Jump to content

Wyłączenie wykolejenia się


Recommended Posts

Witam. Mam propozycję dodania do simrail opcję do wyłączenia wykolejenia się (pomysł wzięty z gry TSW 2/3). Wiem że to ma być bardzo realny symulator, ale dla niektórych osób (w tym dla mnie) będzie ta opcja bardzo ciekawa

  • I disagree 15
  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
W dniu 21.01.2023 o 17:07, Steveqq napisał(a):

Witam. Mam propozycję dodania do simrail opcję do wyłączenia wykolejenia się (pomysł wzięty z gry TSW 2/3). Wiem że to ma być bardzo realny symulator, ale dla niektórych osób (w tym dla mnie) będzie ta opcja bardzo ciekawa

w czym dla ciebie ta opcja byłaby ciekawa? masz możliwość wykolejenia się aby zachować realistykę gry oraz zniechęcać graczy do jeżdżenia ponad limitem prędkości, czasem nawet można się pobawić w jazdę po lewym torze gdy prawy jest "zablokowany  z powodu wykolejenia innego"

Link to comment
Share on other sites

Jak już o wkolejeniach mowa, to może być trochę kontrowersyjne, ale ja bym zwiększył długość znikania wykolejonego pociągu na Multiplayer, żeby on nie znikał od razu, tylko po jakiś 5-10min.
Dlatego, żeby po wykolejeniu powstały jakieś małe opóźniania spowodowane tym itp.
Oczywiście gracz po wykolejeniu mógłby normalnie wyjść do menu głównego, ale już tego pociągu nie mógłby wziąć żaden z graczy. 

Możecie dać znać co o tym sądzicie.
 

  • Like 1
  • I agree 5
Link to comment
Share on other sites

13 godzin temu, ThePikacz napisał(a):

w czym dla ciebie ta opcja byłaby ciekawa?

W tworzeniu tras, jak testuję trasę to chcę się po niej szybko przejechać i zobaczyć czy działa a nie bawić się w ograniczenia prędkości do 40 na rozjazdach i mostach.

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

W dniu 21.01.2023 o 17:07, Steveqq napisał(a):

Witam. Mam propozycję dodania do simrail opcję do wyłączenia wykolejenia się (pomysł wzięty z gry TSW 2/3). Wiem że to ma być bardzo realny symulator, ale dla niektórych osób (w tym dla mnie) będzie ta opcja bardzo ciekawa

Ma to sens tylko na singlu. W multi zaraz by się pojawiły trole które popierdzielały by przez całą trasę 250 km/h. Rozwaliło by to konkretnie rozrywkę w multi. 

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

19 minut temu, Bandzior 83 napisał(a):

Ma to sens tylko na singlu. W multi zaraz by się pojawiły trole które popierdzielały by przez całą trasę 250 km/h. Rozwaliło by to konkretnie rozrywkę w multi. 

właśnie mówiąc o tym mi chodzi o dodanie w singleplayer takiej funkcji, jakby ktoś chciał szybko przejść grę, aby nie było wykolejenia to może sobie włączyć to 

  • I agree 1
Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy