Robinus Posted February 26, 2023 Share Posted February 26, 2023 Hej! Gram poprzez GeForce Now. Czy to tylko przez tę platformę, czy Wy również notorycznie spotykacie się z wywaleniem gry? Dzisiaj udało mi się uchwycić komunikat błędu: Ciekawy jestem czy doświadczenie przepada w takim wypadku? Bo zaczyna mi zależeć na numerkach i wybieram dla bezpieczeństwa krótsze trasy. A marzy mi się taka 3-godzinna podróż przez pół Polski... Link to comment Share on other sites More sharing options...
0x8000ffff Posted February 26, 2023 Share Posted February 26, 2023 Po co grać przez jakąś platformę GeForce Now? Ja gram bez tego ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robinus Posted February 26, 2023 Author Share Posted February 26, 2023 Bez tego w nick'ach się błędy pojawiają 🙂 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robinus Posted February 27, 2023 Author Share Posted February 27, 2023 Na innym komputerze, innej sieci, podobnie. Inny błąd tylko wyłapałem. Oczywiście nie jest to błąd lokalny - komputera - tylko na komputerze Geforce ONE (w okienku aplikacji): Link to comment Share on other sites More sharing options...
4rtur PL-UK Posted February 27, 2023 Share Posted February 27, 2023 Logiczne że jak ktoś ma dobrego kompa to nie będzie potrzebował korzystać z usługi GFN i osobiście sam wychodziłem z takiego założenia do czasu aż stwierdziłem że korzystanie z GFN pozwoli mi grać w tytuły których nie muszę instalować na kompie, oszczędzając w ten sposób miejsce na dyskach pod warunkiem posiadania ich w bibliotece. Postanowiłem sobie zagrać w SR na GFN i na początku też miałem podobne problemy jak wyżej, szybko doszedłem po przez testy na dwóch kontach że istotnym czynnikiem jest ustawienie parametrów gry w GFN, prawdopodobnie większość użytkowników myśli że jak ma płatną usługę i w miarę szybkiego neta to można windować ustawienia na Ultra nic bardziej mylnego, do tego dochodzi jeszcze znany problem z wydajnością samej gry przy ustawieniu pełnego teksturowania na kompach gdzie zjada momentalnie pamięć graficzną i ta sytuacja również występuje w GFN. Nasuwa się zatem pytanie czy można coś z tym zrobić, zawsze coś można i wystarczy dla uniknięcia powyższych problemów w obu taryfach GFN teksturowanie ustawić na 1/2 i dla niższej taryfy ogólne ustawienia naszej grafiki to max wysokie, gdyż nie możemy zapominać że w przypadku tej usługi drugim niemniej ważnym czynnikiem jest jeszcze prędkość naszego neta i o ile speedtest pokazuje że mamy np. 112 o tyle na serwerach GFN ta prędkość będzie o wiele niższa i może być pomiędzy 70-80 czyli wyższe ustawienia to wyższy transfer. To są moje konkluzje wynikające z testów które sam robiłem i pozwoliły mi na normalną grę kończąc problemy z brakiem dostępnej pamięci itp. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robinus Posted February 27, 2023 Author Share Posted February 27, 2023 (edited) 8 godzin temu, 4rtur PL-UK napisał(a): Logiczne że jak ktoś ma dobrego kompa to nie będzie potrzebował korzystać z usługi GFN i osobiście sam wychodziłem z takiego założenia do czasu aż stwierdziłem że korzystanie z GFN pozwoli mi grać w tytuły których nie muszę instalować na kompie, oszczędzając w ten sposób miejsce na dyskach pod warunkiem posiadania ich w bibliotece. Postanowiłem sobie zagrać w SR na GFN i na początku też miałem podobne problemy jak wyżej, szybko doszedłem po przez testy na dwóch kontach że istotnym czynnikiem jest ustawienie parametrów gry w GFN, prawdopodobnie większość użytkowników myśli że jak ma płatną usługę i w miarę szybkiego neta to można windować ustawienia na Ultra nic bardziej mylnego, do tego dochodzi jeszcze znany problem z wydajnością samej gry przy ustawieniu pełnego teksturowania na kompach gdzie zjada momentalnie pamięć graficzną i ta sytuacja również występuje w GFN. Nasuwa się zatem pytanie czy można coś z tym zrobić, zawsze coś można i wystarczy dla uniknięcia powyższych problemów w obu taryfach GFN teksturowanie ustawić na 1/2 i dla niższej taryfy ogólne ustawienia naszej grafiki to max wysokie, gdyż nie możemy zapominać że w przypadku tej usługi drugim niemniej ważnym czynnikiem jest jeszcze prędkość naszego neta i o ile speedtest pokazuje że mamy np. 112 o tyle na serwerach GFN ta prędkość będzie o wiele niższa i może być pomiędzy 70-80 czyli wyższe ustawienia to wyższy transfer. To są moje konkluzje wynikające z testów które sam robiłem i pozwoliły mi na normalną grę kończąc problemy z brakiem dostępnej pamięci itp. Właśnie pomyślałem o tym samym dzisiaj i zjechałem z ustawieniami graficznymi. Ustawienia domyślne na NORMALNE z teksturami na 1/2. Zrobiłem dwugodzinny scenariusz bez najmniejszego problemu. Zrobię wieczorem jeszcze drugi test na drugim kompie ale wygląda na to, że to jest ten "przyczyn"! Twojego posta powinno się przypiąć do informacji o możliwej grze na GFN! EDIT: Zweryfikowane w wielu kolejnych grach - wszystko pięknie chodzi, śmiga jak burza. Miałeś rację 4rtur PL-UK! Co ciekawe jakiejś wielkiej różnicy nie widzę między 1/2 tekstur a całymi... A cienie jakby nawet płynności nabrały... No bajka. Nie śpię, nie jem, gram. 🙂 Edited February 27, 2023 by Robinus 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts