0x8000ffff Posted October 14, 2023 Posted October 14, 2023 (edited) Często gram bez mikrofonu, choć wolałbym móc z niego korzystać. Niestety muszę zachowywać "ciszę nocną", a w zasadzie tylko wtedy mogę grać. Dziś przy i tak ograniczonej do niezbędnego minimum komunikacji z Dyżurnymi poprzez okienko czatu, trzy razy (na trasie ~140 km) nie zdążyłem przełączyć się (przekliknąć myszą) z czatu na pulpit lokomotywy, aby klawisz spacji zadziałał jak przycisk CA/SHP. W efekcie mam hamowanie awaryjne składu. Frustrujące. Gdy fokus jest na obiekcie "okienka czatu" strumień danych z klawiatury kierowany jest do tego właśnie obiektu, to zrozumiałe. Sądzę że dobrym rozwiązaniem byłoby "skłonić" obiekt okienka do wywoływania zdarzenia naciśnięcia przycisku CA/SHP każdorazowo, gdy na czacie pisze się spację. Nadmiarowe CA/SHP występujące wówczas podczas pisania wiadomości na czacie nie wpływa w żaden sposób na pracę lokomotywy 😜 Sądzę, że dla naszej ekipy programistów nie byłby to niemożliwy do zrealizowania wyczyn, choć zdaję sobie sprawę, że to usprawnienie może nie znaleźć się na liście TOP 10 rzeczy do zrobienia. Pozdrawiam. P.S. Czy ktoś podepnie się do tematu z głosem poparcia? Edited October 14, 2023 by 0x8000ffff Uzupełnienie wypowiedzi 1 12
Sebek Posted October 15, 2023 Posted October 15, 2023 Ja też podpisuję pod tym. Mam podobną sytuację jak kolega wyżej. Byłoby super gdyby to weszło do gry.
WerferPL34 Posted October 15, 2023 Posted October 15, 2023 (edited) Dobry pomysł, I znam ten problem, na początek jak grałem w Simraila nie używałem mikrofonu, i nie jeden raz mi się zdarzyło że CA/SHP mi się załączyło i nie mogłem nic zrobić, bo pisałem w czacie. I cyk hamowanie awaryjne 😛 . A takie coś byłoby lepsze dla tych co nie używają czatu głosowego, tylko pisemnego Edited October 15, 2023 by WerferPL34
Mackownik Posted October 15, 2023 Posted October 15, 2023 Ja mam problem z czatem jak klikam na pole w którym mam pisać to często naciskam włącznik szybki w 07'.
Quentis Posted October 16, 2023 Posted October 16, 2023 Takie rozwiązanie jest w TD2 i świetnie spełnia swoją rolę. Mam nadzieję że i tutaj pojawi się to w najbliższej łatce.
Recommended Posts