Jump to content

Recommended Posts

Posted

Możliwość przekierowania pociągu na inną trasę czyli np. jest zator w Zawierciu no to Psary przekierowują pociąg na Starzyny tunel itd. aż do Katowic w ten sposób będzie można uniknąć ponad godzinnego postoju tylko sobie jechać dalej tyle że okrężną trasą. Dzięki pozdrawiam 

  • I agree 1
Posted

Fajnie by było pojechać objazdem tylko nie wiadomo dokąd bot by cię wysłał

( bo w Korytowie i Tunelu ) on rządzi 😊

  • SIMRAIL Team
Posted

To wymaga wprowadzenia systemu rozkazów pisemnych i zamawiania rozkładów jazdy, więc raczej w dalszej przyszłości, ale powinna być taka możliwość. 

  • Like 9
  • Haha 1
  • I agree 2
  • 3 weeks later...
Posted
W dniu 11.04.2023 o 10:33, GoppelPL napisał(a):

To wymaga wprowadzenia systemu rozkazów pisemnych i zamawiania rozkładów jazdy, więc raczej w dalszej przyszłości, ale powinna być taka możliwość. 

Nie da sie tego zrobić przez  Dziennik  DR lub poprzez  tego dyspozytora linii o czym w innym wątku ?

Posted (edited)

Dyspozytorów liniowych (ani odcinkowych, ani żadnych innych) także nie ma, więc póki co niedasię. Przez Dziennik Dyżurnego Ruchu? A co to za twór, o którym nie wiem? Pamiętnik Dyżurnego Ruchu xD? SWDR masz na myśli, w którym DR edytuje czasy odjazdu/przejazdu pociągów? Na jakiej podstawie przekierujesz pociąg inną drogą za pomocą SWDR? SWDR nie ma takich możliwości, jak i sam dyżurny ruchu, który dysponuje wyłącznie swoją stacją, a nie całym systemem. Takie rzeczy robić ad-hoc to można w komunikacji miejskiej, bo co najwyżej "spuścisz" jakieś autobusy z kibla w szambo i różnicę zrobi to kilku/nastu/dziesięciu pasażerom.

Edited by Nieciej
Literówka
Posted

Ale R146 to nie jest coś, na podstawie czego można "coś zrobić", np. wprowadzić trasę objazdową dla pociągu (OIDP o tym jest mowa w tym wątku), tylko udokumentowanie wykonania określonych działań z określeniem dokładnego czasu ich wykonania na posterunku, pod czym dyżurny się podpisuje na koniec służby. Ten i cała sterta innych papierowych dzienników na każdą okazję, jakie znajdziesz w nastawni, nie mają znaczenia dla korkowania się węzłów w SR.

  • 2 months later...
Posted

W moim przekonaniu było by lepiej jakby część składów relacji Warszawa-Katowice przez Zawiercie poleciało z Warszawy przez Miechów i dalej w kierunku Katowic przez Sosnowiec Południowy jak i odwrotnie a nie żadne trasy objazdowe. Pozdrawiam

 

  • I agree 1
Posted

To może za ciosem wprowadzenie z dwóch na serwer dyspozytorów liniowych? Nieraz dyżurni muszą myśleć gdzie dany pociąg przepuści pendolino jak są spóźnienia a fajnie by było jakby osoba z góry informowała.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy