adamets2 Posted January 28 Posted January 28 (edited) @PeVoo gra jest mega niedopracowana pod wieloma względami. Jak się robi trudny scenariusz gdzie nie wiadomo co i jak, a czasami co gorsza jest zabugowany to w każdej grze jest na to recepta - SAVE. Wracasz do wcześniejszego momentu. Ja w TSW robię sobie save po przejechaniu każdej stacji. Tutaj może się zdarzyć, że poświęcisz godzinę na dojechanie do jakiejś stacji gdzie będziesz miał manewry, zmianę lokomotywy itp i albo będzie bug albo co częściej nie ogarniesz. Wtedy jedyne co to poświęcenie kolejnej godziny i szukanie po YT albo przycisk ESC i wyjście z gry... Więc mając taką perspektywę mam zerową motywację do grania żeby sobie już całkiem nie popsuć wrażeń z tej w sumie naprawdę fajnej gry. Czekam wciąż na zmiany, a właściwie tylko na jedną. Myślę, że tak naprawdę cała sprawa rozbija się o założenia koncepcyjne SimRail. Po pierwsze brak parametryzacji i postawienie na z góry określone scenariusze. Po drugie - postawienie właściwie wszystkiego na jedną kartę czyli tryb multi i tryb dyżurnych.No i po trzecie - brak tego S. Osoba nastawiona na multi powinna być zadowolona, ale tryb single jest aby był. Edited January 28 by adamets2 1 2
PL_Andrev Posted January 28 Posted January 28 1 godzinę temu, PeVoo napisał(a): Ja tu nie widzę żadnego problemu kompletnie. Jeśli w scenariuszu masz przewidziane 5 minut na odpalenie loko i potem już masz być na peronie, to po wyborze opcji "gorący start" (jakkolwiek by się nazywała), po prostu gra przestawia zegar na 4 minuty później i wszystko w loko na włączone i zostaje ci minuta na dojechanie do peronu. Proste? Proste. To nie jest proste, bo nie ma impulsu wejściowego - LUA nie wie czy jest gorący start czy nie. Opcją pośrednią są dwie wersje scenariusza, które różnią się o jedną linijką kodu (TimeSpan?).
SIMRAIL Team Królik Uszasty Posted January 28 SIMRAIL Team Posted January 28 Można to zrobić, klasa trainset ma funkcję do ustawiania stanu (ale ma to sens w zasadzie tylko po spawnie), np. dla pojazdu zahamowanego i uruchomionego: trainset.SetState(DynamicState.dsStop, TrainsetState.tsTrain, true) a dla pojazdu zimnego i wyłączonego: trainset.SetState(DynamicState.dsCold, TrainsetState.tsDeactivation, true) https://wiki.simrail.eu/en/LUA/structs/TrainsetInfo 1 1
dos1 Posted January 28 Posted January 28 10 hours ago, PL_Andrev said: 15 hours ago, PeVoo said: Zdaje się że była już odpowiedź na ten postulat: generalnie na rozruch jest przewidziane kilkanaście minut i gracz startujący z gotową lokomotywą musiałby przeczekać ten czas pod semaforem. Gdyby tylko gra komputerowa miała możliwość dostosować dostępny czas w zależności od wyboru gracza... 🤔
PL_Andrev Posted January 28 Posted January 28 Do tej pory grałem na multi, ale stwierdziłem mam trochę czasu, zagram scenariusz ET22. Na drugim monitorze filmik z uruchamiania, aby "co do sekundy" śledzić proces uruchamiania. Utknąłem na etapie ze sprężarką - pantograf nie podnosi się. Pół godziny na zluzowanie (się), inny filmik na YT. Tym razem pantograf się podniósł, ale skład nie odhamował się. Czemu? Nie wiem, nie chce mi się zgadywać. Na początku poleciały wulgaryzmy, teraz już puściło. Gdybym nie miał dostępu do multi (a teraz podobno trzeba zrobić samouczek) bym w te pędy zwrócił grę. Gratulacje zespół SimRail - dobra robota. 2 1
PL_Andrev Posted January 28 Posted January 28 16 minut temu, dos1 napisał(a): Gdyby tylko gra komputerowa miała możliwość dostosować dostępny czas w zależności od wyboru gracza... 🤔 Tak, gdyby scenariusz miał wbudowany scenariusz. Ale skoro to skrypt zewnętrzy (LUA) to jesteśmy ograniczeni do kolejnych linijek pliku wykonawczego.
