Robinus Posted February 26, 2023 Posted February 26, 2023 Hej! Gram poprzez GeForce Now. Czy to tylko przez tę platformę, czy Wy również notorycznie spotykacie się z wywaleniem gry? Dzisiaj udało mi się uchwycić komunikat błędu: Ciekawy jestem czy doświadczenie przepada w takim wypadku? Bo zaczyna mi zależeć na numerkach i wybieram dla bezpieczeństwa krótsze trasy. A marzy mi się taka 3-godzinna podróż przez pół Polski...
0x8000ffff Posted February 26, 2023 Posted February 26, 2023 Po co grać przez jakąś platformę GeForce Now? Ja gram bez tego ;)
Robinus Posted February 26, 2023 Author Posted February 26, 2023 Bez tego w nick'ach się błędy pojawiają 🙂 😉
Robinus Posted February 27, 2023 Author Posted February 27, 2023 Na innym komputerze, innej sieci, podobnie. Inny błąd tylko wyłapałem. Oczywiście nie jest to błąd lokalny - komputera - tylko na komputerze Geforce ONE (w okienku aplikacji):
4rtur PL-UK Posted February 27, 2023 Posted February 27, 2023 Logiczne że jak ktoś ma dobrego kompa to nie będzie potrzebował korzystać z usługi GFN i osobiście sam wychodziłem z takiego założenia do czasu aż stwierdziłem że korzystanie z GFN pozwoli mi grać w tytuły których nie muszę instalować na kompie, oszczędzając w ten sposób miejsce na dyskach pod warunkiem posiadania ich w bibliotece. Postanowiłem sobie zagrać w SR na GFN i na początku też miałem podobne problemy jak wyżej, szybko doszedłem po przez testy na dwóch kontach że istotnym czynnikiem jest ustawienie parametrów gry w GFN, prawdopodobnie większość użytkowników myśli że jak ma płatną usługę i w miarę szybkiego neta to można windować ustawienia na Ultra nic bardziej mylnego, do tego dochodzi jeszcze znany problem z wydajnością samej gry przy ustawieniu pełnego teksturowania na kompach gdzie zjada momentalnie pamięć graficzną i ta sytuacja również występuje w GFN. Nasuwa się zatem pytanie czy można coś z tym zrobić, zawsze coś można i wystarczy dla uniknięcia powyższych problemów w obu taryfach GFN teksturowanie ustawić na 1/2 i dla niższej taryfy ogólne ustawienia naszej grafiki to max wysokie, gdyż nie możemy zapominać że w przypadku tej usługi drugim niemniej ważnym czynnikiem jest jeszcze prędkość naszego neta i o ile speedtest pokazuje że mamy np. 112 o tyle na serwerach GFN ta prędkość będzie o wiele niższa i może być pomiędzy 70-80 czyli wyższe ustawienia to wyższy transfer. To są moje konkluzje wynikające z testów które sam robiłem i pozwoliły mi na normalną grę kończąc problemy z brakiem dostępnej pamięci itp. 3
Robinus Posted February 27, 2023 Author Posted February 27, 2023 (edited) 8 godzin temu, 4rtur PL-UK napisał(a): Logiczne że jak ktoś ma dobrego kompa to nie będzie potrzebował korzystać z usługi GFN i osobiście sam wychodziłem z takiego założenia do czasu aż stwierdziłem że korzystanie z GFN pozwoli mi grać w tytuły których nie muszę instalować na kompie, oszczędzając w ten sposób miejsce na dyskach pod warunkiem posiadania ich w bibliotece. Postanowiłem sobie zagrać w SR na GFN i na początku też miałem podobne problemy jak wyżej, szybko doszedłem po przez testy na dwóch kontach że istotnym czynnikiem jest ustawienie parametrów gry w GFN, prawdopodobnie większość użytkowników myśli że jak ma płatną usługę i w miarę szybkiego neta to można windować ustawienia na Ultra nic bardziej mylnego, do tego dochodzi jeszcze znany problem z wydajnością samej gry przy ustawieniu pełnego teksturowania na kompach gdzie zjada momentalnie pamięć graficzną i ta sytuacja również występuje w GFN. Nasuwa się zatem pytanie czy można coś z tym zrobić, zawsze coś można i wystarczy dla uniknięcia powyższych problemów w obu taryfach GFN teksturowanie ustawić na 1/2 i dla niższej taryfy ogólne ustawienia naszej grafiki to max wysokie, gdyż nie możemy zapominać że w przypadku tej usługi drugim niemniej ważnym czynnikiem jest jeszcze prędkość naszego neta i o ile speedtest pokazuje że mamy np. 112 o tyle na serwerach GFN ta prędkość będzie o wiele niższa i może być pomiędzy 70-80 czyli wyższe ustawienia to wyższy transfer. To są moje konkluzje wynikające z testów które sam robiłem i pozwoliły mi na normalną grę kończąc problemy z brakiem dostępnej pamięci itp. Właśnie pomyślałem o tym samym dzisiaj i zjechałem z ustawieniami graficznymi. Ustawienia domyślne na NORMALNE z teksturami na 1/2. Zrobiłem dwugodzinny scenariusz bez najmniejszego problemu. Zrobię wieczorem jeszcze drugi test na drugim kompie ale wygląda na to, że to jest ten "przyczyn"! Twojego posta powinno się przypiąć do informacji o możliwej grze na GFN! EDIT: Zweryfikowane w wielu kolejnych grach - wszystko pięknie chodzi, śmiga jak burza. Miałeś rację 4rtur PL-UK! Co ciekawe jakiejś wielkiej różnicy nie widzę między 1/2 tekstur a całymi... A cienie jakby nawet płynności nabrały... No bajka. Nie śpię, nie jem, gram. 🙂 Edited February 27, 2023 by Robinus 1
Recommended Posts