Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Today
  3. Wiecie... wiem, że to jest nierealne, ale chciałbym w SimRailu widzieć takie update'y i komunikację... link Swoją drogą to już dziś!! Byłem zbyt zajęty docieraniem do Gleby żeby to wcześniej zauważyć ;] (i ledwo to przeżyłem!) Jak sobie tak człowiek glebnie na Glebę, to nawet nie zauważy tych wszystkich dni do wyjścia kolejnego update'a SimRail! 😉 A tam są jeszcze co najmniej 3 inne... Ja na tym chyba z kilka tysięcy godzin natrzepię teraz... Także cenowo wyjdzie mnie ten DLC taniej za godzinę gry niż prąd na kompa, który na to zużyję! 😄 (ktoś to kiedyś policzył w opiniach na Steamie i naprawdę mu tak wyszło :D) I to, to ja rozumiem, że uczciwa cena DLC! 😉
  4. Yesterday
  5. InterRegio 42416 PL Wskakuj do kabiny maszynisty nocnego składu InterRegio! Ten scenariusz to wyzwanie pełne realistycznych manewrów i zdarzeń losowych. Niezależnie od tego, czy grasz z DLC, czy bez, znajdziesz tu coś dla siebie. Manewry i niespodzianki: Manewry, usterki USRK i inne sytuacje, które sprawią, że nie będzie nudno. Dwie wersje: Z dodatkami (więcej detali i pojazdów) lub bez (pełna grywalność na podstawce). Konfiguracja: W pliku main.lua zmienisz pogodę, poziom trudności i ruch na torach, żeby grało się po Twojemu. Gotowy na nocne wyzwanie? Włącz reflektory i ruszaj w trasę! 🚆 Wypakuj 0_alekswilc.zipdo steamapps\common\SimRail\SimRail_Data\StreamingAssets\Sceneries EN Step into the cab of the night InterRegio train! This scenario offers realistic shunting operations and random events, perfect for players with or without DLC. Maneuvers and surprises: Shunting, faults in railway traffic control devices, and unexpected challenges to keep things exciting. Two versions: With DLC (enhanced details and vehicles) or without (fully playable on the base game). Customization: Adjust weather, difficulty in the main.lua file to suit your playstyle. Ready for a nighttime challenge? Turn on your headlights and hit the tracks! 🚆 Unpack 0_alekswilc.zip to steamapps\common\SimRail\SimRail_Data\StreamingAssets\Sceneries
  6. Marne to może pocieszenie dla SimRail ale "wielki" Microsoft zanotował chyba jeszcze bardziej gigantyczną wtopę z MFSF 2024 🙂 Widać w symulatorach, a właściwie grach to już staje się norma 🙂
  7. Thank you for reporting this issue. A similar problem has already been reported by other users. Dziękujemy za zgłoszenie tego problemu. Podobny problem był już zgłaszany przez innych użytkowników.
  8. Otwórz bibliotekę Steam i wejdź w SimRail, ale nie klikaj GRAJ. Następnie kliknij trybik, zarządzaj i przeglądaj pliki lokalne. Otworzy się okienko z lokalizacją gry na Twoim dysku. Poza tym w każdym scenariuszu jest pokazane gdzie kopiować pobrany plik
  9. Ok .. Pytanie nieaktualne , proszę zignorować :)) Cześć Bardzo bym chciał zainstalować ten scenariusz, lecz gram poprzez steam , i nie mam jakby dostępu do plików gry ( jak np. W MaSzynie): lub nie wiem , gdzie szukać . Bedę wdzięczy za podpowiedź/ dzi, co mogę zrobić. Pobrałem plik i… koniec pomysłów 🙈🙈🙈
  10. PWJ trains are empty stock, though. Not really a passenger service.
  11. On the freight services map there are two services that should be among the passenger services. I am referring to the PWJ 1460xx and PWJ 4460xx services. Keep this in mind in your next update. Thank you for excellent work!
  12. Will there be a website application instead of a Download, like we have with e.g. the different maps that exist?
  13. Z racji tego że zbliża się wydanie pełnej wersji SimRail. Mam pytanie. Czy błąd wskazany min. w tym poście został naprawiony? https://forum.simrail.eu/topic/8622-podkłady-dg-bk-sl/#comment-34694
  14. Last week
  15. I also played on pl2 and got a warning for not knowing the language, I even had an empty station at the time and still got the warning. When someone wrote to me in the chat, I always translated everything and answered.
  16. Witam. Gdzie wrzucić pliki? Po wklejeniu do scenarios nie widzi mi trasy w grze. Pozdrawiam
  17. I spotted the Lazy LB Ai making dump decisions today, when handling 406xx when it arrived before an 14xx train. First train 1417 was routed via Lazy LB track 3 and then track 3 from LB to Lazy LC in order to 'overtake' train 40619, which was held at Lazy LB track 1. Later a similar thing happened to train 40621 and 1419. 40621 was held at Lazy LB track 1, 1419 was send via Lazy Lb track 3, then track 3 from LB to Lazy LC, where it continued via the slow cargo trains track number 3 to DGZ (instead of main line track 1). 19-11-2024, 1417 around 10:15 and 1419 around 11:16 in game time.
  18. Taki mały news dla tych co korzystają z OpenTrack oraz PS3 Eye. Zostało wydane nowe wydanie, na razie beta, dla OpenTrack 2024 i tam są ciekawe informacje jak zwiększyć wydajność tego urządzenia, w pierwszej kolejności nowy sterownik (open driver) oraz nowe oprogramowanie, które obecnie powoduje większą wydajność i płynność, zmiana jest znacząca, polecam spróbować. https://github.com/opentrack/opentrack/releases
  19. W wariancie z EZT nie ma potrzeby manewrów (aczkolwiek zmiana czoła podlega pod manewr tj. skład się nie de-/re-spawnuje*). Z drugiej strony te składy nie jeżdżą na tyle często żeby istotnie rozruszać Bukowno. * swego czasu @Królik Uszasty w temacie manewrów wspominał że nie mieli wtedy jeszcze rozwiązań na przypadek wykolejenia takich składów, i to między innymi jest powodem opóźnień we wprowadzeniu manewrów dla multi.
  20. It kinda allready is in the game. 1. You could start an existing scenario and use the debug menu to do all things you have described. 2. Copy the scenario template from the installation directory and start from scratch.
  21. Upewnij się, że sprzęgasz wg instrukcji - nie wszystko, a tylko sprzęg i hamulec.
  22. Hi guys! Here is my idea for cold locomotive spawns. For a better explanation , I use fictional times. 15:00, the cold loco and the wagons spawn. 15:00-15:10, A player can take the loco and turn it on . 15:10: If there's no player in the loco, the loco will go from "cold" to "driving" state . It's like when you turn it off and activate the bot then. If a player goes in after 15:10, you/they will find the loco ready to drive. 15:20: You can start shunting your wagons, or the bot will do that. 15:30: After the shunting, the journey begins. So, you have some time to join the train and turn it on. If you join at 15:00, you have enough time to get the loco working . If you spawn at 15:10, you have only 10 minutes. After 15:10, the loco is already on when you join, so you don't have to panic to get it working after joining 3 minutes before departure. The loco spawn's in a cold state and take the "ready for driving state" after 10 minutes, if no player take the train. Hope the idea isn't that hard to understand. Bye, Lucas
  23. mam buga lokomotywa po podpięciu wagonów sama wyłacza się i opuszcza pantografy bo zmianie kabiny według instrukcji pantografy nie chcą sie podnieść była właczona aktywacja kabiny
  24. The game has great graphics, mechanics etc. But it's missing ability to freely drive around, with your own scenarios. In free drive, you could spawn the trains, set route, and enjoy driving. I think it wouldn't be a huge work to make it. I would really appreciate
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy