przecież wg informacje z Dev Live Q&A z 2024 miało być do 200 składów na mapie. Dodatkowo siedząc wczoraj na Szeligach zorientowałem się że obecnie NIC nie jeździ od /na Marków. Już nie wspominam że w stosunku wielkość nastawni / obciążenie ruchem to Kraków Gł. będzie bił rekordy... 1 1
Masterczulki Posted Thursday at 08:14 PM Posted Thursday at 08:14 PM 22 godziny temu, Conrad napisał(a): Mnie zainteresowała kwestia testów z grupą 20-30 graczy Steam, przecież to jakiś żart! Każdy z nas po odpaleniu wersji po wyjściu z EA widział dziesiątki błędów. Mam nadzieje, że PlayWay tego wytłumaczenia nie kupił. Te 20 osób to żart, szczególnie, że 3/4 discorda bardzo chętnie wzięłaby udział w testach. 2
SIMRAIL Team uetam Posted Thursday at 09:04 PM SIMRAIL Team Posted Thursday at 09:04 PM 5 godzin temu, PL_Andrev napisał(a): Po cięciach czego? Przecież wg informacje z Dev Live Q&A z 2024 miało być do 200 składów na mapie. Dodatkowo siedząc wczoraj na Szeligach zorientowałem się że obecnie NIC nie jeździ od /na Marków. Już nie wspominam że w stosunku wielkość nastawni / obciążenie ruchem to Kraków Gł. będzie bił rekordy... Na Marków nigdy nic nie jeździło. 1 1
SIMRAIL Team Królik Uszasty Posted Thursday at 09:53 PM SIMRAIL Team Posted Thursday at 09:53 PM ...zaś sama CMK jest niewdzięczna pod tym kątem, że nie ma wjazdów dwustronnych, idąc od dołu mapy w górę wyjazdy się w kierunkach: Zawiercie w górę, Psary w górę, Knapówka w dół, Włoszczowa w górę (ostatni!), Idzikowice w dół, Szeligi w dół. Oznacza to, że cokolwiek do Szelig/Markowa (towarowego) musiałoby i tak przepatatajać albo całą CMK, albo przynajmniej od Włoszczowy - czyli i tak większość. Gdyby układ posterunków/węzłów był bardziej przyjazny pod tym kątem, upchalibyśmy tam jakieś krótkie przeszkadzajki, ot nawet jak te luzaki na Dłubnię. 2 2
dos1 Posted 21 hours ago Posted 21 hours ago (edited) On 1/16/2025 at 7:28 AM, PL_Andrev said: On 1/15/2025 at 11:00 PM, Conrad said: To chyba nie jestem jednym z Was 🙂 - ja nie widziałem ani jednego błędu, a raczej niespełnione obietnice (pociągi na bocznicach, linia podmiejska do Wawy, dyżurki Kraków-Wawa-Dańdówka, edytor, save). Przecież build na tzw. "exit z early access" walił po oczach prostokątem z "thumbnail here", kilka pozycji w menu odpalało scenariusz "stój na S1 w nieskończoność", a jedna deterministycznie crashowała grę. Proszę Cię 🙂 Edited 21 hours ago by dos1 6
PL_Andrev Posted 21 hours ago Posted 21 hours ago 13 godzin temu, Królik Uszasty napisał(a): Gdyby układ posterunków/węzłów był bardziej przyjazny pod tym kątem, upchalibyśmy tam jakieś krótkie przeszkadzajki, ot nawet jak te luzaki na Dłubnię. Racja, najkrótszy możliwy odcinek to Marków-Czarca* lub Marków-Żelisławice. W sumie rzeczywiście przeszkadzajki w postaci luzaków ot, raz na 2 godziny byłyby całkiem dobrym pomysłem - po drodze jest wiele możliwości mijanek, a luzaki nie powodują korków (szczególnie w nocy gdy spada ruch). Muszę to wrzucić do sugestii, może ktoś z dev-teamu zlituje. * Szeligi mają Marków mimo ze nic tam nie jeździ. Ciekawe że dyżurka we Włoszczowej w ogóle nie obsługuje wyjazdu na Czarncę. 1
SIMRAIL Team Królik Uszasty Posted 21 hours ago SIMRAIL Team Posted 21 hours ago Łącznica ma raptem 3 lata, więc wtedy jej jeszcze nie było (https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/po-pol-roku-pociagi-pasazerskie-zaczely-jezdzic-lacznica-w-czarncy--113764.html). Inna sprawa, że to jest de facto ten sam odcinek po CMK (Szeligi-Włoszczowa Płn). 2
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now