misiek_131415 Posted January 28 Posted January 28 1 godzinę temu, PL_Andrev napisał(a): Czemu? Nie wiem, nie chce mi się zgadywać. Też miałem podobne odczucia kiedyś. Ale. Nie ruszysz loko jak piasecznicy nie włączysz. Nie pojedziesz jak rolety masz włączone albo wyłączone. Nie pamiętam jak:))) Wajcha pod sufitem w korytarzu. Możesz pokrętłami wyłączyć część silników w byczku i tym samym symulować jazdę na niepełnej mocy jakąś awarię. Polecam. Fajnie się operuje nastawnikiem wtedy. Chcieliśmy realizmu to go mamy. To nie jest gra że siadasz, kawka, WSAD, spacja enter i jedziesz z koksem. Ja chcę się głowić dlaczego ta kupa złomu stoi mi na trasie ( bo na pt przestawiłem rolety bo się nudziłem i klikałem myszką we wszystko wokół) Z byczkiem jest dobra robota zrobiona. Mam nadzieję że kolejne loko nie będą na niższym poziomie. Też miałem problem ze sprężarką. Guzika nie mogłem znaleźć na obudowie. Bo w złej szafie szukałem 😄 Ale znalazłem. I tak kombinowałem że się nauczyłem w końcu. Z EN57 też miałem problem. Opuściłem pantograf chyba na trasie. Jakiś patent był że nastawnik musiałem cofnąć żeby coś zadziałał, można było włączyć. Już nie pamiętam. Cały ruch w Łc zablokowałem. Ale to jest ten realizm jaki gracze chcieli. Panie Andrev. Na spokojnie:))) Setki graczy jedzie byczkiem a Pan nie da rady? Da Pan radę:))) Tak trzeba się nastawić:))) 2 5
PeVoo Posted January 28 Posted January 28 5 godzin temu, adamets2 napisał(a): gra jest mega niedopracowana pod wieloma względami. Jak się robi trudny scenariusz gdzie nie wiadomo co i jak, a czasami co gorsza jest zabugowany to w każdej grze jest na to recepta - SAVE. Wracasz do wcześniejszego momentu. Ja w TSW robię sobie save po przejechaniu każdej stacji. Tutaj może się zdarzyć, że poświęcisz godzinę na dojechanie do jakiejś stacji gdzie będziesz miał manewry, zmianę lokomotywy itp i albo będzie bug albo co częściej nie ogarniesz. Wtedy jedyne co to poświęcenie kolejnej godziny i szukanie po YT albo przycisk ESC i wyjście z gry... Więc mając taką perspektywę mam zerową motywację do grania żeby sobie już całkiem nie popsuć wrażeń z tej w sumie naprawdę fajnej gry. Czekam wciąż na zmiany, a właściwie tylko na jedną. Tu się zagdzam. 5 godzin temu, adamets2 napisał(a): Myślę, że tak naprawdę cała sprawa rozbija się o założenia koncepcyjne SimRail. Po pierwsze brak parametryzacji i postawienie na z góry określone scenariusze. Po drugie - postawienie właściwie wszystkiego na jedną kartę czyli tryb multi i tryb dyżurnych.No i po trzecie - brak tego S. Osoba nastawiona na multi powinna być zadowolona, ale tryb single jest aby był. A to ja Ci chyba tłumaczyłem już chyba, że wcale nie musimy wybierać koncepcji. Po pierwsze dla mnie koncepcja sztywnych scenariuszy jest lepsza (a już zwłaszcza jeśli w grę wchodzą oceny punktowe na koniec!!!). Scenariusz to, jak sama nazwa wskazuje, konkretny scenariusz, sytuacja w której chcesz się przetestować, np. awaria, nagła zmiana semafora przed gębą, podjazd pod wielką górę z węglem na oblodzonych torach, itp. To są bardzo specyficzne rzeczy i one wręcz powinny być sztywne, a już zwłaszcza jeśli będą oceniane na punkty, żeby ludzie nie mogli oszukiwać zmieniając sobie ustawienia na łatwiejsze. Po drugie w TSW masz i jedno i drugie - masz SZTYWNE scenariuse i masz dynamiczne rozkłady jazdy (w których możesz powybierać porę roku, pogodę, godzinę itp). I każdy zadowolony. Np. w BeamNG.drive mi się bardzo NIE podoba to, że można sobie wybrać dowolny samochód, włączyć lub wyłączyć ruch uliczny itp, a na końcu wpisujesz się na listę najlepszych czasów i nawet nie jest wpisane jakim samochodem. To jest moim zdaniem kpina i jest to w praktyce bezużyteczne. Jedyne co to daje, to informację, że już dany scenariusz CZYMŚ ukończyłeś. Nie chciałbym czegoś takiego tutaj. 5 godzin temu, PL_Andrev napisał(a): To nie jest proste, bo nie ma impulsu wejściowego - LUA nie wie czy jest gorący start czy nie. Opcją pośrednią są dwie wersje scenariusza, które różnią się o jedną linijką kodu (TimeSpan?). Ja nie wnikam w technikalia. Po prostu zakładam, że skoro scenariusze pokazują message boxy z wyborem rodzaju pociągu czy pogody, to (przy mocno prawdopodobnym założeniu, że w grze nie ma wszystkich możliwych kombinacji wyborów użytkownika jako oddzielnych plików z takimi wersjami scenariusza), to znaczy, że ich skrypt może dynamicznie reagować na te wybory, więc może też uzależnić od wyboru użytkownika jaki pociąg postawi na torach (zimny czy włączony) i mam nadzieję też pozycję i godzinę też da się jakimś IF-em objąć w tym dziwnym języku. Z tego co się orientuję LUA to nie jest suchy plik danych jak INI czy XML tylko bardziej coś jak javascript, że można normalnie pisać komendy. A jeśli tak, to wszystko da się zrobić. Poprawcie jeśli się mylę. (Natomiast jeśli się mylę, to wybór LUA był złym wyborem!)
PL_Andrev Posted January 28 Posted January 28 Godzinę temu, misiek_131415 napisał(a): Panie Andrev. Na spokojnie:))) Setki graczy jedzie byczkiem a Pan nie da rady? Setki graczy jeżdża byczkiem, ale 99% aktywności koncentruje się na kręceniu nastawnikiem. Przez 10 minut (w tym dwa restarty scenariusza) kminiłem jak się startuje baterie w EU07 - klikałem i ruszałem myszą na wszystkie sposoby no nie dało się. W końcu wpadłem na to, że jak pod ostrym kątem się spojrzy to jest wajcha i trzeba ją dłuuugo przeciągać.
misiek_131415 Posted January 28 Posted January 28 7 minut temu, PL_Andrev napisał(a): Setki graczy jeżdża byczkiem, ale 99% aktywności koncentruje się na kręceniu nastawnikiem. Przez 10 minut (w tym dwa restarty scenariusza) kminiłem jak się startuje baterie w EU07 - klikałem i ruszałem myszą na wszystkie sposoby no nie dało się. W końcu wpadłem na to, że jak pod ostrym kątem się spojrzy to jest wajcha i trzeba ją dłuuugo przeciągać. albo wstać z fotela i podejść bliżej:) realnie mechanik nie ma takiej długiej łapy z fotela to robić prawdopodobnie. Bateria to chyba B na klawiaturze. Łatwiej. 1
SIMRAIL Team Królik Uszasty Posted January 28 SIMRAIL Team Posted January 28 Są komendy w lua do zmiany czasu scenariusza, np. tutorial z parowozem w wersji trudny oprócz standardowej godziny może również odbywać się zimą lub w nocy tego samego dnia. 1
PeVoo Posted January 28 Posted January 28 (edited) Nooo, czyli w zasadzie dałoby się już teraz zrobić scenariusz z wyborem loko na zimno czy na gorąco, albo nawet pomijanie manewrów, skoro już są tacy, co sobie lubią odbierać najciekawsze momenty gry. Tylko takie coś wymagałoby przeorania każdego scenariusza ręcznie. Ja myślałem bardziej o jakimś rozwiązaniu systemowym. Nie wiem na ile to możliwe, ale wyobrażam sobie coś na zasadzie, że stawiasz "marker" już po włączeniu loko (czy to w edytorze, czy w kodzie) i od tego momentu jest początek wersji na gorąco, do którego gra automatycznie pomija po wybraniu na gorąco + nie trzeba tej ramki kodować w każdym scenariuszu. Coś na zasadzie, że jeżeli gra sama znajdzie w scenariuszu dodatkowy punkt wejścia na gorąco, to sama oferuje wybór i pomija do niego miejsca. Mam nadzieję, że rozumiecie co mam na myśli. A jeśli są manewry trudne lub długie, np łączenie wagonów, to też mogłoby być to pomijalne. Tylko że za chwilę będzie problem z punktacją i najlepszymi wynikami. W zasadzie jedyna opcja jaką widzę żeby to zrobić z sensem przy dynamicznch scenariuszach, to zapisywać kombinacje wszystkich wyborów użytkownika - i dla każdej kombinacji tworzyć oddzielną listę wyników (czy to lokalnych, czy ogólnoświatowych). Będzie trochę bardziej skomplikowane menu wtedy. Najlepiej jakby w scenariuszu generalnie była systemowa opcja definiowania kilku punktów wejścia, każdy z nazwą tekstową (predefiniowaną, tłumaczoną, lub własną, ew. opcjonalnie ręcznie tłumaczoną lub przez automat) - i gra sobie wczytuje jakie są dostępne te punkty wejścia i wyświetla ramkę typu "Wybierz wariant scenariusza:" i na przyciskach wyświetla nazwy tych punktów, np "Zimny start", "Tylko manewry", "Sama trasa" (z czego pierwszy to całość, drugi po odpaleniu loko, a trzeci po wjechaniu na peron startowy). Gra sobie też zapamięta wybrany tryb w zmiennej i w razie czego można też końcowe manewry pominąć i odtrąbić sukces. A ewentualna lista najlepszych wyników może wtedy mieć kolumnę "Tryb gry" (lub "Wariant") z nazwą punktu wejścia i można też pozwolić użytkownikowi przefiltrować po tym trybie żeby mógł odfiltrować "nieuczciwe" wyniki względem wybranego przez niego trybu. Na każdy taki problem znajdzie się dobre rozwiązanie. PS: Jeśli nie łapiecie o co mi chodzi z "punktami wejścia", to przypomnijcie sobie GTA 5 Online, bo zapewne większość ludzi w to grała już - np. skok na Cayo Perico albo na kasyno - tam też można ręcznie wybrać dosłownie "punkt wejścia" - czyli np. wybrać włam kraterem pod wodą, albo od góry ze spadochronu itp - natomiast po wylądowaniu na wyspie, niezależnie gdzie się znajdziesz, wszystko działa tak samo, tzn. są konkretne reguły, ścieżki którymi poruszają się strażnicy i co mogą robić a czego nie. Kod ten sam, scenariusz ten sam, jedynie punkty wejścia i wyjścia inne, czyli krótko mówiąc: pozycja startowa, dostępny ekwipunek oraz warunek zaliczenia. Reszta leci tak samo. I działa to wyśmienicie. Czasem warto uczyć się od najlepszych. Edited January 28 by PeVoo
PeVoo Posted Thursday at 07:44 PM Posted Thursday at 07:44 PM Uuuła... Tego jeszcze nie było. Zero reakcji i odpowiedzi od dwóch dni. Czy to forum umarło już? 1
KOlorowy Posted Thursday at 07:45 PM Posted Thursday at 07:45 PM Teraz, PeVoo napisał(a): Uuuła... Tego jeszcze nie było. Zero reakcji i odpowiedzi od dwóch dni. Czy to forum umarło już? Żyje! (Swoim życiem ;>)
Rafał Posted Thursday at 08:02 PM Posted Thursday at 08:02 PM 15 minut temu, PeVoo napisał(a): Czy to forum umarło już? Z dniem 'wyjścia' z EA ta gra zupełnie mnie przestała interesować. Przerosła twórców, a ja z kolei nie jestem jakimś mikolem żeby inwestować swój czas i pieniądze w upadłe projekty. 3
zbynak Posted Thursday at 08:07 PM Posted Thursday at 08:07 PM W zasadzie to nie za bardzo jest o czym dyskutować. 😉 Pełna wersja wyszła w stanie w jakim wyszła, z opóźnieniem jakie widzieliśmy. Wszystko o tym zostało już powiedziane, w tym część powtórzona wiele razy. Zaczęły się pojawiać regularne łatki, co też w pewien sposób rozładowało sytuację, bo widać, że projekt na razie nie umarł. Czekamy na nowego prezesa i dalsze informacje o planach na przyszłość, do czasu zmiany na górze nie spodziewam się żadnych większych nowości. Jedyne co teraz może na nowo ruszyć dyskusję to DLC Łódź - albo wypuszczenie w stanie podobnym do "pełnej wersji" albo odłożenie do czasu dopracowania, tak czy inaczej ktoś będzie niezadowlony i pojawią się narzekania. 😉 Osoby, które zakupiły DLC Cargo czekają jeszcze na brakujący wagon, ale nikt nie wiem czy wypuszczenia tegoż dożyjemy 😑 6
maszynista_ezt Posted Thursday at 08:07 PM Posted Thursday at 08:07 PM 22 minuty temu, PeVoo napisał(a): Uuuła... Tego jeszcze nie było. Zero reakcji i odpowiedzi od dwóch dni. Czy to forum umarło już? Może powinieneś pisać bardziej syntetycznie?😀 3
Dawid_PL Posted Friday at 11:28 AM Posted Friday at 11:28 AM Cześć, dużo tutaj ciekawych tematów się przewija, ale postanowiłem i ja się wypowiedzieć, bo przeglądam codziennie FB w poszukiwaniu jakiś informacji czy coś się dzieje w tej grze czy trzeba nadal czekać. Sprawa wygląda tak, że gra ma świetny potencjał i prowadzenie pociągów niesie ze sobą fajny czas ukojenie po całodniowym trudzie pracy niezwiązanej z koleją. Naprawdę to co się ukazało we wczesnym dostępie dało powiew świeżości w tematykę gier o prowadzeniu Polskich pociągow i nadzieje, że będzie to coś naprawdę wspaniałego. Moim zdaniem pojawiają się jednak błędy w założeniach gry. Skoro piszecie, że w skryptach LUA jest problem z odniesieniem się do czasu i zaprogramowaniem scenariusza niezależnie od lokomotywy zimnej czy całego pociągu to należy coś zmienić w silniku gry ( lub zrezygnować z LUA jeśli jest wąskim gardłem). Moja propozycja jest następująca usiądźcie sobie na spokojnie i zastanówcie się jak chcecie, żeby ta gra wyglądała. No i oczywiście niekwestionowaną sprawą jest informowanie o tym publicznie fanów. Można zrobić jakieś spotkanie z fanami i wymianę myśli. Z mojego punktu widzenia gra ma niesamowity potencjał, ale trzeba się zastanowić jak go wykorzystać dalej aby iść w dobrą stronę. - Jeśli chodzi o multiplayer to zastanówcie się nad zrobieniem z niego single player. Moja propozycja jest taka, aby dokończyć Edytor i pozwolić tworzyć własne pociągi. Wchodzę w multi i mam znaczniki na stacjach które mogę wybrać i tworzę sobie pociąg z Krakowa do Sędziszowa bo tyle mam dziś czasu. Wybieram lokomotywę oraz konfiguruję skład na dostępnych torach, które mogę wybrać aby rozpocząć. Jest to praca zapewne ze zmianami w wielu podstawowych założeniach gry, ale według mnie niezbędna do wyznaczenia dalszego kierunku rozwoju. Szczerze mówiąc czytałem o Łodzi już co najmniej rok temu i jak widać nadal trzeba czekać. Moim zdaniem uproszczenie do granic możliwości przebiegu rozgrywki jest dobrym rozwiązaniem. Pozwolić stworzyć pociąg i nadzorować liczbę botów na trasie a reszta to już życie, albo Cię dyżurny puści albo trzeba będzie czekać w przypadku towarów. Tras do obsadzenie też jest bardzo dużo wystarczy zdać sie na kreatywność graczy w tym zakresie a zadaniem twórców byłoby tylko rozwój gry w dalszym kierunku a kierunków jest bardzo dużo. Chętnie zobaczyłbym więcej elektryków typu Siemens Vectron, ET42, ET41 itd, itp, chętnie lokomotywy spalinowe bo dorobienie jakieś trasy wokół tego co jest, która nie posiada elektryfikacji raczej nie jest dużym problemem bo część już z tego co zauważyłem jest dostępna na obecnej mapie. No i mapa. To zapewne temat długi i szeroki, ale cała społeczność liczy na rozwój. Liczymy, że będzie można wozić towary dalej i dalej od Gdańska przez Bydgoszcz do Poznania i Wrocławia. Gra zapowiadała sie naprawdę świetnie, ale potrzebna jest głębsza analiza ze strony twórców co dalej realnie można zrobić ? Co usprawnić, żeby dalej zarabiać na DLC. 2
KOlorowy Posted Friday at 11:55 AM Posted Friday at 11:55 AM (edited) 27 minut temu, Dawid_PL napisał(a): Cześć, dużo tutaj ciekawych tematów się przewija, ale postanowiłem i ja się wypowiedzieć, bo przeglądam codziennie FB w poszukiwaniu jakiś informacji czy coś się dzieje w tej grze czy trzeba nadal czekać. Sprawa wygląda tak, że gra ma świetny potencjał i prowadzenie pociągów niesie ze sobą fajny czas ukojenie po całodniowym trudzie pracy niezwiązanej z koleją. Naprawdę to co się ukazało we wczesnym dostępie dało powiew świeżości w tematykę gier o prowadzeniu Polskich pociągow i nadzieje, że będzie to coś naprawdę wspaniałego. Moim zdaniem pojawiają się jednak błędy w założeniach gry. Skoro piszecie, że w skryptach LUA jest problem z odniesieniem się do czasu i zaprogramowaniem scenariusza niezależnie od lokomotywy zimnej czy całego pociągu to należy coś zmienić w silniku gry ( lub zrezygnować z LUA jeśli jest wąskim gardłem). Moja propozycja jest następująca usiądźcie sobie na spokojnie i zastanówcie się jak chcecie, żeby ta gra wyglądała. No i oczywiście niekwestionowaną sprawą jest informowanie o tym publicznie fanów. Można zrobić jakieś spotkanie z fanami i wymianę myśli. Z mojego punktu widzenia gra ma niesamowity potencjał, ale trzeba się zastanowić jak go wykorzystać dalej aby iść w dobrą stronę. - Jeśli chodzi o multiplayer to zastanówcie się nad zrobieniem z niego single player. Moja propozycja jest taka, aby dokończyć Edytor i pozwolić tworzyć własne pociągi. Wchodzę w multi i mam znaczniki na stacjach które mogę wybrać i tworzę sobie pociąg z Krakowa do Sędziszowa bo tyle mam dziś czasu. Wybieram lokomotywę oraz konfiguruję skład na dostępnych torach, które mogę wybrać aby rozpocząć. Jest to praca zapewne ze zmianami w wielu podstawowych założeniach gry, ale według mnie niezbędna do wyznaczenia dalszego kierunku rozwoju. Szczerze mówiąc czytałem o Łodzi już co najmniej rok temu i jak widać nadal trzeba czekać. Moim zdaniem uproszczenie do granic możliwości przebiegu rozgrywki jest dobrym rozwiązaniem. Pozwolić stworzyć pociąg i nadzorować liczbę botów na trasie a reszta to już życie, albo Cię dyżurny puści albo trzeba będzie czekać w przypadku towarów. Tras do obsadzenie też jest bardzo dużo wystarczy zdać sie na kreatywność graczy w tym zakresie a zadaniem twórców byłoby tylko rozwój gry w dalszym kierunku a kierunków jest bardzo dużo. Chętnie zobaczyłbym więcej elektryków typu Siemens Vectron, ET42, ET41 itd, itp, chętnie lokomotywy spalinowe bo dorobienie jakieś trasy wokół tego co jest, która nie posiada elektryfikacji raczej nie jest dużym problemem bo część już z tego co zauważyłem jest dostępna na obecnej mapie. No i mapa. To zapewne temat długi i szeroki, ale cała społeczność liczy na rozwój. Liczymy, że będzie można wozić towary dalej i dalej od Gdańska przez Bydgoszcz do Poznania i Wrocławia. Gra zapowiadała sie naprawdę świetnie, ale potrzebna jest głębsza analiza ze strony twórców co dalej realnie można zrobić ? Co usprawnić, żeby dalej zarabiać na DLC. Napiszę krótko, ale szczerze i dosadnie z racji tego, że trochę tutaj wszyscy siedzimy. "Porzućcie wszelką nadzieję, którzy tu wchodzicie." - tyle w temacie Edited Friday at 11:55 AM by KOlorowy 3 4
broniewskijarek Posted Friday at 12:08 PM Posted Friday at 12:08 PM No chyba, że SimKol sprzeda całą grę innemu studio i ktoś inny weźmie się za programowanie...
zbynak Posted Friday at 12:39 PM Posted Friday at 12:39 PM Godzinę temu, Dawid_PL napisał(a): Jeśli chodzi o multiplayer to zastanówcie się nad zrobieniem z niego single player. Moja propozycja jest taka, aby dokończyć Edytor i pozwolić tworzyć własne pociągi. Wchodzę w multi i mam znaczniki na stacjach które mogę wybrać i tworzę sobie pociąg z Krakowa do Sędziszowa bo tyle mam dziś czasu. Wybieram lokomotywę oraz konfiguruję skład na dostępnych torach, które mogę wybrać aby rozpocząć. Takie coś co proponujesz to jest absurd. Po co mieliby robić z multiplayera singleplayer? 😄 Jak ktoś chce grać w single to gra w single, jak chce grać w multi to gra w multi. Wiele razy było poruszane, że dowolność w pojawianiu się składów nie ma sensu w grze, jak to sobie wyobrażasz: wypuszczam na CMK towarowy jadący 80km/h i 30 sekund później pojawiają się znikąd 2 Pendolino jadące 200. Co w takiej sytuacji? Alb sprawdzam w EDR, że nic nie jedzie przez najbliższe 10 minut i wypuszczam pociąg na jednotor, po czym nagle magicznie pojawia się pociąg w większym priorytetem z naprzeciwka. Dodatkowo jak chcesz wtedy rozwiązać PH służące do przepuszczania szybszych pociągów? Jak się pojawi 10 składów z priorytetem, to pozostałe mają stać cały czas, bo w każdej chwili ktoś może kliknąć, że pojawia się EIP? 5
adisuper Posted Friday at 12:41 PM Posted Friday at 12:41 PM 32 minuty temu, broniewskijarek napisał(a): No chyba, że SimKol sprzeda całą grę innemu studio i ktoś inny weźmie się za programowanie... To trochę móglby być strzł w kolano bo inne studio mogłoby sporo spartaczyć albo w ogóle przeprogramować grę i już nie miałaby takiej gdzieniegdzie swieżości np 1 1
Bulbulator Posted Friday at 12:43 PM Posted Friday at 12:43 PM 31 minut temu, broniewskijarek napisał(a): No chyba, że SimKol sprzeda całą grę innemu studio i ktoś inny weźmie się za programowanie... Tu bardziej wygląda na to, że aktualna firma to Januszpol i taki ma też styl zarządzania. Ta garstka ludzi, która aktualnie pracuje nad Simrailem nie wie w co najpierw ręce włożyć, bo ilość bugów rośnie, a tu jeszcze trzeba rozwijać, robić trasy, składy, od góry dostają baty od zarządu, który zamiast zatrudnić kilka osób więcej, to próbuje maksymalizować zyski, bo przecież i tak coś tam się dzieje, a programiści to niech lepiej nie narzekają, tylko siedzą po godzinach. Z naszej strony też lecą baty, że programiści nic nie robią i takim sposobem mają sytuację bez wyjścia i brak motywacji. Bo co nie zrobią to jest źle albo za mało:) 1 10
ShazzShank Posted Friday at 01:18 PM Posted Friday at 01:18 PM (edited) 1 hour ago, Bulbulator said: Tu bardziej wygląda na to, że aktualna firma to Januszpol i taki ma też styl zarządzania. Ta garstka ludzi, która aktualnie pracuje nad Simrailem nie wie w co najpierw ręce włożyć, bo ilość bugów rośnie, a tu jeszcze trzeba rozwijać, robić trasy, składy, od góry dostają baty od zarządu, który zamiast zatrudnić kilka osób więcej, to próbuje maksymalizować zyski, bo przecież i tak coś tam się dzieje, a programiści to niech lepiej nie narzekają, tylko siedzą po godzinach. Z naszej strony też lecą baty, że programiści nic nie robią i takim sposobem mają sytuację bez wyjścia i brak motywacji. Bo co nie zrobią to jest źle albo za mało:) Czego się spodziewaleś po nich ? Ja niczego i nie jestem zawiedziony. :0 Edited Friday at 02:36 PM by ShazzShank 3 2
ShazzShank Posted Friday at 01:19 PM Posted Friday at 01:19 PM (edited) On 1/31/2025 at 1:43 PM, Bulbulator said: Tu bardziej wygląda na to, że aktualna firma to Januszpol i taki ma też styl zarządzania. Ta garstka ludzi, która aktualnie pracuje nad Simrailem nie wie w co najpierw ręce włożyć, bo ilość bugów rośnie, a tu jeszcze trzeba rozwijać, robić trasy, składy, od góry dostają baty od zarządu, który zamiast zatrudnić kilka osób więcej, to próbuje maksymalizować zyski, bo przecież i tak coś tam się dzieje, a programiści to niech lepiej nie narzekają, tylko siedzą po godzinach. Z naszej strony też lecą baty, że programiści nic nie robią i takim sposobem mają sytuację bez wyjścia i brak motywacji. Bo co nie zrobią to jest źle albo za mało:) DELETE THIS POST ASAP ! Edited Sunday at 11:15 AM by ShazzShank 10
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now