Jump to content

Nowy Rozklad jazdy


Recommended Posts

Witam serdecznie !

W imieniu dużej części naszej społeczności pragnę wystosować prośbę o zmianę rozkładu jazdy a raczej napisanie go od nowa.

Większość z nas zna go już na pamięć, a błedy w nim zgłaszane nie zostają poprawione.

Również w rzeczywistości na PKP w grudniu następuje zmiana rozkładu.

W związku z tym prosimy was i zachęcamy gorąco do stworzenia nowego rozkladu jazdy 

  • I agree 24
Link to comment
Share on other sites

18 godzin temu, Kaczy napisał(a):

Witam serdecznie !

W imieniu dużej części naszej społeczności pragnę wystosować prośbę o zmianę rozkładu jazdy a raczej napisanie go od nowa.

Większość z nas zna go już na pamięć, a błedy w nim zgłaszane nie zostają poprawione.

Również w rzeczywistości na PKP w grudniu następuje zmiana rozkładu.

W związku z tym prosimy was i zachęcamy gorąco do stworzenia nowego rozkladu jazdy 

Proponuje stworzenie rozkładu który nie będzie taki prosty jak aktualny, stworzenie dla każdego pociągu innej częstotliwości. Można spokojnie sie wzorować na rozkładach kolei śląskich i stworzyć taką częstotliwość z jaką one jeżdżą a mowa o liniach S1 i S41 a nawet RE1 kolei mazowieckich. Ciekawym smaczkiem będzie też danie nazw pociągów które istnieją w rzeczywistości takie jak cegielski i kolberg.

  • Thanks 1
  • I agree 9
Link to comment
Share on other sites

18 godzin temu, Kaczy napisał(a):

Witam serdecznie !

W imieniu dużej części naszej społeczności pragnę wystosować prośbę o zmianę rozkładu jazdy a raczej napisanie go od nowa.

Większość z nas zna go już na pamięć, a błedy w nim zgłaszane nie zostają poprawione.

Również w rzeczywistości na PKP w grudniu następuje zmiana rozkładu.

W związku z tym prosimy was i zachęcamy gorąco do stworzenia nowego rozkladu jazdy 

Zgadzam się, i ewentualnie proponuje zmiany na wybranych serwerach PL.

  • Thanks 1
  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

A ja proponuję umożliwienie graczom jeżdżenie jak w TSW4 co godzinę (z reguły) zarówno w multi jak i singlu. Może to być podzielone na część realną i fikcyjną (osobne 2 menu) lub w jednym menu ale z gwiazdką oznaczającą rozkład fikcyjny.

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, adamets2 napisał(a):

A ja proponuję umożliwienie graczom jeżdżenie jak w TSW4 co godzinę (z reguły) zarówno w multi jak i singlu. Może to być podzielone na część realną i fikcyjną (osobne 2 menu) lub w jednym menu ale z gwiazdką oznaczającą rozkład fikcyjny.

Moglbys rozwinac pomysl graczom którzy nie mieli stycznosci z TSW4 ?

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, adamets2 napisał(a):

A ja proponuję umożliwienie graczom jeżdżenie jak w TSW4 co godzinę (z reguły) zarówno w multi jak i singlu. Może to być podzielone na część realną i fikcyjną (osobne 2 menu) lub w jednym menu ale z gwiazdką oznaczającą rozkład fikcyjny.

Nie chcę być złośliwy, ale im częściej czytam Twoje wpisy, tym trudniej mi Ciebie zrozumieć. A gram w TSW już 4 lata. W TSW nie ma jeżdżenia co godzinę, chyba, że wynika to z realnego rozkładu jazdy. Czyli najczęściej są to podmiejskie osobowe na niemieckich trasach.

Edited by MALECKI
  • Thanks 1
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, MALECKI napisał(a):

Nie chcę być złośliwy, ale im częściej czytam Twoje wpisy, tym trudniej mi Ciebie zrozumieć. A gram w TSW już 4 lata. W TSW nie ma jeżdżenia co godzinę, chyba, że wynika to z realnego rozkładu jazdy. Czyli najczęściej są to podmiejskie osobowe na niemieckich trasach.

Tak - zgadza się. Nie wiem czy są realne czy nie. Wierzę na słowo. Ale niemal w każdej mapie - nawet dłuższych odcinkach w USA można wybrać niemal dowolną godzinę w ciągu dnia i nocy. Jak nie co godzinę to co 3 godziny ale nigdy nie miałem problemu, że chciałem jechać o jakiejś godzinie i nie można było. Więc jeśli piszesz, że wszystkie są realne to nie wiem jak to może być, że w każdym DLC mamy połączenia przez całą dobę. Czy to USA czy Anglia czy Niemcy. Albo tak dobierają te trasy albo jednak nie jest to całkowicie realne. Ale mniejsza z tym.

Jeśli rzeczywiście tylko realne to może dlatego, że w TSW4 są krótsze trasy więc może dlatego. Tu mamy długie więc oczywiście w realnych rozkładach może być jedno albo dwa połączenia. Jednak dla graczy chcących pograć o różnych godzinach żeby np. zobaczyć zachód czy wschód słońca warto, moim zdaniem, zrobić tryb rozkładów jazdy, właśnie z różnymi godzinami i adnotacją czy realny czy fikcyjny. W przypadku TSW4 jak piszesz, że wszystkie są realne to wynika z tego, że są krótsze odcinki i nie ma nawet potrzeby robić fikcyjnych (choć oczywiście w edytorze można sobie zrobić dowolny - jako scenariusz).

Z tego co jest zapowiadane - ma być możliwość zrobienia dowolnego scenariusza z poziomu gry przez samych graczy - więc to może pomóc w singlu, ale ja uważam, że powinien być jeszcze tryb rozkładów jak w TSW4 - gdzie jest zarówno tryb rozkładów jak i tryb scenariuszy. Ja sobie porobię scenariusze, ale w dzisiejszym szybkim świecie część graczy może oczekiwać żeby po prostu szybko kliknąć w rozkład i wybrać sobie pogodę, dzień i godzinę - co jest obecnie standardem w symulatorach. W TSW4 wprowadzono nawet tryb (nie obecny we wcześniejszych odsłonach) - jedź teraz gdzie gracz wyłącznie zaznacza czy ma być długo czy krótko i losowo dobiera mu się trasa i pociąg ze wszystkich DLC jakie posiada. 2 kliknięcia i jedzie. Nie bez powodu Dovetail to dodał - musieli zrobić badania, że część graczy tego oczekiwała.

Moim zdaniem w multi też by tak mogły by być różne godziny bo jak ktoś ma np. czas w nocy, a chce jechać w dzień musi szukać np. serwera z -5 godzin, a np. na jego ulubionym tego nie będzie.

Edited by adamets2
Link to comment
Share on other sites

39 minut temu, adamets2 napisał(a):

Ale niemal w każdej mapie - nawet dłuższych odcinkach w USA można wybrać niemal dowolną godzinę w ciągu dnia i nocy. Jak nie co godzinę to co 3 godziny ale nigdy nie miałem problemu, że chciałem jechać o jakiejś godzinie i nie można było. 

Ja sobie porobię scenariusze, ale w dzisiejszym szybkim świecie część graczy może oczekiwać żeby po prostu szybko kliknąć w rozkład i wybrać sobie pogodę, dzień i godzinę - co jest obecnie standardem w symulatorach.

Ok, teraz Cię zrozumiałem. No tak, byłoby miło, gdyby SR kiedyś coś takiego wprowadził. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Obecnie mamy pociągi, które kursują przelotowo (zaczynają i kończą poza mapą), z częstotliwością mniej więcej 1 godziny, tak w rzeczywistości nie jest, np. takie pociągi jak 37xxx i 73xxx w rzeczywistości kursuje 2 razy dziennie. Rozkład powinien być taki jak w rzeczywistości, resztę można uzupełnić ruchem towarowym i manewrami.

  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

Ale jakby tak miało być na multi to byś miał ile pociągów w jednej sesji do grania? 2 czy 4? To dopiero ludziska by się wkurzyli na SimRail jakby mieli po 2 pociągi każdego typu na serwer, a w niedziele jeszcze mniej.

  • I agree 4
Link to comment
Share on other sites

13 minut temu, adamets2 napisał(a):

Ale jakby tak miało być na multi to byś miał ile pociągów w jednej sesji do grania? 2 czy 4? To dopiero ludziska by się wkurzyli na SimRail jakby mieli po 2 pociągi każdego typu na serwer, a w niedziele jeszcze mniej.

W SimRail'owym rozkładzie nie ma wszystkich pociągów pasażerskich np. tych które kończą bieg, bo nie ma wprowadzonych manewrów. Oprócz ruchu pasażerskiego na naszych torach istnieje też inny ruch, można rozgrywkę wzbogacić o: Lokomotywy luzem, pociągi zdawcze, robocze albo specjalne, w grze mamy bocznie które można przystosować do rozgrywki, ale do tego przydałaby się trakcja spalinowa i wtedy dyżurni mieliby co robić. Rozkład jazdy nie jest zero jedynkowy, że coś kursuje albo nie, regionalne pociągi kursuje częściej niż co godzinę, a dalekobieżne parę razy na dobę, są też pociągi sezonowe, np. Taki Sosnowiec Południowy, gdyby uwzględnić tylko ruch pasażerski, to naprawdę nie miałbyś co robić, ale obok stacji jest czynna bocznica i manewry dostarczyłyby ci rozrywki, jak i inne wspomniane wyżej pociągi. Niestety bez rozbudowy funkcjonalności gry będziemy mieli na razie okrojony rozkład, oparty o przelotowe pociągi.

  • Like 1
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

W dniu 19.02.2024 o 18:30, Kaczy napisał(a):

Witam serdecznie !

W imieniu dużej części naszej społeczności pragnę wystosować prośbę o zmianę rozkładu jazdy a raczej napisanie go od nowa.

Większość z nas zna go już na pamięć, a błedy w nim zgłaszane nie zostają poprawione.

Również w rzeczywistości na PKP w grudniu następuje zmiana rozkładu.

W związku z tym prosimy was i zachęcamy gorąco do stworzenia nowego rozkladu jazdy 

Trudno się nie zgodzić  rozkałd jazdy powinienn być napisany od nowa i zmniejiony jak najszybciej.

 

  • Thanks 1
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

@darth-gregorius ale większość graczy raczej preferuje pasażerskie, a nie towary czy manewry. Piszę raczej bo oczywiście badań nie robiłem, ale sądząc po polityce Dovatail, które właściwie przestało wydawać DLC z towarowymi wydaje się, że nie cieszyły się dużą popularnością. Zresztą poprawcie mnie jak się mylę, ale mimo, że towarów jest znacznie mniej dostępnych na serwerach to i tak bez trudu można je załapać w przeciwieństwie do np. EN57. Tak samo manewry nie każdemu przypadną do gustu. Wydaje się, że najwięcej graczy chce jeździć pasażerskimi. Ja osobiście w TSW4 przejechałem się kilka razy towarowymi. W SimRail przeszedłem samouczek na towarze. To wszystko.

W oczywisty sposób świat realny różni się od gamingu i nigdy jedno nie może zastąpić drugiego. Już teraz są pretensje jak mało jest dostępnych np. EN57 a wprowadź ograniczenia, że będzie jeszcze mniej. Oczywiście - jeśli w realnym ruchu kolejowym jest więcej połączeń przebiegających pomiędzy Warszawą, a Katowicami i Katowicami i Sędziszewem niż mamy obecnie w grze to jest oczywiste, że powinny być. Na pewno nie powinno być mniej. Ale jak słusznie zauważyłeś pociągi muszą umieć kończyć bieg w miastach.

Generalnie przed Twórcami gry stoi bardzo wiele wyzwań. W tym wyzwań związanych z multi. Nie jest to wszystko łatwe żeby to działało i trzeba jeszcze pamiętać o optymalizacji. Mi osobiście bardzo brakuje bardziej urozmaiconej scenerii np pieszych w ruchu Ai np. przy drogach, autobusów miejskich Ai itd itd. Wraz z dużym ruchem pociągów Ai potrzeba by bardzo dobrej optymalizacji.

Edited by adamets2
  • Like 1
  • I disagree 4
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

50 minut temu, darth-gregorius napisał(a):

Obecnie mamy pociągi, które kursują przelotowo (zaczynają i kończą poza mapą), z częstotliwością mniej więcej 1 godziny, tak w rzeczywistości nie jest, np. takie pociągi jak 37xxx i 73xxx w rzeczywistości kursuje 2 razy dziennie. Rozkład powinien być taki jak w rzeczywistości, resztę można uzupełnić ruchem towarowym i manewrami.

Niekoniecznie, bo kiedyś był "realny" rozkład jazdy i najzwyczajniej w świecie było nudno na nastawniach, więc zespół naćkał w rozkładzie tyle ile się da stosując małą ilość przerw (pomijam noc).

Osobiście najważniejsze są dla mnie relacje i ilość pociągów w rozkładzie. Takie EIP na trasie Warszawa - Katowice może kursować z częstotliwością 1,5 godziny, ale z różnymi relacjami np. Gdynia Główna/Kołobrzeg - Gliwice/Bielsko-Biała Główna/Rzeszów Głowny oraz skrócone relacje do Warszawy (ale tylko z katowic). Z tego wynika, że co około 7 kurs 14xx pojawiałby się na mapie w ciągu doby, ale żeby wprowadzić jeszcze większą losować EIP mogłoby tylko 2 razy tak kursować np. raz w nocy i wieczorem. Inne EIP, które jeździ do Krakowa może jechać co godzinę tylko nie tak jak obecnie jeden za drugim tylko z około 40 minut później, a do Wrocławia co 2 godziny.  Oczywiście częstotliwość kursowania jest do uzgodnienia lub zrobienia losowo, ale tylko taki przykład dałem. Podobnie jest z EIC, IC i TLK tylko, że byłaby bardziej różnorodna trasa na mapie np. Terespol - Łódź Fabryczny, Warszawa Wschodnia - Szczecin Główny. Możliwości jest wiele. Wyjątkiem będą pociągi osobowe i osobowe przyspieszone, bo one będą w zasadzie jeździć co x minut z tym, że będą jakieś skrócone relacje, ale to zostanie wypełnione manewrami. Na samym końcu pozostają towarowe, gdzie można zrobić samowolkę i wypełnić puste przestrzenie z wieloma relacjami, ale nie znam się na rozkładach towarowych, więc nie wypowiem się szczegółowo.

Jak rozkład zostanie zrobiony to wystarczy tylko na serwerze testowym sprawdzić czy nic nie koliduje i czy ma ręce i nogi. Przede wszystkim do czegoś takiego trzeba się przyłożyć, aby zrobić to raz, a porządnie z drobnymi poprawkami

  • Like 2
  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

Symulacja zawsze będzie kompromisem i nigdy nie zastąpi rzeczywistości, myślę, że modyfikacja obecnego rozkładu mogłaby coś usprawnić albo poczekać na wprowadzenie manewrów i oddanie wszystkich dyżurek do dyspozycji gracza. Obecny rozkład jest zrobiony tak, aby nikomu się nie nudziło i żeby się coś działo, osobiście nie narzekam i mam w nim swoje ulubione relacje pociągów.

  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

9 godzin temu, Akuma Masayoshi napisał(a):

Ciekawym smaczkiem będzie też danie nazw pociągów które istnieją w rzeczywistości takie jak cegielski i kolberg.

Popieram pomysł nadania nazw pociągom

  • Like 1
  • I agree 5
Link to comment
Share on other sites

11 godzin temu, adamets2 napisał(a):

@darth-gregorius ale większość graczy raczej preferuje pasażerskie, a nie towary czy manewry. Piszę raczej bo oczywiście badań nie robiłem, ale sądząc po polityce Dovatail, które właściwie przestało wydawać DLC z towarowymi wydaje się, że nie cieszyły się dużą popularnością. Zresztą poprawcie mnie jak się mylę, ale mimo, że towarów jest znacznie mniej dostępnych na serwerach to i tak bez trudu można je załapać w przeciwieństwie do np. EN57.

W którym DLC dla TSW nie ma towarów? Z tych najnowszych? Bo chyba coś mnie ominęło. Akurat jazda towarem w TSW ma w sobie jakiś sens, bo zdarzają się (choć niezbyt często) jakieś manewry i czerwone światła, a większość pasażerskich, to klepanie od stacji do stacji. Poza tym możesz ustawić dużą wilgotność powietrza i wtedy zaczyna się fajna walka z bruttem.

 

Ja w SR lubię jeździć towarami, tylko niestety nie ma na ten moment żadnej różnorodności. Zwyczajnie jestem opatrzony ze szlakiem i powolna jazda mnie męczy. No bo co oferuje gra po wyjechaniu ze Śląska, gdzie masz dużo pociągów i nastawni?

Kierunek Sędziszów: trasa ok, ale brak dyżurnych i mało innych graczy.

CMK: na maksa długie przebiegi pośrodku niczego, symulator zbijania czuwaka. No i mało składów towarowych do wyboru.

Kierunek Warszawa: Jedziesz cały czas prosto, mijasz jednego dyżurnego. Od biedy masz jeden PT.

 

Dlatego właśnie potrzebne są nowe odcinki. Zobaczysz, że ludzie z chęcią będą tam jeździć towarami.

Edited by MALECKI
  • I agree 8
Link to comment
Share on other sites

6 godzin temu, MALECKI napisał(a):

Dlatego właśnie potrzebne są nowe odcinki. Zobaczysz, że ludzie z chęcią będą tam jeździć towarami.

Zgadzam się. Ja na przykład dość często jeżdżę towarami i bardzo mi brakuje składów, które w Idzikowicach odbijały na Radzice. Fakt, że za raz za Idzikowicami się kończyło, ale było to jakieś urozmaicenie. Czasem trzeba było chwilę poczekać w Idzikowicach na przepuszczenie składów z przeciwka, bo przebiegi się krzyżowały. Ciekawe czemu te składy zostały zlikwidowane? To samo tyczy się dyżurowania na Idzikowicach. Od kiedy nic już nie jeździ na Radzice przestałem tam dyżurować, bo zrobiło się nudno.

Link to comment
Share on other sites

34 minuty temu, bart_dem napisał(a):

Zgadzam się. Ja na przykład dość często jeżdżę towarami i bardzo mi brakuje składów, które w Idzikowicach odbijały na Radzice. Fakt, że za raz za Idzikowicami się kończyło, ale było to jakieś urozmaicenie. Czasem trzeba było chwilę poczekać w Idzikowicach na przepuszczenie składów z przeciwka, bo przebiegi się krzyżowały. Ciekawe czemu te składy zostały zlikwidowane? To samo tyczy się dyżurowania na Idzikowicach. Od kiedy nic już nie jeździ na Radzice przestałem tam dyżurować, bo zrobiło się nudno.

podobno jakiś błąd z despawnem na Radzicach. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

8 godzin temu, MALECKI napisał(a):

W którym DLC dla TSW nie ma towarów? Z tych najnowszych? Bo chyba coś mnie ominęło. Akurat jazda towarem w TSW ma w sobie jakiś sens, bo zdarzają się (choć niezbyt często) jakieś manewry i czerwone światła, a większość pasażerskich, to klepanie od stacji do stacji. Poza tym możesz ustawić dużą wilgotność powietrza i wtedy zaczyna się fajna walka z bruttem.

No widać mam inne oczekiwania bo ja nie lubię ani manewrów ani towarowych. Jak większość graczy.

Gdzie nie ma towarów w ostatnich DLC w TSW:

- Niddertalbahn: Bad Vilbel - Stockheim Route Add-On

- Tirano - Ospizio Bernina Route (ostatnie)

-  Linke Rheinstrecke: Mainz - Koblenz Route Add-On

i nie mam więcej czasu żeby szukać i wyliczać. Zdecydowana większość DLC wydawanych do TSW3 i TSW4 to głównie pasażerskie. Towary były wcześniej głównie do TSW2. Są też o wiele tańsze niż pasażerskie bo po prostu ludzie ich nie kupowali. Ja nawet ostatnio miałem w promce jakieś towary za 20zł, których nie miałem i nawet nie kupiłem. Dla mnie akurat to żadna przyjemność wlec się 20 km/h czy walczyć z poślizgiem. Ale widać, że tak jak dla większości graczy.

Typowe towary były na samym początku jeszcze TSW2 np Sherman Hill: Cheyenne - Laramie Route Add-On w 2021 r. Proporcje: same pasażerskie/mix pasażerskich i towarów vs same towary to w TSW tak ok 90% do 10% . Jakby tak gracze kochali te manewry i towary to byłyby odwrotne proporcje...

Zresztą jak tak uważasz, że te towary tak gracze kochają to wejdź sobie na oblegane serwery i poszukaj ile masz dostępnych EN57 a ile towarów.

Edited by adamets2
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, adamets2 napisał(a):

Gdzie nie ma towarów w ostatnich DLC w TSW:

- Niddertalbahn: Bad Vilbel - Stockheim Route Add-On

- Tirano - Ospizio Bernina Route (ostatnie)

-  Linke Rheinstrecke: Mainz - Koblenz Route Add-On

(...)

Zresztą jak tak uważasz, że te towary tak gracze kochają to wejdź sobie na oblegane serwery i poszukaj ile masz dostępnych EN57 a ile towarów.

Nr 1: Są przejazdy towarem, konkretnie lokomotywą BR 365 z wagonami. Nawet są jakieś manewry.

Nr 2: Jeszcze nie kupiłem

Nr 3: Można jechać towarem wzdłuż całej doliny. Chyba z 4 loki dostępne.

 

Zobacz sobie po pierwsze kiedy został dodany kibel. Nowy sprzęt zawsze jest bardziej oblegany. Kiedyś do świnki też nie szło się dopchać. Po drugie, kibel to kibel. Dla wielu inne pociągi mogłyby nie istnieć w tej grze 😉 Zobacz dla odmiany, jakie jest zainteresowanie Elfem na tej trasie.

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

  • SIMRAIL Team

Prace nad nowym rozkładem przewidujemy wraz z rozszerzeniem trasy o Łódź i Kraków. Rozkład będziemy budować od nowa w oparciu o istniejące wzorce tras w stałym cyklu: podstawowym 1h oraz dodatkowych 0,5h i 2h. (Na marginesie - też bym chciał rozkład niecykliczny, natomiast mówimy wtedy o położeniu i dograniu rozkładów dla przeszło 1000 pociągów, a nie kilkudziesięciu stałych wzorców oraz całe obiegowanie taboru, żeby to miało ręce i nogi.) Doba będzie podzielona na dzień, noc i ewentualnie okresy szczytowe dla osobówek, gdzie mogą pojawić się dogęszczenia. W nocy ruch pasażerski będzie zmniejszony, za to zwiększony ruch towarowy. Jeśli nie wystarczy przepustowości, to na pewnych odcinkach może być mniej pociągów towarowych. Otwarcie linii do Łodzi dodatkowo pozwoliłoby odciążyć CMK od części pociągów TLK i towarowych oraz wydłużyć pociągi do Wrocławia/Łodzi.

Kwestia zmiany czoła na stacji końcowej lub wyjeżdżania poza mapę zostaje jeszcze do sprawdzenia. Zasadniczo przynajmniej co któryś pociąg w obiegu musi wyjeżdżać poza mapę, żeby w przypadku wykolejenia przyjechał skład zastępczy. Trasowanie w obrębie stacji końcowych będzie zrobione tak, aby w miarę płynnie działało to i przy kończeniu na mapie, i przy kończeniu poza nią (ewentualnie z dłuższym postojem).

Na chwilę obecną jesteśmy na tym etapie, że rozmawiamy o szczegółowych założeniach nowego rozkładu jazdy, więc więcej konkretów nie mogę podać - nie wiemy jeszcze, jak te pociągi leżą i ile konfliktów będzie do rozwiązania. Na tym etapie może się jeszcze okazać, że coś się nie mieści/nie dojeżdża na czas/nie przechodzi i trzeba by się było wycofywać z obietnic. Do sprawdzenia w praktyce będzie również kwestia wydajności serwerów i określenia limitu obsługiwanych pociągów. Co do zasady chcielibyśmy zwiększyć liczbę dostępnych pociągów, natomiast też nie można przesadzić - dojdą też nowe nastawnie. Przepustowość niektórych szlaków już jest na wyczerpaniu, więc na pewno będą robione jakieś roszady i przetrasowania, żeby to miało ręce i nogi. No i tak jak już pisałem przy manewrach - wolę chwalić się czymś, co już działa.

  • Like 1
  • Thanks 26
  • I agree 3
Link to comment
Share on other sites

Witam 

Zespół SIMRAIL

 

 

Zamiast wykolejenia się składu i go usunięcia z serwera proponował bym wdrożyć hamowanie awaryjne i np. -5000 punktów . Następnie taki skład po odhamowaniu kontynuował by jazdę . To by zachowało równomierną dostępność do składów dzień i w nocy.

 

Edited by KIEROWNIK
bład
  • I disagree 7
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL2
      • pl2
      • 1 / 65
          • Percentage filling 2%
          • Most players 93
      • PL3
      • pl3
      • 0 / 78
          • Percentage filling 0%
          • Most players 76
      • PL4
      • pl4
      • 0 / 63
          • Percentage filling 0%
          • Most players 84
      • PL8
      • pl8
      • 0 / 74
          • Percentage filling 0%
          • Most players 84
      • EN1
      • en1
      • 4 / 40
          • Percentage filling 10%
          • Most players 81
      • EN2
      • en2
      • 0 / 81
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 2 / 77
          • Percentage filling 3%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 0 / 64
          • Percentage filling 0%
          • Most players 87
      • DE3
      • de3
      • 0 / 64
          • Percentage filling 0%
          • Most players 67
      • DE4
      • de4
      • 0 / 78
          • Percentage filling 0%
          • Most players 65
      • FR1
      • fr1
      • 1 / 64
          • Percentage filling 2%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 0 / 65
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 1 / 83
          • Percentage filling 1%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 1 / 63
          • Percentage filling 2%
          • Most players 61
      • ES1
      • es1
      • 0 / 64
          • Percentage filling 0%
          • Most players 23
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL2
      • pl2
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 34
      • PL3
      • pl3
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 28
      • PL4
      • pl4
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 32
      • PL8
      • pl8
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • EN1
      • en1
      • 3 / 34
          • Percentage filling 9%
          • Most players 34
      • EN2
      • en2
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 13
      • DE1
      • de1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 34
      • DE3
      • de3
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 29
      • DE4
      • de4
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 29
      • UA1
      • ua1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 17
      • FR1
      • fr1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 23
      • ES1
      • es1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 15
      • CZ1
      • cz1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 28
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 19
    • 30 Total servers
    • 20 / 1533 Total players
    • 1% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy