Następne podsumowanie tygodnia pojawi się 21.09 | The next summary of the week will be published on 21.09

[Scenario] Warszawa Wschodnia => Grodzisk Mazowiecki, morning regio route

Eridor

I've changed the beginning of the scenario in "ScenarioManifest.xml" by 05:40:00 and now, I have plenty of time to begin the scenario (and changing cabs).

<Scenario_Start_Time>2018-04-02T05:40:00</Scenario_Start_Time>

I've also tried to add some audio files, with no luck 😟

Edited by RWag64

10 godzin temu, IR45 napisał(a):

Świetna robota. Czyli jednak się da 🙂 Wreszczcie na singlu bawiłem się lepiej niż na multi.

Dwie uwagi ode mnie

- pogoda zmienia się chyba zbyt dynamicznie i nagle

- wydłużyłbym czas na początkowe manewry o kilka minut - nie trzeba by było tak biegać między kabinami aby zdążyć.

Trochę proof of concept wyszedł z tej pogody - by spróbować przejść przez całe spektrum 🙂

A co do czasu.. to jest niestety coś za coś - możliwe że potem dłużej będzie trzeba stać w peronach, starałem się to jakoś wypośrodkować

5 godzin temu, RWag64 napisał(a):

I've changed the beginning of the scenario in "ScenarioManifest.xml" by 05:40:00 and now, I have plenty of time to begin the scenario (and changing cabs).

<Scenario_Start_Time>2018-04-02T05:40:00</Scenario_Start_Time>

I've also tried to add some audio files, with no luck 😟

Thats interesting, since everything is based on relative time from scenario start time 😛

Edited by Eridor

I've just finished to adapt your wonderful work to change the elf by a short EP07 consist.

I like EP07 very much and would be able to use it in your scenario.

I think I'll do the same when we will drive the EN57.

Here is a zip file "Sceneries_RWag64.zip" to unzip in "...\Steam\steamapps\common\Simrail\SimRail_Data\StreamingAssets", allowing to supersede the  existing files.

Sceneries_RWag64.zip

Edited by RWag64
  • Like 1
  • Thanks 1
  • I agree 1

9 minut temu, maszynista_ezt napisał(a):

Pytanie do Twórcy scenariusza:

Czy jest w ogóle możliwe puszczenie przebiegu trasy W-wa--Grodzisk przez stacje W-Wa Stadion, W-Wa Powiśle, W-wa Ochota?

Wydaje mi się, że Eridor musiałby zrobić to sam czyli zrobić to czego nie zrobili jeszcze twórcy  a nie zrobili tego kawałka mapy, też bym chciał, dodałbym do tego jeszcze Śródmieście.

I attach the Spanish translation of the entertaining and pioneering scenario of Eridor "Regional Warszawa - Grodzisk". The file includes a PDF that details the steps to follow for its correct installation and enjoyment, which is what Eridor as an author wishes us all with his work.

Thanks, Eridor.

Os adjunto la traducción al español del entretenido y pionero escenario de Eridor "Regional Warszawa - Grodzisk". El archivo incluye un PDF que detalla los pasos a seguir para su correcta instalación y disfrute, que es lo que Eridor como autor nos desea a todos con su trabajo.

Gracias, Eridor.

Regional Warszawa - Grodzisk en español.rar

• I agree 1

Thanks for translation @jmluengor! I am glad that you liked it!

W dniu 18.06.2023 o 16:59, maszynista_ezt napisał(a):

Pytanie do Twórcy scenariusza:

Czy jest w ogóle możliwe puszczenie przebiegu trasy W-wa--Grodzisk przez stacje W-Wa Stadion, W-Wa Powiśle, W-wa Ochota?

Możliwe jest, ale stacje nie są obsłużone (służą obecnie tylko jako dekoracje), plus po wjeździe do tunelu zastajemy.. nicość 😉 więc niestety musimy poczekać aż średnicówka się pojawi w pełnej krasie!

W dniu 21.06.2023 o 22:16, Eridor napisał(a):

Thanks for translation @jmluengor! I am glad that you liked it!

Możliwe jest, ale stacje nie są obsłużone (służą obecnie tylko jako dekoracje), plus po wjeździe do tunelu zastajemy.. nicość 😉 więc niestety musimy poczekać aż średnicówka się pojawi w pełnej krasie!

Oni są ze Śląska - średnica podmiejska w Warszawie raczej priorytetem w tym symulatorze nie będzie, szczególnie że cały węzeł warszawski jest obecnie w przebudowie (za unijne), której końca nie widać (i początku już też).

Ktoś proponował LK7 po przebudowie - tylko że ona jest znowu w przebudowie, tym razem na 4-torową od Warszawy Wsch. do Otwocka, wspólnie z LK506, także za chwilę tam będzie wszystko na tyle inaczej, niż przez 50 ostatnich lat, że nie nadążą, więc lepiej może niech to poczeka na stan przebudowany, bo starego Gocławka i Wawra już nie ma.

• 10 months later...

Dokładnie mam jak Tomasz , po zmianie kabiny na stacji docelowej skąd mam zabrać pasażerów kompletnie nic się nie dzieje ? Ktoś może ma jakąś radę? Może popełniam gdzieś jakiś błąd. Pozdrawiam !

Hej wszystkim! Ten scenariusz był pisany na starym systemie xmlowym - z racji że weszliśmy w nową erę LUA, musiałbym go raczej przepisać na czysto. Teraz nawet trudno mi powiedzieć czy po zmianach w patchu on jest dalej w pełni funkcjonalny. Na razie niestety za bardzo nie mam czasu się tym pobawic w kodzie, ale kiedyś myślę że coś skrobnę w obie strony

• 1 month later...

Can anyone confirm this is working in Jun 2024? I downloaded and am able to do the maneuvers to the Wschodnia departure platform. But when I do the last cab change, as instructed on the radio, and then do a ZEW3 call to check in, the radio never responds and the departure time lapses and I never get a green signal to go.  I also open the doors at the platform and there's no passenger embarkation.

W dniu 16.06.2024 o 02:41, MrSkinny napisał(a):

Can anyone confirm this is working in Jun 2024? I downloaded and am able to do the maneuvers to the Wschodnia departure platform. But when I do the last cab change, as instructed on the radio, and then do a ZEW3 call to check in, the radio never responds and the departure time lapses and I never get a green signal to go.  I also open the doors at the platform and there's no passenger embarkation.

Sadly it doesn't work. Like the author said above, it doesn't work because of the new XML and LUA, and he doesn't have time to fix it now, but he may rework it in the future

• 2 months later...
W dniu 12.06.2023 o 15:35, adisuper napisał(a):

Wszystko pięknie po dwukrotnej zmianie kabiny ale  po przyjęciu pasażerów cały czas mam sygnał s1 i nie chce mnie gra puścić ze Wschodniej na centralną

Co trzeba zrobić? Mam ten sam problem ;/