Jump to content

Paczka zmodernizowanych scenariuszy


budnix

Recommended Posts

4 godziny temu, misiekczołgista napisał(a):

Niedawno jeden z twórców się wypowiedział w innym temacie

Słabe ścieranie wynika z kroku samplowania pióra. Można to zaobserwować w pojazdach z potencjometrem. Im wolniej pióro chodzi, tym lepiej ściera (ale więcej wody zdąży dopadać). Tu kolega od shadera deszczu musiałby się wypowiedzieć, czy da się coś z tym zrobić. Częstsze samplowanie z pewnością by się odbiło na wydajności a zwiększenie szerokości maski pióra na spadku precyzji i ząbkowaniu na krawędziach.

Widać jakiś większy problem z tym, wydajność, itp itd. Ustaw mniejszą częstotliwość zbierania podobno pomaga. 

To mówienie że się nie da to takie trochę nabijanie nas w butelkę. Inne gry potrafią to zrobić, więc wniosek jest prosty, rozwiązania użyte w SimRail są po prostu złe lub nieumiejętnie zaimplementowane. Chcieli dodać ficzer to niech go dodadzą porządnie a nie po łebkach, lub usuną w ogóle ale wtedy musieliby też usunąć deszcz.

  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

W dniu 8.06.2024 o 18:29, Rafał napisał(a):

Inne gry potrafią to zrobić, więc wniosek jest prosty, rozwiązania użyte w SimRail są po prostu złe lub nieumiejętnie zaimplementowane.

Świetnym tego przykładem niech będzie, leciwa już Assetto Corsa z tą różnicą, że oparta na Unreal Engine 4, która wciąż zachwyca.

Ehh... mokry sen fana SimRail😉

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, bart_dem napisał(a):

leciwa już Assetto Corsa z tą różnicą, że oparta na Unreal Engine 4

Mylisz gry. AC jest na autorskim silniku a Assetto Corsa Competizione jest na UE, ale w gruncie rzeczy to się zgadzam. Niedawno iRacing dostał deszcz i jeszcze nigdy nie widziałem w grze tak dobrego deszczu, zarówno aspekty wizualne, audio i fizyka jest to top.

Link to comment
Share on other sites

Dlaczego jak się przejdzie 1 z 4 scenariuszy (w dodatku w tylko jednej z jego 3 wersji), to odznacza wszystkie 4 jako zrobione? Da się to poprawić?

PS: Też miałem to wieczne czerwone światło wspominane wcześniej przez ludzi.

A generalnie to dziękuję za dobrą robotę, którą robisz tu za twórców gry, na to wychodzi...

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL2
      • pl2
      • 5 / 84
          • Percentage filling 6%
          • Most players 103
      • PL3
      • pl3
      • 0 / 84
          • Percentage filling 0%
          • Most players 78
      • PL4
      • pl4
      • 1 / 82
          • Percentage filling 1%
          • Most players 87
      • PL8
      • pl8
      • 1 / 36
          • Percentage filling 3%
          • Most players 84
      • EN1
      • en1
      • 3 / 79
          • Percentage filling 4%
          • Most players 81
      • EN2
      • en2
      • 0 / 82
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 0 / 70
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 2 / 93
          • Percentage filling 2%
          • Most players 87
      • DE3
      • de3
      • 0 / 102
          • Percentage filling 0%
          • Most players 67
      • DE4
      • de4
      • 0 / 101
          • Percentage filling 0%
          • Most players 65
      • FR1
      • fr1
      • 1 / 102
          • Percentage filling 1%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 2 / 85
          • Percentage filling 2%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 1 / 80
          • Percentage filling 1%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 0 / 85
          • Percentage filling 0%
          • Most players 61
      • ES1
      • es1
      • 1 / 89
          • Percentage filling 1%
          • Most players 23
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL2
      • pl2
      • 7 / 34
          • Percentage filling 21%
          • Most players 34
      • PL3
      • pl3
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 31
      • PL4
      • pl4
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 34
      • PL8
      • pl8
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • EN1
      • en1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 34
      • EN2
      • en2
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 13
      • DE1
      • de1
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 34
      • DE3
      • de3
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 29
      • DE4
      • de4
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 29
      • UA1
      • ua1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 17
      • FR1
      • fr1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 23
      • ES1
      • es1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 15
      • CZ1
      • cz1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 28
      • CN1
      • cn1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 19
    • 30 Total servers
    • 30 / 1764 Total players
    • 2% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy