Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Yesterday
  2. Stary, ja dzis 2 razy cała trasę bez problemu przejechałem 1) Łódź-Puszcza 2) Wawa-Bohumin i to w godzinach szczytu!
  3. Możliwe że sposób zaprezentowania może być ciężki do wykonania ale chodzi o nakreślenie problemu i pomysłu deweloperom. Tylko Oni wiedzą jakie mają możliwości techniczne. Koniec końców, zmienić to w jakiś sposób powinni bo ani rozpoczynanie w multi ani kończenie w multi i singlu nie powinno tak wyglądać jak obecnie.
  4. To moim zdaniem niewykonalne. Wielokrotnie tu pisano, że skład musi wyjechać z grywalnego obszaru ew. wjechać. Przy tej konfiguracji nawet nie ma opcji zakończenia biegu gdzieś w obszarze mapy i jazdy w drugą stronę. AI nie dość, że nie stosuje priorytetów, to także nie zrealizuje krótszej trasy. Sądzę, że to zagadnienie będzie mogło być zrealizowane w momencie uruchomienia manewrów. Jeśli mój tok rozumowania jest zły, niech ktoś z programistów wyprowadzi mnie z błędu.
  5. To kompleksowa odpowiedź. Osobną kwestią jest współpraca z obsadzonymi nastawniami. To symulator a nie rzeczywistość codzienna. Tutaj nie jestem zobligowany do sztywnego trzymania się przepisów. O ile z sąsiadującym botem muszę do niego się dostroić tak to nazwijmy, o tyle z sąsiadującym graczem nikt nie zabroni mi ustalenia z nim zasad współpracy.
  6. Odniosę się Waszmości do kilku kwestii kwestii. Otóż sugerowanie korzystania z innych serwerów jest nie tyle niestosowne, co głupie. Spotykamy się wieczorami w gronie tych samych graczy i nikt nie będzie mi narzucał na jakim serwerze i z kim mam grywać. Sensem dla mnie jest poświęcenie czasu na całą dostępną trasę przewidzianą dla danego pociągu. Dostępne ogryzki kilku lub kilkunastominutowe mnie nie rajcują To samo tyczy się nastawni. Wchodzę jak już na całą o ile się da szychtę. Może kogoś rajcuje skakanie po nastawniach jak motylek chwilę tu i chwilę tam. Lub skakanie po pociągach. Mnie nie. Ze szlacheckim pozdrowieniem P.B.
  7. Jedynie karać. Taki niewłaściwie zrealizowany przejazd powinien jednorazowo zabierać tak na moje oko 100 pkt. Więcej nie ma co. Generalnie wypadałoby rozszerzyć katalog kar. Stworzyć stosowny taryfikator. Karać za cokolwiek. Co się da. Wszelkiego rodzaju bany. Tutaj proponuję zbanowanemu od razu zabrać 5k punktów, donosicielowi z automatu tyle samo dodać. Moderowi który bana nakłada dać w nagrodę 10k. A co. Niech ma za swoją ciężką pracę. Tyle że tu ten co bana nakłada jest z tchórzostwa anonimowy. Nawet gliniarz jak daje mandat podpisuje się z imienia i nazwiska.
  8. Raczej wątpią,że się doczekamy po latach przejścia projektu na zasadach jak np Maszyna ale teraz w wersji next jest testowo warsztat steam więc kto wie. Z drugiej strony myślę,ze kwestie licencyjne i prawne na to nie pozwalają. Nie zapominajac o tym,że oni robią trasy w Simrailu dopiero po dłuzszym czasie gdy juz wcześniej są obecne w profesjonalnych symulatorach szkoleniowych a więc Simrail jest projektem pobocznym .
  9. Last week
  10. Serio, nie rozumiem tego oporu. Przecież historia pokazuje, że modding potrafi uratować, rozwinąć, a nawet przenieść grę na zupełnie nowy poziom. Wystarczy spojrzeć na „Skyrima”, „Minecrafta”, „Stalkera”, „Half-Life’a” (z którego wyszedł przecież CS), czy nawet „Gothica”. To wszystko żyje dzięki społeczności. A dzisiaj? Coraz więcej devów zamyka swoje gry jakby były jakimś świętym reliktem, którego nie wolno dotknąć. Zero mod toolsów, zero wsparcia, czasem nawet żadnych configów do grzebania. Czemu? Moim zdaniem to po części strach i chęć kontroli. Wielu twórców chce, żeby gracz doświadczał gry dokładnie tak, jak oni to sobie zaplanowali. A jak ktoś coś zmieni, to psuje im „artystyczną wizję”. Ale serio… czy to jeszcze wizja, jak gra sprzedana została za X zł? Do tego dochodzi chyba lęk przed tym, że mody będą lepsze niż oficjalne DLC. Bo przecież jak jeden gość zrobi darmowe rozszerzenie z nową trasą lub Lokomotywą i lepszą optymalizacją niż całe studio, to trochę przypał. Ale to nie nasz problem to znaczy, nie graczy. My chcemy rozwijać grę, tworzyć coś wspólnie. Czemu to takie straszne? I jeszcze jedno monetyzacja. Jak gra nie ma modów, to łatwiej sprzedać płatne trasy, dodatki i pierdoły. Nie zrobisz sobie moda z nowym lokiem lub ulubioną trasą, bo musisz kupić oficjalny zestaw za X zł. Trochę to smutne, ale prawdziwe.
  11. Hi, If you have the possibilities, make a 'button box' using an Arduino Mega: Then you are free to customize it the way you want Or you can buy these 'arcade joystick kit' that have alle the things you need; USB board, buttons and joystick: https://www.aliexpress.com/item/1005006881834466.html
  12. I need help. When I try to Run and Debug using the launch.json details as mentioned on SimRail Wiki, following error appears when I try to debug the Mission.LUA
  13. Their is no input/output system for controles at the moment.
  14. No a jak a jak kiedyś dodadzą spalinowe to i tankowanie/serewis czy w przypadku toalet zjeżdżanie na uzupełnienie wody itp. W tym w trybie pasażera albo oddzielnie tryb konduktora plus funkcjonowanie w pełni Warsu. Trochę popłynąłem ale w sumie czemu miałoby tego nie być kiedyś
  15. Zbrzydnie Ci po trzecim razie 😆 Ale wszystko co dotyczy jazdy powinno być odwzorowane prawidłowo. W końcu o to tu chyba chodzi.
  16. Nie oczekujcie od twórców, zbyt dużo bo jeszcze się przepracują 😜
  17. Nie mówiąc już o dodaniu elementów simowych czyli odbiór kluczy do loka, ksiażki pokłądowej i jej wypełnianie to byłoby piękne
  18. Nawet gdyby kontrolne było nieobowiązkowe to robiłbym dalej 😉
  19. Ale chyba kontrolnego już nie trzeba miekiedy robić, gdzieś czytałem a dawniej owszem
  20. Wydaje mi się że jeszcze żadne zewnętrzne kontrolery nie są wspierane przez Simrail (jeszcze) i mogą nie działać.
  21. Podnosisz dwa pantografy i przejeżdżasz. Tu chodzi o uniknięcie szarpnięcia gdy będzie spora różnica napięcia pomiędzy sekcjami, bo można się rozerwać. Często można przejechać i nawet nie zauważyć różnicy. Co nie zmienia tego, że jak na symulator kolejowy przystało dobrze by było wspominieć o konieczności zejścia z poboru w samouczku. Ale to nie jest jedyna olana kwestia, o hamowaniu kontrolnym też wspominałem już dawno.
  22. Dokładnie tak jak @KIEROWNIK pisze. Korzystanie ze stron zewnętrznych żeby zobaczyć który skład zaczyna bieg nie jest komfortowe wystarczy , nawet dodać ikonę jak przy tych które kończą bieg. Zapewne deweloperzy chcą maksymalnego realizmu gdzie dany skład już jedzie z jakiejś stacji (której nie ma jeszcze wdrożonej) a my go po drodze przejmujemy ale faktycznie byłoby ciekawiej gdyby takie składy zaczynały na bocznicach i trzeba by zgłaszać gotowość. Tak samo jak się kończy dany odcinek w multi ( i w singlu też) i gra urywa dosłownie jazdę wyświetlając koniec przejazdu/scenariusza to słabo wygląda. Brakuje możliwości całkowitego zakończenia samemu biegu pociągu (odstawienie na bocznicę albo chociaż żeby dany przejazd kończył się na ostatnim możliwym postoju z informacją w stylu: "Koniec pracy lub Zmiana maszynisty".
  23. Ale jak to? Tak pod obciążeniem? Opuścić pantograf? Żeby spawarkę z niego zrobić? Oj żartowniś z Ciebie 😉
  24. Jedziesz bez poboru prądu, czyli tak, do zera. O opuszczeniu pantografu informują wskaźniki We 1, We 2 i We 3. Można je spotkać w Strzemieszycach i bodajże na wyjeździe z Zawiercia w stronę Łaz po linii towarowej - wybaczcie, zapomniałem nr toru/linii kolejowej. W niektórych krajach wyłącza się jeszcze wyłącznik szybki, tudzież Main Switch bodajże.
  25. A to w realu się zrzuca mnastawnik do zera tylko czy trzeba hebelkiem opuścić pantograf?
  26. Con todos mis respetos diré que estás equivocado. Cualquier persona puede acceder a los archivos es.lang de la carpeta Locales y modificar las traducciones, así como corregir los errores bienintencionados de las más de 10.000 líneas de texto que incluyen los distintos archivos de lenguaje. Es lo que yo he hecho pacientemente durante muchas horas y que he puesto a disposición de quienes quieran usarlos en el archivo adjunto. Eso sí: tras cada actualización del programa conviene ver qué modificaciones se han incluido en los archivos en polaco para proceder a la actualización correspondiente al español. Un saludo, Txus y resto de aficionados.
  27. Spokojnie 200A można brać 😉Nie pochwalam ale jak chycą hamulce a liczyłeś że popchnie to jakoś trzeba się ratować;) No i gdyby izolator strzelił to leżysz bo nawet na haslerze sprawdzą czy miałeś zapięte układy lub na oporach. Ja sobie śmigam w SR z tymi jazdami z i bez ale czasem nawet pod shiftem z (-) w niektórych lokach strasznie powoli zrzuca na 0.Pomaga czasem zrzucanie samym (-) żeby mechanizm kroczący zaczął już schodzić i wtedy pociągnąć z shiftem (-) Ale fajnie by było jakieś pkt na tym zdobywać jeśli ktoś chce wychodzić na wyższy poziom symulacji prowadzenia pociągu
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy