Jump to content

Locomotive swap (Grodzisk Mazowiecki - Idzikowice)


budnix

Recommended Posts

 

You have been called to emergency duty (again). The cargo train in Idzikowice was stuck by the damaged EU07 locomotive. We are starting from Grodzisk Mazowiecki with a loose squad in order to carry out the swap.

Scenario description

  • Start: 9:58 PM
  • Duration: ~1:00h
  • AI traffic

Known issues

  • The locomotive direction indicator shows the wrong direction;
  • There is possible to drive a train on non-electrified track using a locomotive pantograph;
  • IMPORTANT: You should not try to connect the locos at the end of the duty. If you do, you will be teleported to the Grodzisk (game bug);

Installation

Unzip the archive in your `Steam\steamapps\common\SimRail\SimRail_Data\StreamingAssets\Sceneries\1_KatowiceWarszawa\Scenarios` folder.

Changelog

1.2

  • Fix a bug that could prevent mission completion;

1.1

  • Correct timetable;

1.0

  • Initial release;

Have fun!

 

Tip

If you don't know how to start a locomotive in diesel engine mode here is a short video about it.

 

 

 

 

 

9303_GR_ID_Ver1.2.zip

Edited by budnix
  • Like 3
  • Thanks 1
  • I agree 6
Link to comment
Share on other sites

21 godzin temu, budnix napisał(a):

You have been called to emergency duty (again). The cargo train in Idzikowice was stuck by the damaged EU07 locomotive. We are starting from Grodzisk Mazowiecki with a loose squad in order to carry out the swap.

Scenerio description

  • Start: 9:58 PM
  • Duration: ~1:00h
  •  AI traffic

Known issues

  • The locomotive direction indicator shows the wrong direction;
  • There is possible to drive a train on non-electrified track using a locomotive pantograph;
  • IMPORTANT: You should not try to connect the locos at the end of the duty. If you do, you will be teleported to the Grodzisk (game bug);

Installation

- unzip archive in your `Steam\steamapps\common\SimRail\SimRail_Data\StreamingAssets\Sceneries\1_KatowiceWarszawa\Scenarios` folder

- add entry

        "9303_GR_ID/ScenarioManifest.xml",

in `Steam\steamapps\common\SimRail\SimRail_Data\StreamingAssets\Sceneries\1_KatowiceWarszawa\Scenarios\ScenariosManifestList.json` file

So this is how it should look like:

{
    "fileNames": [
        "1_Tutorial/ScenarioManifest.xml",
        "2_Tutorial2/ScenarioManifest.xml",
        "3_EIJ4500/ScenarioManifest.xml",
        "4_EIJ1401/ScenarioManifest.xml",
        "5_MPE14103/ScenarioManifest.xml",
        "6_ROJ40614/ScenarioManifest.xml",
        "7_ROJ40665/ScenarioManifest.xml",
        "9303_GR_ID/ScenarioManifest.xml"
    ]
}

Changelog

1.1

  • Correct timetable;

1.0

  • Initial release;

Have fun!

Tip

If you don't know how to start a locomotive in diesel engine mode here is a short video about it

9303_GR_ID_Ver1.1.zip 228.87 kB · 17 pobrań

W momencie gdy spinam w Idzikowicach lokomotywę to mnie przenosi do Grodziska i mam sygnał s1 i nic się nie dzieje, czy to tak  jest zrobiony scenariusz? Nawet po wywołaniu nic

Link to comment
Share on other sites

10 minut temu, adisuper napisał(a):

W momencie gdy spinam w Idzikowicach lokomotywę to mnie przenosi do Grodziska i mam sygnał s1 i nic się nie dzieje, czy to tak  jest zrobiony scenariusz? Nawet po wywołaniu nic

W "Known issues" jest napisane, żeby nie łączyć składu😄 Korci aby połączyć, wiem, wiem😉 Z powodu błędu w grze zaraz po sprzęgnięciu gra resetuje scenariusz. Aczkolwiek po zbliżeniu się do składu i zatrzymaniu lokomotywy scenariusz powinien się zakończyć klasycznym podsumowaniem. Aby było stabilniej wgrałem wersje 1.2 z większym buforem wykrywania odległości. Może pomoże.  

Link to comment
Share on other sites

46 minut temu, budnix napisał(a):

W "Known issues" jest napisane, żeby nie łączyć składu😄 Korci aby połączyć, wiem, wiem😉 Z powodu błędu w grze zaraz po sprzęgnięciu gra resetuje scenariusz. Aczkolwiek po zbliżeniu się do składu i zatrzymaniu lokomotywy scenariusz powinien się zakończyć klasycznym podsumowaniem. Aby było stabilniej wgrałem wersje 1.2 z większym buforem wykrywania odległości. Może pomoże.  

Wrzucasz łatki szybciej niż SimKol:) 

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, budnix napisał(a):

W "Known issues" jest napisane, żeby nie łączyć składu😄 Korci aby połączyć, wiem, wiem😉 Z powodu błędu w grze zaraz po sprzęgnięciu gra resetuje scenariusz. Aczkolwiek po zbliżeniu się do składu i zatrzymaniu lokomotywy scenariusz powinien się zakończyć klasycznym podsumowaniem. Aby było stabilniej wgrałem wersje 1.2 z większym buforem wykrywania odległości. Może pomoże.  

Działa, zaliczone, szkoda tylko, że nie ma dodanego przełączania napędu ze spalinowego na elektryczny.

Link to comment
Share on other sites

21 minut temu, adisuper napisał(a):

Działa, zaliczone, szkoda tylko, że nie ma dodanego przełączania napędu ze spalinowego na elektryczny.

Jak to nie ma? W Grodzisku przed semaforem M11 dyżurny prosi o przełączenie się na napęd elektryczny. Jechałeś całą drogę dieslem? 😆

Link to comment
Share on other sites

54 minuty temu, budnix napisał(a):

Jak to nie ma? W Grodzisku przed semaforem M11 dyżurny prosi o przełączenie się na napęd elektryczny. Jechałeś całą drogę dieslem? 😆

prosi owszem ale jak to zrobić ? 😄

Link to comment
Share on other sites

28 minut temu, adisuper napisał(a):

prosi owszem ale jak to zrobić ? 😄

Wyłączasz silnik poprzez wajchę „otwórz wyłącznik szybki” i czekasz z 30s aż silnik się wygasi. Jak się wygasi, klikasz na prawym ekranie przycisk zmiany napędu,  pantograf w górę, klik w wajchę „zamknij wyłącznik szybki” i powinno ruszyć.

  • Thanks 1
  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, budnix napisał(a):

W "Known issues" jest napisane, żeby nie łączyć składu😄 Korci aby połączyć, wiem, wiem😉 Z powodu błędu w grze zaraz po sprzęgnięciu gra resetuje scenariusz. Aczkolwiek po zbliżeniu się do składu i zatrzymaniu lokomotywy scenariusz powinien się zakończyć klasycznym podsumowaniem. Aby było stabilniej wgrałem wersje 1.2 z większym buforem wykrywania odległości. Może pomoże.  

Wiadomo czy jest szansa, na zrobienie scenariusza z możliwością podłączenia składu??
Kusi straaaaaaasznie 😁😁😁

Link to comment
Share on other sites

4 minuty temu, Matikko napisał(a):

Wiadomo czy jest szansa, na zrobienie scenariusza z możliwością podłączenia składu??
Kusi straaaaaaasznie 😁😁😁

Póki co, trudno o taki scenariusz bo sama gra tego tak jeszcze nie wspiera w pełni. Coś tam już kombinowałem w tym temacie ale na razie bez sukcesów. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Scenariusz super. Czy jest gdzieś dokumentacja , poradnik, cokolwiek co do formatu scenariuszy? Format jest w miarę zrozumiały, ale jest kilka miejsc, np  SimrailEvent.TrafficCommand (zakładam, że do układania przebiegów), których nie wiem jak używać.

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Zgadzam się i podbijam do prośby o poradnik dotyczący tworzenia scenariuszy, w którym opisane byłoby jak posługiwać się eventami, wstawiać traffic itp. Grzebałem już jakiś czas temu w plikach symulatora na własny użytek i zrozumiałem w miarę strukturę plików oraz kilka mniejszych rzeczy, ale niestety na dzień dzisiejszy bez ww. poradnika nie jestem w stanie stworzyć pełnego scenariusza, sterować semaforami, czy wstawić dodatkowego ruchu. Bardzo prosimy o takowy poradnik. 🙂

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Brak dźwięku, po zmianie kabiny nie działają światła i nic nie widać do przodu, a potem przy semaforze M11 mimo sygnału zezwalającego 60km/h przy przejechaniu przez semafor gra karze -1000pkt za przejechanie przez S1. Na hudzie w tym momencie po resecie pojawia się na chwilę niebieski semafor więc to może przez to. Póki co scenariusz niegrywalny

 

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

Witam

Potwierdzam brak dźwięku oraz kłopoty po przejechaniu semafora M11. Mogę dodać że po zmianie kabiny na B na wyświetlaczu wciąż jest informacja że kabina A jest aktywna. Nie działają światła oraz nastawnik kierunku trzeba ustawić do jazdy w tył żeby jechać do przodu

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

W dniu 11.07.2023 o 22:59, budnix napisał(a):

Wyłączasz silnik poprzez wajchę „otwórz wyłącznik szybki” i czekasz z 30s aż silnik się wygasi. Jak się wygasi, klikasz na prawym ekranie przycisk zmiany napędu,  pantograf w górę, klik w wajchę „zamknij wyłącznik szybki” i powinno ruszyć.

Można by naprawić dzwięki ponieważ brak jest ich

 

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL2
      • pl2
      • 30 / 72
          • Percentage filling 42%
          • Most players 93
      • PL3
      • pl3
      • 0 / 79
          • Percentage filling 0%
          • Most players 76
      • PL4
      • pl4
      • 0 / 0
          • Percentage filling 0%
          • Most players 84
      • PL8
      • pl8
      • 0 / 30
          • Percentage filling 0%
          • Most players 84
      • EN1
      • en1
      • 9 / 78
          • Percentage filling 12%
          • Most players 81
      • EN2
      • en2
      • 0 / 80
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 2 / 46
          • Percentage filling 4%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 11 / 75
          • Percentage filling 15%
          • Most players 87
      • DE3
      • de3
      • 0 / 75
          • Percentage filling 0%
          • Most players 67
      • DE4
      • de4
      • 0 / 72
          • Percentage filling 0%
          • Most players 65
      • FR1
      • fr1
      • 6 / 69
          • Percentage filling 9%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 1 / 73
          • Percentage filling 1%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 73
          • Percentage filling 0%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 10 / 78
          • Percentage filling 13%
          • Most players 61
      • ES1
      • es1
      • 1 / 76
          • Percentage filling 1%
          • Most players 23
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL2
      • pl2
      • 14 / 34
          • Percentage filling 41%
          • Most players 34
      • PL3
      • pl3
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 28
      • PL4
      • pl4
      • 0 / 0
          • Percentage filling 0%
          • Most players 32
      • PL8
      • pl8
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • EN1
      • en1
      • 9 / 34
          • Percentage filling 26%
          • Most players 34
      • EN2
      • en2
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 13
      • DE1
      • de1
      • 10 / 34
          • Percentage filling 29%
          • Most players 34
      • DE3
      • de3
      • 3 / 34
          • Percentage filling 9%
          • Most players 29
      • DE4
      • de4
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 29
      • UA1
      • ua1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 17
      • FR1
      • fr1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 23
      • ES1
      • es1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 15
      • CZ1
      • cz1
      • 6 / 34
          • Percentage filling 18%
          • Most players 28
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 19
    • 30 Total servers
    • 116 / 1452 Total players
    • 8% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy