Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

czy komuś z was udało się ukończyć samouczek ETCS L2? U mnie za każdym razem gra głupieje na inny sposób który przerywa scenariusz. A to nie da się potwierdzić danych pociągu i trzeba resetować misję (za drugim razem zazwyczaj działa) a to po minięciu semafora ETCS nie wraca do normalnej pracy i helper pokazuje cały czas Vmax 40km/h (nawet podczas jazdy na widoczność po minięciu S1 na SBL!!!) innym razem po dojeździe do Top wskazującej Osp1 z ETCS-em zawieszonym na funkcji "pomiń" gra wywaliła się do pulpitu. Dodam tylko że szkolenie na L1 działa w miarę poprawnie

Edited by td500
Posted

Proponuję przeczytać poradnik który został dodany w grze na temat ETCS i wejść na jakiś pustawy serwer i samemu przetestować. Samouczek ETCS jest stratą czasu moim zdaniem.

Posted (edited)

właśnie tak zrobiłem. przejechałem 5 minut pod L1 i przed pierwszym semaforem półsamoczynnym wskazującym S3 musiałem używać funkcji "pomiń" bo ETCS widział go jako STÓJ

s1.png

Edited by td500
Posted

Zaliczyłem oba samouczki bez problemów, nawet przy okazji udało się odblokować osiągnięcie na punktualność🤣

  • Like 2
  • I agree 1
Posted
8 minut temu, bart_dem napisał(a):

Zaliczyłem oba samouczki bez problemów, nawet przy okazji udało się odblokować osiągnięcie na punktualność🤣

Ja tak samo. Zero bugów lub innych błędów.

  • Like 4
Posted
2 godziny temu, td500 napisał(a):

właśnie tak zrobiłem. przejechałem 5 minut pod L1 i przed pierwszym semaforem półsamoczynnym wskazującym S3 musiałem używać funkcji "pomiń" bo ETCS widział go jako STÓJ

s1.png

Jeżeli ETCS L1 pokazywał, że jest sygnał stój, a semafor potem zaczął wskazywać wolną drogę to nie możesz przekroczyć semafor (najechać na balisę) więcej niż 20 km/h na godzinę, bo dopiero wtedy odczyta nowe informacje z tej balisy. W skrócie, niepotrzebnie zacząłeś przyspieszać powyżej 20 km/h przed najechaniem na balisę.

  • Thanks 1
  • I agree 3
Posted

Oba scenariusze można zaliczyć.  W pierwszym trzeba chwilę poczekać po wprowadzeniu danych. Uważać na krzywą hamowania i oba scenariusze są inne w końcowej fazie mimo że połowa jest podobna. Głownie zmiana dotyczy jazdy na Sz i jazdy na widoczność.

  • Like 1
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy