Jump to content

Recommended Posts

Posted
4 godziny temu, misiekczołgista napisał(a):

Niedawno jeden z twórców się wypowiedział w innym temacie

Słabe ścieranie wynika z kroku samplowania pióra. Można to zaobserwować w pojazdach z potencjometrem. Im wolniej pióro chodzi, tym lepiej ściera (ale więcej wody zdąży dopadać). Tu kolega od shadera deszczu musiałby się wypowiedzieć, czy da się coś z tym zrobić. Częstsze samplowanie z pewnością by się odbiło na wydajności a zwiększenie szerokości maski pióra na spadku precyzji i ząbkowaniu na krawędziach.

Widać jakiś większy problem z tym, wydajność, itp itd. Ustaw mniejszą częstotliwość zbierania podobno pomaga. 

To mówienie że się nie da to takie trochę nabijanie nas w butelkę. Inne gry potrafią to zrobić, więc wniosek jest prosty, rozwiązania użyte w SimRail są po prostu złe lub nieumiejętnie zaimplementowane. Chcieli dodać ficzer to niech go dodadzą porządnie a nie po łebkach, lub usuną w ogóle ale wtedy musieliby też usunąć deszcz.

  • I agree 3
Posted
W dniu 8.06.2024 o 18:29, Rafał napisał(a):

Inne gry potrafią to zrobić, więc wniosek jest prosty, rozwiązania użyte w SimRail są po prostu złe lub nieumiejętnie zaimplementowane.

Świetnym tego przykładem niech będzie, leciwa już Assetto Corsa z tą różnicą, że oparta na Unreal Engine 4, która wciąż zachwyca.

Ehh... mokry sen fana SimRail😉

 

  • Like 1
Posted
4 godziny temu, bart_dem napisał(a):

leciwa już Assetto Corsa z tą różnicą, że oparta na Unreal Engine 4

Mylisz gry. AC jest na autorskim silniku a Assetto Corsa Competizione jest na UE, ale w gruncie rzeczy to się zgadzam. Niedawno iRacing dostał deszcz i jeszcze nigdy nie widziałem w grze tak dobrego deszczu, zarówno aspekty wizualne, audio i fizyka jest to top.

Posted

Dlaczego jak się przejdzie 1 z 4 scenariuszy (w dodatku w tylko jednej z jego 3 wersji), to odznacza wszystkie 4 jako zrobione? Da się to poprawić?

PS: Też miałem to wieczne czerwone światło wspominane wcześniej przez ludzi.

A generalnie to dziękuję za dobrą robotę, którą robisz tu za twórców gry, na to wychodzi...

Posted
5 godzin temu, Rafał napisał(a):

Mylisz gry

Pewnie tak. To z mojej strony skrót myślowy, napisałem AC, a powinienem ACC.

  • 2 months later...
Posted

 

Dzień dobry. Zauważyłem że tego scenariusza już się nie da pobrać. Ma ktoś możliwość aby mi go przesłać? Bardzo chciałbym go mieć.

 

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Posted

Odgrzewam, widziałem że niektórzy pisali posty o zamianie lokomotyw z uwagi na to że EU07-241 ma skopane wycieraczki. Gdyby ktoś chciał sobie podmienić lokomotywę, a nie wie jak to daję sposób. Uwaga wpisy z pociągoinatora nie działają! Instrukcja jak zmienić lokomotywę, a nawet i wagony: 

1. Otwieramy folder z scenariuszami który wypakowaliśmy do folderu z grą  

...Steam/steamapps/common/SimRail/SimRail_Data/StreamingAssets/Sceneries/33_Budnix_m/Scenarios/TLK_45102 

2. Szukamy tutaj pliku "bootstrap" i otwieramy go za pomocą notatnika i robimy jego backup w razie czego. 

3. Szukamy pozycji "--- player train -- KO_Tm17@10 --"

4. W oryginalnym wpisie jest 

--- player train -- KO_Tm17@10 --
    local trainset = SpawnPlayerTrainset("KO_Tm17", 10, false, false, {
        Locomotives.EU07_241_YELLOW_HEAD,
        PassengerCars.TLK_2CLASS_GREEN_WAGON_WITH_OVAL_WINDOWS,
        PassengerCars.TLK_2CLASS_GREY_WAGON_WITH_OVAL_WINDOWS,
        PassengerCars.TLK_2CLASS_GREEN_WAGON_WITH_OVAL_WINDOWS,
        PassengerCars.TLK_1CLASS_RED_WAGON_WITH_OVAL_WINDOWS,

Tutaj znajduje się nasz wpis na skład, wystarczy tylko usunąć we wpisie Locomotives.EU07_241_YELLOW_HEAD, i zamiast tego wpisać Locomotives.EP07_174_GREEN_OLD, UWAGA! Pamiętać o przecinku na końcu! 

i w taki oto sposób mamy zmienioną lokomotywę z EU07-241 na EP07-174.

to samo można robić z wagonami. 

Tutaj kilka wpisów na lokomotywy: 

 EP07-174: Locomotives.EP07_174_GREEN_OLD,

EU07-005: Locomotives.EU07_005_IC,

EU07-092 Locomotives.EU07_092_IC,

DRAGON CARGO: Locomotives.DRAGON_002_PKP_CARGO,

EP08-001: Locomotives.EP08_001_PIG,

EU07-096: Locomotives.EU07_096_PKP_CARGO,

Traxx: Locomotives.TRAXX_929_CARGO_UNIT_BLACK,

Wagony pasażerskie: 

Nowe wagony IC: 

2 klasa po modern:  PassengerCars.IC_2CLASS_WITH_WC_VARIANT_1,
2 klasa po modern:  PassengerCars.IC_2CLASS_WITH_WC_VARIANT_3,
2 klasa po modern:  PassengerCars.IC_2CLASS_WITH_WC_VARIANT_2,
1 klasa po modern: PassengerCars.IC_1CLASS_IC_VARIANT_1,      

Wars: PassengerCars.IC_WARS,

Wagony szare TLK: 

2 klasa: PassengerCars.TLK_2CLASS_GREY_WITH_SQUARE_WINDOWS,
2 klasa: PassengerCars.TLK_2CLASS_GREY_WAGON_WITH_OVAL_WINDOWS,
1 klasa: PassengerCars.TLK_1CLASS_GREY_WITH_SQUARE_WINDOWS,

Wagony zielone/czerwone: 

2 klasa: PassengerCars.TLK_2CLASS_GREEN_WAGON_WITH_OVAL_WINDOWS,
2 klasa: PassengerCars.TLK_2CLASS_GREEN_WITH_SQUARE_WINDOWS,   

1 klasa: PassengerCars.TLK_1CLASS_RED_WAGON_WITH_OVAL_WINDOWS,   

Oczywiście lista stworzona na szybko, więcej wpisów dodam później, ale gdyby ktoś chciał zmienić to proszę. Taki gotowy wpis na zamianę oryginalnego składu TLK na EP07-174 z wagonami IC: 

Locomotives.EP07_174_GREEN_OLD,
        PassengerCars.IC_2CLASS_WITH_WC_VARIANT_1,
        PassengerCars.IC_2CLASS_WITH_WC_VARIANT_3,
        PassengerCars.IC_2CLASS_WITH_WC_VARIANT_2,
        PassengerCars.IC_1CLASS_IC_VARIANT_1,

Pozdrawiam. S. 😄

1422130_392.jpg

  • Like 2
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy