Jump to content
Następne podsumowanie tygodnia pojawi się 21.09 | The next summary of the week will be published on 21.09

Jakie trasy chcielibyście zobaczyć w Simrail?


FkolW32

Recommended Posts

Uważam, że lepiej byłoby rozbudować to, co już mamy, żeby stworzyć siatkę tras, zamiast wydłużać już istniejącą linię (tj. dalej z W-wy do Gdyni) lub tym bardziej tworzyć niepołączone ze sobą porozrzucane po całym kraju odcinki.

W pierwszej kolejności widziałbym LK8 (czyli z Krakowa przez Kozłów, Kielce, Radom do Warszawy) wraz z odcinkiem LK64 między Kozłowem a Starzynami. Wtedy z W-wy byłyby trzy długie relacje: dwie do Krakowa (przez CMK lub Kielce) oraz istniejąca już do Katowic. Poza tym byłaby opcja na Koleje Mazowieckie  do Skarżyska-Kamiennej czy ewentualnie nawet LHS.

W następnej kolejności LK61 na odcinku Kielce - Częstochowa (możliwość wskoczenia na CMK), wraz z brakującym odcinkiem LK64 z Koniecpola do Starzyn, a także brakujący odcinek LK1 między Częstochową a Zawierciem.

  • Like 7
  • I disagree 1
  • I agree 11
Link to comment
Share on other sites

Moje marzenie to Wrocław - Kędzierzyn-Koźle (linie 132-136) albo skromniej - z Opola (linia 136) do Kędzierzyna-Koźla - fragment magistrali E30.

Opole - Opole Groszowice (węzeł tow., linia 136) - Przywory z odnogą tow. do wielkiej cementowni w Choruli (978) - Górażdże z dużymi zakładami wapienniczymi - Gogolin (tu mamy odnogę na istniejącą do 1997 r. linię 306 Krapkowice i Prudnik) - Zdzieszowice (wielka koksownia) - Kędzierzyn-Koźle. A tu już do wyboru - odnoga na Koźle-Port i Magistralę Podsudecką (137), na Gliwice (199) i na Racibórz (151).  Ta linia ma potencjał, bo potem z Gliwic to już kilka km do Katowic , dałoby się połączyć z istniejącymi w jedną całość. 🙂 No i ten duży ruch towarowy na Groszowicach, w Choruli, Zdzieszowicach, Koźlu z całym zapleczem portu rzecznego, zakładów chemicznych, azotowych... 

Mogę zadeklarować pomoc w zrobieniu trasy, fotkach itd.

Z punktu widzenia autorów gry, pewnie wygodniejsza byłaby linia 132 Opole-Groszowice do Gliwic, a docelowo do Katowic, wtedy byłaby pewna ciągłość z tym co już jest. W obecnym rozkładzie mamy pociągi towarowe do Groszowic

Edited by vitas
  • Like 2
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

SKMT i cały region trójmiasta (szczególnie jeśli chcą wprowadzić en57 to skmt jest do tego idealne z powodu nadmiaru kibli) w tym z PKM no i w odległej przyszłości można Trasę Gdynia-Warszawa

  • I agree 7
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, vikingpn89 napisał(a):

Fajnie byłoby Wrocław-Szklarska Poręba Górna 

A nie lepiej całą trasę Kamieńczyka, czyli Poznań - Szklarska? I obowiązkowa z bohunem w składzie 🙂

 

Edited by Revilius
  • I agree 2
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy