Kolejarz1982 Posted June 8 Posted June 8 Bez przesady zeby gra w 2024 miala taki problem gdyz msts z 2001 nie mialo takich problemow. 1
Rafał Posted June 8 Posted June 8 4 godziny temu, misiekczołgista napisał(a): Niedawno jeden z twórców się wypowiedział w innym temacie Słabe ścieranie wynika z kroku samplowania pióra. Można to zaobserwować w pojazdach z potencjometrem. Im wolniej pióro chodzi, tym lepiej ściera (ale więcej wody zdąży dopadać). Tu kolega od shadera deszczu musiałby się wypowiedzieć, czy da się coś z tym zrobić. Częstsze samplowanie z pewnością by się odbiło na wydajności a zwiększenie szerokości maski pióra na spadku precyzji i ząbkowaniu na krawędziach. Widać jakiś większy problem z tym, wydajność, itp itd. Ustaw mniejszą częstotliwość zbierania podobno pomaga. To mówienie że się nie da to takie trochę nabijanie nas w butelkę. Inne gry potrafią to zrobić, więc wniosek jest prosty, rozwiązania użyte w SimRail są po prostu złe lub nieumiejętnie zaimplementowane. Chcieli dodać ficzer to niech go dodadzą porządnie a nie po łebkach, lub usuną w ogóle ale wtedy musieliby też usunąć deszcz. 3
bart_dem Posted June 10 Posted June 10 W dniu 8.06.2024 o 18:29, Rafał napisał(a): Inne gry potrafią to zrobić, więc wniosek jest prosty, rozwiązania użyte w SimRail są po prostu złe lub nieumiejętnie zaimplementowane. Świetnym tego przykładem niech będzie, leciwa już Assetto Corsa z tą różnicą, że oparta na Unreal Engine 4, która wciąż zachwyca. Ehh... mokry sen fana SimRail😉 1
Rafał Posted June 10 Posted June 10 4 godziny temu, bart_dem napisał(a): leciwa już Assetto Corsa z tą różnicą, że oparta na Unreal Engine 4 Mylisz gry. AC jest na autorskim silniku a Assetto Corsa Competizione jest na UE, ale w gruncie rzeczy to się zgadzam. Niedawno iRacing dostał deszcz i jeszcze nigdy nie widziałem w grze tak dobrego deszczu, zarówno aspekty wizualne, audio i fizyka jest to top.
PeVoo Posted June 10 Posted June 10 Dlaczego jak się przejdzie 1 z 4 scenariuszy (w dodatku w tylko jednej z jego 3 wersji), to odznacza wszystkie 4 jako zrobione? Da się to poprawić? PS: Też miałem to wieczne czerwone światło wspominane wcześniej przez ludzi. A generalnie to dziękuję za dobrą robotę, którą robisz tu za twórców gry, na to wychodzi...
bart_dem Posted June 10 Posted June 10 5 godzin temu, Rafał napisał(a): Mylisz gry Pewnie tak. To z mojej strony skrót myślowy, napisałem AC, a powinienem ACC.
Tekati Posted August 17 Posted August 17 Dzień dobry. Zauważyłem że tego scenariusza już się nie da pobrać. Ma ktoś możliwość aby mi go przesłać? Bardzo chciałbym go mieć.
kazik562 Posted October 1 Posted October 1 wielkie dzięki pobrałem już scenario do gdyni super jestem zadowolony w 100% dobra robota
Brykal1995 Posted November 12 Posted November 12 Odgrzewam, widziałem że niektórzy pisali posty o zamianie lokomotyw z uwagi na to że EU07-241 ma skopane wycieraczki. Gdyby ktoś chciał sobie podmienić lokomotywę, a nie wie jak to daję sposób. Uwaga wpisy z pociągoinatora nie działają! Instrukcja jak zmienić lokomotywę, a nawet i wagony: 1. Otwieramy folder z scenariuszami który wypakowaliśmy do folderu z grą ...Steam/steamapps/common/SimRail/SimRail_Data/StreamingAssets/Sceneries/33_Budnix_m/Scenarios/TLK_45102 2. Szukamy tutaj pliku "bootstrap" i otwieramy go za pomocą notatnika i robimy jego backup w razie czego. 3. Szukamy pozycji "--- player train -- KO_Tm17@10 --" 4. W oryginalnym wpisie jest --- player train -- KO_Tm17@10 -- local trainset = SpawnPlayerTrainset("KO_Tm17", 10, false, false, { Locomotives.EU07_241_YELLOW_HEAD, PassengerCars.TLK_2CLASS_GREEN_WAGON_WITH_OVAL_WINDOWS, PassengerCars.TLK_2CLASS_GREY_WAGON_WITH_OVAL_WINDOWS, PassengerCars.TLK_2CLASS_GREEN_WAGON_WITH_OVAL_WINDOWS, PassengerCars.TLK_1CLASS_RED_WAGON_WITH_OVAL_WINDOWS, Tutaj znajduje się nasz wpis na skład, wystarczy tylko usunąć we wpisie Locomotives.EU07_241_YELLOW_HEAD, i zamiast tego wpisać Locomotives.EP07_174_GREEN_OLD, UWAGA! Pamiętać o przecinku na końcu! i w taki oto sposób mamy zmienioną lokomotywę z EU07-241 na EP07-174. to samo można robić z wagonami. Tutaj kilka wpisów na lokomotywy: EP07-174: Locomotives.EP07_174_GREEN_OLD, EU07-005: Locomotives.EU07_005_IC, EU07-092 Locomotives.EU07_092_IC, DRAGON CARGO: Locomotives.DRAGON_002_PKP_CARGO, EP08-001: Locomotives.EP08_001_PIG, EU07-096: Locomotives.EU07_096_PKP_CARGO, Traxx: Locomotives.TRAXX_929_CARGO_UNIT_BLACK, Wagony pasażerskie: Nowe wagony IC: 2 klasa po modern: PassengerCars.IC_2CLASS_WITH_WC_VARIANT_1, 2 klasa po modern: PassengerCars.IC_2CLASS_WITH_WC_VARIANT_3, 2 klasa po modern: PassengerCars.IC_2CLASS_WITH_WC_VARIANT_2, 1 klasa po modern: PassengerCars.IC_1CLASS_IC_VARIANT_1, Wars: PassengerCars.IC_WARS, Wagony szare TLK: 2 klasa: PassengerCars.TLK_2CLASS_GREY_WITH_SQUARE_WINDOWS, 2 klasa: PassengerCars.TLK_2CLASS_GREY_WAGON_WITH_OVAL_WINDOWS, 1 klasa: PassengerCars.TLK_1CLASS_GREY_WITH_SQUARE_WINDOWS, Wagony zielone/czerwone: 2 klasa: PassengerCars.TLK_2CLASS_GREEN_WAGON_WITH_OVAL_WINDOWS, 2 klasa: PassengerCars.TLK_2CLASS_GREEN_WITH_SQUARE_WINDOWS, 1 klasa: PassengerCars.TLK_1CLASS_RED_WAGON_WITH_OVAL_WINDOWS, Oczywiście lista stworzona na szybko, więcej wpisów dodam później, ale gdyby ktoś chciał zmienić to proszę. Taki gotowy wpis na zamianę oryginalnego składu TLK na EP07-174 z wagonami IC: Locomotives.EP07_174_GREEN_OLD, PassengerCars.IC_2CLASS_WITH_WC_VARIANT_1, PassengerCars.IC_2CLASS_WITH_WC_VARIANT_3, PassengerCars.IC_2CLASS_WITH_WC_VARIANT_2, PassengerCars.IC_1CLASS_IC_VARIANT_1, Pozdrawiam. S. 😄 2
Recommended Posts