PL_Andrev Posted December 21, 2024 Posted December 21, 2024 43 minuty temu, rtek napisał(a): Czy jest możliwość dodania karty z rozkładem? Obecnie jest tylko pusta kartka. To jest generalny bug. Czekamy.
w.wojnar Posted December 21, 2024 Author Posted December 21, 2024 (edited) 8 godzin temu, Vee napisał(a): Dokładnie tak samo mam po próbie podmiany wagonów. EDIT: Wojnar a jaki wpis sprawia ze podsumowanie scenariusza pojawia sie po 5 minutach? Moglabym dodac taki wpis do kazdego scenariusza ktory jest w grze? Nie cierpie tego, ze od razu ta tabelka sie wlacza, jak tylko sie dojedzie do stacji. Jesli mozesz podpowiedz jak to zrobic, co dodac i gdzie. Szukasz w pliku lua takiej linii: FinishMission(MissionResultEnum.Success) I przed nią ustawiasz linie z tzw. 'delay' w sekundach, jak w kodzie poniżej ustawione na 3 minuty -> 180 sekund: coroutine.yield(CoroutineYields.WaitForSeconds, 180) FinishMission(MissionResultEnum.Success) 8 godzin temu, Vee napisał(a): A czy jest jakiś sposób nad podmianę wagonów na te z IC ? Które wagony chcesz podmienić? Te na bocznicy czy w składzie, który prowadzisz? 9 godzin temu, fsim70 napisał(a): Niestety, w ten sam sposob wlasnie probowalem. Efekt jak na screenie. Scenariusz laduje sie zupelnie normalnie i zamarza bez lokomotywy i mozliwosci zrobienia czegokolwiek... Masz tutaj z podmienionym dragonem zamiast EP08, ale na tym kończę indywidualne implementacje 🙂 (spakowany plik mission.lua) mission.zip Edited December 21, 2024 by w.wojnar 1
Vee Posted December 22, 2024 Posted December 22, 2024 W składzie który prowadzę. Do innego scenariusza zrobiłam sobie raz taki skład Z2/a9emnouz_61511970214-5+Z2/a9mnouz_61511970234-3+Z2/b11mnouz_61512170064-0+Z2/b10bmnouz_61512071105_1+Z2/wrmnouz_61518870191_1+Z2/b11mnouz_61512170098-8+Z2/b11gmnouz_61512170107-7+Z2/b10bmnouz_61512071105_1+Z2/b11mnouz_61512170064-0 I różnie te kody wpisywałam w Twój scenariusz. z Z2 i bez, b z malej B z dużej, i cyfry dzieliłam jak w lokomotywowni się wyświetlają czyli np. 6561_1970 itd albo zamiast _ dawałam - i mimo to żadna opcja nie działała. Za każdym razem po wpisaniu kodów tych wagonów skład się nie wczytywał.
w.wojnar Posted December 22, 2024 Author Posted December 22, 2024 (edited) To co wskazujesz to budowa składu z pliku w formacie *.json gdzie składnia jest kompletnie inna w porównaniu do nowych w formacie *.lua, Poprawnie powinno być tak, znajdź funkcje która buduje skład: function SpawnPlayer(loc)Trains[0] = SpawnTrainsetOnSignal( "Player", FindSignal("5465_KGA_Tm131"), 250, false, -- is reversed true, --is player vehicle false, --dummy vehicle true, --teleport to cabin { CreateNewSpawnFullVehicleDescriptor(loc, false, "", 0, BrakeRegime.R), CreateNewSpawnFullVehicleDescriptor(PassengerWagonNames.Bc9ou_5051_5978_003_8, false, "", 0, BrakeRegime.R), CreateNewSpawnFullVehicleDescriptor(PassengerWagonNames.B10nouz_5151_2071_102_0, false, "", 0, BrakeRegime.R), CreateNewSpawnFullVehicleDescriptor(PassengerWagonNames.B10nouz_5151_2071_102_0, false, "", 0, BrakeRegime.R), CreateNewSpawnFullVehicleDescriptor(PassengerWagonNames.B10nouz_5151_2071_102_0, false, "", 0, BrakeRegime.R), CreateNewSpawnFullVehicleDescriptor(PassengerWagonNames.A9ou_5151_1970_003_4, false, "", 0, BrakeRegime.R), CreateNewSpawnFullVehicleDescriptor(PassengerWagonNames.A9ou_5151_1970_003_4, false, "", 0, BrakeRegime.R), CreateNewSpawnFullVehicleDescriptor(PassengerWagonNames.B10ou_5151_2070_829_9, false, "", 0, BrakeRegime.R), CreateNewSpawnFullVehicleDescriptor(PassengerWagonNames.B10nouz_5151_2071_102_0, false, "", 0, BrakeRegime.R), CreateNewSpawnFullVehicleDescriptor(PassengerWagonNames.B10nouz_5151_2071_102_0, false, "", 0, BrakeRegime.R) } ) I zamień na: function SpawnPlayer(loc)Trains[0] = SpawnTrainsetOnSignal( "Player", FindSignal("5465_KGA_Tm131"), 250, false, -- is reversed true, --is player vehicle false, --dummy vehicle true, --teleport to cabin { CreateNewSpawnFullVehicleDescriptor(loc, false, "", 0, BrakeRegime.R), CreateNewSpawnFullVehicleDescriptor(PassengerWagonNames.A9mnouz_6151_1970_214_5, false, "", 0, BrakeRegime.R), CreateNewSpawnFullVehicleDescriptor(PassengerWagonNames.A9mnouz_6151_1970_234_3, false, "", 0, BrakeRegime.R), CreateNewSpawnFullVehicleDescriptor(PassengerWagonNames.B11bmnouz_6151_2170_064_0, false, "", 0, BrakeRegime.R), CreateNewSpawnFullVehicleDescriptor(PassengerWagonNames.B10bmnouz_6151_2071_105_1, false, "", 0, BrakeRegime.R), CreateNewSpawnFullVehicleDescriptor(PassengerWagonNames.WRmnouz_6151_8870_191_1, false, "", 0, BrakeRegime.R), CreateNewSpawnFullVehicleDescriptor(PassengerWagonNames.B11bmnouz_6151_2170_098_8, false, "", 0, BrakeRegime.R), CreateNewSpawnFullVehicleDescriptor(PassengerWagonNames.B11gmnouz_6151_2170_107_7, false, "", 0, BrakeRegime.R), CreateNewSpawnFullVehicleDescriptor(PassengerWagonNames.B10bmnouz_6151_2071_105_1, false, "", 0, BrakeRegime.R), CreateNewSpawnFullVehicleDescriptor(PassengerWagonNames.B11bmnouz_6151_2170_064_0, false, "", 0, BrakeRegime.R) } ) Przypilnuj aby zachować identyczną strukturę całego bloku - mam na myśli } ) Nazwy taboru znajdują się pod ścieżką: ..\steamapps\common\SimRail\SimRail_Data\StreamingAssets\LuaModules\SimRailEnums.lua Podmiana wagonu jest bardzo prosta, szukasz takiego wpisu np.: CreateNewSpawnFullVehicleDescriptor(PassengerWagonNames.A9mnouz_6151_1970_214_5, false, "", 0, BrakeRegime.R), i zmieniasz tą sekcje: CreateNewSpawnFullVehicleDescriptor(PassengerWagonNames.[nazwa innego wagonu z pliku SimRailEnums.lua], false, "", 0, BrakeRegime.R), Edited December 22, 2024 by w.wojnar
fsim70 Posted December 22, 2024 Posted December 22, 2024 15 godzin temu, w.wojnar napisał(a): Masz tutaj z podmienionym dragonem zamiast EP08, ale na tym kończę indywidualne implementacje 🙂 (spakowany plik mission.lua) mission.zip 6.81 kB · 4 pobrania Dziekuje slicznie ! Naprawde nie wiem jak to zrobiles, bo moj wpis byl identyczny. Byc moze DeveloperMode jako true bylo rozwiazaniem (?) (ale wroc.. tego tez probowalem...) 🙂 Nie wazne. wspanialy scenariusz, poprosimy o wiecej takich perelek.
Vee Posted December 22, 2024 Posted December 22, 2024 (edited) SUPER !! Dzięki, wszystko ładnie działa 🙂 A czy jakiś wpis definiuje czas początkowy od zrespienia się składu? Chodzi o to, że np. w Twoim scenariuszu jest 10 minut na wjazd w perony i odjazd o czasie. Można to wydłużyć np. do 20 minut? EDIT: Mam problem. Ja sobie ustawiłam inny dzień i godzinę odjazdu i dyżurny nie daje mi manewrowego. STÓJ jest na tarczy Tm131 Chyba, że ja mam wpychać wagony w tył? (o jejku tak !! nie czytałam tego opisu na samym początku po załadowaniu 😛 bo wyłączyłam to od razu) Sorka. Edited December 22, 2024 by Vee
tomek080893 Posted December 29, 2024 Posted December 29, 2024 (edited) Ciekawy scenariusz! Ale w wersji Wawa - Kraków nie mogę ruszyć z Wawy Wsch - cały czas wyświetla się STÓJ. Próbowałem wywołać przez radio zmianę ale nic nie pomaga.... Edited December 29, 2024 by tomek080893
Fifek Posted December 29, 2024 Posted December 29, 2024 Przestaw sobie radio na kanał drugi i wywołaj dyżurnego. Wszystko zagra jak być powinno 🙂
saku Posted December 29, 2024 Posted December 29, 2024 Great scenarios. Indeed, it could be made clearer which radio channel to use but other than that great work. It's clear that you've put effort into this work, well done.
Recommended Posts