Jump to content

Recommended Posts

Posted

Obecnie pasek "Prąd [A]" zapełnia się po osiągnięciu maksymalnego możliwego poboru prądu na danej lokomotywie. Jest to zrozumiałe dla ostatniej pozycji bezoporowej, ale kompletnie bezsensowne dla wcześniejszych. Przekaźnik nadmiarowy dla pierwszej pozycji na ET22 jest ustawiony na ok. 600A/obwód, można bez problemu go wyzwolić pomimo tego, że pasek będzie jeszcze w 2/3 wolny. Sprawia to, że i tak trzeba orientować się w wartościach maksymalnego prądu na danych układach. Znacznie czytelniejsze byłoby uzależnienie wartości zapełnienia paska od maksymalnego prądu możliwego do pobrania na danym układzie tak, aby zadziałanie przekaźnika nadmiarowego było równoznaczne z 100% zapełnieniem paska "Prąd [A]".

 20250809201644_1.jpg.95df985732637d5eece5375b9b4be1d5.jpg

  • Confused 1
  • I agree 1
Posted

Moim zdaniem: nie róbmy z tego arkadówki.
W czasie rozruchu nie jedziemy "na pasek" tylko patrzymy na amperomierze na pulpicie. Właśnie o to chodzi, żeby się orientować 😉

  • I agree 3
Posted

Jak ktoś nie chce jeździć "na pasek" to niech sobie wyłączy HUD. Ja jeżdżę z paskiem i kamerą zbliżoną maksymalnie do szyby, żeby widzieć jakiekolwiek wskaźniki. 

  • I agree 1
Posted
8 godzin temu, mateusz424 napisał(a):

Moim zdaniem: nie róbmy z tego arkadówki.

Na to już za późno, bo pasek już jest 😉

I niech zostanie, bo na moim komputerze/monitorze to na amperomierzach nic nie widać, szczególnie w nocy.

Jak wcześniej zauważył autor wątku, jak komuś pasek nie pasuje to sobie może go wyłączyć, a samo wyskalowanie albo w inny sposób wskazanie maksymalnego możliwego poboru prądu wydaje się przydatne dla początkujących.

 

  • I agree 2
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use Privacy Policy