Jump to content

Rzeczywiste pory roku oddane w multi


Recommended Posts

W dniu 6.12.2023 o 09:38, Nieciej napisał(a):

Jest jeszcze pewna inercja, przypuszczalnie zamierzona, tj. od wejścia do gry do "urealnienia" się pogody musi upłynąć ładnych kilka minut.

To prawda, ale zastanawia mnie, czemu uważasz, że opóźnienie w dostosowaniu pogody jest zamierzone?

Według mnie jest na odwrót, tj. pogoda powinna być realna od razu, tylko na razie nie działa to poprawnie

Link to comment
Share on other sites

W dniu 27.11.2023 o 16:10, adisuper napisał(a):

Powinna być pobuierana każdego dnia z satelit ale  najpierw niech kiedyś  zrobią to samo z trasam itak jak w MFS, to byłby sztos

Te trasy i scenerie w MFS pobierane z satelity to nie sztos tylko lipa 🙂 Jak się leci nisko to te drogi wyglądają jak jakieś glinianki i to wszystkie. Brak autobusów na drogach, pociągów i zero pieszych. Pewnie, że jak się lata wysoko lub nad górami to jest ok, ale akurat infrastruktura drogowo-kolejowa to najsłabszy element. Tzn nie ma wcale kolejowej. Tak samo nie ma pieszych.

A co do pogody to nawet w Omsi 2 jest tryb pobierania realnej pogody więc to jak najbardziej można wprowadzić w multi.

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, adamets2 napisał(a):

🙂A co do pogody to nawet w Omsi 2 jest tryb pobierania realnej pogody więc to jak najbardziej można wprowadzić w multi.

Przecież kilka razy w tym wątku było pisane, że pogoda już dawno jest pobierana na żywo, nic nie trzeba wprowadzać 🤨

  • Like 1
  • Thanks 1
  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

5 minut temu, adamets2 napisał(a):

No to ja już sam nie wiem... Czy jest na to jakieś ustawienie? Bo ja wczoraj wszedłem na jeden serwer polski i jeden czeski i jeden niemiecki i nigdzie nie było zimy, a za oknem od 2 tygodni. Pogoda wyglądała jak w lato na multi.

A jaka datę miałeś na serwerze? Jak wszedłeś na serwer z datą czerwcową, to nic dziwnego, że było lato 😉

Z tego co ludzie pisali na Discordzie to na PL2 wczoraj był snieg, ja osobiście nie miałem okazji wczoraj grac, więc tylko po screnach widzialem.

EDIT: I jeszcze jest tak, jak ktoś pisał wcześniej: pogoda zmienia się na rzeczywistą dopiero po kilkunastu minutach w grze, więc może to był powód.

Edited by zbynak
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, adamets2 napisał(a):

A dlaczego daty na serwerach nie są rzeczywiste? To tak ma być, że każdy serwer ma własną czy to jakiś błąd?

Niektórzy po prostu wolą grać w lato, np. dlatego że dłużej jest jasno i nie chcą jeździć w wiecznych ciemnościach

  • I disagree 1
  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, zbynak napisał(a):

EDIT: I jeszcze jest tak, jak ktoś pisał wcześniej: pogoda zmienia się na rzeczywistą dopiero po kilkunastu minutach w grze, więc może to był powód.

Tylko co rozumiemy przez pogodę? W ten sposób można co najwyżej oddwać kwestię zachmurzenia / widoczności czy też obecności (lub nie) deszczu czy śniegu.

Szczerze mówiąc mam wątpliwości czy można symulować intensywność opadów i czy jest jest uwzględniona siła i kierunek wiatru (do weryfikacji w czasie postoju) przez sam silnik Unity.

No ale wiecie... symulowanie pokrywy śnieżnej jest poza zasiegiem dewsów: warunki jakie mamy obecnie fajnie się zgrały z wprowadzenie śniegu do gry. Ale jak przyjdzie odwilż to co powinny serwery wyświetlić? Śnieżną zimę, lato czy jesień? Bo innych opcji dla otoczenia to nie ma...

Link to comment
Share on other sites

25 minut temu, adamets2 napisał(a):

Przeszedłem się po kilku serwerach gdzie jest ustawiony 08.12.2023 i nigdzie nie ma śniegu choć w całej Polsce jest. Wyglądało to jak lato, nawet nie jesień.

Z tego co wiem to pory roku są ustawiane ręcznie po restartach, przez kilka ostatni dni był śnieg, dziś jest zielono na wszystkich serwerach. Kto o tym decyduje, nie wiem.

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, PL_Andrev napisał(a):

intensywność opadów

To na pewno jest, sprawdzone nie raz, nawet podczas burzy.

Co do reszty to niestety musiał by się wypowiedzieć ktoś z administracji, co dokładnie jest symulowane i w jakim stopniu.

2 godziny temu, PL_Andrev napisał(a):

No ale wiecie... symulowanie pokrywy śnieżnej jest poza zasiegiem dewsów: warunki jakie mamy obecnie fajnie się zgrały z wprowadzenie śniegu do gry. Ale jak przyjdzie odwilż to co powinny serwery wyświetlić? Śnieżną zimę, lato czy jesień? Bo innych opcji dla otoczenia to nie ma...

To prawda, pewnie można by wziąć pod uwagę parametr głębokości pokrywy śnieżnej i ustawiać według niego, ale tak czy inaczej będzie problem, trzeba by jeszcze dodać lekko śnieżną zimę i bezśnieżną zimę 🙂

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL2
      • pl2
      • 78 / 80
          • Percentage filling 98%
          • Most players 93
      • PL3
      • pl3
      • 8 / 84
          • Percentage filling 10%
          • Most players 76
      • PL4
      • pl4
      • 38 / 99
          • Percentage filling 38%
          • Most players 84
      • PL8
      • pl8
      • 6 / 84
          • Percentage filling 7%
          • Most players 84
      • EN1
      • en1
      • 67 / 86
          • Percentage filling 78%
          • Most players 81
      • EN2
      • en2
      • 2 / 77
          • Percentage filling 3%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 2 / 85
          • Percentage filling 2%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 63 / 83
          • Percentage filling 76%
          • Most players 87
      • DE3
      • de3
      • 2 / 88
          • Percentage filling 2%
          • Most players 67
      • DE4
      • de4
      • 3 / 79
          • Percentage filling 4%
          • Most players 65
      • FR1
      • fr1
      • 14 / 85
          • Percentage filling 16%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 2 / 82
          • Percentage filling 2%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 0 / 47
          • Percentage filling 0%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 18 / 81
          • Percentage filling 22%
          • Most players 61
      • ES1
      • es1
      • 5 / 86
          • Percentage filling 6%
          • Most players 23
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL2
      • pl2
      • 28 / 34
          • Percentage filling 82%
          • Most players 34
      • PL3
      • pl3
      • 7 / 34
          • Percentage filling 21%
          • Most players 28
      • PL4
      • pl4
      • 16 / 34
          • Percentage filling 47%
          • Most players 32
      • PL8
      • pl8
      • 7 / 34
          • Percentage filling 21%
          • Most players 27
      • EN1
      • en1
      • 27 / 34
          • Percentage filling 79%
          • Most players 34
      • EN2
      • en2
      • 3 / 34
          • Percentage filling 9%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 13
      • DE1
      • de1
      • 28 / 34
          • Percentage filling 82%
          • Most players 34
      • DE3
      • de3
      • 8 / 34
          • Percentage filling 24%
          • Most players 29
      • DE4
      • de4
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 29
      • UA1
      • ua1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 17
      • FR1
      • fr1
      • 5 / 34
          • Percentage filling 15%
          • Most players 23
      • ES1
      • es1
      • 5 / 34
          • Percentage filling 15%
          • Most players 15
      • CZ1
      • cz1
      • 15 / 34
          • Percentage filling 44%
          • Most players 28
      • CN1
      • cn1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 19
    • 30 Total servers
    • 463 / 1736 Total players
    • 27% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy