bart_dem Posted December 31, 2024 Posted December 31, 2024 8 godzin temu, Damian napisał(a): OK udało mi się dojść do tego co jest nie tak. W kabinie na tylnej ścianie, tam gdzie są przyciski od hamulca sprężynowego, jest "Wyłącznik EVC", musi być wyłączony 0, wtedy wszystko normalnie działa. Jeśli wprowadzisz poprawnie dane do systemu to też ruszysz, bez wyłączania ETCS.
CzaroS Posted January 3 Posted January 3 W dniu 31.12.2024 o 14:23, misiek_131415 napisał(a): 1. wyłączyć ECTS 2. poczekać aż silnik dragona się rozgrzeje. zimny dragon nie ruszy. Dzięki
Vision95PL Posted January 4 Posted January 4 Właśnie skończyłem, wszystko spoko. Miałem problem odhamować Zepsutego towarego ale jakoś się udało. Dzięki wielki na plusik 😄
KIEROWNIK Posted January 5 Posted January 5 W dniu 27.12.2024 o 12:45, Eridor napisał(a): Szansa jest, choć ja osobiście jestem przeciwnikiem takiego rozwiązania. Pozbywamy w ten sposób autora "kontroli nad kodem" scenariusza - więc chociażby możliwości szybkiej poprawki czy modyfikacji plików. Natomiast mam nadzieję że warsztat steama tutaj będzie tym 'złotym środkiem' do dystrybucji na wszystkie platformy To kiedy możemy się spodziewać dostępu do warsztat steam ? Czekamy na to z niecierpliwością
bbta Posted January 11 Posted January 11 W dniu 24.12.2024 o 04:12, Hamster Cheeks napisał(a): I got stuck at this signal though I did take some time connecting to the broken down loco and releasing the brakes. I will try again tomorrow. Thanks 👍 Potwierdzam, po dłuższym staniu przy uszkodzonym byku (wyszło prawie 20 minut) Strzemieszyce nie chcą podać wjazdu. Co ciekawe RJ sugeruję, że następna jest Huta, a pod F2 nie pokazuje żadnej stacji. Log do pomocy w rozwiązaniu błędu. SimRail_log_2025-01-11_22-01-23.txt
JoeBlack72 Posted February 4 Posted February 4 Fajny scenariusz. I choć wydawało mi się że nie powinno być problemów bo wiedza na temat tych lokomotyw jest, to ustawienie wszystkiego po podpięciu uszkodzonego składu było małą zagwozdką i główkowaniem co ja też robię źle. Jak zwykle okazało się że powód problemów jest banalny i poza złapaniem opóźnienia wszystko zakończyło się sukcesem. Scenariusz TOP, zabawa TOP. Super !!!
sailor Posted February 10 Posted February 10 Scenariusz bomba. Trochę opóźnienia przy podpinaniu padniętego składu, szukanie co zrobiłem nie tak że nie mogę ruszyć, ale się udało. Diabeł tkwi w szczegółach. Polecam, świetna zabawa.
Vixterex Posted February 15 Posted February 15 próbowałem ukończyć scenariusz kilkukrotnie, zawsze z tym samym skutkiem. Rage quit. Albo u mnie scenariusz się buguję, albo ja coś źle robię (co jest wielce prawdopodobne). Generalnie po podłączeniu drugiej loco, włączam tryb ciągniony, zwalniam ręczny i wszystko git, ale moja główna lokomotywa, albo nie umie wyluzować hamulców, albo się wyłącza i nie chcę się załączyć. Pantografu nie podniesie, bo sama opuszcza, po czym jak nawet jest w górze, to nie da się wyłącznika szybkiego załączyć. Niezwykle irytujące nie ukrywam. Dodatkowo Dragon ma jakieś problemy z trybem spalinowym. Umiem to zrobić, ale on po prostu nie reaguje mimo zrobienia wszystkiego. Trzeba po prostu cierpliwości.
bart_dem Posted February 15 Posted February 15 14 minut temu, Vixterex napisał(a): Generalnie po podłączeniu drugiej loco, włączam tryb ciągniony, zwalniam ręczny i wszystko git, ale moja główna lokomotywa, albo nie umie wyluzować hamulców, W drugiej lokomotywie hamulec na odcięciu?
SIMRAIL Team Królik Uszasty Posted February 15 SIMRAIL Team Posted February 15 3 godziny temu, Vixterex napisał(a): Dodatkowo Dragon ma jakieś problemy z trybem spalinowym. Umiem to zrobić, ale on po prostu nie reaguje mimo zrobienia wszystkiego. Trzeba po prostu cierpliwości. W ostatnim albo przedostatnim paczu weszła bardziej rozbudowana symulacja grzałek obwodu silnika spalinowego i teraz trzeba poczekać: 1) aż płyn chłodzący będzie mieć 50°C, żeby włączyć silnik, 2) aż płyn chłodzący będzie mieć 70°C, żeby zamknął się wyłącznik SAG i mieć zasilanie 3 kV na pojeździe. Aktualną temperaturę chłodziwa możesz obserwować na terminalu po przełączeniu w tryb spalinowy. 1
Averrnor Posted February 16 Posted February 16 7 godzin temu, Królik Uszasty napisał(a): W ostatnim albo przedostatnim paczu weszła bardziej rozbudowana symulacja grzałek obwodu silnika spalinowego i teraz trzeba poczekać: 1) aż płyn chłodzący będzie mieć 50°C, żeby włączyć silnik, 2) aż płyn chłodzący będzie mieć 70°C, żeby zamknął się wyłącznik SAG i mieć zasilanie 3 kV na pojeździe. Aktualną temperaturę chłodziwa możesz obserwować na terminalu po przełączeniu w tryb spalinowy. Przydałby się porządny manual, żeby takie niuanse przyswoić. O ile przeglądam forum regularnie i staram się takie rzeczy "wyławiać", o tyle będąc starej daty oglądanie na youtube tutoriali, żeby złapać omawianie przez 15sek zagadnienie na godzinnym filmie uważam za... irytujące. 3
PL_Andrev Posted February 16 Posted February 16 2 godziny temu, Averrnor napisał(a): Przydałby się porządny manual, żeby takie niuanse przyswoić. O ile przeglądam forum regularnie i staram się takie rzeczy "wyławiać", o tyle będąc starej daty oglądanie na youtube tutoriali, żeby złapać omawianie przez 15sek zagadnienie na godzinnym filmie uważam za... irytujące. Oprócz tego to takie niuanse mogłoby być w ciekawostkach podczas ładowania scenariusza. BTW. Do dziś nie znalazłem lekkiej instrukcji zmiany czoła lokomotywy, który nie byłby na YT (a jedynie pokaz slajdów). 1
Recommended Posts