Jump to content

Recommended Posts

Posted
2 minuty temu, kkac napisał(a):

Zamiast wieszać psy na devach, powinniśmy kibicować ich pracy oraz przyglądać się dalszemu rozwojowi projektu. Za jakiś czas dopiero przyjdzie moment na ewentualne wyciąganie wniosków.

To może mi oddasz pieniądze za tą grę, bo Steam mi nie chce oddać. Dopóki to były darmowe testy, to rozumiem. EA też rozumiem, ale minęły prawie dwa miesiące i podstawowe, dziecięce błędy, nie zostały usunięte. Brak jakichkolwiek deklaracji od dev, a jedynie, że trwają intensywne prace. Takimi deklaracjami, to można głupich mamić.

 

  • I disagree 9
  • Haha 1
  • I agree 6
Posted

Już poplecznicy są aktywni. Sprawdźcie ile będę miał tych antylike jutro rano. Pewnie z dwadzieścia. Sami sobie wytłumaczcie o co chodzi i jak się traktuje klientów. Sprzedali SimRail w wersji EA, a teraz sprzedadzą SimMetro też w wersji EA i zapomnimy o tych grach. Potem sprzedadzą SimBus i następnie wymyślimy nowy symulator, a ciemnota kupi i będzie płacić myśląc, że będą się te projekty rozwijać. Brawo. Deklaruje, że nie jestem żadnym poplecznikiem TSW2, ani TD2, bo cierpliwie czekałem ponad rok na SimRail. Codziennie sprawdzałem na Steam czy już jest dostępna. Niestety bardzo się zawiodłem, a najwięcej na komunikacji z twórcami i podejściem do użytkowników. 

Screenshot_2.png

  • I disagree 3
  • Haha 1
  • I agree 2
Posted

Ciemnota? Człowieku zważaj na słowa i nie nazywaj nikogo ciemnotą. Ja też zapłaciłem tyle samo, ale w przeciwieństwie do Ciebie pamiętam za co i nie żałuję! Jestem bardzo zadowolony za to co było na tamten czas a jest coraz więcej. jesteś niezadowolony, masz prawo ale nie obrażaj nas. 

  • I agree 3
Posted
Teraz, Ir.Ba. napisał(a):

Ciemnota? Człowieku zważaj na słowa i nie nazywaj nikogo ciemnotą. Ja też zapłaciłem tyle samo, ale w przeciwieństwie do Ciebie pamiętam za co i nie żałuję! Jestem bardzo zadowolony za to co było na tamten czas a jest coraz więcej. jesteś niezadowolony, masz prawo ale nie obrażaj nas. 

Tak samo ja kupiłem tą gre i też zaliczam się do tej ciemnoty, która dała się nabić w przysłowiowa butelkę. Przepraszam jeśli kogoś uraziłem, ale to była aluzja to twórców, którzy nas olewają, a my jesteśmy naiwni i czekamy...

  • Like 2
  • I disagree 3
  • I agree 1
  • SIMRAIL Team
Posted

Cześć,

dziękujemy za głosy zrozumienia i konstruktywnej krytyki, ale nie będziemy tolerować nazywania graczy ciemnotą. Nikt nikogo nie chciał nabić w butelkę, oszukać ani wydać półproduktu i uciec do MetroSima. To bardzo krzywdzące i daleko idące nadużycia. Już pal licho nas - takie ryzyko zawodowe, ale szanujcie się nawzajem, jako społeczność.

Pamiętajcie, że wielu z nas jest/było kolejarzami i naprawdę zależy nam na rozwoju gry. Krytykujcie nas rzeczowo, zgłaszajcie błędy, podsuwajcie pomysły, ale błagam, nie obrażajcie i nie wprowadzajcie między Was i nas złej krwi. Jesteśmy młodym studiem, to nasz pierwszy duży projekt i zrobimy wszystko, żeby to wszystko nadal szło w dobrą stronę. Nie wiemy jeszcze, jak zachowywać się w każdej sytuacji, ani jak rozwiązywać od ręki wszystkie problemy, ale wkładamy w to całe swoje serce, umiejętności i OGROM pracy. Może dzięki temu, że mamy tak aktywną społeczność i zaangażowany zespół ktoś w przyszłości powie o nas "najlepszy kolejowy symulator na rynku", czego życzę sobie i Wam. Wiem, że brzmi to jak zwykła gadka marketingowa, ale gdy ktoś żyje tym projektem to nie da się spleść innych słów.

Wkrótce przygotujemy szerszą odpowiedź na tematy poruszane w dyskusji.


Pozdrawiam,
Maciek

  • Like 12
  • Thanks 6
  • I agree 17
Posted (edited)
20 godzin temu, FartingZombie napisał(a):

Nie zabraniam Ci mieć założeń dziwnych bo dziwnych ale nadal założeń, że firma, która szczyci się produkcją profesjonalnych symulatorów musi od razu takowy stworzyć w postaci gry.

W moich dziwnych założeniach jednak przyjąłem, że firma robiąca profesjonalne symulatory zrobi z dbałości o swoją markę także profesjonalną "grę" symulacyjną. To właśnie przekonanie skłoniło mnie do długiego wyczekiwania na ten tytuł i jego zakupu pomimo wersji EA. Jestem zawiedziony, że tak wielu graczy ciągnie ten symulator w kierunku gierki do popykania sobie w pociągi.

19 godzin temu, en57 napisał(a):

Wydaje mi się, że po części założeniem tego symulatora miała być raz że promocja samej kolei, dwa że właśnie miał on pełnić funkcję edukacyjną. Pamiętajmy, że patronem tego tworu jest jakby nie było sam Urząd Transportu Kolejowego. UTK ma m.in.  promować kolej zarówno jako środek transportu jak i potencjalne miejsce pracy, a także prowadzić działalność edukacyjną. Prawdopodobnie tak został przedstawiony wówczas SimRail. I generalnie uważam, że taki powinien być jeden z głównych celów tej gry.

SR ma nie tylko logo UTK, także PKP Cargo. Widziałem także na YT filmik w którym pracownicy którejś z regionalnych kolei prezentowali i chwalili SR. Tymczasem słychać głosy, że powinno to być kolejne kolejowe jeździdło, bez żadnych zasad i realizmu. To gdzie jest ta funkcja edukacyjna?
No ale co się dziwić, skoro gracze zgłaszają błedy typu spadający z wiaduktu samochód czy źle ulokowani w peronach pasażerowie. Co mechanik czy DR robi na peronie czy wiadukcie? Bo gdy ja prowadzę skład, to skupiam się na jeździe, gdy jestem w roli dyżurnego na posterunku, to pilnuję prawidłowego wyprawiania pociągów. Jakoś nie mam czasu i ochoty zwiedzać peronów czy wiaduktów.

Edited by 0x8000ffff
  • I disagree 1
Posted
13 minut temu, Kajzii napisał(a):

Cześć,

dziękujemy za głosy zrozumienia i konstruktywnej krytyki, ale nie będziemy tolerować nazywania graczy ciemnotą. Nikt nikogo nie chciał nabić w butelkę, oszukać ani wydać półproduktu i uciec do MetroSima. To bardzo krzywdzące i daleko idące nadużycia. Już pal licho nas - takie ryzyko zawodowe, ale szanujcie się nawzajem, jako społeczność.

Pamiętajcie, że wielu z nas jest/było kolejarzami i naprawdę zależy nam na rozwoju gry. Krytykujcie nas rzeczowo, zgłaszajcie błędy, podsuwajcie pomysły, ale błagam, nie obrażajcie i nie wprowadzajcie między Was i nas złej krwi. Jesteśmy młodym studiem, to nasz pierwszy duży projekt i zrobimy wszystko, żeby to wszystko nadal szło w dobrą stronę. Nie wiemy jeszcze, jak zachowywać się w każdej sytuacji, ani jak rozwiązywać od ręki wszystkie problemy, ale wkładamy w to całe swoje serce, umiejętności i OGROM pracy. Może dzięki temu, że mamy tak aktywną społeczność i zaangażowany zespół ktoś w przyszłości powie o nas "najlepszy kolejowy symulator na rynku", czego życzę sobie i Wam. Wiem, że brzmi to jak zwykła gadka marketingowa, ale gdy ktoś żyje tym projektem to nie da się spleść innych słów.

Wkrótce przygotujemy szerszą odpowiedź na tematy poruszane w dyskusji.


Pozdrawiam,
Maciek

Maćku, dzięki za odpowiedź. Na pewno jest potencjał na najlepszy kolejowy symulator na rynku - dla mnie w zasadzie już takim się stał, ale musicie poprawić komunikację. Nikt Wam nie powie złego słowa, jeśli nie będzie się musiał wszystkiego domyślać. Domysł zawsze tworzy coś więcej, niż rzeczywistość - i tak jest zarówno w przypadku zakrywania ciała przez kobiety 😉 jak i domyślanie się jak bardzo coś dobrze/źle wygląda w rzeczywistości. Myślę, że gdyby społeczność szczerze usłyszała (bez terminów!) jakie są perspektywy, to ciśnienie by zeszło. Bo inaczej co chwilę będzie: kiedy jakaś nowa trasa, kiedy wagony, kiedy grafika? Jeśli cokolwiek nie jest tajemnicą handlową, to powiedzcie jak to widzicie po nomen omen kolei. Myślę, że nawet gdybyście powiedzieli o jakichś trudnościach, to też będzie to ciekawe dla nas użytkowników. 

Ja już się pogodziłem, że na nowe kilometry torów trochę poczekam, ale chętnie bym się dowiedział "na czym stoimy". 

Pozdrowienia.

  • Like 1
  • SIMRAIL Team
Posted
20 minut temu, MALECKI napisał(a):

na nowe kilometry torów trochę poczekam, ale chętnie bym się dowiedział "na czym stoimy". 

W najbliższym czasie (końcówka marca lub początek kwietnia) otrzymacie dodatkowe 20 kilometrów dwutorowej trasy pomiędzy Łazami a Dąbrową Górniczą. Będzie to uzupełnienie istniejącej sieci kolejowej a udostępnienie tego odcinka jest uzależnione od pojawienia się nowego rozkładu jazdy który był już wielokrotnie zapowiadany na forum.

  • Like 17
  • Thanks 7
Posted

Ja nie mogę jednego zrozumieć. Czemu polskie społeczeństwo zawsze jest tak krytycznie nastawione i co by twórcy nie dodali będzie źle. Jak czytam posty na FB albo na DS to rozumiem krytykę jeśli jest konstruktywna. Ale komentarze na FB: typu "weźcie poprawcie optymalizację" jak na mój sprzęt optymalizacja jest spoko (AMD 5800x3d, Radeon5700XT) i nie uważam że mój komputer jest teraz jakoś super wypasiony, ale no ludzie sprzet idzie do przodu i technika więc liczyć na granie na high na sprzęcie sprzed 5 lot w 60 fps to nie znajdziecie. "Dodajcie EP09,EN57" jeżeli liczycie że po 3 miesiącach od wydania będziemy mieli tabor z całej polski to wielkie XD Osobiście czekam na płatne DLC i komentarze że za drogo albo to powinno być za darmo dodane. Głosy że nic nie jest robione też jest śmieszne masa contentu jest w produkcji patrzą po oficjalnym profilu na FB czy przeglądając twittera. Symulator jest ciągle w EA, jest ciągłe wsparcie Dev, nowe pojazdy w produkcji, rozszerzenie tras jest zapowiedziane, ale niestety naszą Narodową domena jest ciągłe narzekanie. Szkoda bo w mojej opinii jest tu duży potencjał i patrząc na zaangażowanie idzie to w dobrym kierunku. Dajmy czas i nie oczekujmy że wszystko będzie od razu. A ciągłe pytanie kiedy ? kiedy ? Kiedyś będzie mam nadzieje. Życzę powodzenia ekipie.

  • Like 3
  • I agree 10
Posted

Żeby nie było za słodko fajnie jakby została dodana nie koniecznie Road Mapa, ale coś na wzór dev update jak robi to Asobo tworzące MSFS. Żeby społeczność wiedziała nad czym akurat prace są prowadzone. Jeszcze możliwość głosowanie przez społeczność czego oczekuje się o dodanie byłoby na +. Na pewno poprawiłaby się komunikacja między grupami.

Slide2.png

Slide3.png

  • I agree 10
Posted

Coś takiego byłoby dobre dla społeczeństwa, a także po to, by wiedzieć, nad czym się pracuje. To może oszczędzić wielu pytań 😄

vor 32 Minuten schrieb Aseru:

Żeby nie było za słodko fajnie jakby została dodana nie koniecznie Road Mapa, ale coś na wzór dev update jak robi to Asobo tworzące MSFS. Żeby społeczność wiedziała nad czym akurat prace są prowadzone. Jeszcze możliwość głosowanie przez społeczność czego oczekuje się o dodanie byłoby na +. Na pewno poprawiłaby się komunikacja między grupami.

Slide2.png

Slide3.png

Coś takiego byłoby dobre dla community, a także po to, by wiedzieć, nad czym się pracuje. To może oszczędzić wielu pytań 😄

  • I agree 3
Posted
1 godzinę temu, Kajzii napisał(a):

Nie wiemy jeszcze, jak zachowywać się w każdej sytuacji, ani jak rozwiązywać od ręki wszystkie problemy, ale wkładamy w to całe swoje serce, umiejętności i OGROM pracy. Może dzięki temu, że mamy tak aktywną społeczność i zaangażowany zespół ktoś w przyszłości powie o nas "najlepszy kolejowy symulator na rynku", czego życzę sobie i Wam. Wiem, że brzmi to jak zwykła gadka marketingowa, ale gdy ktoś żyje tym projektem to nie da się spleść innych słów.

No i mam wrażenie, że to jest główny problem, brak odpowiedniego komunikowania się z nami - społecznością gry i Waszymi klientami. Idzie to na pewno w dużo lepszym kierunku, ale wciąż to jest rzecz, która jest Waszą piętą achillesową. Wiele z tych rzeczy to kwestia zakomunikowania, obrania jakiejś drogi.

W dużej mierze wiele osób nie wie co się dzieje lub co robicie, a te informacje pojawiają się np. na discordzie (notabene na discordzie o którego jako społeczność prosiliśmy się naprawdę długo). Cieszy na pewno, że w końcu czy to Prezes, czy Wy Devo'vie zaczynacie nam odpisywać, odpowiadać i rozmawiać z nami, bardzo długo jedyną osobą, która ratowała sytuację był @uetam, całe szczęście idzie to ku lepszemu. Spójrzcie o ilu rzeczach o których otwarcie odpowiedzieliście na live przed playtestami wiele osób spekulowało lub pisało jakieś bzdury, a wystarczyło w jakimś oficjalnym miejscu zebrać te rzeczy i napisać.

Pomyślcie proszę o tym, bo wiele z tych negatywnych komentarzy spotykanych w interncie czy nastawienia wielu użytkowników to kwestia złej komunikacji z Waszej strony z nami, a to co proponuje @Aseru jest rewelacyjnym pomysłem. Każda osoba kupując grę w EA dała Wam ogromny kredyt zaufania i na pewno wiele osób chciałoby oficjalnie wiedzieć jakie są Wasze plany. 

Kibicuje Wam i projektowi, tak jak ważna jest komunikacja dyżurnego z maszynistą kiedy nie widzi co jest wyświetlone na semaforze, tak ważna jest komunikacja między Wami a nami. Trzymam kciuki, powodzenia. 

  • Like 1
  • I agree 11
Posted (edited)
1 godzinę temu, 0x8000ffff napisał(a):

No ale co się dziwić, skoro gracze zgłaszają błedy typu spadający z wiaduktu samochód czy źle ulokowani w peronach pasażerowie. Co mechanik czy DR robi na peronie czy wiadukcie? Bo gdy ja prowadzę skład, to skupiam się na jeździe, gdy jestem w roli dyżurnego na posterunku, to pilnuję prawidłowego wyprawiania pociągów. Jakoś nie mam czasu i ochoty zwiedzać peronów czy wiaduktów.

No te samochody to spadały centralnie na torowisko 🙃

Pod względem psychologii transportu kilka razy zignorowana rzecz, może zostać zignorowana po raz kolejny. Miałem taką sytuację, że stał sobie samochód na torze lewym pod wiaduktem i akurat jechał też pociąg z naprzeciwka. Pierwszym moich odruchem była wtedy chęć użycia radio-stopu. Gdyby można było to zrobić z klawiatury, a nawet nie wiem czy można, to z dużym prawdopodobieństwem sygnał radiostop poleciałby w eter. Ale zanim przekręciłem kamerę i najechałem na guzik to doszło do mnie, że przecież ten drugi gracz nie widzi tego samochodu. Każdemu samochody generują się indywidualnie. A jaki by hejt poleciał jakbym zatrzymał wszystko w pobliżu 15 km... Także walor edukacyjny -100. 

---

Mały odskok tematyczny: No właśnie. Ciekawe jak AI zareagowałoby na radio-stop. Ktoś coś wie na ten temat? Czy ten radio-stop w ogóle działa, i szczególnie z podziałem na kanały? Można na kanale testowym przeprowadzić test radio-stop bez żadnych dziwnych sytuacji? Test nadawania i odbioru. Oczywiście pomijając RADMORy, bo tam można tylko test odbioru przeprowadzić.

 

Nie działa.

---

 

Edited by en57
  • Sad 1
Posted

Ja myślę, że nie potrzebnie się nakręcacie. Wiem, że wielu z Was to czystej krwi maniacy kolei ale nie przesadzajmy proszę. Nie ma co psuć atmosfery. Chłopaki z SimRail robią co mogą - nawet w weekendy się poświęcają abyście mieli upragniony event.

Ta społeczność już jest spora i każdy czegoś oczekuje. Ja też ale też jestem programistą i wiem, że ciężka atmosfera przy projekcie nie jest dobra. Odbiera chęci i zapał i wypala.

Gramy dalej 🙂 i czekamy na wieści.

  • Like 1
  • I agree 6
Posted
12 godzin temu, uetam napisał(a):

W najbliższym czasie (końcówka marca lub początek kwietnia) otrzymacie dodatkowe 20 kilometrów dwutorowej trasy pomiędzy Łazami a Dąbrową Górniczą. Będzie to uzupełnienie istniejącej sieci kolejowej a udostępnienie tego odcinka jest uzależnione od pojawienia się nowego rozkładu jazdy który był już wielokrotnie zapowiadany na forum.

Tak z ciekawości zapytam, ta trasa jest robiona w latach, jak reszta mapy czyli 2017-2018 czy już na latach aktualnych?
I to chodzi o trasę przez Kozioł? Obok Dąbrowy Górniczej Towarowej?

Posted (edited)

Nie przesadzałbym z tym brakiem komunikacji.

To, że mamy odpowiedzi od twórców w miarę regularnie na nawet największe "psioczenie" tu, na forum, to jest i tak całkiem dużo.

Brak road-map'y przy początkującym zespole też jest dla mnie w miarę zrozumiały. Nie wiadomo co po drodze pójdzie nie tak, więc trudno zakładać wiele na przyszłość.

Ja byłem wieloletnim graczem innej produkcji z EA - Elite Dangerous. I tę grę zniszczyła moim zdaniem właśnie "nadmierna komunikacja" ze społecznością: twórcy zamiast skupić się na swoich założeniach i celach z początku produkcji, zaczęli słuchać "forumowych krzykaczy". Zmiany, nie dość że "w angielskim stylu"-powolne, zaczęły zmierzać w kierunku zupełnie innym, niż zamierzony. Możliwe, że przełożyło się to na sprzedaż - owszem. Jednak gracze, którzy kupili grę na podstawie wizji twórców - zostali z marzeniami.

Grę tworzą kolejarze, sami jeżdżą, bawią się z nami. Wierzę, że wiedzą co robią.

A samo wydanie gry teraz - moim zdaniem jedno z lepszych Early Access jakie przerabiałem. Tak w punktach bo nie chcę się rozpisywać:
1. brak błędów (znaczących czy utrudniających rozgrywkę)
2. wyśmienity pomysł i realizacja multiplayer'a - granie z "realnymi" ludźmi na nastawniach to jest genialne
3. świetne modele, piękne otoczenie
4. super udźwiękowienie - detale! (piski na zakrętach, silniki) /no deszcze zepsuty - ok 🙂
5. Integracja z Geforce NOW !!!!!!! (tylko dzięki temu kupiłem i gram)
6. Świetny, przemyślany HUD
7. SYMULACJA !!! To chyba pierwszy "pociąg" w którym nie jeżdżę "na styk" prędkości bo jest zbyt trudno i się nie opłaca. (chodzi o przypadki w innych symulatorach, gdzie bardzo łatwo ustawia się prędkość maksymalną i tak jeździ - od "maxa" do "maxa". Bardzo psuje to immersję)
8. Nastawnie, w których można "odpocząć" od jazdy.. Przecież to niemal inna, nowa gra!
 

To tak na szybko. Podsumowując, ta wersja "early access" zapewniła mi już zabawy więcej niż niejeden "Asasin" 🙂
Ale oczywiście liczę na więcej i chętnie też za więcej zapłacę. Bo moim zdaniem - jest moc! 

image.png.79ee2d5f58d64d00b20ea5d9966ff9d7.png

Edited by Robinus
  • Like 6
  • I agree 11
Posted

Bardzo fajna sprawa, cieszę się, że robią dalszą ekspansję mapy do Krakowa, pracują nad ETCS, zimą itp.
Czekam na więcej informacji właśnie z rzeczy, które są aktualnie robione 🙂
Również mam nadzieję, że trasa Tunel-Kraków jest robiona pod aktualny stan, a nie 2017-2018.

Posted
W dniu 3.03.2023 o 21:39, Masterczulki napisał(a):

1. Pytanie czemu w takim razie Unity zostało wybrane 🤔

2. Fakt, brak pomysłów i wstępnego nawet harmonogramu wprowadzenia jest dziwny. Taka roadmapa by się przydała (przykład Workersów: https://trello.com/b/0haBaHmz/soviet-republic-roadmap)

Unity od wersji 5 jest darmowe..... wiec chyba wiadomo dlaczego

Posted
W dniu 3.03.2023 o 21:39, Masterczulki napisał(a):

1. Pytanie czemu w takim razie Unity zostało wybrane 🤔

Generalnie 5 jest silników graficznych, których warto się uczyć:

Unreal Engine, unity, gameMaker, godot, cryEngine

Jeśli uznano że SimRail będzie w unity to pewnie też dlatego że taki silnik znali twórcy a przynajmniej większość, pewnie dlatego  taka decyzja. Gdyby zdecydowali się na inny silnik, trzeba by było, aby wszyscy się go wyuczyli, a co za tym idzie spore opóźnienia, miesiące a może lata.  Popatrz na to w inny sposób. Przy tylu silnikach Unreal Engine od 1 do 5 i jeszcze paru innych, jak do tej pory nie zdołano zrobić lepszego symulatora kolei niż SimRail, a przecież od wielu lat się tworzy symulatory kolejowe gigantów. Więc w czym Ci przeszkadza że SimRail jest  w unity? 

  • I disagree 2
  • I agree 1
Posted

Znajomość silnika i lata praktyki, to jedno, a drugie to fakt, że (o ile dobrze pamiętam) w Unity niż w Unrealu łatwiej jest zastosować dodatki, modyfikacje wykonywane przez użytkowników, a SimRail w tym kierunku ma aspiracje podążać.

Posted

Może się mylę, ale coś mi świta, że właśnie dlatego TSW nie ma edytora tras gdyż jest na silniku Unreal i scenerie buduje się właśnie w środowisku developerskim, a licencja silnika Unreal nie pozwala na upublicznienie tychże narzędzi. 

Posted (edited)
17 godzin temu, Barcikowy napisał(a):

Może się mylę, ale coś mi świta, że właśnie dlatego TSW nie ma edytora tras gdyż jest na silniku Unreal i scenerie buduje się właśnie w środowisku developerskim, a licencja silnika Unreal nie pozwala na upublicznienie tychże narzędzi. 

TSW nie ma bo twórcy chcą zarabiać na dodatkach (taka polityka DTG). A edytor na Unreala można udostępniać - przykład TML i dostępny edytor do The Bus. 

Edited by Revilius
  • Like 1
  • I agree 1
  • 2 months later...
Posted (edited)

Dokładnie ostatnio przeczytałem na forum Unity że nie będzie już wsparcia w tej wersji silnika dla kolejnych rozwiązań FSR czy DLSS. Według mnie poważnie trzeba sie zastanowić nad tym czy czasem nie warto zrobić takiego kroku jak to zostało wykonane przez TNL Studio w produkcie The Bus i przejscie na silnik Unreal Engine, który co prawda jest płaty ale jak widać na powyższym przykładzie dla Unreal Engine w The BUS też można zrobić dobry program do tworzenia map i scenariuszy. @Szociu

Edited by pwhaker146
  • I disagree 1
Posted (edited)

1. Wszystko się kiedyś skończy, po Unreal engine 5 będzie coś nowego i nowości w kartach graficznych też się zmieniają, jaką gwarancję damy że ta sama sytuacja co z Unity nie stanie się z Unreal engine? Unreal Engine też się kiedyś skończy. Po DLSS też zmieni się nowa technologia na kartach graficznych NVIDIA GeForceRTX. Poza tym DLSS ma na celu przyśpieszenie działania gier o kilka klatek, w SimRail u mnie to w granicach 8 klatek/s, ale zawsze kosztem jakości grafiki, więc wolę w przyszłości niedalekiej kupić szybszą kartę graficzną i nie mieć gorszej grafiki.

2. Czy znasz jakiś lepszy symulator kolei na silniku Engine Unreal od SimRail na Unity? A przecież amerykańskie firmy to giganci przy SimRail S.A.

Jeśli by doszło do takiej sytuacji że twórcy SimRali doszli by do wniosku że zrobili błąd z wyborem silnika to przecież zawsze można spróbować sił z nowym silnikiem za kilka lat. Ale nie sądzę żeby to był błąd, na tym silniku idzie zrobić naprawdę porządny symulator! Poza tym temat wyboru silnika był już omawiany, jesteś w stanie zapłacić za naukę i szkolenie całej ekipy, aby wszyscy nauczyli się tego wszystkiego co potrafią na Unity od nowa na Unreal Engine? A to tylko niektóre problemy z wielu problemów, pieniądze za szkolenia ale i czas, pewnie kilka lat w plecy, a za te kilka lat może znajdzie się ktoś inny z nowym pomysłem na innym silniku, więc wszystko przed nami 🙂 Cieszmy się tym co mamy! Wiesz ile krajów nam zazdrości rodzimego SimRail z mullti player?  Już są chętni dołączyć do tego projektu.

 

Edited by Ir.Ba.
  • I disagree 1
  • I agree 6
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy