Jump to content

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Posted

KW Gniezno-Poznań

KW Gniezno-Września-Jarocin

Polregio Toruń-Inowrocław-Mogilno-Gniezno-Poznań Głowny

IC Barbakan Poznań Główny-Września-Konin-Łódź-Kraków Główny

IC Spodek Poznań Głowny-Katowice

IC Gedania Gdynia Głowna-Poznań Głowny-Berlin Hbf

IC Artus Przemyśl-Katowice-Wrocław-Poznań-Hel

IC Piast Kraków-Katowice-Wrocław-Poznań-Gdynia

 

  • Like 3
Posted

Według mnie ciekawie by było zobaczyć trasy obsługujące aglomeracje podmiejskie (głownie chodzi mi o Warszawę) odcinek do Otwocka, Nasielska, odcinek pomiędzy Warszawa Zachodnia Peron 9, a Warszawa Gdańska i dalej

  • Like 1
  • I agree 3
  • 2 weeks later...
Posted (edited)

A nie lepsza była by cała pętla Krakowska (Główny - Batowice - Nowa Huta - Podłęże - Bieżanów - Towarowy) ?

Kolejna opcja to rozbudowa części południowej Zagłębia o połączenie Mysłowice-Szczakowa (odejście na istniejące Bukowno) i dalej linia 133 Trzebina - Kraków do połączenia z pętlą Krakowską. Zwłaszcza że Szczakowa / Jęzor / Maczki wydają się spełnieniem koszmarów dyżurnych i rajem dla planowanych manewrów.

Z drugiej strony Katowic mamy podobny cyrk: linie z Katowic na Brynów/Makoszowy dochodząca do Gliwic, Załęże/Chorzów do Gliwic oraz na Siemianowice/Bytom do... Gliwic. Dodajcie do tego ruch z drugiej strony Gliwic (od Portu Gliwice i kierunków Strzelce/Kędzierzyn) to okaże się że GSA będzie nastawnią z poziomem trudności 7/5. A przecież na Bytomiu mamy odgałęzienie na węzeł Tarnowskie Góry, którego obsługuje 5 posterunków (6 z obsługującym ruch pasażerski / łącznicę z linią 144). Po prostu raj...

 

Edited by PL_Andrev
  • Like 2
Posted

 

Dzień dobry.

Znowu te sama sceneria, ten sam tabor, ten sam sposób jazdy i takie same nastawnie. Czy zamiast robić kolejnych identycznych tras na "jedno kopyto" nie lepiej zrobić coś naprawdę zupełnie nowego?

Uwaga, minusy są dla żartu i można je pominąć, choć przy planowanej w przyszłości opcji podróży w pociągu to kto wie, czy czekając na pociąg ...

 

Opcja 1 - Mazury:

+ malowniczy krajobraz (jeziora, żaglówki, stateczki, kajaczki),

+ wolniejsze kręte trasy z mijankami,

+ częściowy brak trakcji elektrycznej (możliwość wprowadzenia lokomotyw spalinowych SP45 lub ST44),

+ możliwość "przeciągania" składu lokomotywą spalinową przed elektryczną,

+ możliwość wprowadzenia losowo eszelonów z SU46, ST43, ST48,

- można uciec z nastawni i w rejs

 

Opcja 2 – góry:

+ nowy wręcz widokowy krajobraz (góry różną porą roku, padający śnieg itp.),

+ inny sposób jazdy - ciężka pod górę i jeszcze cięższa zjazdy (gdy bez tempomatów),

+ możliwość wprowadzenia nowych pojazdów EN57 (bo już praktycznie są) i ET21,

+ możliwość ciekawego pociągu z dwoma lokomotywami EU07, jedna z przodu duga z tyłu składu.

- można wyjść z lokomotywy i w góry

 

Opcja 3 – trasy nadmorskie (np. Hel, Gdańsk itp.)

+ po raz kolejny zupełnie inna sceneria (Bałtyk, statki, kutry, wielkie "wiatraki", elektrownia atomowa 😉 ),

+ nowe pojazdy np. SM42 + wagony piętrowe (na Hel),

+ duże stacje przeładunkowe - pociągi do/z jakiegoś terminala „portowego”,

- można leżak i na plażę : )

 

Oczywiście, jestem jak najbardziej za aby przenosić sukcesywnie wszystkie trasy oraz tabor. Jednak miłym akcentem była by ta różnorodność, żeby każda nowa trasa wprowadzała jakąś nową scenerię widokową, nowy pojazd, nowe wagony itp.

Przepraszam rozmarzyłem się…

Serdecznie wszystkich pozdrawiam i do zobaczenia na szlaku.

 

  • Like 1
Posted

Moim zdaniem. Lepiej by było gdyby simrail działał w modelu takim jak ETS2. DLC trasy byłby dołączane do "podstawy" stanowiąc jedną spójną siatkę w ramach konkretnego kraju/regionu. 

  • Like 3
  • I agree 2
Posted
20 godzin temu, votes napisał(a):

Znowu te sama sceneria, ten sam tabor, ten sam sposób jazdy i takie same nastawnie. Czy zamiast robić kolejnych identycznych tras na "jedno kopyto" nie lepiej zrobić coś naprawdę zupełnie nowego?

Te trasy mają tylko jeden atut: są "krajobrazowe". Za wyjątkiem Trójmiasta kompletnie nie nadają się do wzajemnej kooperacji między dyżurnymi a prowadzącymi pociągi. Duży ruch, presja i potrzeba wzajemnej komunikacji to coś, co sprawia że najwięcej graczy gra w rejonie Sosnowca a nie np. Kozłowa, a na nastawnie typu Sosnowiec czy Katowice nie sposób się dostać na PL2 czy PL4.

Trasy widokowe typu Puck-Hel lub Bielsko-Żywec-Sucha B.-Zakopane mogliby (i mam nadzieję że będą) dodawać fani za pomocą warsztatu jako scenariusze. I to byłoby OK.

 

  • Like 1
Posted (edited)
W dniu 14.11.2023 o 12:53, JarkPomsky napisał(a):

Moim zdaniem. Lepiej by było gdyby simrail działał w modelu takim jak ETS2. DLC trasy byłby dołączane do "podstawy" stanowiąc jedną spójną siatkę w ramach konkretnego kraju/regionu. 

"Jakie trasy chcielibyście zobaczyć w Simrail?"

 

 

Witam!

Nie wypowiadałem się nigdzie o modelu w jaki sposób je wprowadzić do gry, napisałem jakie chciałbym widzieć trasy, a przy tym i pojazdy. Coś co by mi sprawiło kolejną frajdę z gry.

Jak byś się pytał o model finansowania dla takiego typu produkcji to bym powiedział, że się z Tobą zgadzam. Ciężko sobie wyobrazić jak utrzymywać pracowników i projekt przez wiele lat nie pozyskując nowych środków.

PS Zmam pewne inne pomysły na model biznesowy niż DLC, analogicznie do obecnego rynku gier ale nawet nie chcę ich podpowiadać, bo nie po tej stronie siedzę 😉

Pozdrawiam.

 

Edited by votes
Posted

Przemyśl - Świnoujście

Ok, żarty na bok, ja to bym sie cieszył jakby każda nowa trasa była wydawana w takim formacie aby kiedyś dało się przejechać Polskę wzdłuż i wszeż bez zmiany serwerów. 

Posted

Ja bym sie cieszył jak przedmówca gdyby trasa była  rzeczywista każdego dnia, tak jak w Mfs , mapa codziennie  na bieżąco pobierana z satelity.

  • Like 1
Posted
5 godzin temu, adisuper napisał(a):

Ja bym sie cieszył jak przedmówca gdyby trasa była  rzeczywista każdego dnia, tak jak w Mfs , mapa codziennie  na bieżąco pobierana z satelity.

Taką przewagę maja symulatory lotnicze, gdzie latasz wysoko oraz żeglarskie, gdzie wszędzie wokół woda. Tutaj mamy ciągle obiekty wokół, które trzeba umiescic, zdefiniować. Wspomaganie GIS to jedno, ale później autogeneracja to drugie, na końcu ustawianie wyjątków. Sporo pracy, bardziej tu pasuje porównanie do ETS2 i tworzenia scenerii, gdzie co pół/roku wydają nowy obszar. Musimy jeszcze pamiętać, ze tutaj skala jest 1:1, a nie 1:16 jak w ets.

  • Thanks 1
Posted
32 minuty temu, Conrad napisał(a):

Taką przewagę maja symulatory lotnicze, gdzie latasz wysoko oraz żeglarskie, gdzie wszędzie wokół woda. Tutaj mamy ciągle obiekty wokół, które trzeba umiescic, zdefiniować. Wspomaganie GIS to jedno, ale później autogeneracja to drugie, na końcu ustawianie wyjątków. Sporo pracy, bardziej tu pasuje porównanie do ETS2 i tworzenia scenerii, gdzie co pół/roku wydają nowy obszar. Musimy jeszcze pamiętać, ze tutaj skala jest 1:1, a nie 1:16 jak w ets.

Fakt ale budynki mogłyby być realne. w każdym razie to symulator z ogromnym potencjałem.

Posted
W dniu 25.11.2023 o 09:19, Szimono napisał(a):

Ja jestem za lk91 Kraków Główny - Medyka

A co tam jest ciekawego za wyjątkiem Tarnowa i Przemyśla?

Posted (edited)
W dniu 1.12.2023 o 16:17, dgr_5057 napisał(a):

A może by tak Łódź Fabryczna - Warszawa Wschodnia?

łódź będzie  jako dlc a konkretnie Pabianice-Łódź, Skierniewice - Warszawa

Edited by adisuper
  • Like 1
Posted (edited)

Zdecydowanie D29-071 razem z odcinkiem D29-025 do Sobowa. Głównie jednotor, duży ruch towarowy między Sobowem a Ocicami oraz Kolbuszową wymagający non-stop kombinowania, do tego regionalne stworki co godzinę i dwa Intercity dziennie. Coś pięknego.

Edited by Brzoziak304
  • 2 weeks later...
Posted

Ja najchętniej zobaczyłbym uzupełnienie istniejącej sieci tras, żeby można było tworzyć więcej długich relacji, więc takie odcinki jak Katowice-Kraków, Idzikowice-Koluszki jako dodatkowy łącznik do trasy z łódzkiego DLC czy Zawiercie-Częstochowa i Starzyny/Żelisławice-Koniecpol-Częstochowa.

Ale to tylko takie moje marzenie jednej dużej spójnej mapy, bo z tego co słyszałem nowe trasy mają być już w formie oddzielnych scenerii i nie być połączone z obecną mapą, co najmniej na multiplayer.

  • 3 weeks later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy