Jump to content

Praca jako pomocnik...


Recommended Posts

Daję pod rozwagę, by była taka opcja. Czy to jako pomocnik maszynisty/dyżurnego. Mogło by to służyć szkoleniu mniej doświadczonej osoby. Konieczna byłaby swobodna komunikacja głosowa.

Link to comment
Share on other sites

Na YT są filmiki czy na Steam i tam można sobie popatrzeć jak inni gracze grają i później samemu próbować sił na serwerach gdzie nie ma graczy - ja od tego zaczynałem  .

Niech pracownicy SimRail pracują nad projektem i go rozbudowują z korzyścią dla wszystkich  . 

Link to comment
Share on other sites

9 godzin temu, qbann napisał(a):

Daję pod rozwagę, by była taka opcja. Czy to jako pomocnik maszynisty/dyżurnego. Mogło by to służyć szkoleniu mniej doświadczonej osoby. Konieczna byłaby swobodna komunikacja głosowa.

Zawsze mozesz sie umowic z kims na Streama i w trakcie bedzie na bierzaco omawial i odpowiadal na pytania.

Link to comment
Share on other sites

W Sosnowcu ciężko samemu obsługiwać przebiegi, dwa rozkłady i jeszcze telefon (najgorzej jak dookoła są boty). Dodatkowo strasznie męczy fakt, że nie można wybrać telefonu przybliżając pulpit(na przykład skrótem klawiszowym). Mam kiepską pamięć do numerów pociągów, wolę je dyktować niż przepisywać z pamięci.

Edited by ChalwaBechatex
Link to comment
Share on other sites

12 godzin temu, ChalwaBechatex napisał(a):

W Sosnowcu ciężko samemu obsługiwać przebiegi, dwa rozkłady i jeszcze telefon (najgorzej jak dookoła są boty). Dodatkowo strasznie męczy fakt, że nie można wybrać telefonu przybliżając pulpit(na przykład skrótem klawiszowym). Mam kiepską pamięć do numerów pociągów, wolę je dyktować niż przepisywać z pamięci.

Sosnowiec to mała stacja, więc nie wiem po co miałyby ją obsługiwać dwie osoby 🙄

  • Like 3
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

Klawiński: Nie zgadzam się z twierdzeniem, że jest to „mała” stacja. Między Katowice Zawodzie, a Sosnowiec Południowy jest tylko jeden tor i często występują tam konflikty, jak bot puszcza pociągi jak mu się podoba bez żadnej koordynacji to często pociągi na Będzin stoją na semaforze wjazdowym. Chociaż wydaję mi się, że to może być po części moja wina bo za wcześnie utwierdzam przebieg z Sosnowca do Katowic Zaw. Myślę, że ten odcinek wymaga nauki i bardzo dobrej koordynacji czasowej. 
 

KIEROWNIK: masz rację.  Na ruchliwym serwerze nie wszedłbym tam na dyżurkę, za duża odpowiedzialność, wchodzę na Sosnowiec tylko na pustych serwerach. Na bardziej zatłoczonych wchodzę na Psary, które już dobrze poznałem i wiem jak sobie z nimi sprawnie radzić. W Olszamowicach też dużo czasu spędziłem. 

  • I disagree 1
Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, ChalwaBechatex napisał(a):

Klawiński: Nie zgadzam się z twierdzeniem, że jest to „mała” stacja. Między Katowice Zawodzie, a Sosnowiec Południowy jest tylko jeden tor i często występują tam konflikty, jak bot puszcza pociągi jak mu się podoba bez żadnej koordynacji to często pociągi na Będzin stoją na semaforze wjazdowym. Chociaż wydaję mi się, że to może być po części moja wina bo za wcześnie utwierdzam przebieg z Sosnowca do Katowic Zaw. Myślę, że ten odcinek wymaga nauki i bardzo dobrej koordynacji czasowej. 

Nie ma takiego szlaku jak Katowice Zawodzie - Sosnowiec Południowy. 

Najlepszy moment na nastawienie przebiegu z Południowego w kierunku Zawodzia to moment gdy na Południowym wygasi semafor wyjazdowy, nic wtedy nie musi wcale stać. 

Zresztą, po to między Zawodziem a Sosnowcem Głównym są dwa tory zbanalizowane, aby z tej banalizacji korzystać 😉

Link to comment
Share on other sites

Jak to nie ma? To jen tor 2P nazwać? 🙂 

Ok. Wygaśnięcie semafora wyjazdowego brzmi rozsądnie. Blokowałem dotychczas jak miałem zapowiedziany odjazd z Sosn. pł. 
 

Racja, nawet bot wyprawia czasem na tor niewłaściwy, ani razu nie brałem takiej możliwości pod uwagę. Tylko to wymaga dodatkowej komunikacji telefoniczej. 

Link to comment
Share on other sites

9 godzin temu, ChalwaBechatex napisał(a):

Klawiński: Nie zgadzam się z twierdzeniem, że jest to „mała” stacja. Między Katowice Zawodzie, a Sosnowiec Południowy jest tylko jeden tor i często występują tam konflikty, jak bot puszcza pociągi jak mu się podoba bez żadnej koordynacji to często pociągi na Będzin stoją na semaforze wjazdowym. Chociaż wydaję mi się, że to może być po części moja wina bo za wcześnie utwierdzam przebieg z Sosnowca do Katowic Zaw. Myślę, że ten odcinek wymaga nauki i bardzo dobrej koordynacji czasowej. 
 

KIEROWNIK: masz rację.  Na ruchliwym serwerze nie wszedłbym tam na dyżurkę, za duża odpowiedzialność, wchodzę na Sosnowiec tylko na pustych serwerach. Na bardziej zatłoczonych wchodzę na Psary, które już dobrze poznałem i wiem jak sobie z nimi sprawnie radzić. W Olszamowicach też dużo czasu spędziłem. 

Ja się zgodzę, Sosnowiec to mała stacja, i podwójna obsada jest tam zbędna.  Chodź nie powiedziane że nie wymaga "większego myślenia"

 

W dniu 14.04.2023 o 00:53, ChalwaBechatex napisał(a):

W Sosnowcu ciężko samemu obsługiwać przebiegi, dwa rozkłady i jeszcze telefon (najgorzej jak dookoła są boty). Dodatkowo strasznie męczy fakt, że nie można wybrać telefonu przybliżając pulpit(na przykład skrótem klawiszowym). Mam kiepską pamięć do numerów pociągów, wolę je dyktować niż przepisywać z pamięci.

Nie zgodzę się, niema aż tak dużego ruchu żeby tego nie ogarnąć. Ja ze wszystkim się wyrabiam i jeszcze dodatkowo prowadzę jeszcze dziennik ruchu 🙂

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy