Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Tak prezentuje się budynek przy stacji Łódź Retkinia. Zupełnie inny.
  3. Znowu kopiuj i wklej z GPT?
  4. Jako aktywny gracz SimRail, chciałbym zaproponować rozważenie uruchomienia nowej trasy pasażerskiej KŚ (Kolei Śląskich) w ramach gry – Częstochowa – Kraków, przez Dorotę – Ząbkowice – Zawiercie. Trasa ta ma potencjał, by znacząco wzbogacić rozgrywkę zarówno dla maszynistów, jak i dyżurnych ruchu. Korzyści dla rozgrywki: Ożywienie nieaktywnych obecnie rejonów: Dorota i Ząbkowice – dwa ważne węzły, które aktualnie bywają pomijane w rozkładach, mogłyby zyskać na znaczeniu. Huta Katowice – wzmożony ruch pasażerski przez ten rejon mógłby przełamać monotonię czysto towarowego charakteru linii i dodać wyzwań nastawniczym. Realizm i zgodność z rzeczywistością: Linia Częstochowa – Kraków to realnie istniejący ciąg komunikacyjny, który mógłby zostać odwzorowany zgodnie z rzeczywistością. Daje to możliwość odwzorowania realistycznych przejazdów regionalnych Kolei Śląskich (lub Polregio) i zwiększenia różnorodności względem obecnych kursów Intercity czy towarowych. Urozmaicenie rozkładu jazdy: Obecne rozkłady w SimRail bywają powtarzalne – dodatkowa trasa regionalna z częstymi przystankami urozmaiciłaby gameplay. Można by ją dopasować między inne pociągi towarowe czy ekspresowe – dodałoby to głębi planowaniu i zarządzaniu ruchem. Zwiększenie aktywności dyżurnych: Zgłoszenia i podania o wjazd/wyjazd w Dorocie, Ząbkowicach, czy Zawierciu wprowadziłyby nowe wyzwania dyżurnym. Więcej pociągów = większy ruch i ciekawsze zmiany. Propozycje praktyczne: Kurs np. co 60 lub 120 minut, realistyczny, ale niezbyt obciążający rozkład. Możliwość obsługi przez EZT serii EN57 lub EN75 (jeśli będą dostępne). Przystanki: Częstochowa – Poraj – Myszków – Zawiercie – Łazy – Dorota – Dąbrowa Górnicza – Sosnowiec – Kraków. Propozycja trasy Częstochowa – Kraków przez Dorotę i Ząbkowice to ciekawy pomysł, który może uatrakcyjnić grę dla maszynistów i dyżurnych, ożywić zapomniane rejony i zwiększyć realizm rozgrywki. Z punktu widzenia gracza – bardzo trafione rozszerzenie!
  5. @misiek_131415 ja też chcę wprowadzić nie które rzeczy jak najbardziej ale po to żeby nimi pojeździć czy posterować a nie po to żeby tylko były. Pisałem że z chęcią bym pojeździł na odcinku ząbkowice - kraków, ba i był nastawniczym samego krakowa, a na odcinku maczki - ząbkowice jaką w tej chwili miałbyś frajdę przejazdu w takim kształcie choćby kibelkiem? Pewnie, widzę że masz dużo godzin jako nastawniczy, byłeś na nastawni zawiercie i wiesz co tam się teraz dzieje, tak są chwile spokoju ale są chwile co nie ma nawet czasu zrobić łyk kawy. 😃 Tak samo sprawa wygląda na lini katowice Kraków przez Mysłowice, też bym z chęcią pojeździł ale kluczem jest otwarcie lini na Kraków. Katowice nawet bym zaryzykiwał były by w stanie obsłużyć po 2 poĺączenia na godzinę w jedną i drugą strone z peronem 4 a nawet awaryjnie peronem 5. To jes gra a nie rzeczywistość (chodź pochwała dla twórców bardzo zbliżona do rzeczywistości) i mnie chodzi żeby mieć z tej gry dużo frajdy ale wszystko zgodnie z obowiązującymi przepisami. 👍 Pozostaje czekać i mieć nadzieję że to rozszerzenie trasy wkrótce nastąpi. Pozdrawiam..
  6. Yesterday
  7. Czytaj ze zrozumieniem dlaczego tak napisałem i do czego to była odpowiedź. Bo nie trybisz Ty i inni i minusy dajecie :)))))) W grze masz dużo tras z dziurami w rozkładzie jazdy 4120xx 41xx 45xx 16xx 61xx 18xx 81xx 161xx 162xx 611xx 612xx 24xxx 42xxx 471xx 741xx Nie chce mi się dalej wypisywać. Co za różnica czy tych linii mamy 23 czy 24? Czy może 30? Dodam tak żartem a nie serio. Tak tłumacze żeby Arkadio miał łatwiej - po co pośpiechy i pendo na CMK na Żelisławice jak możesz jechać do Katowic z Warszawy? Po co TLK i towarowe z Knapówki jak masz inne dłuższe relacje po CMK?:)))))) Chyba wszyscy chcą więcej tras, taboru, więcej życia na nastawniach a jak ktoś coś zaproponuje to nie:)))))))))))))))))) Bo już w pobliżu coś jedzie:)))))))))))))))))))))
  8. Nikt ci nie każe jeździć Kiblem i Elfem 😄 zawsze możesz robić trasy na singlu
  9. Dokładnie i póki twórcy nie stworzą trasy w całości Maczki -Kraków (chodzi o scenerię i przystanki) nie ma sensu tworzenia dodatkowych lini. To obciążyło by i zakorkowało zawiercie, a na odcinku maczki - ząbkowice nie było by żadnego efektu z tego, bo pierwszy przystanek jeśli się nie mylę byĺby w ząbkowicach dopiero, a z tąd już jeżdzą normalnie do częstochowy kibelki i elfy.
  10. Zlikwidować wszystkie kibelki i elfy łódz - warszawa bo pokrywają się z trasa pendolino.
  11. Ale to jest dokładnie trasa, którą pokonują składy 37xx i 73xx. Więc ta relacja jest wykorzystana.
  12. Thank you for reporting this issue. A similar problem has already been reported by other users. Dziękujemy za zgłoszenie tego problemu. Podobny problem był już zgłaszany przez innych użytkowników.
  13. Thank you for reporting this issue. A similar problem has already been reported by other users. Dziękujemy za zgłoszenie tego problemu. Podobny problem był już zgłaszany przez innych użytkowników.
  14. Thank you for reporting this issue. A similar problem has already been reported by other users. Dziękujemy za zgłoszenie tego problemu. Podobny problem był już zgłaszany przez innych użytkowników.
  15. Nie no już OK, testowałam i faktycznie, chodziło o nie włączony tryb START. Ja robiłam te samouczki wtedy ale to było parę miesięcy temu i wyleciało z głowy. Także postaram się tym razem zapamiętać 🙂 Dzięki za pomoc wszystkim.
  16. Last week
  17. Witam. Panowie ze SimRail czy widać różnice gra kontra realne zdjęcie. Budynek który umieściliście za przystankiem Retkinia nie istnieje ponieważ nie może być tak wysokich budynków w sąsiedztwie lotniska Lublinek, budynek ten jest u zbiegu ulic Mickiewicza i Włókniarzy a po prawej za kaskadą jest dworzec Łódź Kaliska.
  18. KŚ uruchamia trasę Częstochowa - Kraków. W simrail byłoby to Dorota - Ząbkowice - Zawiercie. Może zmieści się do rozkładu jeszcze? Ożywiło by troszkę Hute Katowice i Dorotę nastawnie.
  19. Jak nie klikniesz start to ETCS uznaje że chcesz dalej jechać w trybie SR(Odpowiedzialność personelu). Ogólnie jak jeździsz pociągami z ETCS to warto ukończyć samouczki ETCS w grze bo jak dobrze pamiętam są tam opisane wszystkie sytuacje jakie się mogą zdarzyć i co robić wtedy. Może z wyjątkiem ulubionego przez graczy na multiplayer błędu odczytu balisy(Wynika to z powodu problemu synchronizacji z serwerem z tego co pamiętam), który rozwiązuje się również przez pominięcie EoA albo izolację EVC(Wyłącza to ETCS).
  20. Hmm to może problemem jest to, że nie dawałam ponownie START w ETCS? Mogło mi to umknąć. Bo jak wspomniałam edytowanie tego scenariusza nie psuje go bo już go miałam tak edytowany i działał, jechałam po tym SZ normalnie. Sprawdzę to jutro i dam znać czy problemem jest po prostu to, że zapomniałam kliknąć start ponownie w komputerze.
  21. To pominęłaś dosyć istotne informacje w pierwszym wpisie. W każdym bądź razie, jeśli chodzi o ETCS i sygnał zastępczy to należy zatrzymać się przed semaforem z sygnałem zastępczym, na ekranie ETCS wybrać Pomiń a następnie opcje z EoA i około 150 m przed kolejnym semaforem należy z menu głównego ETCS kliknąć start. Wtedy po minięciu tego semafora powinien się załączyć Tryb Pełen Nadzór. Dotyczy to poziomu L2 ETCS który obowiązuje akurat na tym odcinku, gdzie masz problem.
  22. Dla mnie wariant minimalistyczny: Warszawa Śródmieście i wtedy cała średnica przejezdna.
  23. When transitioning from L1 to L2 or viceversa the Planning Area in the DMI doesn't show the information after the transition, even though, it does so when further away, this happened in EIP1331 going t o GM (from Pruszków) SimRail_log_2025-08-16_23-28-52.txt
  24. Więc tak, ja ten scenariusz trochę edytowałam z pomocą Wojnara tu z forum. Chodziło o to, że dodałam sobie ED250 jako mój skład, i chciałam więcej czasu na cold dark więc przesunęliśmy czasy odjazdów z pierwszych trzech stacji, ale to sprawiło, że przyjazd na zachodnia jest trochę później niż oryginalnie, natomiast już odjazd jest nie zmieniony. Więc wszystko co później po zachodniej jest po staremu a ten SZ jest tam dalej wiec to nie powinno mieć wpływu. Do tego zmieniłam limit prędkości maxymalnej na 200km/h, żeby nie wywalało mi minusowych punktów powyżej 140km/h które oryginalnie były pod 07. Tyle, że to było kiedyś a w miedzy czasie trzeba było przeinstalować grę. I zrobiłam to wszystko od nowa. I co najważniejsze WTEDY działało. SZ był ale kawałek dalej jechałam normalnie 100 do Grodziska, ETCS działał itd. A teraz po wprowadzeniu tych samych edycji o których mowa powyżej już coś jest nie tak. Jakieś pomysły co jest przyczyną?
  25. I experienced a "Error Reading Balise" on INT9 joining EIP 1331, exiting Prusków (GM direction) on the 16th of August in ETCS L2. SimRail_log_2025-08-16_23-28-52.txt
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy