Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. 191xx is still spawning an hour earlier than what the spawnlist says. Still no room for 61xx in 4120xx timetable from WP. Sorry DazT.. 4xxx was running 5 minutes late, so it was easier to squeeze you between 61xx and 4xxx than 61xxx and 61xx.
  3. Yesterday
  4. Jesteśmy w stanie robić tylko odczyt hakując pamięć lub skanować schowek systemowy. Ale to zbyt pracochłonne, więc odpuściłem temat, a drugi sposób niewydajny. Co to odwrotnego kierunku myślę, że wiem jakby można było hakować dane w pamięci żeby otrzymać to co chcemy, czyli np. płynna regulację od 0-100% na zadajniku mocy. Po prostu zamiast zmieniać wartości per se moc-X, które po sekundzie zmieniły by się z powrotem na poprzednie, powinno się manipulować wartościami położenia dźwigni w pamięci. Już jakiś czas temu o tym myślałem jednak brak mi chęci do działania. Czekamy na oficjalne API.
  5. Mógłbyś coś więcej? Masz komunikację w dwie strony?
  6. Tak na marginesie w nocy Podolino nie jeździ tylko nocne składy z wagonami sypialnymi a takich w nocy nie ma , wiec proponuje takie dodać składy nocne miedzy godziną np. 22.00-05.00
  7. Moim zdanie jeszcze troche za słabo świecą , szczególnie przełączenie z krótkich na długie daje jakby efekt doświetlenia pobocza a nie zasięgu świateł . Ponadto w oświetlenie torowiska powinno być do drugiego słupa a trzeci w zarysie .
  8. Brzmi ciekawie, ja za to robię reasearch tanich ekranów, żeby idealnie pasowały i mogły wyświetlać to i owo. Na pierwszy ogień idzie radio Koliber na oled. Info wkrótce.
  9. Post z 2023, wtedy tej kamery jeszcze nie było. Poza tym ta kamera jest zdecydowanie za nisko i pokazuje w większości niebo zaciemniając pozostałe obiekty. Do niczego sie nie nadaje - zgłaszałem już propozycje poprawy, ale twórcy stwierdzili że to nie jest kamera perspektywy maszynisty tylko widoku na sprzęgi. Na dzisiaj kamera 2 z ręcznym obróceniem (lewym przyciskiem myszy) spełnia mój postulat o kamerze z szyby, ale na zewnątrz lokomotywy. EDIT: Taka ciekawostka jeszcze, cały mój interfejs graficzny który pokazałem w poprzednich postach poszedł do kosza. Teraz mam szkielet gui rysowany jest w canvas, a komunikacja odbywa się przez websocket, co jest dużo szybsze.
  10. Drogie rozwiązanie, na alli są kontrolery typu joystick za 10-15pln, w wielopakach jeszcze tańsze.
  11. Widok kamery z czoła lokomotywy? Przecież jest. Wciśnij klawisz 6 dwa razy. Przy budowie prostego pulpitu jako zadajniki jazdy i hamulca (joysticki) można wykorzystać dowolne przełączniki trójpozycyjne chwilowe (astabilne - po wychyleniu wracają do pozycji środkowej), np: https://www.elstat.com.pl/p11062,przelacznik-hebelkowy-dzwigniowy-chwilowy-on-off-on-2-biegunowy-25a-12v.html A to może się komuś do czegoś przyda - nie trzeba niczego programować: https://www.leobodnar.com/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=94&products_id=204&zenid=b7626febb86146ea0f8eacf5aeec37d6
  12. Last week
  13. Formalnie to kanał radiowy jest ustawiony tak jak trzeba, a problem dotyczy samej pozycji pokrętła, który za tym nie nadążą. Wystarczy usiąść na fotelu i pokrętło wskakuje jak trzeba. Poprawka na to powinna być w kolejnym paczu. 2025-07-04 22-29-24.mp4
  14. Nie do końca trafione, bo Simrail nie jest grą wyłącznie multiplayer. Ma tryb singleplayer, aczkolwiek pozwalający wcielić się jedynie w maszynistę. Opcja dyżurnego ruchu jest tylko w multi. Jednak idea bardzo słuszna, petycja podpisana 🙂
  15. I would like to remind you that you promised us this nearly 5 years ago and after that there has been silence on the subject.
  16. Podziękuj administracji że go nie zaakceptowała jako błąd nawet mimo, że to zbiorczy temat z błędami dot. tego scenariusza...
  17. Patrząc na roadmap z 13 stycznia 2024 (publikacja na profilu oficjalnym): to wiedząc, że manewry powoli powstają, save game też, LUA edytor też, wersja konsolowa też (nowe $$$), to patrząc na prawą stronę, kasując zewnętrzne DLC, mamy miejsce na pracę nad I/O support 🙂 Czekamy zatem ...
  18. Dla osób martwiących się ewentualną "żywotnością" Simrail'a podrzucam link: https://www.gram.pl/news/milion-osob-przeciwko-niszczeniu-gier-stop-killing-games-z-ogromnym-sukcesem Ciekawi mnie, jak ta inicjatywa się zakończy.
  19. Aktualnie jest dostępny domyślnie w grze scenariusz tor doświadczalny(Tutoriale, testy taboru w Żmigrodzie), gdzie są wyłączone opcje deweloperskie, ale można sobie wybrać dowolny tabor i kręcić kółka ile się chce. Jak chcesz tryb deweloperski to gdzieś na forum jest wersja toru doświadczalnego z włączonym albo zrobić kopię aktualnego scenariusza na torze doświadczalnym i ręcznie zmienić w kodzie lua, żeby działał Ci tryb deweloperski.
  20. Witam, mam pytanie czy da się jeszcze zdobyć osiągnięcie - ZAKRĘCONY 500 okrążeń na torze testowym. Kiedyś trochę zrobiłem okrążeń z przyśpieszonym czasem ale teraz w ogóle nie mam pod F8 żadnych opcji od LUA developer i innych. Ktoś wie jak to pobrać czy coś? bo nie ogarniam
  21. To był wątek w dziale dyskusja, a nie zgłaszanie błędów to ciężko, żeby to naprawiali nie mając zgłoszenia.
  22. Zgłaszałem to, ale Simrail ma wazniejsze problemy..
  23. Zgadza się. Startujemy z kanałem 1 nawet jak użyemy metod wspomnianych w pierwszym wpisie.
  24. Jeśli dobrze rozumiem to chodzi tu po prostu o to, że pokrętło wyboru kanału radiowego nie odzwierciedla faktycznego stanu po wywołaniu tej funkcji, tak?
  25. I jeśli chodzi o API, to się mogę podłączyć od strony c/c++.
  26. Dzięki za podrzucenie linka. Dobrze wiedzieć, że nie jestem jedynym, który chciałby komunikacji w dwie strony.
  27. Podbijam, sam zabrałem się za stworzenie własnego manipulatora i patrząc na ten wątek, wystarczy mi informacja, że jest planowane wystawienie API do dwustronnej komunikacji (i jeśli ma być to w postaci biblioteki, to proszę, udostępnijcie także dla linuxa).
  28. Jest dedykowany wątek na forum dotyczący kontrolerów : Niestety wciąż czekamy na informacje od developerów kiedy to będzie supportowane i jak.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy