Jump to content

regulamin grania w multi / za co ban?


adamets2

Recommended Posts

Kupiłem tą grę dwa dni temu więc wciąż się uczę. Jako, że na single jest stosunkowo mało scenariuszy (chyba nie ma nic w nocy) chciałbym pograć na multi, ale nie mam doświadczenia nie tylko w tej grze, ale i innych na multi bo zawsze gram w single. Nie znalazłem na forum żadnych zasad grania na multi i się boję, żeby coś nie zrobić nie tak. I stąd pytania nowicjusza:

- czy za brak zgłoszenia dyżurnemu gotowości do odjazdu może być ban? Bo wczoraj pograłem chwilę i wjechałem na stację, ale nie było żadnych głosów od dyżurnego więc po prostu odjechałem.

- czy pisanie w okienku tekstowym na dole jest obowiązkowe?

- czy można grać stosując się do gry tzn świateł, ograniczeń prędkości itd i spokojnie jeździć jak na single?

- czy są jakieś dodatkowe zasady gry na multi?

-czy w przypadku wykolejenie może być ban? W samouczku w pierwszym dniu grania nie zauważyłem ograniczenia do 40km/h i przy 120 km/h zaliczyłem wykolejenie - oczywiście w samouczku w single player

Link to comment
Share on other sites

 

10 minut temu, adamets2 napisał(a):

- czy za brak zgłoszenia dyżurnemu gotowości do odjazdu może być ban? Bo wczoraj pograłem chwilę i wjechałem na stację, ale nie było żadnych głosów od dyżurnego więc po prostu odjechałem.

 

Nie. Czasem dyżurny udaje po prostu że go nie ma.

 

 

10 minut temu, adamets2 napisał(a):

- czy pisanie w okienku tekstowym na dole jest obowiązkowe?

 

Unikamy, nie zaśmiecamy kanału. Lepszy mikrofon.

 

 

10 minut temu, adamets2 napisał(a):

- czy można grać stosując się do gry tzn świateł, ograniczeń prędkości itd i spokojnie jeździć jak na single?

 

Czy można? Trzeba, ale nikt Ci nie będzie robił problemów jak przyjedziesz za późno / za wcześnie. Gra i tak dopilnuje abyś nie przejechał S1.

 

 

10 minut temu, adamets2 napisał(a):

- czy są jakieś dodatkowe zasady gry na multi?

 

Nie tolerujemy wylgaryzmów i obrażania graczy.

 

Cytat