Duduś Posted February 1, 2023 Share Posted February 1, 2023 Ktoś się uporał z problemem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
0x8000ffff Posted February 1, 2023 Share Posted February 1, 2023 W obu zamieszczonych w tym wątku logach, które pozwoliłem sobie przejrzeć choćby z zawodowej ciekawości, jest ten sam komunikat: KCP: Connection timed out after not receiving any message for 20000ms. Disconnecting. Można to przetłumaczyć jako: Przekroczono limit czasu połączenia (tzw. timeout) po nieotrzymaniu żadnego komunikatu przez 20000 ms (20 sekund). Rozłączanie. Na firewal'ach hotspotów przeważnie nie ma jakiś szczególnych reguł mogących wpływać na komunikację, natomiast na routerach domowych, zwłaszcza jeśli są one własnością ISP już niekoniecznie. Przez pewien czas pracowałem zdalnie z domu, miałem łączyć się z firmą przez VPN. Okazało się to niemożliwe. Po interwencji u mojego ISP okazało się, że standardowa konfiguracja ich routera, który jest wypożyczany klientowi do użytku w domu, blokuje taką komunikację. Administrator ISP zdalnie dokonał zmian w konfiguracji wypożyczonego mi routera - klient ma ograniczone możliwości samodzielnej jego konfiguracji. Być może należy iść po tej linii próbując rozwiązać Wasz problem. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mklukasz Posted February 2, 2023 Share Posted February 2, 2023 U mnie od wtorku "samo się naprawiło".. po prostu już jest ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mklukasz Posted March 25, 2023 Share Posted March 25, 2023 Przez prawie 2 miesiące było dobrze.. teraz znów to samo, na mobilnym internecie działa, na światłowodzie po 1-2min utracone połączenie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snaps Posted September 6 Share Posted September 6 Dokładnie to samo u mnie. Na maszynistę nie mogę wejść w ogóle, a z dyżurnego wywala po 20sek. Komunikaty o błędach bardzo podobne jak wyżej, KCP timeout i websocket error. Będę się starał o zwrot pieniążków na steamie gdyż jest to ewidetnie problem po stronie gry co pokazują przypadki z tego wątku. Co do warunków to internet 1 gbps, współczesny komputer itd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamets2 Posted September 7 Share Posted September 7 (edited) @Snaps nie nie jest to problem po stronie gry bo 4 przypadki na krzyż NIE SĄ ŻADNYM WYZNACZNIKIEM na setki tyś graczy. Wyciągnąłeś wniosek na podstawie wpisów sięgających okres 2 lat? Specyficzna konfiguracja każdego komputera, ustawień w OS, a przede wszystkim różnych zapor sieciowych blokuje pewno ci ruch. Możesz mieć albo w routerze jakąś zaporę blokującą ten port na którym łączy się SR albo w windows lub/i programie antywirusowym. Osobiście korzystam z Nortona i nigdy mi nie zablokował ruchu do SimRail. Nigdy nie miałem problemu z łączeniem się na multi. Zdarza się czasami, że jak się ma internet w jakiejś marnej sieci osiedlowej to sama sieć blokuje ruch do niektórych portów. I z tym się spotkałem. Edited September 7 by adamets2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snaps Posted September 7 Share Posted September 7 (edited) Setki tyś graczy xD Nie mam na routerze ani komputerze żadnych zapór czy firewalli. Sprawa jest banalna, pozostałe gry i programy działają u mnie do strzału więc problem jest ewidetnie w SimRail. Widać po postach że deweloperzy nie umieją albo nie chcą tego problemu rozwiązać więc czas się rozstać - prosta sprawa 😉 Edited September 7 by Snaps 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SIMRAIL Team Królik Uszasty Posted September 7 SIMRAIL Team Share Posted September 7 Wiesz, ja też miałem problem przez ostatnie kilka miesięcy - nie mogłem podłączyć się do serwerów w trybie moderatora. Ostatecznie okazało się, że to mój dostawca internetu (światłowód) zablokował różne porty i musiałem do niego zgłosić problem. Jak już ustaliłem przyczynę, to sprawdziłem na internecie z komórki - od ręki się podłączyło. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bart_dem Posted September 7 Share Posted September 7 Dokladnie. Nie ma żadnego ptoblemu, spójrz chociażby ile osób gra codziennie. Ja kiedyś, przez kilka dni nie mogłem wcale zagrać online, gra nie widziała żadnego serwera. Okazało się, że Play (dawne UPC) bez informowania użytkowników, sukcesywnie przełącza z ipv4 na ipv6. Po interwencji telefonicznej i prośbie o przełączenie mnie z powrotem na ipv4 problem znikł od ręki. Najlatwiej jest zwalić winę na grę, ale w tym przypadku akurat wina leży po Twojej stronie. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bazinga Posted September 7 Share Posted September 7 (edited) Winą gracza jest to, że serwery nie wspierają ipv6? Edited September 7 by Bazinga Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamets2 Posted September 7 Share Posted September 7 (edited) Jeśli już to serwery raczej wspierają ipv6, a są problemy z ipv4, ale jakby tak było to ten wątek byłby na czerwono. Nie zawaham się stwierdzić w tym wypadku, że na 100% problemy z permanentnym problemem z wejściem na multi są po stronie specyficznych konfiguracji lub ustawień po stronie graczy. @Królik Uszasty nie wiem dokładnie skąd masz ten światłowód, ale ja mam od orange i tam router (od nich) daje 100% wolności w konfigurowaniu portów, firewalla itp. Można puścić absolutnie wszystkie porty. W dawnych czasach miałem net z sieci osiedlowej i blokowała np. torrenty - cały ruch na portach, ale też do różnych gier. Jak widać po PARU wpisach w tych wątkach i dzisiaj to się zdarza. @Snaps tak to działa, że mogą ci działać wszystkie inne gry i programy, ale port po którym łączy się SimRail jest blokowany. Możesz to mieć zablokowane domyślnie u siebie na routerze, administracyjnie na sieci lub personalnie na komputerze osobistym. Edited September 7 by adamets2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SIMRAIL Team Królik Uszasty Posted September 7 SIMRAIL Team Share Posted September 7 Też tak mi się wydawało, że mogę sterować ruchem. Jednak oni mieli dodatkową możliwość blokowania, bo podczas rozmowy z pomocą techniczną "proszę mi umożliwić ruch do IP:port" problem magicznie zniknął i nawet napisali, że coś "odblokowali". 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snaps Posted September 7 Share Posted September 7 Na jakich portach łączy się simrail? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now