qbahn Posted January 23 Posted January 23 W dniu 22.01.2024 o 14:42, adamets2 napisał(a): @adisuper nie chodzi mi o różnicę związaną z update tylko czy po prostu w grze te światła są zależne od godziny, a nie jedynie: noc-dzień. Czy np. o 22 jest więcej, a o 3 w nocy mniej? Bo ja pisząc o tych światłach opierałem się na tym czego doświadczyłem, a wiemy, że w singlu jest dosłownie parę scenariuszy. A na multi się jeździ o różnych godzinach. Więc może ktoś jechał o 4 czy 5 nad ranem czy 3 i o 21 czasu gry i zaobserwował zmiany w nocy w zależności od godziny? Wg. mnie jest różnica, ale nie wiem czy to kwestia godziny czy serwera. 1 1
adamets2 Posted January 24 Author Posted January 24 (edited) No i PIĘKNIE! Samo to, że jest w zależności od godziny jest już na plus, ale - o tej 22 przydałoby się trochę mniej bo nawet o 22 aż tylu ludzi nie ma włączonych - przydałoby się zróżnicowanie kolorostyczne Generalnie i tak o niebo lepiej niż w TSW4 gdzie ostatnio na steam nawet wrzuciłem fotkę z Bostońskiego Ekspresu gdzie pali się 100% jednostajnych świateł w jednolitych, koszmarnych teksturach. Edited January 24 by adamets2 1
adamets2 Posted February 29 Author Posted February 29 (edited) Jak tak bardzo nie chcecie zwierzątek i samobójców żeby nie było za drastycznie to może wprowadzić do symulacji coś takiego?: https://tvn24.pl/opole/zielecice-kierowca-utknal-na-przejezdzie-kolejowym-nagranie-st7789802 Kierowca zaklinował się na torach kolejowych. Do ostatniej chwili próbował ratować samochód zamiast siebie. Szlaban był opuszczony. Pociąg miał zapewniony przejazd, ale Pani Karolina machając latarką zasygnalizowała maszyniście żeby się zatrzymał. Skończyło się szczęśliwie. Fajnie jakby coś takiego pojawiło się w grze. Czyli nie ludzi ale np. samochody zaklinowane na przejeździe. Wtedy nie trzeba by zmieniać kategorii wiekowej gry bo symulacja by zakładała jedynie samochód. Czy w razie nie zatrzymania gracz by wykoleił pociąg, przejechał masakrując samochód czy jeszcze co innego to Twórcy sami by mogli się zastanowić. Na pewno wymagało by to od gracza dużej uwagi i wymuszało realne zwalnianie przed przejazdami. Oczywiście powinno się to pojawiać losowo w singlu i multi, a nie zapisane na stałe w scenariuszu. Na pewno za zatrzymanie w takiej sytuacji powinno być dużo punktów. 🙂 Dodam, że takich sytuacji nie ma w żadnej innej grze z pociągami więc SimRail by mógł wyprzedzić konkurencję. Jest to jak najbardziej realistyczne i dzieją się takie rzeczy w realu. I zastanówcie się nad tym, a nie nie zgadzajcie się wyłącznie dlatego, że to ja zgłosiłem taką sugestię 🙂 Edited February 29 by adamets2 4 1
MALECKI Posted February 29 Posted February 29 (edited) 22 minuty temu, adamets2 napisał(a): Jak tak bardzo nie chcecie zwierzątek i samobójców żeby nie było za drastycznie to może wprowadzić do symulacji coś takiego? Ja jestem jak najbardziej za zwierzątkami. Najbardziej za tym, żeby wymodelować wielkiego tyranozaura, który gdzieś koło Góry Włodowskiej będzie wychodził z lasu na tory. Najpierw zatrzyma pociąg, a potem zeżre lokomotywę z tobą w środku. W tym momencie będzie cię wywalało z gry. Ale będzie to działać wyłącznie na twoim profilu. Co ty na to? Edited February 29 by MALECKI 2 1 2
adamets2 Posted February 29 Author Posted February 29 Ironia nie potrzebna i całkowicie zbędna. Jak chcesz się bawić w hejtera to twoja sprawa i świadczy to wyłącznie o tobie, a nie o mnie.
adamets2 Posted February 29 Author Posted February 29 (edited) W dniu 18.12.2023 o 12:13, inomushis napisał(a): Niestety, aktualnie w SR nie zobaczycie samobójców skaczących pod pociąg. W wersji na symulatorach szkoleniowych, gdzie też używamy SR, takie zdarzenia występują (ludzie, zwierzęta, pojazdu, inne przeszkody) ale na Steamie spowodowałyby inną kwalifikację gry ze względy na sceny przemocy. Sorry Panowie co mnie minusujecie @Marcion i inni - nie rozumiem was. Za pomysł radia mnie zakrzyczeliście, że to nie realne. Tu macie wyjaśnione, że na prawdziwym symulatorze są takie zdarzenia... To teraz już nie chcecie realizmu? Nie można żeby nie było ograniczeń wiekowych dawać samobójców. Ok - więc podałem przykład zakleszczonego pojazdu na przejeździe. Przykład REALNY sprzed tygodnia. No chyba, że ja stałem się tu jakimś wrogiem nr 1 i nie ważne co napiszę to już będzie nie tak... Edited February 29 by adamets2 1
Marcion Posted February 29 Posted February 29 Pomysł nie został przemyślany. Dlaczego serwer ma być sparaliżowany przez 2 godziny tylko po to, że ktoś uderzył samochód na przejeździe? Gracze sami sobie utrudniają niewiedzą gdzie na co dzień dochodzi do 30 minutowych opóźnień, a jak ktoś bawi się w jednotory to 60 minut opóźnień? Na szlaku pomiędzy Sosnowcem Południowym, a Sosnowcem Dandówką też jest przejazd i jak ktoś uderzy samochód to serwer sparaliżowany po całości, bo korki w obie strony się tworzą, bot na Dandówce też się zablokuje, tamte okolice mają jednotory to już w ogóle. Można obecnie zobaczyć co się stanie jak 5 pociągów w jedną stronę po szlaku jednotorowym chce pojechać. Ponadto trzeba stworzyć nową fizykę uderzeń obiektów, które nie są wpisane w tory (mam na myśli wszystko inne niż skład), a nie ukrywajmy, fizyka wykolejenia nie jest dobra, ale śmieszna. Dopuszczalne takie coś mogłoby być tylko w grze jednoosobowej w konkretnym scenariuszu, który przewidzi specjalnie przypadki. Na razie o singleplayerze trzeba się wstrzymać ze względu na nowy język do tworzenia scenariuszy. 1 5
adamets2 Posted February 29 Author Posted February 29 Masz rację - na multi mogłoby to rzeczywiście przysporzyć problemów. Ale w singlu na zasadzie losowości - coś jak wypadki w ETS2/ATS moim zdaniem to nie jest zły pomysł i niespotykany w innych grach tego typu. Dzięki za wyjaśnienie dlaczego się nie zgadzasz @Marcion
bart_dem Posted February 29 Posted February 29 2 godziny temu, adamets2 napisał(a): Za pomysł radia mnie zakrzyczeliście, że to nie realne. Tu macie wyjaśnione, że na prawdziwym symulatorze są takie zdarzenia... To teraz już nie chcecie realizmu? Wystarczy, że pojazdy spadają z wiaduktów na tory😁 1 1
adamets2 Posted March 1 Author Posted March 1 (edited) No prawda... Wiele rzeczy jeszcze do poprawienia... Edited March 1 by adamets2 2
adamets2 Posted March 12 Author Posted March 12 (edited) To co pisałem w pierwszym poście by bardzo urozmaiciło świat gry, ale jedno muszę przyznać. Jak już coś Twórcy robią to robią bardzo dobrze. Wczoraj stałem na światłach parę minut na multi i poszedłem sobie na odległą drogę i okazało się, że modele samochodów są zrobione bardzo dobrze ( o wiele lepiej niż w TSW4) i są w nich bardzo dobrze odwzorowani ludzie. Nie aby cokolwiek było tylko naprawdę przyzwoicie. Brawo SimRail ! 👍 Edited March 12 by adamets2 2
qbahn Posted March 12 Posted March 12 7 godzin temu, adamets2 napisał(a): modele samochodów są zrobione bardzo dobrze ( o wiele lepiej niż w TSW4) i są w nich bardzo dobrze odwzorowani ludzie może w niektórych / większości to tak, ale czy dotyczy to wszystkich? Sprawdziłeś Pandę? Z to dostałem w twarz "Invalid bugiem", ale może ktoś się w końcu zlitował? 🙂 1
adamets2 Posted March 12 Author Posted March 12 Tak czy inaczej bez porównania z TSW4. Tam nawet nie ma kierowców. Choć dla odmiany w SimRail nie ma maszynisty. Przydałoby się jak i konduktorzy czy kierownicy pociągów nie tylko zezwalających na odjazd, ale żeby się kręcili po pociągach. Konduktorzy i inny personel w pociągach - to też by było coś czego nie ma gdzie indziej.
Recommended Posts