Jump to content

Przystanek - gotowy do odjazdu


Recommended Posts

 

Hej, 

Staram się ostatnio ogarnąć grę bez podpowiedzi co do kolejnych semaforów. Problem w tym, że podpowiedź nie stanowi tylko sygnalizacja, ale odległość do kolejnej dyżurki, jaki i gotowość do odjazdu (dotyczy gry na multi).

Normalnie by kierownik gwizdał i meldował przez radio, ale na multiku nie ma takich rzeczy.

Macie porady jak sobie z tym radzić? Odjechać po czasie (aby być wiecznie spóźnionym) i wiecznie odliczać po 30 sekund?

 

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, Corrazone napisał(a):

Ja osobiście przy postojach handlowych, włączam sobie Hud na chwilkę aby sprawdzić czy mam gotowość do odjazdu. Sam osobiście czekam na wprowadzenie kierownika pociągu na multiku.

Też mam ten sam problem od początku. A czy ten kierownik na multiplayer ma być  wprowadzony? Ktoś to zgłaszał w sugestiach? Bo może się okazać że czekamy na coś czego nikt nie zgłaszał. Ta gotowość do odjazdu faktycznie powinna być rozwiązana jakoś inaczej, ja też za każdym razem, muszę na każdej stacji załączyć huda  wciskając F2 i potem wyłączyć jak odliczanie do odjazdu się skończy i tak w kółko, jest to naprawdę upierdliwe, delikatnie mówiąc. Ten kierownik bardzo by się przydał, tak jak na single player przecież jest.

Edited by Korsarz
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, Zapach Kreozotu napisał(a):

Tak, było kilkakrotnie zgłaszane. Ma być, ale raczej nie w najbliższym release, bo nie było ogłaszane.

Nigdzie nie widziałem aby ktoś z zespołu SimRail wypowiadał się na wspomniany temat , ale dobrze by było aby ten pomysł został przemyślany przez dev. i została nam dana odpowiedź czy warto w przyszłości  czekać na powyższy  element w grze , a tak patrząc na to wystarczył by sam gwizdek jakby meldunek przez radio był kłopotliwy do zrobienia w multi.

Edited by Igx
  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, Igx napisał(a):

Nigdzie nie widziałem aby ktoś z zespołu SimRail wypowiadał się na wspomniany temat , ale dobrze by było aby ten pomysł został przemyślany przez dev. i została nam dana odpowiedź czy warto w przyszłości  czekać na powyższy  element w grze , a tak patrząc na to wystarczył by sam gwizdek jakby meldunek przez radio był kłopotliwy do zrobienia w multi.

Dokladnie, wydaje mi sie ze odtworzenie dźwięku gwizdka gdy upłynie czas do odjazdu zajmie dosłownie chwilę do zaimplementowania a znacznie ułatwi sprawę, co najmniej do czasu dodania bardziej złożonych komunikatów (o ile takie będą).

Albo chociaż komunikat na ekranie "Gotowy do odjazdu" na wzór istniejącego "Można się już zatrzymać", który byłby widoczny niezależnie od ustawienia HUDu pod F2.

Edited by jumps
  • I agree 4
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL2
      • pl2
      • 54 / 102
          • Percentage filling 53%
          • Most players 93
      • PL3
      • pl3
      • 22 / 144
          • Percentage filling 15%
          • Most players 76
      • PL4
      • pl4
      • 0 / 0
          • Percentage filling 0%
          • Most players 84
      • PL8
      • pl8
      • 15 / 89
          • Percentage filling 17%
          • Most players 84
      • EN1
      • en1
      • 34 / 85
          • Percentage filling 40%
          • Most players 81
      • EN2
      • en2
      • 2 / 119
          • Percentage filling 2%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 1 / 97
          • Percentage filling 1%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 30 / 88
          • Percentage filling 34%
          • Most players 87
      • DE3
      • de3
      • 2 / 76
          • Percentage filling 3%
          • Most players 67
      • DE4
      • de4
      • 0 / 88
          • Percentage filling 0%
          • Most players 65
      • FR1
      • fr1
      • 9 / 80
          • Percentage filling 11%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 0 / 78
          • Percentage filling 0%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 32
          • Percentage filling 0%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 3 / 151
          • Percentage filling 2%
          • Most players 61
      • ES1
      • es1
      • 2 / 82
          • Percentage filling 2%
          • Most players 23
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL2
      • pl2
      • 24 / 34
          • Percentage filling 71%
          • Most players 34
      • PL3
      • pl3
      • 7 / 34
          • Percentage filling 21%
          • Most players 28
      • PL4
      • pl4
      • 0 / 0
          • Percentage filling 0%
          • Most players 32
      • PL8
      • pl8
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 27
      • EN1
      • en1
      • 25 / 34
          • Percentage filling 74%
          • Most players 34
      • EN2
      • en2
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 4 / 34
          • Percentage filling 12%
          • Most players 13
      • DE1
      • de1
      • 19 / 34
          • Percentage filling 56%
          • Most players 34
      • DE3
      • de3
      • 3 / 34
          • Percentage filling 9%
          • Most players 29
      • DE4
      • de4
      • 6 / 34
          • Percentage filling 18%
          • Most players 29
      • UA1
      • ua1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 17
      • FR1
      • fr1
      • 4 / 34
          • Percentage filling 12%
          • Most players 23
      • ES1
      • es1
      • 3 / 34
          • Percentage filling 9%
          • Most players 15
      • CZ1
      • cz1
      • 11 / 34
          • Percentage filling 32%
          • Most players 28
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 19
    • 30 Total servers
    • 284 / 1787 Total players
    • 16% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy