PL_Andrev Posted December 7, 2023 Share Posted December 7, 2023 Hej, Staram się ostatnio ogarnąć grę bez podpowiedzi co do kolejnych semaforów. Problem w tym, że podpowiedź nie stanowi tylko sygnalizacja, ale odległość do kolejnej dyżurki, jaki i gotowość do odjazdu (dotyczy gry na multi). Normalnie by kierownik gwizdał i meldował przez radio, ale na multiku nie ma takich rzeczy. Macie porady jak sobie z tym radzić? Odjechać po czasie (aby być wiecznie spóźnionym) i wiecznie odliczać po 30 sekund? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corrazone Posted December 7, 2023 Share Posted December 7, 2023 Ja osobiście przy postojach handlowych, włączam sobie Hud na chwilkę aby sprawdzić czy mam gotowość do odjazdu. Sam osobiście czekam na wprowadzenie kierownika pociągu na multiku. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korsarz Posted December 7, 2023 Share Posted December 7, 2023 (edited) 3 godziny temu, Corrazone napisał(a): Ja osobiście przy postojach handlowych, włączam sobie Hud na chwilkę aby sprawdzić czy mam gotowość do odjazdu. Sam osobiście czekam na wprowadzenie kierownika pociągu na multiku. Też mam ten sam problem od początku. A czy ten kierownik na multiplayer ma być wprowadzony? Ktoś to zgłaszał w sugestiach? Bo może się okazać że czekamy na coś czego nikt nie zgłaszał. Ta gotowość do odjazdu faktycznie powinna być rozwiązana jakoś inaczej, ja też za każdym razem, muszę na każdej stacji załączyć huda wciskając F2 i potem wyłączyć jak odliczanie do odjazdu się skończy i tak w kółko, jest to naprawdę upierdliwe, delikatnie mówiąc. Ten kierownik bardzo by się przydał, tak jak na single player przecież jest. Edited December 7, 2023 by Korsarz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zapach Kreozotu Posted December 7, 2023 Share Posted December 7, 2023 14 minut temu, Korsarz napisał(a): A czy ten kierownik na multiplayer ma być wprowadzony? Ktoś to zgłaszał w sugestiach? Tak, było kilkakrotnie zgłaszane. Ma być, ale raczej nie w najbliższym release, bo nie było ogłaszane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igx Posted December 7, 2023 Share Posted December 7, 2023 (edited) 3 godziny temu, Zapach Kreozotu napisał(a): Tak, było kilkakrotnie zgłaszane. Ma być, ale raczej nie w najbliższym release, bo nie było ogłaszane. Nigdzie nie widziałem aby ktoś z zespołu SimRail wypowiadał się na wspomniany temat , ale dobrze by było aby ten pomysł został przemyślany przez dev. i została nam dana odpowiedź czy warto w przyszłości czekać na powyższy element w grze , a tak patrząc na to wystarczył by sam gwizdek jakby meldunek przez radio był kłopotliwy do zrobienia w multi. Edited December 7, 2023 by Igx 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jumps Posted December 7, 2023 Share Posted December 7, 2023 (edited) 4 godziny temu, Igx napisał(a): Nigdzie nie widziałem aby ktoś z zespołu SimRail wypowiadał się na wspomniany temat , ale dobrze by było aby ten pomysł został przemyślany przez dev. i została nam dana odpowiedź czy warto w przyszłości czekać na powyższy element w grze , a tak patrząc na to wystarczył by sam gwizdek jakby meldunek przez radio był kłopotliwy do zrobienia w multi. Dokladnie, wydaje mi sie ze odtworzenie dźwięku gwizdka gdy upłynie czas do odjazdu zajmie dosłownie chwilę do zaimplementowania a znacznie ułatwi sprawę, co najmniej do czasu dodania bardziej złożonych komunikatów (o ile takie będą). Albo chociaż komunikat na ekranie "Gotowy do odjazdu" na wzór istniejącego "Można się już zatrzymać", który byłby widoczny niezależnie od ustawienia HUDu pod F2. Edited December 7, 2023 by jumps 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zazor Posted January 13 Share Posted January 13 Gwizdek, koniecznie gwizdek! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zbynak Posted January 14 Share Posted January 14 Według info na Discordzie będzie gwizdek 🙂 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts