Jump to content

Notoryczne "crashe" po nastu minutach


Robinus

Recommended Posts

Hej!

Gram poprzez GeForce Now. 

Czy to tylko przez tę platformę, czy Wy również notorycznie spotykacie się z wywaleniem gry?

Dzisiaj udało mi się uchwycić komunikat błędu:

image.png.3fdc877164a6342a711867c84ac3d83c.png

Ciekawy jestem czy doświadczenie przepada w takim wypadku?

Bo zaczyna mi zależeć na numerkach i wybieram dla bezpieczeństwa krótsze trasy. A marzy mi się taka 3-godzinna podróż przez pół Polski...

Link to comment
Share on other sites

Logiczne że jak ktoś ma dobrego kompa to nie będzie potrzebował korzystać z usługi GFN i osobiście sam wychodziłem z takiego założenia do czasu aż stwierdziłem że korzystanie z GFN pozwoli mi grać w tytuły których nie muszę instalować na kompie, oszczędzając w ten sposób miejsce na dyskach pod warunkiem posiadania ich w bibliotece. Postanowiłem sobie zagrać w SR na GFN i na początku też miałem podobne problemy jak wyżej, szybko doszedłem po przez testy na dwóch kontach że istotnym czynnikiem jest ustawienie parametrów gry w GFN, prawdopodobnie większość użytkowników myśli że jak ma płatną usługę i w miarę szybkiego neta to można windować ustawienia na Ultra nic bardziej mylnego, do tego dochodzi jeszcze znany problem z wydajnością samej gry przy ustawieniu pełnego teksturowania na kompach gdzie zjada momentalnie pamięć graficzną i ta sytuacja również występuje w GFN. Nasuwa się zatem pytanie czy można coś z tym zrobić, zawsze coś można i wystarczy dla uniknięcia powyższych problemów w obu taryfach GFN teksturowanie ustawić na 1/2 i dla niższej taryfy ogólne ustawienia naszej grafiki to max wysokie, gdyż nie możemy zapominać że w przypadku tej usługi drugim niemniej ważnym czynnikiem jest jeszcze prędkość naszego neta i o ile speedtest pokazuje że mamy np. 112 o tyle na serwerach GFN ta prędkość będzie o wiele niższa i może być pomiędzy 70-80 czyli wyższe ustawienia to wyższy transfer. To są moje konkluzje wynikające z testów które sam robiłem i pozwoliły mi na normalną grę kończąc problemy z brakiem dostępnej pamięci itp.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

8 godzin temu, 4rtur PL-UK napisał(a):

Logiczne że jak ktoś ma dobrego kompa to nie będzie potrzebował korzystać z usługi GFN i osobiście sam wychodziłem z takiego założenia do czasu aż stwierdziłem że korzystanie z GFN pozwoli mi grać w tytuły których nie muszę instalować na kompie, oszczędzając w ten sposób miejsce na dyskach pod warunkiem posiadania ich w bibliotece. Postanowiłem sobie zagrać w SR na GFN i na początku też miałem podobne problemy jak wyżej, szybko doszedłem po przez testy na dwóch kontach że istotnym czynnikiem jest ustawienie parametrów gry w GFN, prawdopodobnie większość użytkowników myśli że jak ma płatną usługę i w miarę szybkiego neta to można windować ustawienia na Ultra nic bardziej mylnego, do tego dochodzi jeszcze znany problem z wydajnością samej gry przy ustawieniu pełnego teksturowania na kompach gdzie zjada momentalnie pamięć graficzną i ta sytuacja również występuje w GFN. Nasuwa się zatem pytanie czy można coś z tym zrobić, zawsze coś można i wystarczy dla uniknięcia powyższych problemów w obu taryfach GFN teksturowanie ustawić na 1/2 i dla niższej taryfy ogólne ustawienia naszej grafiki to max wysokie, gdyż nie możemy zapominać że w przypadku tej usługi drugim niemniej ważnym czynnikiem jest jeszcze prędkość naszego neta i o ile speedtest pokazuje że mamy np. 112 o tyle na serwerach GFN ta prędkość będzie o wiele niższa i może być pomiędzy 70-80 czyli wyższe ustawienia to wyższy transfer. To są moje konkluzje wynikające z testów które sam robiłem i pozwoliły mi na normalną grę kończąc problemy z brakiem dostępnej pamięci itp.

Właśnie pomyślałem o tym samym dzisiaj i zjechałem z ustawieniami graficznymi.

Ustawienia domyślne na NORMALNE z teksturami na 1/2.

Zrobiłem dwugodzinny scenariusz bez najmniejszego problemu. Zrobię wieczorem jeszcze drugi test na drugim kompie ale wygląda na to, że to jest ten "przyczyn"!

Twojego posta powinno się przypiąć do informacji o możliwej grze na GFN!

EDIT:
Zweryfikowane w wielu kolejnych grach - wszystko pięknie chodzi, śmiga jak burza.

Miałeś rację 4rtur PL-UK!

Co ciekawe jakiejś wielkiej różnicy nie widzę między 1/2 tekstur a całymi... A cienie jakby nawet płynności nabrały...
No bajka. Nie śpię, nie jem, gram. 🙂

Edited by Robinus
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Our servers

    • Drivers | Maszyniści Drivers | Maszyniści
      • PL2
      • pl2
      • 54 / 77
          • Percentage filling 70%
          • Most players 103
      • PL3
      • pl3
      • 1 / 72
          • Percentage filling 1%
          • Most players 76
      • PL4
      • pl4
      • 7 / 76
          • Percentage filling 9%
          • Most players 84
      • PL8
      • pl8
      • 9 / 75
          • Percentage filling 12%
          • Most players 84
      • EN1
      • en1
      • 27 / 76
          • Percentage filling 36%
          • Most players 81
      • EN2
      • en2
      • 0 / 35
          • Percentage filling 0%
          • Most players 60
      • EN3
      • en3
      • 1 / 74
          • Percentage filling 1%
          • Most players 60
      • DE1
      • de1
      • 24 / 79
          • Percentage filling 30%
          • Most players 87
      • DE3
      • de3
      • 0 / 76
          • Percentage filling 0%
          • Most players 67
      • DE4
      • de4
      • 0 / 73
          • Percentage filling 0%
          • Most players 65
      • FR1
      • fr1
      • 15 / 69
          • Percentage filling 22%
          • Most players 49
      • UA1
      • ua1
      • 1 / 72
          • Percentage filling 1%
          • Most players 27
      • CN1
      • cn1
      • 1 / 76
          • Percentage filling 1%
          • Most players 28
      • CZ1
      • cz1
      • 11 / 71
          • Percentage filling 15%
          • Most players 61
      • ES1
      • es1
      • 2 / 75
          • Percentage filling 3%
          • Most players 23
    • Dispatchers | Dyżurni ruchu Dispatchers | Dyżurni ruchu
      • PL2
      • pl2
      • 22 / 34
          • Percentage filling 65%
          • Most players 34
      • PL3
      • pl3
      • 2 / 34
          • Percentage filling 6%
          • Most players 28
      • PL4
      • pl4
      • 4 / 34
          • Percentage filling 12%
          • Most players 32
      • PL8
      • pl8
      • 5 / 34
          • Percentage filling 15%
          • Most players 27
      • EN1
      • en1
      • 23 / 34
          • Percentage filling 68%
          • Most players 34
      • EN2
      • en2
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 21
      • EN3
      • en3
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 13
      • DE1
      • de1
      • 23 / 34
          • Percentage filling 68%
          • Most players 34
      • DE3
      • de3
      • 5 / 34
          • Percentage filling 15%
          • Most players 29
      • DE4
      • de4
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 29
      • UA1
      • ua1
      • 1 / 34
          • Percentage filling 3%
          • Most players 17
      • FR1
      • fr1
      • 16 / 34
          • Percentage filling 47%
          • Most players 23
      • ES1
      • es1
      • 0 / 34
          • Percentage filling 0%
          • Most players 15
      • CZ1
      • cz1
      • 9 / 34
          • Percentage filling 26%
          • Most players 28
      • CN1
      • cn1
      • 3 / 34
          • Percentage filling 9%
          • Most players 19
    • 30 Total servers
    • 267 / 1586 Total players
    • 17% Filled servers
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy